Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mitä päälläsi juuri nyt
Freyja:
--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Heinäkuu 06, 2023, 08:58:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Heinäkuu 06, 2023, 01:39:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Heinäkuu 05, 2023, 22:47:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Heinäkuu 05, 2023, 22:35:36 ---Olen alasti sillä kuivattelen ja patsastelen suihkun jälkeen. Ettäs tiedätte, te Thorin fanit.
--- Lainaus päättyy ---
Kaunis ajatus tuokin...ilmakylpy onkin parasta mitä miesoletettu voi alasti tehdä.
--- Lainaus päättyy ---
Minä keksin kyllä parempiakin aktiviteetteja, joita miesoletettu voi alasti tehdä. Joku miesoletettu voisi esim. tulla pesemään mun ikkunat. Alasti.
--- Lainaus päättyy ---
Tuota täytyykin miettiä vakavasti koska tykkään ikkunoiden pesemisestä...samalla saisi sen ilmakylvynkin jos sopivasti tuulee...
--- Lainaus päättyy ---
Hienoa! Mun naapureilla ei meinaan vielä ole ihan tarpeeksi juoruttavaa minusta.
Kuka hullu tykkää ikkunoiden pesemisestä?
Ja nyt sitten soi päässä Mijoonasateen 506 ikkunaa. Voi vittu.
https://youtu.be/fw6jURBPXaY
Kyybel:
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Heinäkuu 06, 2023, 13:42:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Heinäkuu 05, 2023, 22:35:36 ---Olen alasti sillä kuivattelen ja patsastelen suihkun jälkeen. Ettäs tiedätte, te Thorin fanit.
--- Lainaus päättyy ---
Kaunis ajatus tuokin...ilmakylpy onkin parasta mitä miesoletettu voi alasti tehdä.
--- Lainaus päättyy ---
Minä keksin kyllä parempiakin aktiviteetteja, joita miesoletettu voi alasti tehdä. Joku miesoletettu voisi esim. tulla pesemään mun ikkunat. Alasti.
--- Lainaus päättyy ---
Tuota täytyykin miettiä vakavasti koska tykkään ikkunoiden pesemisestä...samalla saisi sen ilmakylvynkin jos sopivasti tuulee...
--- Lainaus päättyy ---
Hienoa! Mun naapureilla ei meinaan vielä ole ihan tarpeeksi juoruttavaa minusta.
--- Lainaus päättyy ---
Miksikäs ei tykkäisi?
Eikä tässä ikkunoiden pesijässä nyt hirveesti juoruiltavaa ole...
Freyja:
--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Heinäkuu 06, 2023, 16:12:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Heinäkuu 06, 2023, 13:42:42 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Miksikäs ei tykkäisi?
Eikä tässä ikkunoiden pesijässä nyt hirveesti juoruiltavaa ole...
--- Lainaus päättyy ---
Mutta minussa on. Juoruiltavaa siis.
Kyybel:
^ Mutta sehän tekee sinusta vain mielenkiintoisen ihmisen jos juoruamaan käyvät...sitä paitsi voi aina sanoa että kyllä se tulee teidänkin ikkunat pesemään kun hinnasta sovitaan...
Freyja:
--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Heinäkuu 07, 2023, 01:10:20 ---^ Mutta sehän tekee sinusta vain mielenkiintoisen ihmisen jos juoruamaan käyvät...sitä paitsi voi aina sanoa että kyllä se tulee teidänkin ikkunat pesemään kun hinnasta sovitaan...
--- Lainaus päättyy ---
Uuuuu! Harkitsetko uuden bisneksen aloitusta? :inlove:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta