Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Huora, älä tee näin, ei sytytä
Kesava:
Älä varasta turskan lonkeroita.
Tiia:
--- Lainaus käyttäjältä: Metsis - Joulukuu 30, 2020, 23:20:09 ---- älä pese asiakkaan kikkeliä kirvelevällä alkoholiliuoksella (sattui ulkomailla)
--- Lainaus päättyy ---
Auts! :o
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: Pukumies40 - Joulukuu 31, 2020, 08:57:47 ---Kaikessa on riskinsä. Samaa mieltä siitä, että henkilöllisyyttä kannattaa varjella. Pätee seksinostajaan ja myyjään.
Sekä turskat että huorat lörpöttelee, koska ovat ihmisiä. Omalla käytökselläsi voit vaikuttaa siihen puhuvatko palveluammateissa olevat sinusta ja mihin sävyyn.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi minun tarvitsee maksetulla ajalla kuulla kartomusta siitä miten Pukumies40 on käyttäytynyt?
Pukumies40:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 31, 2020, 12:37:36 ---Miksi minun tarvitsee maksetulla ajalla kuulla kartomusta siitä miten Pukumies40 on käyttäytynyt?
--- Lainaus päättyy ---
Totta, toisaalta mitä se kellekään kuuluu mistä me vakkarin kanssa jutellaan panon jälkeen/panojen välissä maksetulla ajalla.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: Pukumies40 - Joulukuu 31, 2020, 12:42:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 31, 2020, 12:37:36 ---Miksi minun tarvitsee maksetulla ajalla kuulla kartomusta siitä miten Pukumies40 on käyttäytynyt?
--- Lainaus päättyy ---
Totta, toisaalta mitä se kellekään kuuluu mistä me vakkarin kanssa jutellaan panon jälkeen/panojen välissä maksetulla ajalla.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan miten vain haluat. En muista nähneeni yhtään kirjoittamaasi rapsaa foorumilla enkä usko että sellaista ikinä kirjoitatkaan. Mutta kaipa sulla silti on "vakkari".
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta