Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huora vaimoksi  (Luettu 58229 kertaa)

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #260 : Marraskuu 14, 2023, 12:45:25 »
Ei tuolla ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Mielestäni on ajatuksenakin jo kuvottava että jotkut äijät nussisi omaa vaimoa tai kumppania maksusta pitkin päivää.

Poissa urquan

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #261 : Marraskuu 14, 2023, 13:21:49 »
Niin, ei tässä mielestäni ole vain kateellisuus ja itsetunnon määrä kyseessä, vaan ihan monet käytännön asiat. Yksinyrittäjänä hän on luonnollisesti menossa täsmälleen silloin, kun asiakkaalle sopii. Eli vaikka joka toinen viikonloppu panomatkalla Italiassa, kun minä siivoilen kämppää, jne.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #262 : Marraskuu 14, 2023, 14:27:47 »
Olen mahdollisesti menossa kohti tällaista vakavampaa tilannetta PT:n kanssa ja mietin esimerkiksi seuraavanlaisia:

- Hän laittaa viestin miehellä, he käyvät ravintolassa ja leffassa käsi kädessä, sitten siirtyvät panemaan hotellihuoneen sohvalle, sänkyyn, suihkuun, jne. Tällainen kasuaali seksi ei luonnollisesti kuuluisi vakavampaan suhteeseen, kummankaan mielestä, kun tästä keskusteltiin.
- Hän laittaa viestin miehellä, he käyvät ravintolassa ja leffassa käsi kädessä, sitten siirtyvät panemaan hotellihuoneen sohvalle, sänkyyn, suihkuun, jne. LISÄKSI 500 e vaihtaa omistajaa. Tämän sen sijaan pitäisi olla OK minulle, ja minun pitäisi olla onnellinen siitä, että komeita varakkaita asiakkaita löytyy.

En ole vielä keksinyt, miten tällainen voisi olla OK vakavammassa suhteessa. Kun kyseessä on toki työ, mutta ehkä myös se, että on kivaa saada munaa ja seuraa joka viikko uudelta mieheltä. Minulta sitten saa turvaa ja läheisyyttä. Olen aika itsevarma ihminen, mutta tuntuu siltä, että tässä poimitaan rusinat pullasta.

Luonnollisesti ensisijaisesti keskustelen hänen kanssaan, mutta kaipaisin muitakin vinkkejä, miten tällaiseen voisi suhtautua järkevästi.
En vieläkään ole keksinyt miten yksikään itseään kunnioittava mies voisi mennä naimisiin/seurustella huoran kanssa

Onneks sun ei tarvikkaan keksiä! Se riittää että ne itseänsä kunnioittavat miehet (tai naiset) jotka päätyvät seurustelemaan tai naimisiin seksityöntekijän kanssa,  tietävät syyn miksi haluavat juuri sen henkilön kanssa olla yhdessä.☺️
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2023, 14:29:56 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #263 : Marraskuu 14, 2023, 14:43:36 »
Mä oon vähän vanhanaikainen. Historialla ei mielestäni ole väliä, mutta jos seurustelisin vakavasti, horoilu loppuisi. Samaa edellyttäisin kumppanilta, eli huorissa käynti pitäisi lopettaa. Mun ihanneparisuhteessa nussitaan vaan sitä kumppania.

Toki mun on helpompi olla tuota mieltä, koska olen harrastelija, jonka ansiotulot tulee ihan muualta. Jos horoilu on pääasiallinen tulonlähde, on lopettaminen toki vähän haastavempaa.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa urquan

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #264 : Marraskuu 14, 2023, 14:58:26 »
Mä oon vähän vanhanaikainen. Historialla ei mielestäni ole väliä, mutta jos seurustelisin vakavasti, horoilu loppuisi. Samaa edellyttäisin kumppanilta, eli huorissa käynti pitäisi lopettaa. Mun ihanneparisuhteessa nussitaan vaan sitä kumppania.

Toki mun on helpompi olla tuota mieltä, koska olen harrastelija, jonka ansiotulot tulee ihan muualta. Jos horoilu on pääasiallinen tulonlähde, on lopettaminen toki vähän haastavempaa.

Samaa mieltä, historialla ei tosiaan ole väliä minulle, vaan nykyhetkellä ja tulevaisuudella. Itsekin olen huorapro ja suostuisin kuitenkin tämän harrastuksen lopettamaan. Mutta hänellä ei juuri muuta tulonlähdettä taida olla. Eli jos vaatisin lopettamista, hänestä tulisi taloudellisesti minusta riippuvainen, mikä olisi huono juttu monella tavalla. Ehkä "kompromissi" olisi, että rakennettaisiin yhdessä suunnitelma, jonka avulla hän voisi löytää muuta työtä? Mutta sitten kyse on toisen ihmisen muuttamisesta, mikä sekin on epävarma ja kenties epäeettinen juttu.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2023, 15:07:29 kirjoittanut urquan »

Poissa guuguuman

  • Jr. Member
  • Viestejä: 98
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #265 : Marraskuu 14, 2023, 15:27:23 »
Tuskin minä otsikon aiheesta mitään kivitalon kokoista itsetunto-ongelmaa saisin: eikös se vaan ole hyvä, että vaimo saisi välillä hyvääkin seksiä ja vielä rahaa siitä. 

Poissa PervoJorma

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #266 : Marraskuu 14, 2023, 16:15:39 »
Ei olisi ongelmaa vaikka hommia painaisi samaan aikaan. Nuorempana tälläinen tapaus minulla oli, teki keikkaa opiskelujen ohessa. Tietty turvallisuuteen liittyvät seikat hieman vaikuttavat ja vaikuttivat silloinkin.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2087
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #267 : Marraskuu 14, 2023, 16:31:48 »
Onnistuu siinä tapauksessa, että parilla on yhteistalous ja huoraaminen sekä huorissa käynti on sallittua.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #268 : Marraskuu 14, 2023, 22:56:28 »
Mä oon vähän vanhanaikainen. Historialla ei mielestäni ole väliä, mutta jos seurustelisin vakavasti, horoilu loppuisi.

Juuri näin minäkin sen ajattelen. Ja samaa mieltä myös kuin mitä urquan kirjoitti tuossa ^^^^

Ja noihin kahteen hyvään kirjoitukseen lisään vielä omana henkilökohtaisena näkemyksenäni, että ei ole hyvä ajatus etsiä (tai etsimättä löytää) puolisoa tai edes tyttöystävää tämän harrastuksen kautta. Se on sitten eri asia, jos muissa yhteyksissä tutustuu näitä hommia tekevään tai tehneeseen. Mutta tämän harrastuksen kautta ei mielestäni pidä etsiä eikä aloittaa (siviili)suhteita.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 390
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #269 : Marraskuu 14, 2023, 23:38:43 »
Mä oon vähän vanhanaikainen. Historialla ei mielestäni ole väliä, mutta jos seurustelisin vakavasti, horoilu loppuisi. Samaa edellyttäisin kumppanilta, eli huorissa käynti pitäisi lopettaa. Mun ihanneparisuhteessa nussitaan vaan sitä kumppania.

Toki mun on helpompi olla tuota mieltä, koska olen harrastelija, jonka ansiotulot tulee ihan muualta. Jos horoilu on pääasiallinen tulonlähde, on lopettaminen toki vähän haastavempaa.

Samaa mieltä tästä. Pitkässä, monien vuosien suhteessa toki sama kumppani alkaa myös kyllästyttää. Jos olisin monen vuoden suhteessa entisen horon kanssa, voisin sallia jonkun rajoitetun horoilun silloin tällöin (jos luottaisin kumppaniini kuin kirveen silmään), mutta en tosiaan mitään Italian panomatkoja. Edellytyksenä olisi tietää koko ajan, missä kumppani on ja kuittaus joka pokan jälkeen, että kaikki ok. Kunhan sitten itsekin saisin käydä aidan toisella puolella.

Mutta parhaillaan toimivan aktiivihoron kanssa en lähtisi parisuhteeseen, kuten olen ketjussa aiemmin todennut. Joku exit plan pitäisi horollakin olla ja ainakin suhteen alun pari vuotta omistaa vain parisuhteelle. Pari vuotta yhdessä kuitenkin kuorii sen vaaleanpunaisen hötön pois silmiltä ja ihmisen todellinen minä tulee esiin. Tälleen kolmen naisen kanssa asuneena ja 5-7 vuotta kunkin kanssa kimpassa olleena.

Ja lupasin olla kommentoimattakin tähän ketjuun. Aihe vaan on sinänsä kiinnostava ja tunteita nostattava ::)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2023, 23:47:06 kirjoittanut velihopea »

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2658
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #270 : Marraskuu 14, 2023, 23:40:45 »
Tuletko vaimokseni… Huorrahhh? 😆
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #271 : Joulukuu 04, 2023, 18:07:44 »
Tämä aihe olikin näemmä juuri framilla Naked Attraction -ohjelmassa, jossa seksityöntekijä kyseli tämän langan kysymystä kumppanikandidaateilta:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/fe4099dc-2bd5-41b4-8042-259f3e778d11
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa urquan

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #272 : Joulukuu 07, 2023, 16:28:54 »
"Mutta tämän harrastuksen kautta ei mielestäni pidä etsiä eikä aloittaa (siviili)suhteita." - Miksi näin?

Kiitos kaikille vastauksista tähän mennessä, tilanne on yhä menossa vakavampaan suuntaan. Jos jatkamme, niin meidän lienee kyllä muotoiltava jokin parisuhdesopimus, jossa sovitaan työn tekemisen reunaehdot. Ei viikonlopun mittaisia panojareissuja, ja niin edelleen. Ja tosiaan suhteen alun omistaminen parisuhteelle.

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #273 : Tammikuu 06, 2024, 13:34:46 »
"Mutta tämän harrastuksen kautta ei mielestäni pidä etsiä eikä aloittaa (siviili)suhteita." - Miksi näin?

Ihan samaa ihmettelin? Se ei ole kenellekään hyväksi että lähtee näistä piireistä etsimään rakkautta, se aiheuttaa helposti pt:lle ikäviä tilanteita. Mutta jos molemminpuolinen  ihastuminen tai rakastuminen kuitenkin tapahtuu, mikä tekee tästä tapaamisesta yhtään vähemmän arvokkaan kuin vaikka tinder-treffit?

Omaan käsitykseeni rakkaudesta ja ihanneparisuhteesta ei mahdu tapaamisia muiden kanssa, kummankaan puolelta eikä rahalla tai ilman. Menneisyys on kuitenkin menneisyyttä ja kaikki on sovittavissa jos vaan yhteistä halua löytyy. Se on tietysti haastavampi tilanne jos käsitys parisuhteesta on kovin erilainen, mutta sekin selviää puhumalla.

Salaa ihailen ihmisiä jotka kestää (tai joiden itsetunto kestää) tapailun muiden kanssa. Vaikka kuinka toivoo toiselle vain parasta, mulla olisi aika paljon tekemistä että pääsisin ajatuksen kanssa sivuiksi. Ehkä oikean tyypin kanssa onnistuisi tämäkin?
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 383
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #274 : Tammikuu 06, 2024, 14:39:15 »
Ei tuolla ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Mielestäni on ajatuksenakin jo kuvottava että jotkut äijät nussisi omaa vaimoa tai kumppania maksusta pitkin päivää.

Tämä on omakin kanta.

Poissa Jussi1965

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #275 : Tammikuu 06, 2024, 15:44:51 »
Kuinkahan moni avoimesti sukujuhlissa kertoo vaimoni on huora ammatiltaan. Tai kuinka moni huora kertoisi sen sukujuhlissa "Olen huora ammatiltani"?

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1417
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #276 : Tammikuu 06, 2024, 16:56:37 »
Kuinkahan moni avoimesti sukujuhlissa kertoo vaimoni on huora ammatiltaan. Tai kuinka moni huora kertoisi sen sukujuhlissa "Olen huora ammatiltani"?

Mä en kertoisi. En tosin kertoisi mitään muutakaan ammattia.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #277 : Tammikuu 06, 2024, 17:12:12 »
Työelämä muuttuu ja yhä useampi tekee jonkinlaista palvelutyötä. Seksityön stigman väheneminen liittyy tähän. Samalla avioliitto on instituutiona kriisissä kun ihmiset ei halua sitoutua koko elämänsä ajaksi yhteen ja samaan seppoon/mirkkuun.

Ja eihän tuossa muuten mitään, mutta lapsia moni kuitenkin jossain vaiheessa alkaa kaipailla (tai viimeistään lapsenlapsia :D) ja silloin on kyllä iso ilo toisesta, joka kestää rinnalla tähän yhteiskunnan uusintamistyöhön liittyvää stressiä ja vastoinkäymisiä.

No ratkaisua näihin sosiologisiin ja yhteiskunnallisiin pohdintoihin en esitä, mutta huora vaimona ei ole se malli, joka sopisi itselleni. Niin seksipositiivista minusta ei yksinkertaisesti saa, että sulattaisin naimisen kumppanini (tai myöskään omana) elämän tärkeimpänä tehtävänä. Kukin tyylillään, en paheksu toisin kokevia, mutta itselleni: ei kiitos. 
You and me, part-time lovers

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 190
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #278 : Tammikuu 06, 2024, 17:44:13 »
Mulla itselläni tämän harrastuksen aloittaminen on avannut silmiä melkoisesti. Kyllä mullakin oli aikaisemmin käsitys parisuhteesta "perinteinen", jossa seksiä harrastetaan vain ja ainoastaan sen oman kumppanin kanssa ja muut pysykööt kaukana. Nykyään ajattelen, että mitä se on keneltäkään pois jos on useampia seksikumppaneita. Muutenkin mulla on tapahtunut jokin vapautuminen seksin ja seksuaalisuuden suhteen aloitettuani seksin ostamisen ja ylipäänsä sen harrastamisen.

Mulle ei ole mitään väliä toisen ihmisen työllä, ammatilla, koulutustasolla, tuloilla yms. Kyllä voisin olla esim. "elämäntapatyöttömän" tai sitten vaikka professorin kanssa, ei millään ulkoisilla asioilla ole merkitystä jos viihtyy toisen ihmisen seurassa. Ja ilman muuta voisin seurustella myös seksityöntekijän kanssa enkä mä häpeisi kumppanini ammattia.

Olen muutenkin aina ollut oman tieni kulkija enkä ole koskaan välittänyt vittujakaan mitä muut ajattelevat minusta tai valinnoistani. Mitä tulee noihin "mitä sukulaiset/kaverit ajattelevat", mulla ns. sosiaalinen piiri on käytännössä melkein olematon ja sukulaisiin en ole aikuisiässä pitänyt juurikaan yhteyttä, joten ei ole mulle merkitystä. Jos mua haluaa kiduttaa, paras tapa on raahata mut johonkin sukujuhliin, hyi helvetti  :D Ja vaikka olisikin paljon sosiaalisia kontakteja, ei olisi siltikään merkitystä. Voisin jopa antaa omalla nimelläni ja kasvoillani haastattelun seksinostajana. Mitään väärää tai laitonta en tee.

Toki ilman mitään kokemusta seurustelusta ylipäänsä on helppo huudella, mutta ajattelin nyt kuitenkin kirjoittaa mietteitäni asiasta.

Poissa Lapinkeisari

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #279 : Tammikuu 06, 2024, 19:37:41 »
Mutta olishan sen mahtavaa viedä uusi itseä 30 vuotta nuorempi vaimo / tyttöystävä sukujuhliin tätien ja setämiesten nähtäväksi ammattiasuun pukeutuneena (korkkarit, steikkarit, wetlook minihame jne). :headbang: