Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Huora, älä tee näin, ei sytytä
Lipittäjä:
Jaahas. Kävin tossa toissapäivänä ...sivustolla olleen naisen luona.
ÄLÄ HÖPÖTA LIIKAA/KOKOAJAN. Oli nuori kaunis naikkonen hyvällä kropalla. Jumalauta että hupakko voi höpöttää koko ajan.
Meinasin tästä jo laittaa oman narun, mutta purkauduin sitten tänne (sanallisesti).
Oli kyllä omituinen höpöttäjä, että piti mulkku pitää sen suussa, että sai puheenvuoron.
Noh. Otin tunnin ajan ja Oho..Olin melkein pari tuntia..Ilmeisesti tykkäs höpöttää omia asioitaan jollekkin. Sano olevansa opiskelija.
Small Talk ihan OK..En ole kyllä ennen ole tavannu tällästä höpöttäjää..No pallit tykkäs !!
thorath:
Älä ilmoita ilmoituksessa, en tuhlaa aikaasi, ethän sinäkään tuhlaa minun, jos kuitenkaan et pysty itse pitämään sovittua aikaa tai ilmoittamaan peruuntumisesta hyvissä ajoin.
Vieras1803:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Joulukuu 30, 2020, 23:34:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Joulukuu 30, 2020, 22:48:20 ---Tässä ohjeet huoralle. Älä tee näin, ei sytytä.
-piereskele tapaamisen aikana
Kiitos
--- Lainaus päättyy ---
"Joka pierua pidättää, se tautia idättää".
"Yski, piere, aivasta, pääset kaikesta vaivasta!"
"Pierua ei saa pidättää eikä tarpeettomasti lähettää."
”Hyvällä työmiehellä on aina oljen verran auki."
”Joka pierua pidättää, se juonia punoo.”
"Joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa"
😁
--- Lainaus päättyy ---
piru, enkeliksi😌
EsaNahka:
Älä käytä 20 vuotta tai 20 kg sitten otettuja kuvia.
Ja jos käytät.
Älä ala huutamaan ja esittämään drama queeniä, jos turska päättääkin perua outcall keikan näihin vedoten saavuttuasi päihtyneenä hänen ovelleen.
Eikö yhdelläkään huoralla tule mieleen pahoitella lajitoverinsa käyttäytymistä? ::)
Vieras0147:
Älä tee valetilejä mainostaakseen itseään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta