Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rahanmerkitys hupakoinnissa  (Luettu 4032 kertaa)

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Rahanmerkitys hupakoinnissa
« : Joulukuu 29, 2020, 23:15:50 »
Vois luulla, että kaikki (tai ainakin osa) tekee sitä vaan rahasta, mutta jäänyt siihen ajatukseen, että vakkari joka maksaisi hänelle hänen keskimääräisen kuukausiansionsa ei saisi häntä lopettamaan muiden kanssa touhuamista, eli sitä kautta ajateltuna voisi ajatella heillä olevan myös rakkautta lajiin.

Olis siis hyvä vakkari jonka kanssa saisi saman vapauden ja saman rahan kuin nyt.

Yks Venäläinen strippari sano, että voin mä sulle alkaa tyttöystäväks 10 000,00€:lla kuussa

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #1 : Joulukuu 30, 2020, 10:29:05 »
Vois luulla, että kaikki (tai ainakin osa) tekee sitä vaan rahasta, mutta jäänyt siihen ajatukseen, että vakkari joka maksaisi hänelle hänen keskimääräisen kuukausiansionsa ei saisi häntä lopettamaan muiden kanssa touhuamista, eli sitä kautta ajateltuna voisi ajatella heillä olevan myös rakkautta lajiin.
Multa siviilimies tossa taannoin kysy, lopettaisinko huoraamisen jos hän antaisi vastaavan summan kuukaudessa käteen (tilanne hyvin hypoteettinen, ei ois ollut äijällä rahaa  ;D). Vastasin sekuntiakaan miettimättä että en - mä oon ylpeä mun bisneksestä, on nimenomaan sitä rakkautta lajiin ja haluan rehellisellä työllä itse ne tuloni ansaita. Mulla on paloa luukuttaa pillua vielä ainakin pari vuotta, suunnitelmia ja tavoitteita. Mieshän tästä toki kovin järkyttyi, ajatteli kai että tää työ ois jotain minkä vois rakkaudella (ja rahalla) musta korjata ja että epätoivoissani oon vaan ajautunut pillubisneksiin  ::) Voisin kyllä ottaa useamman vakkarin maksamaan keskimääräisen nykyisen kuukausiansion ja netota vaan moninkertaisesti, vink vink  ;)
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #2 : Joulukuu 30, 2020, 11:58:58 »
Vois luulla, että kaikki (tai ainakin osa) tekee sitä vaan rahasta, mutta jäänyt siihen ajatukseen, että vakkari joka maksaisi hänelle hänen keskimääräisen kuukausiansionsa ei saisi häntä lopettamaan muiden kanssa touhuamista, eli sitä kautta ajateltuna voisi ajatella heillä olevan myös rakkautta lajiin.

Olis siis hyvä vakkari jonka kanssa saisi saman vapauden ja saman rahan kuin nyt.

Yks Venäläinen strippari sano, että voin mä sulle alkaa tyttöystäväks 10 000,00€:lla kuussa

Mikä tarve on löytää huora joka ei pane kuin yhden ja saman kanssa?  ??? Itse kutsuisin sitä ihan tavalliseksi parisuhteeksi. Meinaan vaan aloittajan aikaisempia postauksia joista huokuu jonkunlainen tarve saada vakkari joka ei muita pane.

Pisteet siitä, ettei aloitus ollut kysymys, vaan pohdinta johon voi tuoda oman näkökulman.

Jos itsellä olisi hyväpalkkainen työ, josta vielä kaikenlisäksi pidän niin miksi en yrittäisi hyötyä siitä taloudellisesti mahdollisimman paljon? Raha + rakkaus lajiin on monesti se mikä saa hupakotkin tekemään hommia oman kestävyyden ja jaksamisen mukaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #3 : Joulukuu 30, 2020, 12:31:46 »
Multa siviilimies tossa taannoin kysy, lopettaisinko huoraamisen jos hän antaisi vastaavan summan kuukaudessa käteen (tilanne hyvin hypoteettinen, ei ois ollut äijällä rahaa  ;D). Vastasin sekuntiakaan miettimättä että en - mä oon ylpeä mun bisneksestä, on nimenomaan sitä rakkautta lajiin ja haluan rehellisellä työllä itse ne tuloni ansaita. Mulla on paloa luukuttaa pillua vielä ainakin pari vuotta, suunnitelmia ja tavoitteita. Mieshän tästä toki kovin järkyttyi, ajatteli kai että tää työ ois jotain minkä vois rakkaudella (ja rahalla) musta korjata ja että epätoivoissani oon vaan ajautunut pillubisneksiin  ::) Voisin kyllä ottaa useamman vakkarin maksamaan keskimääräisen nykyisen kuukausiansion ja netota vaan moninkertaisesti, vink vink  ;)

Voihan sen munanhimon ja rahantarpeen noinkin itselleen perustella.

Poissa Ppeppi

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #4 : Joulukuu 30, 2020, 12:32:44 »
Mikäli yksi Vakkari asiakas maksaisi hupakoinnin keskimääräisen kuukausiansion, kävisikö kyseinen Vakkari myös yhtä usein panemassa hupakkoa, kuin muut asiakkaat? ??? Jos seksiä vakkariasiakkaalta ei saa sen useammin kuin muita asiakkaita kävisi, mikä pointti yhdessä vakkarissa? ??? ??? Entä olisiko tapaamiset yhtä monipuolisia kuin useamman vakkarin kanssa? Välillä perus GFE tapaamisia, tuntien nuolenta sessio, sträppäri leikkejä, asiakkaan fistaamista, eri roolileikkejä, kultaista suihkua, puking sessioita, peppuleikkejä.....? Onko kyseinen asiakas perusihana Vakkari asiakas, joka toisinaan tuo lahjoja ja puhuu kauniisti?
Tälläisiä kysymyksiä heräsi kun aloin miettimään mikäli joku asiakkaista olisi halunnut ainoaksi asiakkaaksi, maksaen saman summan kuin useampi asiakas.

Itselläni hupakointi oli nimenomaan rakkaudesta lajiin(seksiin), raha oli vain mukava lisä. Raha mahdollisti esimerkiksi sen, että voin liikkua myös Rauman ulkopuolelle tapaamaan ihania miehiä sekä ostaa ihania hepeneitä ja välineitä (sträppäri, kumeja...) tapaamisiin.
Jos yksi Vakkari asiakas olisi maksanut saman summan kuukaudessa kuin useampi asiakas, en olisi lopettanut muiden asiakkaiden tapaamista.
Enkä lopettanut hupakointia, koska saan nyt toimari tason palkkaa suuryrityksestä (ehkä  ;))
Lopettanut iloinen tyttönen

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #5 : Joulukuu 30, 2020, 13:09:08 »
Vois luulla, että kaikki (tai ainakin osa) tekee sitä vaan rahasta, mutta jäänyt siihen ajatukseen, että vakkari joka maksaisi hänelle hänen keskimääräisen kuukausiansionsa ei saisi häntä lopettamaan muiden kanssa touhuamista, eli sitä kautta ajateltuna voisi ajatella heillä olevan myös rakkautta lajiin.
Multa siviilimies tossa taannoin kysy, lopettaisinko huoraamisen jos hän antaisi vastaavan summan kuukaudessa käteen (tilanne hyvin hypoteettinen, ei ois ollut äijällä rahaa  ;D). Vastasin sekuntiakaan miettimättä että en - mä oon ylpeä mun bisneksestä, on nimenomaan sitä rakkautta lajiin ja haluan rehellisellä työllä itse ne tuloni ansaita. Mulla on paloa luukuttaa pillua vielä ainakin pari vuotta, suunnitelmia ja tavoitteita. Mieshän tästä toki kovin järkyttyi, ajatteli kai että tää työ ois jotain minkä vois rakkaudella (ja rahalla) musta korjata ja että epätoivoissani oon vaan ajautunut pillubisneksiin  ::) Voisin kyllä ottaa useamman vakkarin maksamaan keskimääräisen nykyisen kuukausiansion ja netota vaan moninkertaisesti, vink vink  ;)

Tämä ehkä juuri hälventää sitä stereotypiaa siitä, että hupakot tekevät työtänsä epätoivoisesti rahapulassa eikä kellään pystyisi olemaan oikeasti rakkautta moiseen lajiin

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #6 : Joulukuu 30, 2020, 13:23:20 »
Vois luulla, että kaikki (tai ainakin osa) tekee sitä vaan rahasta, mutta jäänyt siihen ajatukseen, että vakkari joka maksaisi hänelle hänen keskimääräisen kuukausiansionsa ei saisi häntä lopettamaan muiden kanssa touhuamista, eli sitä kautta ajateltuna voisi ajatella heillä olevan myös rakkautta lajiin.

Olis siis hyvä vakkari jonka kanssa saisi saman vapauden ja saman rahan kuin nyt.

Yks Venäläinen strippari sano, että voin mä sulle alkaa tyttöystäväks 10 000,00€:lla kuussa

Mikä tarve on löytää huora joka ei pane kuin yhden ja saman kanssa?  ??? Itse kutsuisin sitä ihan tavalliseksi parisuhteeksi. Meinaan vaan aloittajan aikaisempia postauksia joista huokuu jonkunlainen tarve saada vakkari joka ei muita pane.

Pisteet siitä, ettei aloitus ollut kysymys, vaan pohdinta johon voi tuoda oman näkökulman.

Haluaa naisen, mutta ei tiedä millaisen. Ei ole löytynyt pysyvää vielä näille vuosille, niin eri näkökulmia itselleen, että minkälainen se olisi ja mistä se löytyisi. Onko se vakkarihupakko, sugargirl, parisuhde, useita parisuhteita, vapaasuhde vai mitä?! Voi olla, että ei löydykään ja se on ihan fine.

Vahvimpana itsellä on edelleen se, että maailmassa on vain 47 miljoonaa naista jotka on sopivia minulle, niin sen löytäminen ei ole helppoa..

Joo, jos olisin esittänyt sen kysymyksen muodossa, niin ketjusta olisi äkkiä tullut sellainen, että hupakot olisivat joutuneet perustelemaan miksi hupakoit, ja se saattaisi alkaa kuulostaa syyllistämiseltä. Siksi noin vaikeasti aloitettu, mutta kiva kun herätti keskustelua

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #7 : Joulukuu 30, 2020, 13:36:33 »
Rahasta tai rakkaudesta lajiin, molempia varmaan tarvitaan. Vakkarihuora, joka ei pane muita, on aika absurdi ajatus toisin kuin vakkariasiakas, joka tyytyy vain yhteen huoraan.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2020, 13:38:32 kirjoittanut Tibenius »

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #8 : Joulukuu 30, 2020, 13:58:31 »
Rahasta tai rakkaudesta lajiin, molempia varmaan tarvitaan. Vakkarihuora, joka ei pane muita, on aika absurdi ajatus toisin kuin vakkariasiakas, joka tyytyy vain yhteen huoraan.

Nii. Vois sit itselleen uskotella, että se ei pane muiden kanssa. Kelleppäs sitä helpompi on valehdella kuin itselleen.

Jos vakkarin kanssa ottas kerran viikkoon niin se olis yökylän kanssa sellainen 4 000,00€ / kk. Olisko se sitten paha jos säästyisi kaikelta muulta parisuhdesäätämiseltä? Just nyt ei ole laittaa tuota 4 000,00€:a, mut siis jos olis..

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #9 : Joulukuu 30, 2020, 15:37:07 »
^ Yökylä on minusta täysin tarpeetonta rahanmenoa. Paria tuntia kauempaa ei jaksa panna, ja nukkumisesta ei kannata maksaa.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #10 : Joulukuu 30, 2020, 15:39:12 »
Minua ei saisi tyytymään yhteen seksikumppaniin millään rahalla. :) Eikä muuten rakkaudellakaan, ei sen puoleen. En ole yksiavioinen, enkä kykene minkäänlaiseen ihmissuhteeseen omistushaluisten tyyppien kanssa.

Ajatus uskollisuuslupauksesta rahaa vastaan on mulle henkilökohtainen kauhistus ja mielikuvissani lähimpänä "itsensä myymistä".

Tibe sen sanoi:
Rahasta tai rakkaudesta lajiin, molempia varmaan tarvitaan.
Tämä on helppo allekirjoittaa. :)

Myös Ppeppillä paljon ajatuksia, joita komppaan!

🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #11 : Joulukuu 30, 2020, 15:45:30 »
Hetken mietin ja en keksinyt yhtään syytä miksi maksaisin yhdellekkään naiselle siitä, että se olisi mun personal whore.
Siis mikä se juttu olis tässä....

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #12 : Joulukuu 30, 2020, 15:47:09 »
^^Luulen että tässä monella miehellä jossain siellä alitajunnan syövereissä kummittelee yhdessä niin neitsytmyytti kuin ajatus itsestä ritariprinssinä valkealla ratsulla. Tässä skenariossa vain valkean ratsun korvaa setelinippu, jolla langennut neito pelastetaan takaisin hyveelliseen elämään. Hyveellinen elämähän tarkoittaa tietysti sitä mitä se yleensäkin patriarkaatille tarkoittaa: yksiavioisuuteen pakottamista taloudellisilla keinoilla.

Huoh.


Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #13 : Joulukuu 30, 2020, 15:48:51 »
^ Yökylä on minusta täysin tarpeetonta rahanmenoa. Paria tuntia kauempaa ei jaksa panna, ja nukkumisesta ei kannata maksaa.

Mulla se tulee siitä ku oon aamupanoihmisiä. Silleen puoliunessa aamuheijarilla lusikassa

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #14 : Joulukuu 30, 2020, 16:27:29 »
^ Yökylä on minusta täysin tarpeetonta rahanmenoa. Paria tuntia kauempaa ei jaksa panna, ja nukkumisesta ei kannata maksaa.

Aamuseisokin hyödyntäminen vois olla syy, muuten samaa mieltä tuosta nukkumisesta.

Pidempi sessio muuten kiinnostaa kyllä. Tällä iällä toinen rundi ei irtoa heti joten vois olla mukavaa touhuta välillä jotain muuta, pt seksikkäässä asussa, levottomat kädet...

Olen sen verran nörtti luonne ja vakkari-pt:tkin kuitenkin vieraita ihmisiä, että pitäis varmaan palkata toisensa tunteva duo vaivaannuttavien hiljaisten hetkien välttämiseksi. Tulevaisuudelle on hyvä olla tavoitteita ;D
#maksuseksionihanaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #15 : Joulukuu 30, 2020, 16:39:33 »
^ Yökylä on minusta täysin tarpeetonta rahanmenoa. Paria tuntia kauempaa ei jaksa panna, ja nukkumisesta ei kannata maksaa.

Aamuseisokin hyödyntäminen vois olla syy, muuten samaa mieltä tuosta nukkumisesta.

Nii-i, minkäs teet kun kyrpä seisoo vain ja ainostaan 5 minuuttia aamuisin kun heräät.
Siinä ei ole hirveästi peliaikaa.
Pakko naida vaikka suussa maistuu kissankusi ja aamuinen "raikas" hengitys kirvelee silmiä.
Why so fragile?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #16 : Joulukuu 30, 2020, 16:59:47 »
^ Yökylä on minusta täysin tarpeetonta rahanmenoa. Paria tuntia kauempaa ei jaksa panna, ja nukkumisesta ei kannata maksaa.

Aamuseisokin hyödyntäminen vois olla syy, muuten samaa mieltä tuosta nukkumisesta.

Nii-i, minkäs teet kun kyrpä seisoo vain ja ainostaan 5 minuuttia aamuisin kun heräät.
Siinä ei ole hirveästi peliaikaa.
Pakko naida vaikka suussa maistuu kissankusi ja aamuinen "raikas" hengitys kirvelee silmiä.

Naiset ei oo aina otettuja kun ne herää siihen, että työntää munaa suuhun. Ihme nirppanokkia

Mutta aloitukseen liittyen, niin sellainen vakkari, että voi viikonlopun viettää yhdessä ja tehdä normijuttuja, ruokaa, pelaamassa/urheilemassa, parvekkeella panemassa silleen, että roikkuu siitä kaiteesta ulkopuolella..

Sellasia ihan perusjuttuja ja sit vaan lyö dollarit kouraan ja sanoo heippa..

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #17 : Joulukuu 30, 2020, 18:10:36 »
Mulla aikoinaan oli kuukausisummainen puoliamatööri. En hetkeäkään epäillyt tai vaatinut, että hän ei panisi muiden kanssa. Minäkin panin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2020, 18:12:16 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rahanmerkitys hupakoinnissa
« Vastaus #18 : Joulukuu 31, 2020, 13:54:04 »
Joitain vuosia takaperin yksi silloinen vakkari ehdotteli josko ruvettaisiin oikeasti kimppaan ns. kk budjetilla ja hän tekee vaan ihan normi toimistotöitä, en lämmennyt asialle ja suhdekin viileni sitten ja melko pian jäi kokonaan, en tiedä olisiko tuo ehdotus jäänyt meikälle kallon takaraivoon kauhuskenaariona ja ei pillu maistunut enää samalle vai tuliko ne kilometrit täyteen muuten. Olen sitä mieltä, että turha kuvitella tulevani tilanteeseen ettei pillu mielessä hae taas uusia ja uusia typyköitä niin kauan kun kalu vielä vaikka pillerin voimalla toimii. 
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo