Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Katso maailmaa enkelin silmin  (Luettu 1970 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Katso maailmaa enkelin silmin
« : Tammikuu 12, 2021, 12:45:41 »
Viimeaikaisen kohteliaan, suvaitsevaisen, aikuismaisen ja ennenkaikkea esimerkillisen ulosantini johdosta, olen tullut sen tosiasian äärelle, että olen synnynnäinen johtaja. Olen toiminut teille kaikille virheettömänä esimerkkinä jo yli vuosikymmenen. Matkalle ei ole sattunut oikeastaan yhtään ylilyöntiä. Pysyn aina aiheessa ja olen ohjannut teitä opetuslapsiani kohti parempaa huomista. Ehkä juuri nöyrä asenteeni on opettanut teille, kuinka kohdata erilaisuutta ja elää joka päivä rakkauden sekä myötätunnon hengessä. Te kyllä muistatte, että ennen isällisen varmaa ohjaustani te ette olleet mitään. Pelkkiä rinkelin reikiä. En toki tästä halua teitä muistuttaa. Kuten en myöskään siitä, että kaikki menestys elämässänne on minun ansioitani ja kaikki vastoinkäyminen omaa aikaansaannostanne. Olen kyllä erittäin tyytyväinen itseeni. Toivottavasti ymmärrätte että teistä ei ikinä tule näin valmista.

Päästin tämän lumimyrsyn vapaaksi ihan sen takia että pysyisitte kotona vastaanottimien äärellä kuuntelemassa saarnaani.

-Kuningas voittamaton -
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2021, 12:47:42 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Katso maailmaa enkelin silmin
« Vastaus #1 : Tammikuu 12, 2021, 12:55:36 »
Täytyy antaa tunnustusta koska sinullahan on kyykkäämisen lisäksi myös asiantuntemusta klassisista videopeleistä.   :weightlifting:

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Katso maailmaa enkelin silmin
« Vastaus #2 : Tammikuu 12, 2021, 14:03:23 »
Mä tiesin että se on tarttuvaa!! Mutta tapahtuiko tartunta twitterin vai parlerin välityksellä?
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Katso maailmaa enkelin silmin
« Vastaus #3 : Tammikuu 12, 2021, 14:28:46 »
Viimeaikaisen kohteliaan, suvaitsevaisen, aikuismaisen ja ennenkaikkea esimerkillisen ulosantini johdosta, olen tullut sen tosiasian äärelle, että olen synnynnäinen johtaja. Olen toiminut teille kaikille virheettömänä esimerkkinä jo yli vuosikymmenen. Matkalle ei ole sattunut oikeastaan yhtään ylilyöntiä. Pysyn aina aiheessa ja olen ohjannut teitä opetuslapsiani kohti parempaa huomista. Ehkä juuri nöyrä asenteeni on opettanut teille, kuinka kohdata erilaisuutta ja elää joka päivä rakkauden sekä myötätunnon hengessä. Te kyllä muistatte, että ennen isällisen varmaa ohjaustani te ette olleet mitään. Pelkkiä rinkelin reikiä. En toki tästä halua teitä muistuttaa. Kuten en myöskään siitä, että kaikki menestys elämässänne on minun ansioitani ja kaikki vastoinkäyminen omaa aikaansaannostanne. Olen kyllä erittäin tyytyväinen itseeni. Toivottavasti ymmärrätte että teistä ei ikinä tule näin valmista.

Päästin tämän lumimyrsyn vapaaksi ihan sen takia että pysyisitte kotona vastaanottimien äärellä kuuntelemassa saarnaani.

-Kuningas voittamaton -

*miettii*


*Jupisee itsekseen* Nyt kyllä Eno on pudonnut niin pahasti veneestä että en tiedä enää itsekään mihin kommentoin ja viittaan. Parempi kun unohdan viimeiset pari päivää kokonaan ja aloitan puhtaalta pöydältä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Katso maailmaa enkelin silmin
« Vastaus #4 : Tammikuu 12, 2021, 14:31:31 »
Ai Liftin tekoisia tää kaamee lumipyry? Mulla oli pihalla metrin kinos lunta,sitä sitten kolan kanssa peräsuoli ulkona kolasin ! Prkl..

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Katso maailmaa enkelin silmin
« Vastaus #5 : Tammikuu 12, 2021, 14:34:13 »
Mä tiesin että se on tarttuvaa!! Mutta tapahtuiko tartunta twitterin vai parlerin välityksellä?

Googletin molemmat jotta tiedän mistä puhut. Nämä olikin tällaisia uusia, nuorison suosimia juttuja.

En tosiaan tiedä miten minusta tuli virheetön...luultavasti ihan omassa seurassa, eristyksissä, neron leimaukset saavat alkunsa.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Katso maailmaa enkelin silmin
« Vastaus #6 : Tammikuu 12, 2021, 14:39:31 »
*miettii*

Hyvä Viola, hyvä. Tämä on loistava alku.
Nyt älä luovuta!
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Katso maailmaa enkelin silmin
« Vastaus #7 : Tammikuu 12, 2021, 15:47:29 »
Pitäiskö olla huolissaan 🤔 No tiedän että siellä on muutakin kuin räiskintää minkä taannoinen pieni onnistunut kepponenkin osoittaa. Ei mitään, jokainen tavallaan, kunhan et vakiotavaks ota runojen laulantaa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Katso maailmaa enkelin silmin
« Vastaus #8 : Tammikuu 12, 2021, 16:53:43 »
Pitäiskö olla huolissaan 🤔

Ehdottomasti!
Ilman tätä ei henkinen kasvu lähde alkuun.

Saat papukaijamerkin reissuvihkoosi.
Why so fragile?

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Katso maailmaa enkelin silmin
« Vastaus #9 : Tammikuu 12, 2021, 17:00:55 »
En usko koko lumimyrskyyn, fake news. Täällä on kuulas pakkassää, eikä lumipyrystä tietoakaan. Ei taida Liftin taikasauvan voima kantaa tänne asti tai sitten täkäläisten usko on sen verran heikko.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Katso maailmaa enkelin silmin
« Vastaus #10 : Tammikuu 12, 2021, 17:06:09 »
^ Eli saattaisit ehkä, mahdollisesti kallistua siihen suuntaan, että en välttämättä kirjoittanut tätä ihan tosissaan? Saatoin ihan pikkuriikkisen leikkiä värikynällä ja huumorilla?
Luuletko rakas setäni että tämä voisi olla mahdollista?

Todella loukkaavaa että minua ei oteta vakavasti edes sukulaisten kesken.
Why so fragile?

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Katso maailmaa enkelin silmin
« Vastaus #11 : Tammikuu 12, 2021, 17:11:27 »
^Kyllähän sinä tiedät, että meidän suku on totista sakkia. Totuudessa pysytään pilkun tarkasti ja periksi antamatta,  vaikka tiedettäisiin, ettei se ihan totta taida ollakaan. Huumoria viljellään kyllä paljon, mutta se on kaikki tahatonta.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.