Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huora vaimoksi  (Luettu 56583 kertaa)

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #60 : Maaliskuu 03, 2021, 15:54:13 »
Olen aina inhonnut "Älä tee huorasta vaimoa"-sanontaa, tiedänhän sen huonoksi ohjenuoraksi jo sen nojalla että mä olen huoruudesta huolimatta ehdottomasti vaimomatskua :-* Seksityösananlaskuista sen sijaan "Mitäs näistä, sanoi huora häistä" mua miellyttää ja osuu paremmin, ja "Ennen maa repee kuin huora häpee" on myös empiiristen tutkimusteni nojalla osoittautunut kelpo nyrkkisäännöksi. Tulevaisuudessa pääsen toivottavasti vielä selvittämään, pitävätkö pahaenteiset "Vittu ei vihkien parane" ja "Naimisiin kaikki hinkuu, ja siinä he sitten vinkuu" miten hyvin kutinsa  :whipping: :inlove:

Mennääks naimisiin :inlove:...eiku hitto taidan jo olla, ihan varma en ole :)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #61 : Maaliskuu 03, 2021, 17:39:39 »
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #62 : Maaliskuu 03, 2021, 18:55:18 »
"Vittu ei vihkien parane"

Tästä ei ole kokemusta mutta kihloissa olen kahdesti ollut ja silloin kyllä vittu parani. Tällainen juonikas mulkku tajuaa sen että kun menee kihloihin niin nainen on niiku "löysässä hirressä" Se yrittää pistää parastaan että pääsis naimisiin. Ja sika vaan nauttii olostaan.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #63 : Maaliskuu 03, 2021, 19:33:57 »
^Juuri näin. Papin aamenen jälkeen seksi on kuulema vain lisääntymistarkoitukseen ja kaikki muu oheistoiminta aiheuttaa päänsärkyä tai väsymystä. Moni kokematon hosuu kihlojen jälkeen ja alkaa ahnehtimaan. Helposti he ajattelevat, että jos kihlat paransivat seksiä ja saatavuutta, niin naimisiin menon jälkeen uusitaan sänky vähintään 3x vuodessa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #64 : Maaliskuu 03, 2021, 19:56:58 »
^ OT: Ette te (me) voi pelkästään vaimoa syyttää, alkuaikoina katos hän vilkaisee jääkaappiin mitä siellä olisi tarjolla ja valikoiman nähtyään menee sänkyyn, ja vihkimisen jälkeen vilkaisee mitä makuuhuoneessa olisi tarjolla ja menee jääkaapille...
 ::)
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Suvi_Tku

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #65 : Huhtikuu 05, 2021, 20:22:18 »
Meillä miehen kanssa ollut pitkään näin ja vaan antanut suhteelle. Mikäs siinä, jos molemmat tykkää ja miks tarvis olla omistushaluinen.
Suvi

Poissa Karhunkieli

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #66 : Huhtikuu 06, 2021, 11:53:48 »
Jos olisi luonnossa viihtyva ja kulkeva niin miksi ei, itsellä aseksuaalisia kausia.
 Kerran kyyditsin yhtä hupakkoa vähän. Hänen valmistautumisen katselu kiihotti.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #67 : Huhtikuu 06, 2021, 12:12:39 »
Toimiihan tuo huora vaimona joillain pareilla, että uskomatonta mutta totta. Mutta pitää siinä miesoletetulla olla ihan älytön itsetunto ja ymmärtää että business on business. Minulla olisi oletetussa tilanteessa varmaan niin, että minä huoraisin ja tekisin rahaa. Mies jos menisi huoriin tai vieraisiin, niin varmaan ampuisin sen hirvenä vahingossa. Jos siis olen rakastunut.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #68 : Huhtikuu 06, 2021, 12:43:08 »
Vois kuvitella miettivänsä jälkiaborttia jos joku äijä tulis elvistelemään panneensa minun vaimoo. Siis sille jätkälle.

Voin kuvitella, että joku herra keskikokoinen tekiskii semmosta.

Se olis pahin

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #69 : Huhtikuu 06, 2021, 12:45:34 »

Aloitan nyt itse tänne lempiketjuni historiasta. Katsotaan, vieläkö joku innostuu ajatteluleikkiin mukaan!

Eli ota huora vaimoksi, niin saat ilmaista, vaihtelevaa ja antaumuksellista seksiä silloin, kun haluat. Hupakko jos kuka ymmärtää, kuinka oma mies pidetään kotona tyytyväisenä.

Häh, oliko joku jotain muuta mieltä? :)

Tuo on kyllä aika huono lähtökohta avioliitolle tai minkäänlaiselle parisuhteelle. Niin päin homma voisi toimia, että ensin tulee parisuhde ja huoraaminen yhteisestä päätöksestä vasta sitten.

Mitä seksiin tulee, niin huorien ylivoimaisuus tai edes paremmuus voi olla pelkkä myytti. Hyviä yksilöitä toki on niin huorissa kuin "siviileissäkin". Siviilipuolella sellainen heittäytyminen mitä hyvä seksi vaatii on ollut ihan normi ainakin omallla kohdallani. Huorissakin näitä "heittäytyjiä" on (muutaman olen tavannutkin), mutta ei läheskään joka oksalla.

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #70 : Huhtikuu 06, 2021, 12:51:57 »
Toimii ihan hyvin.  :whipping:
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #71 : Huhtikuu 06, 2021, 12:55:51 »
Aivan mahtavaa! Aina kun asiakas tulee niin voi itse lähteä kaljalle, pelaa bilistä, salille, miesluolaan pelaa pleikkaa tai töihin - piikkaamaan lattiaa auki. Jätkien kanssa saunomaan  :inlove:

Ja sitten sekin vielä että ite ei tarvitse selkä hiessä naida  :inlove: Joku ukko tekee sen sun puolesta ja antaa vielä rahaa, nii sun ei tarvitse huolehtia kummastakaan asiasta  :inlove: Kotona voi sitten keskittyä laatuaikaan yhdessä - katsella netflixiä pieruverkkarit jalassa ja kirjoitella huorafoorumille vierekkäin, läppärit sylissä  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #72 : Huhtikuu 06, 2021, 13:11:07 »
Aivan mahtavaa! Aina kun asiakas tulee niin voi itse lähteä kaljalle, pelaa bilistä, salille, miesluolaan pelaa pleikkaa tai töihin - piikkaamaan lattiaa auki. Jätkien kanssa saunomaan  :inlove:

Ja sitten sekin vielä että ite ei tarvitse selkä hiessä naida  :inlove: Joku ukko tekee sen sun puolesta ja antaa vielä rahaa, nii sun ei tarvitse huolehtia kummastakaan asiasta  :inlove: Kotona voi sitten keskittyä laatuaikaan yhdessä - katsella netflixiä pieruverkkarit jalassa ja kirjoitella huorafoorumille vierekkäin, läppärit sylissä  :inlove:

Todellinen laiskan miehen vaimo siis :drinking:
☮️and💟

Paikalla Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3516
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #73 : Huhtikuu 06, 2021, 13:15:16 »
Aivan mahtavaa! Aina kun asiakas tulee niin voi itse lähteä kaljalle, pelaa bilistä, salille, miesluolaan pelaa pleikkaa tai töihin - piikkaamaan lattiaa auki. Jätkien kanssa saunomaan  :inlove:

Ja sitten sekin vielä että ite ei tarvitse selkä hiessä naida  :inlove: Joku ukko tekee sen sun puolesta ja antaa vielä rahaa, nii sun ei tarvitse huolehtia kummastakaan asiasta  :inlove: Kotona voi sitten keskittyä laatuaikaan yhdessä - katsella netflixiä pieruverkkarit jalassa ja kirjoitella huorafoorumille vierekkäin, läppärit sylissä  :inlove:

Todellinen laiskan miehen vaimo siis :drinking:
Just niin! Sopisi meikäläiselle kuin nakutettu. :laught:
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #74 : Huhtikuu 06, 2021, 13:32:38 »
^ Älä nyt naura kun tässä ihan vakavasti romanttisia puhelen. Aina äijät valittaa kun ei oo aikaa kavereille ja muijan kanssa pitää kotona nysvätä.
Se on KARJUT valinnoista kiinni  :-*  :inlove:

Ja hei, jos itteää sattuu panettamaan, muija valittaa päänsärkyä, lyö pari hunttia kouraan ja sano - ime kulta. pallit tyhjäksi. niele. kiitos kultsu. oot ihana  :-*
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 06, 2021, 13:38:37 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #75 : Huhtikuu 06, 2021, 13:38:55 »
Kotona voi sitten keskittyä laatuaikaan yhdessä - katsella netflixiä pieruverkkarit jalassa ja kirjoitella huorafoorumille vierekkäin, läppärit sylissä  :inlove:

Jos saa vielä olla tukka pystyssä villasukat jalassa ihan röllipeikkona ja syödä roskaruokaa, niin voi vitsi  :inlove:

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #76 : Huhtikuu 06, 2021, 13:50:45 »
Nyt on jo niin hyvät perustelut Liftillä miksi ottaa huora vaimoksi että 😁

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #77 : Huhtikuu 06, 2021, 13:51:16 »
Kotona voi sitten keskittyä laatuaikaan yhdessä - katsella netflixiä pieruverkkarit jalassa ja kirjoitella huorafoorumille vierekkäin, läppärit sylissä  :inlove:

Jos saa vielä olla tukka pystyssä villasukat jalassa ihan röllipeikkona ja syödä roskaruokaa, niin voi vitsi  :inlove:
Tietenkin kotona ollaan silleen. Tai saatan mä lähikauppaankin kävellä pitkät kalsarit jalassa. Jos nainen kykenee samalle "tasolle" kuin minä niin en valita. Jos siitä lipeää niin saatan huokaista syvään, mutta unohdan huoleni kun otan huikan Jallua ja korjaan tilanteen sanomalla " sitä vaan huokailin kun näytät niin hyvältä "
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #78 : Huhtikuu 06, 2021, 14:04:57 »
Ja sitten sekin vielä että ite ei tarvitse selkä hiessä naida  :inlove: Joku ukko tekee sen sun puolesta ja antaa vielä rahaa, nii sun ei tarvitse huolehtia kummastakaan asiasta  :inlove: Kotona voi sitten keskittyä laatuaikaan yhdessä - katsella netflixiä pieruverkkarit jalassa ja kirjoitella huorafoorumille vierekkäin, läppärit sylissä  :inlove:

Nyt on Liftin ja Jounin fuusioituminen mennyt jo niin pitkälle, että mä en enää tunnista, kumpi kirjoittaa.

Ei vittu. Nehän on varmaan oikeasti yksi ja sama henkilö.  :o
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #79 : Huhtikuu 06, 2021, 14:14:06 »
No mitä väliä, ihanaa kotoilua. Vitsi saanko muuttaa teille ;D