Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oudoimpia tapauksia jossa olet maksanut seksistä ilman, että nainen on hupakko?  (Luettu 2176 kertaa)

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Muuttuko se just sellaseks, one might wonder??

Oltiin firman reissulla Krakovassa ja mentiin strippipaikkaan. Minä, kollegani O (nainen) ja P (mies).

Istuttiin siinä kun pöytäämme tuli kolme (huh,huh) kleopatraa ja siinä heitä jututettiin ja osteltiin drinkkejä ja muuta asiaan kuuluvaa. Joku tanssi siinä myös katsottiin.

Lähdin privattiin yhden (aivan jumalattoman kauniin(kuola valuu)) egyptiläisen kanssa, makasin lattialla ja hän antoi sellaisen tanssin mitä ei voi mies koskaan kuvitella saavansa (oltiin siis jo heidän mielessään herrasmiehiä, jotka ei tingannut ja kollega O oli jo ystävystynyt yhden heistä kanssa(hän myös totesi heille meidän olevan hyviä jätkiä)).

Aika loppui ja Kleotar kysyi säihkyvillä silmillään, että: "do you want anything else"? Pidin pääni ja en ottanut (käteiset loppu ja kortilla en halunnut maksaa, heh).

Kollega P ilmoitti, että hän lähtee hotellille ja minä kysyin, että onko sulla käteistä? P näytti lompakkoaan ja siellä oli joku 800,00€, otin ne ja sanoin, että saat aamulla taks kun olen käynyt automaatilla.

Lähtiessään kollega P sanoi kollega O:lle, että kato, että toi ei hölmöile noiden rahojensa kanssa (minäkö??).

Istuttiin siinä vielä hetki, ja pahin himokin alkoi mennä ohi ja kello oli jo 4 aamulla, niin päätimme lähteä O:n kanssa hotellille. Selätin siis ne Kleopatrat, jei..

Istuttiin O:n kanssa vielä hotellin aulassa ja lähdimme kohti huoneitamme, niin totesin, että pitäskö sitten lähteä ottamaan vielä suihin-otto kun jäi kaivelemaan..

O siinä heitti sitten, että paljonko sinä ajattelit sellaisesta maksaa? Sanoin, että kyllä minä nyt huntin voisin heittää. "Anna mulle, hän sanoi, niin minä ota suihin (nuori 22v. ja isot tissit)"! "Öö, että mitenkä"? "Nii, minä olen pienipalkkainen ja haluaisin ottaa sinulta suihin"! No mikäs siinä sitten, hotellin vessaan, munan pesu ja eikun suihin.

On muuten sitä sorttia joka tulee pelkistä nänneistä ja niitä samalla siinä herkuttelin. Hän sai, minä en (humala väsy).

Hänen kämppis oli vaihtanut huonetta joten mentiin sitten vielä kimpassa kylpyyn ja nukkumaan. Hänkään ei jaksanut enää, mutta lupasi hoitaa loppuun kun oli kerran aloittanut, mutta aamulla. Lähdin kuitenkin yöllä omaan huoneeseen, joten kliimaksi on hänen kanssaan vieläkin saavuttamatta.

Seuraavana iltana olikin jo sitten toinen työkaveri, 23v. taitoluistelija, joten se jäi sillä reissulla sitten siihen.

Oli meillä kyllä senkin jälkeen kaikenlaista, mutta ei koskaan loppuun saakka. Lähimpänä oli kun oltiin konsernin pikkujouluissa naku-uinnilla, niin konserninjohtaja tuli ilmeellään ilmoittamaan, että eiköhän teidän saunomiset ole nyt tässä. Kyllä herra..

Teinkö minä hänestä hupakon vai onko sille joku raja miten monta kertaa rahaa pitää ottaa muuttuakseen hupakoksi?

Poissa Kokoiänkriisi

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vaikka joskus harvoin oon suihinoton ilman rahaa saanutkin, niin en koskaan täysin pyyteettömästi. Kyllä se osataan hinnoitella ihan parisuhteen sisälläkin, saati sitten firman sisällä. Muuten kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta työpaikalta.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Muuten kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta työpaikalta.

On kyllä. Ko. nuoret tytöt sai sitten tietää toisistaan, niin siinähän tuli vähän kissatappelua.

Oltiin sitten tupakalla kollega T:n kanssa (nainen), niin kysyi, että kauanko sinä oot ollu meillä hommissa? "pari kuukautta!" "ja nyt kaksi nuorinta ja kauneinta naista tappelee sinusta. Respect!"

Nostihan se kieltämättä itsetuntoa, mutta oli siinä haittapuolensakin. n.20 naista kun oli talossa niin heillä alkoi mielenkiinto heräämään, että mikähän tuossa jätkässä on niin erikoista ja halusivat osille.

Sit ku ei kiinnostanu ku nuoret tytöt, niin torjutut keski-ikäiset naiset osaavat kyllä tehdä elämäsi hankalaksi..