Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "Kypsää ja muodokasta naista" - ilmoitus naapurissa?  (Luettu 5152 kertaa)

Poissa Meksikon Pikamuna

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
"Kypsää ja muodokasta naista" - ilmoitus naapurissa?
« : Tammikuu 08, 2021, 11:16:40 »
"Kypsää ja muodokasta naista" - otsikolla ilmoittelee naapurissa Elisa nimimerkkiä käyttävä 52v (ilmoitustekstin mukaan tosin 55v) nainen.
Ilmoitus löytyy aina aktiivisena viimeiseltä ilmoitussivulta.
Onkohan kellään täällä kokemusta hänestä?
Mature-kuume on päällä ja muutama (jokunen hyvä ja jokunen ei niin hyvä) on tullut Tampereella vuosien saatossa koettua ja uusi rouva kiinnostaisi nyt koettujen sijaan.
Jos jollain täällä on kokemuksia kyseisestä palveluntuottajasta, niin avoimesti kehiin vaan. Kannattaako vierailla, vai jättää väliin?

Poissa Jone15

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: "Kypsää ja muodokasta naista" - ilmoitus naapurissa?
« Vastaus #1 : Tammikuu 08, 2021, 16:30:38 »
Kannattaa vierailla. Monesti olen hänen luonaan käynyt ja kivaa on ollut. Vastaanotto on lämmin ja kiihkeä. Hän on lyhyt, hieman pyöreä kaunis nainen. Pillu on posliini, hyvän tuoksuinen ja makuinen. Varsin herttainen ja mukava rouva jonka kanssa on myös kiva jutella seksin jälkeen. Hänen kanssaan on aina hyvää seksiä jossa on tunnetta mukana. Taksa on maltillinen, asunto aina siisti ja puhdas pyyhe odottaa kylppärissä. Tämä on toki minun kokemukseni, mutta sen perusteella suosittelen lämpimästi.

Poissa Meksikon Pikamuna

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: "Kypsää ja muodokasta naista" - ilmoitus naapurissa?
« Vastaus #2 : Tammikuu 08, 2021, 21:24:15 »
Kannattaa vierailla. Monesti olen hänen luonaan käynyt ja kivaa on ollut. Vastaanotto on lämmin ja kiihkeä. Hän on lyhyt, hieman pyöreä kaunis nainen. Pillu on posliini, hyvän tuoksuinen ja makuinen. Varsin herttainen ja mukava rouva jonka kanssa on myös kiva jutella seksin jälkeen. Hänen kanssaan on aina hyvää seksiä jossa on tunnetta mukana. Taksa on maltillinen, asunto aina siisti ja puhdas pyyhe odottaa kylppärissä. Tämä on toki minun kokemukseni, mutta sen perusteella suosittelen lämpimästi.

Suuret kiitokset kokemuksistasi ja ytimekkäästä selonteosta, mitä voisi olla koettavissa.
Kuulostaa juuri sellaiselta mitä tuollaiselta Mature-elämykseltä olisin hakemassa. Täytyypä siis sopia treffit!

Poissa punapää

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: "Kypsää ja muodokasta naista" - ilmoitus naapurissa?
« Vastaus #3 : Tammikuu 12, 2021, 17:47:44 »
Hei,
Tässä tuo kyseinen "kypsää ja muodokasta naista".

Kiitos erittäin hyvästä palautteesta   :-*
Oli ilo saada kehuja.

Tervetuloa muutkin nauttimaan kanssani!

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: "Kypsää ja muodokasta naista" - ilmoitus naapurissa?
« Vastaus #4 : Tammikuu 12, 2021, 18:38:14 »
Joku pikku kuvagallerian teko voisi olla paikallaan, tän saitin profiilisi alle siis. Mä en meinaan ainakaan ole pätkääkään kärryillä mistä ilmosta puhutaan  :sheep: