Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Symyna/Angel Symyna  (Luettu 3980 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Symyna/Angel Symyna
« : Heinäkuu 16, 2019, 23:03:07 »
Olen tässä lähiaikoina muistellut suurella kaipuulla elämäni parasta aikaa. Aikaa jolloin huorat polvistuivat eteeni lattialle imemään kyrpääni ja kuuntelivat silmät leiskuen kun samalla siteerasin Raamattua. Tässä kun samassa työkämpässä elelee kaltaistensa onnettomien juoppojen kanssa viikosta toiseen, alkaa se huonetoverin rekkamiehen hymy näyttäytyä eroottisessa valossa. Toki tiedän sen että ei kerta viikossa homoksi tee ja kaksi kertaa on vielä ihan normaalia itsetutkiskelua, mutta syvällä sydämessäni tunsin että nyt on back to basicin aika ja huorathan ovat aina nussineet minut elämäni kuntoon.

Heti ensimmäiseksi tajusin että koska en ole seurannut huoramarkkinoita vuosiin niin minulla ei ole minkään valtakunnan tietoa laatuperseistä. Luottomieheltä Jdeaniltäkään en voinut laatuperseistä kysellä kun mies ei ole täällä. Sitten muistin kuinka tässä juuri toissapäivänä eräs kovemman linja runkkari kehui Symynaa upeaksi panoksi ja että on sitten todella seksikäs blondi. Huh,huh sanoisi kunnian mieskin... Eihän siinä sitten muuta kun kaverille soitto ja selvitin että nyt on niin paha tilanne että huoran vierihoitoon on päästävä koska jos mä näiden työkavereiden kanssa lähden nyt saunomaan niin parin kaljan jälkeen mä raiskaan jonkun heistä.

Kaveri ohjeisti ilmoituksen luokse, minä otin kyrpäni toiseen käteen, puhelimen toiseen ja soitto Angel Symynalle. Sen verran seksikäs naisääni vastasi että päätin jättää "runkkareiden pyhän riitin" väliin tai olisi siemennesteet lentäneet komeassa kaaressa huonetoverini sängylle. Kuinka iloinen hän olisikaan ollut.. Puhelun aikana selvisi että huorahan asustelee ihan tässä työkämpän vieressä joten tapaaminen oli lukkoon lyöty.

Halpahallin kalsarit päälle, varastetut reisitaskuhousut jalkaan, Letsmenoksilta saatu paita pullean masun peitoksi ja räkäklimpillä hiukset taakse. Lidlistä ostetut tarjouskengät ja olut suuveden korvikkeena kruunasivat muodikkaan olemukseni. Katsoin itseäni peilistä ja kyyneleet silmissä totesin "Voi sitä huora parkaa. Jumala, anna anteeksi seuraavan tunnin aikana aiheuttamani kuvotuksen tunne"

Angel tuli noutamaan minut pelipaikoilta ja kävi kyllä heti selväksi että ensimmäinen toiveeni mistä sovittiin ei toteutunut. Katselin tuota pieruverkkareissa hymyilevää pikku blondia, totesin suomeksi "voi isä kissan vittu" ja tajusin että tapaaminen alkaa näköjään siitä mihin parisuhteeni päättyvät. Koska työparini on päivittäin muistuttanut minua kuinka minun tulisi kääntää negatiiviset asiat positiiviseksi, ajattelin "tähän mulla kaikki aina päätty, en tiedä mitä tästä eteenpäin on tarjolla, mutta varmasti jotain super hienoa" Siihen kun lisätään armoton, siis armoton panetus, huoran todella kauniit kasvot, hoikka vartalo ja palleissa odottaa pari litran tippaa niin tein heinäkuun surkeimman päätökseni ja päätin lähteä seuraamaan huoran viitoittamaa tietä. Kävelin siinä horonomin perässä, tuijotin persettä ja masentuneena totesin "vittu pieruverkkarit"

Asunnossa ojensin rahat ja sain hetken nauttia siitä näystä kun huora on onnellinen. Tämä olikin oikeastaan tapaamisen kohokohta, siis myös minulle. Olisi vaan pitänyt ojentaa rahat, lähteä ja vetää heti ulko-oven viereisessä pusikossa käteen.

Suihinotto oli kyllä niin onnetonta ja ponnetonta että en ihmettelisi vaikka olisin löytänyt sellaisen huoran joka imi kyrpää ihan ensimmäistä kertaa elämässään. Käänsin ajatukseni heti positiiviseksi ja totesin että onhan tuota mukava katsella kun kaunis blondi yrittää räpeltää kullini kimpussa...mutta väkisinkin kokemus tuntui yhtä surkealta kuin käteenveto umpihumalassa ja täyden ihmetyksen vallassa totesin "siinä se seksin ammattilainen antaa parastaan"

Vihdoin tuo kiusallinen munan suussa huljuttelu loppui ja tyttö hyppäsi omatoimisesti ratsaille. Erään legendaarisen forkkalaisen sanoin "tiukka ja timmi" mutta takaraivossa jyskytti että parasta mitä voisin tällä visiitillä kokea olisi että vetäisin käteen ja katselisin kun huora vastailee puhelimessa asiakkaiden tuhmiin kysymyksiin. Oli sitten niin laiskaa ratsastusta että teki mieli pyytää huoralta dildoa lainaksi ja sanoa "katsoppas nyt tyttönen että mitenkä sillä kyrvällä ratsastetaan"

Tätä onnettoman kokemukseni muistelua ei kannata kirjallisesti raportoida yhtään enempää sillä lupaan että homma ei jatkunut yhtään parempaan suuntaan vaan sama huora joka siinä minulle tarjoaa elämäni laiskointa ratsastuskokemusta rupeaa ääneen ihmettelemään kun en 20min kohdalla laukea. Eihän siinä, huora helvettiin ratsailta, housut ylös ja sanoin Suomeksi "ehkä ne jätkät on vielä saunassa ja kaljaa jääkaapissa"

Tämän kun tästä kääntää positiiviseksi niin seuraava tapaamiseni on varmasti parempi.

Tällainen oli minun kokemukseni. Kaunis ja hyvä runkoinen tyttö jota on mukava katsella ja suosittelenkin että kannattaa rajoittaa se tapaaminen siihen katseluun.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2019, 23:09:21 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Symyna/Angel Symyna
« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2019, 00:03:09 »
Mieleenpiirtyvä kuva tästä skenaariosta sai aikaan kyllä tahattomia naurun hörähdyksiä. Jaxuhali Liftille! Ensi kerta ei voi mennä noin perseelleen...

Ps. Kärsikö kollegoiden perseet tästä epäonnen ristiretkestä?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Symyna/Angel Symyna
« Vastaus #2 : Heinäkuu 17, 2019, 07:10:16 »
No jäi häiritsemään: ottikos se niitä verkkareita pois jalastaan?
Tämä ei jäänyt häiritsemään: Ja mitä se vastasi kun/kun kysyit sitä dildoa?..?

Ok vielä kysymys:
"[huora] rupeaa ääneen ihmettelemään kun en 20min kohdalla laukea. Eihän siinä, huora helvettiin ratsailta, housut ylös ja sanoin Suomeksi "ehkä ne jätkät on vielä saunassa ja kaljaa jääkaapissa""
Miten uskalsit? Siis itellä ongelmana että en saa lauettua joskus. Runkannut niimbaljon, että vaikea organsmoida, joten huorat&hupakot vähän "suutahtaa", jos en laukea tarpeeksi nopeasti. Mutta ei hel vetttti. Mulle on tosi monet huarat suuttuneet, koska en laukea tarpeeksi nopeasti (cam cam, cam, i want juu tu cam). Joo ymmärtäähän sen, että huoraus ja nussiminen on niille TYÖTÄ, ja ne haluavat olla hyviä töissään ja ne haluavat nähdä kättensä jälkeä, mutta ei huoh. Ja sitä on ihanvitunturha selittää niille että tää on MUN ongelma, vittuako omit mun ongelmia, se oon minä joka laukean jos laukean. En mä uskalla. Käännän sen niiden suuttumuksen seksuaaliseksi energiaksi ja ehkä laukeankin 8)

Olisin kyllä kostanut/hyvittänyt itselleni tän ihan vaan soittelemalla parit runk'kuu-puhelut alan palvelutarjoajille heh heh heh M)
JAHAS missäs se puhelin nyt on

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Symyna/Angel Symyna
« Vastaus #3 : Heinäkuu 17, 2019, 08:05:12 »

Mahtava rapsa! Ei tiedä itkeä vai nauraa kun lukee. Mutta aidoilla tunteilla ;D
Amator

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Symyna/Angel Symyna
« Vastaus #4 : Heinäkuu 17, 2019, 11:48:14 »
Tänks Lifti, olin katsellut tätä käyntimielessä, mutta jää väliin nyt. Avatar rocks :)
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Symyna/Angel Symyna
« Vastaus #5 : Heinäkuu 29, 2019, 11:06:34 »
Luottomieheltä Jdeaniltäkään en voinut laatuperseistä kysellä kun mies ei ole täällä.

Kysy tosiaan ens kerralla...

Poissa Pertti -62

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Symyna/Angel Symyna
« Vastaus #6 : Syyskuu 24, 2021, 18:27:34 »
Jaahas jaahas. Taisinpa säästyä hukkareissulta. Joskus jos tavattaisiin, tarjoaisin tästä hyvästä tuopposen, nyt joudun nostamaan olematonta hattuani.

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Symyna/Angel Symyna
« Vastaus #7 : Syyskuu 25, 2021, 11:08:51 »
Taitaa olla jonoksi asti, meitä jotka olivat suunnitelleet reissua tapaamaan Symyna tytyä, no hyvä kun tämäkin selvisi ettei tarvitse mennä. ISO kiitos ja kumarrus Liftille hyvästä selvityksestä... melkein lukiessani tuli ajatus kun itse olisi ollut mukana tuossa näytelmässä.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo