Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Professori Niemen logiikka?  (Luettu 12763 kertaa)

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #40 : Heinäkuu 14, 2019, 11:10:53 »
No moikka kanssarikollinen sitten.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #41 : Heinäkuu 14, 2019, 11:14:24 »
No moikka kanssarikollinen sitten.

Me kaikki olemme.

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #42 : Heinäkuu 14, 2019, 11:28:55 »
^^
Oikeasti, kuka meistä voi moralisoida wörkkiä, heistä oli isompi kuin suuri apu minun nyk. busineksille, joten. Niin on varmaan suurimmalla osalla suomessa toimivista suomalaisista ja ulkomaalaisista. Sinun moralisointi on nyt vähän peestä, kun itse myös käyttänyt olet sitä saittia hyväksesi.
Vaikka wörkillä on tai olisi isot syytteet niskassaan, niin ei sovi sihteerien eikä turskien unohtaa että maksullisen seksin nettimaailmassa wörkki oli uraauurtava toimija. Kaikkien hyvää ajatellen, on totta, että tarvitaan siisti kanava ja sitten se ärjy kanava. Oon varmaan bi, kun olen yhtä-aikaa molemmilla.


Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #43 : Heinäkuu 14, 2019, 11:35:42 »
Moralisoin omaakin toimintaani, ymmärrät jos luet.

Vinkkinä ”me kaikki”, jonka tuolla taannoin kirjoitin.

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #44 : Heinäkuu 14, 2019, 11:48:06 »
Hyvä on, mutta miksi moralisoit, kun olet ihan sama, kun minä tai sata muuta.
Höh, ei kantsi tuntea huonoa omaatuntoa. Minä oon ihan sinut tämän työni kanssa, tosin en kiellä etteikö matka tähän pisteeseen olisi ollut raskas ja pitkä.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #45 : Heinäkuu 14, 2019, 11:51:32 »
Näytä mulle missä moralisoin laittamatta itseäni samaan veneeseen.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #46 : Heinäkuu 14, 2019, 12:09:33 »
Parittaminen, tai puhuttaisko ennemmin kohtuuttomasta hyväksikäytöstä, pakottamisesta ja ihmiskaupasta on meidän palveluita käyttävien ja myyvien kannalta hyvä poistaa. Parittaminen on kirjoitettu lakiin niin laajasti että kuka voi sanoa että joku ei olisi lain kirjainta tiukasti tulkiten paritettu. Mun mielestä ilmoitusalusta käyttäminen tai sen tarjoaminen ei pitäisi kuulua sen määritelmän piiriin. Olisi kaikkien kannalta hyvä että parittaminen määritettäisiin täsmällisemmin.

Laki on harmittavan epämääräinen, mutta toisaalta, onko Suomessa annettu yhtään oikeustajunvastaista paritustuomiota?
Oikeuden päätöksellä on ollut ok mm. palveluntarjoajien käyttää sama asuntoa niin että se on yhden nimissä & muut maksavat siitä käytön mukaan. Käsittääkseni tämä perusteltiin sillä koska oikeat kulut jaettiin käytön mukaan kaikkien kesken tasan eikä mitään extraa veloitettu keneltäkään. Tuomioita on taas jaettu tapauksissa missä seksityöntekijöiltä on veloitettu kohtuuton määrä vrt. vastaavasti keneltäkään muulta veloitettaisiin. Laki ei toki ota kantaa sitten siihen, onko seksityöntekijä mukana paskassa sopimuksessa aidosti omasta halustaan vai painostettuna. Mutta mun mielestä tuollaiset 50-100% tuloista jollekin välikädelle olemattomasta työstä diilit saakin olla lailla kiellettyjä.

Ilmoitusalustan pyörittämisessäkin on eroja. Koitatko estää paritusrinkien toiminnan (esim. blokkaamalla ilmojen päivittämisen ulkomailta käsin/tapauksissa missä samasta paikasta päivitetään useiden eri tyttöjen ilmoja & jaatko tiedot poliisille ymsyms.) vai kun Igor ottaa yhteyttä ja ehdottaa pikkudiiliä tartut mieluummin siihen.

^^
Oikeasti, kuka meistä voi moralisoida wörkkiä, heistä oli isompi kuin suuri apu minun nyk. busineksille, joten. Niin on varmaan suurimmalla osalla suomessa toimivista suomalaisista ja ulkomaalaisista. Sinun moralisointi on nyt vähän peestä, kun itse myös käyttänyt olet sitä saittia hyväksesi.
Vaikka wörkillä on tai olisi isot syytteet niskassaan, niin ei sovi sihteerien eikä turskien unohtaa että maksullisen seksin nettimaailmassa wörkki oli uraauurtava toimija. Kaikkien hyvää ajatellen, on totta, että tarvitaan siisti kanava ja sitten se ärjy kanava. Oon varmaan bi, kun olen yhtä-aikaa molemmilla.

Tämä tietysti on yksi syy mikä aiheuttaa ristiriitaisen fiiliksen.
Toisaalta ei voi toivoa että toiminta olisi tuollaisenaan jatkunut, mutta toisaalta harmittaa että kaikki kirjoitukset ja niiden mukana paljon maksullisen seksin historiaa Suomessa on pyyhkäisty pois. Ilmoittelu puolta nyt ei tuu ikävä, mutta foorumi oli hyvin uniikki paikka. Mutta, nyt meillä on tämä paikka alkaa kirjoittamaan uutta historiaa :)

Mitä nyt tulee siihen että kaikki jotka opistoon päin joskus ovat katsoneetkin ovat samalla tavalla syyllisiä, niin jokainen miettiköön asian miten haluaa.
Samalla voi sitten miettiä ihan kaikkea missä on ja mitä tuotteita käyttää, koska kaikissa isoissa yrityksissä tapahtuu vähintään yksittäisten työntekijöiden tekemiä rötöksiä. Tekeekö se sitten kaikki yrityksen kanssa missään tekemissä olleet kanssarikollisiksi? No ei tee. Hyvinkin olennaista on onko tietoinen asiasta vai ei.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #47 : Heinäkuu 14, 2019, 12:51:09 »
Ilmoitusalustan pyörittämisessäkin on eroja. Koitatko estää paritusrinkien toiminnan (esim. blokkaamalla ilmojen päivittämisen ulkomailta käsin/tapauksissa missä samasta paikasta päivitetään useiden eri tyttöjen ilmoja & jaatko tiedot poliisille ymsyms.) vai kun Igor ottaa yhteyttä ja ehdottaa pikkudiiliä tartut mieluummin siihen.
Totta, tuo on se ydinjuttu. Itse en paheksu jonkinlaisten järjestelijöiden ja puhelinvastaajan käyttöä mutta kohtuuttomuudet ja pakottamiset ovat no_no. Viimeksi mainittuihin törmätessäni kääntyisin ovelta ja tekisin poliisille jotain kautta ilmoituksen. Samaa suosittelen muillekin. Halpa hinta tai epätietoisuus alan käytännöistä ei ole syy leimata ketään ihmiskaupan uhriksi.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #48 : Heinäkuu 14, 2019, 13:15:55 »
Professori Johanna Niemi on selvästi vihreät arvot omaava henkilö  ;D

Kuinnii?

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #49 : Heinäkuu 14, 2019, 13:17:19 »
"Parittaminen on lain mukaan hyötymisrikos." No niin joo. Joku vero-oikeuden professori antoi lausunnon, että siksikin hutsuttelua on vaikea vaatia verolle, kun lainsäädännön mukaan valtio syyllistyisi parittamiseen.
Mutta olisihan se kiva, jos vaikka kymmenisen täysin erilaista sihteeriä keskenään järkkäisi bile-illan sopivassa paikassa kutsuvieraille.

En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla bileillalla?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #50 : Heinäkuu 14, 2019, 13:47:28 »
Nykyään kuulemma tieteellisen tutkimuksen tärkeä tavoite on että se palvelee poliittista päätöksentekoa. Koska tieteestä ei kuitenkaan ole politiikan korvikkeeksi, osa tutkijoista saattaa hieman vetää mutkia suoriksi. Kuka mistäkin syystä.

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #51 : Heinäkuu 14, 2019, 14:08:32 »
En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla bileillalla?

No hyvää ruokaa ja juomaa ja kauniita naisia pienten aktiviteettien kera.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #52 : Heinäkuu 14, 2019, 16:22:55 »
Nykyään kuulemma tieteellisen tutkimuksen tärkeä tavoite on että se palvelee poliittista päätöksentekoa. Koska tieteestä ei kuitenkaan ole politiikan korvikkeeksi, osa tutkijoista saattaa hieman vetää mutkia suoriksi. Kuka mistäkin syystä.

Sinäkin ryhtynyt populistiksi, Tibeniukseni.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2019, 16:30:55 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #53 : Heinäkuu 14, 2019, 17:04:34 »
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #54 : Heinäkuu 14, 2019, 18:01:43 »
Pseudotiede on tieteen pahin vihollinen.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Professori Niemen logiikka?
« Vastaus #55 : Heinäkuu 17, 2019, 13:46:13 »
Prostituution tulee olla laillista, jotta fiksut ja itsenäiset toimijat pysyvät alalla ja seksiä ostetaan heiltä, ei ihmiskaupan uhreilta. Jos kielto tulee, markkinoille jää vain ihmiskaupan uhrit.