Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä päälläsi juuri nyt

<< < (105/108) > >>

Thor Patsas:
Olen alasti sillä kuivattelen ja patsastelen suihkun jälkeen. Ettäs tiedätte, te Thorin fanit.

Kyybel:

--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Heinäkuu 05, 2023, 22:35:36 ---Olen alasti sillä kuivattelen ja patsastelen suihkun jälkeen. Ettäs tiedätte, te Thorin fanit.

--- Lainaus päättyy ---

Kaunis ajatus tuokin...ilmakylpy onkin parasta mitä miesoletettu voi alasti tehdä.

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Heinäkuu 05, 2023, 22:47:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Heinäkuu 05, 2023, 22:35:36 ---Olen alasti sillä kuivattelen ja patsastelen suihkun jälkeen. Ettäs tiedätte, te Thorin fanit.

--- Lainaus päättyy ---

Kaunis ajatus tuokin...ilmakylpy onkin parasta mitä miesoletettu voi alasti tehdä.

--- Lainaus päättyy ---

Minä keksin kyllä parempiakin aktiviteetteja, joita miesoletettu voi alasti tehdä. Joku miesoletettu voisi esim. tulla pesemään mun ikkunat. Alasti.

jan#91:
Nyt on ihan vaatteet päällä, mutta iltapäivälle tarkoitus saada päälle eräs neitokainen 😊

Kyybel:

--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Heinäkuu 06, 2023, 01:39:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Heinäkuu 05, 2023, 22:47:25 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Minä keksin kyllä parempiakin aktiviteetteja, joita miesoletettu voi alasti tehdä. Joku miesoletettu voisi esim. tulla pesemään mun ikkunat. Alasti.

--- Lainaus päättyy ---

Tuota täytyykin miettiä vakavasti koska tykkään ikkunoiden pesemisestä...samalla saisi sen ilmakylvynkin jos sopivasti tuulee...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta