Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huora vaimoksi  (Luettu 55424 kertaa)

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #20 : Heinäkuu 15, 2019, 16:28:07 »
Ei minusta vaan olisi miehelle vaimoksi, vaikka useampia kertoja kosittu on. Minä olen matkustelevainen ja vieraille miehille antavainen epäluotettava suttura. Jos olisin mies, niin en ottaisi omaksi.
Toisaalta jos olisi sellainen sohvalla röhnöttävä oma minipossu, niin olisi sille aika kiva kantaa kaupasta kaljaa ja makkaraa ;D

Meistähän tulisi melkein täydellinen pari. Ei minusta enää kahden avioliiton ja useiden seurustelusuihteiden jälkeen ole miksikään kunnon aviomieheksi. Lupaan olla erittäin mukava sohvalla röhnöttävä minipossu, joka kittaa kaljaa ja syön makkaraa välillä ryöhtäillen. Eikä haittaa vaikka välillä käyt tienaamassa rahnaa yhteiseen säästöpossuumme. Ei järvi siitä pilalle mene, jos siellä muutkin soutaa. Itsekin käyn naimassa toisia naisia, koska yhden ja saman naisen kanssa naiminen on pitemmän päälle tylsää, intohimotonta virkamiesseksiä. Vaihtelu virkistää. Onko Nimara sohvallasi tilaa tällaiselle lutuiselle minipossulle?     
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2019, 16:30:47 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 300
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #21 : Heinäkuu 15, 2019, 16:34:56 »
Nykyisistä muutamasta  vakkarista ottaisin kaikki "omakseni", eli vastaukseni on kyllä. Eri asia sitten on, että kelpaisinko minä heille  ;D

No joo, mutta jos nyt hypoteettisesti ajatellen noin kävisi, niin hommat tytön pitäisi kyllä lopettaa ja samoin minun pitäisi lopettaa muissa tytöissä juokseminen - jossei siis muuta sovita  :)




Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #22 : Heinäkuu 20, 2019, 18:00:07 »
Eijei en luottaisi huoraan vaimona. sori vaan ei pahalla.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #23 : Heinäkuu 20, 2019, 22:18:54 »
Jostain joskus kuulin, että mies joka oikeasti on kiinnostunut huorasta siviilissä, saattaa olla kiinnostuneempi siivellä elämisestä kuin huoraroolin takana olevasta ihmisestä.

Hmmm. Varmasti joskus.
Isompi ongelma sanoisin olevan tässä asetelmassa että mies saattaa olla kiinnostuneempi vain seksipuolesta eikä huoraroolin takana olevasta ihmisestä.
Yhtä kaikki, jollei siitä ihmisestä ole aidosti kiinnostunut niin suhde joka tapauksessa on tuhoon tuomittu.
Niin tärkeä osa hyvää parisuhdetta kuin toimiva seksielämä onkin, niin se kuitenkin on niin pieni osa sitä, ettei sille kannata parisuhdetta rakentaa. Parisuhteessa täytyy olla paljon enemmän.
Ja sitten se, että miehen tulee pystyä ymmärtämään tätä duunia hieman syvemmin kuin se mitä asiakkaan roolissa näkee. Siinä vaiheessa tuskin kukaan vertaa tätä enää vieraissa käymiseen. Tää kun ei ole läheskään aina fun & games.
Mä luulen että pitkään huoran kanssa parisuhteessa olevilla on tästä duunista ihan muut murheet kuin se ajatus että vaimolla tms. olisi muita miehiä.
Mutta henkisesti vahvan ja itsevarman miehen parisuhde huoran kanssa joka tapauksessa vaatii.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #24 : Heinäkuu 21, 2019, 00:39:23 »
Ooh, no mutta sehän olisi melkeinpä ihannetilanne! Paitsi toki, jos puolisoni tienaisi paremmin kuin minä - saattaisin tulla kateelliseksi.

Voisimme sitten tehdä yhdessä hommia. Olen aina ollut sitä mieltä, että en haluaisi olla puolisoni kanssa samassa työpaikassa, mutta tällä alalla se voisi jopa toimia.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #25 : Heinäkuu 21, 2019, 01:02:09 »
En kyllä näe että voisin kehenkään rakastua pelkän seksin vuoksi. Muutenhan olisin rakastunut joka hupakkoon jonka olen tavannut. Ei, kyllä se vaatii jotain syvempää yhteyttä kuin seksi. En pidä huoraamista samana kuin vieraissakäynti mutta jotenkin se vain tuntuisi epämukavalta. Multa varmasti puuttuu tuo henkinen vahvuus ja itsevarmuus minkä Venla mainitsi, sitä tuossa todella tarvitaan.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #26 : Heinäkuu 21, 2019, 08:38:21 »
Seksityö on työtä siinä, missä muutkin duunit. Huora vaimona ei välttämättä sovi kaikille, mutta itselleni erinomaisesti. Kalja ja makkarakaan ei ole vielä päässyt loppumaan, puhumattakaan ikiaamusuikkarista..
Vahva suositus-(:
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Lemmikkikukka

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 40
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #27 : Heinäkuu 21, 2019, 09:48:49 »
En kyllä näe että voisin kehenkään rakastua pelkän seksin vuoksi. Muutenhan olisin rakastunut joka hupakkoon jonka olen tavannut. Ei, kyllä se vaatii jotain syvempää yhteyttä kuin seksi. En pidä huoraamista samana kuin vieraissakäynti mutta jotenkin se vain tuntuisi epämukavalta. Multa varmasti puuttuu tuo henkinen vahvuus ja itsevarmuus minkä Venla mainitsi, sitä tuossa todella tarvitaan.
Eihän tässä ollutkaan kyse siitä että rakastut tulevaan huora vaimoosi asioinnin yhteydessä, vaikka niinkin voi käydä. Voit myös rakastua missä tahansa yhteydessä.
Ei ihmiset aina ensimmäisenä ilmoita hupakoinnista.
Mulla on kyllä vaki asiakkaita jotka ovat ihastuneet, jopa rakastuneet minuun, se lujittaa asiakkuutta ja antaa tapaamiselle myös syvemmän aspektin.
Etelä Haagassa levällään

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #28 : Heinäkuu 21, 2019, 10:31:46 »
^ Niin tuossa tilanne on tietysti eri, silloin suhde perustuu tietysti syvempiin tunteisiin. Satunnaiset tapaamiset jäävät usein pinnallisiksi, eikä siinä mitään syvempää ehdi kehittyä. Ja seksihän se pääasia tapaamisella onkin.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #29 : Heinäkuu 21, 2019, 13:46:07 »
Seksityö on työtä siinä, missä muutkin duunit. Huora vaimona ei välttämättä sovi kaikille, mutta itselleni erinomaisesti. Kalja ja makkarakaan ei ole vielä päässyt loppumaan, puhumattakaan ikiaamusuikkarista..
Vahva suositus-(:

Teillä onkin kyllä unelmatilanne. Olen niiin kateellinen! ♥

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #30 : Heinäkuu 21, 2019, 15:20:42 »
Seksityö on työtä siinä, missä muutkin duunit. Huora vaimona ei välttämättä sovi kaikille, mutta itselleni erinomaisesti. Kalja ja makkarakaan ei ole vielä päässyt loppumaan, puhumattakaan ikiaamusuikkarista..
Vahva suositus-(:

Sama päinvastoin. Turska aviomiehenä ei passaa kaikille, mutta mulle enemmän kuin hyvin. Parempaa miestä ei voi olla. 😍
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #31 : Heinäkuu 21, 2019, 18:58:21 »
Seksityö on työtä siinä, missä muutkin duunit. Huora vaimona ei välttämättä sovi kaikille, mutta itselleni erinomaisesti. Kalja ja makkarakaan ei ole vielä päässyt loppumaan, puhumattakaan ikiaamusuikkarista..
Vahva suositus-(:

Mä olen jo pitkään ajatellut, että haluaisin kans oman vaimon. Ihan sama olisko se huora vai ei, jos se toisi mulle aamukahvit sänkyyn ja antaisi hyvää suuseksiä ja hieroisi välillä jalat. Tai voishan se välillä hoidella Jouninkin, niin mä voisin nukkua pidempään.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #32 : Heinäkuu 24, 2019, 14:43:44 »
Seksityö on työtä siinä, missä muutkin duunit. Huora vaimona ei välttämättä sovi kaikille, mutta itselleni erinomaisesti. Kalja ja makkarakaan ei ole vielä päässyt loppumaan, puhumattakaan ikiaamusuikkarista..
Vahva suositus-(:

Mä olen jo pitkään ajatellut, että haluaisin kans oman vaimon. Ihan sama olisko se huora vai ei, jos se toisi mulle aamukahvit sänkyyn ja antaisi hyvää suuseksiä ja hieroisi välillä jalat. Tai voishan se välillä hoidella Jouninkin, niin mä voisin nukkua pidempään.

Helpommalla pääset, kun myöhästytät omaa unirytmiäsi (vinkki)

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #33 : Elokuu 08, 2019, 00:17:46 »
Tämä on aivan kuollut idea, miksi haluaisin jakaa vaimoni muiden miesten kanssa ja olla aisankannattaja?

Ystävyys tai jokin vastaava suhde olisi tietenkin ok.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #34 : Elokuu 10, 2019, 23:05:58 »
Mä haluaisin huoran vaimoksi tai jos tyttöystävä ryhtyis huoraamaan, en siksi mitä aloitusviestissä luki vaan sen vuoksi että rouva saisi riittävästi seksiä eikä tarvitsisi ruveta pettämään ja jos huoraa, osaaa pitää tunteet kurissa mahdollisesti paremmin kuin jos olisi rakastaja. Tämä tietysti tälläistä miehistä ajattelua ja nainenhan se huorakin on, yhtä hyvin se voi rakastua asiakkaaseen jne.

Poissa Juhis

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #35 : Elokuu 20, 2019, 21:17:39 »
Hupakkosta saa varmasti parhaan vaimon ja hupakko varmasti tunnistaa hyvän miehen.
Toki kahden henkilön kemiat ratkaisevat toimiiko suhde.

Eihän miehen tarvitse sen jälkeen käydä hupakoissa jos kotoa saa ajaa rallia ja vielä hyvää sellaista.

Näin mies näkökulmasta, jokaisen äidin pitäisi opettaa tai viedä tyttärensä oppimaan suihinotton jalotaito.

Hyvällä suihinotolla se parisuhde pysyy kasassa.

Jos nuoruudessani olisi ollut netti ja tälläisiä saitteja niin olisin välittömästi alkanut panemaan vanhempia daameja.

Olihan se sääli että nuori kaveri joutui katsomaan Anttilanlehden alusvaatedaameja ja vetämään vessassa kätteen useamman kerran päivässä. Voi sitä sperman hävikkiä..

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #36 : Elokuu 20, 2019, 22:53:29 »
Siis se mies joka pysäyttää minut, saa tosi hyvän vaimon jos haluaa naisen jolla on kausikortti sinfoniaan, vakipaikka Kansallisteatteriin ja uteliaisuutta kaikkeen.


Poissa Konsta

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #37 : Elokuu 21, 2019, 17:06:10 »
Ooh, no mutta sehän olisi melkeinpä ihannetilanne! Paitsi toki, jos puolisoni tienaisi paremmin kuin minä - saattaisin tulla kateelliseksi.

Voisimme sitten tehdä yhdessä hommia. Olen aina ollut sitä mieltä, että en haluaisi olla puolisoni kanssa samassa työpaikassa, mutta tällä alalla se voisi jopa toimia.

No tämä just! Kun on avoin, kokeilunhaluinen ja seksistä nauttiva niin mikään ei estäis tekemästä välillä
vaikka yhdessä hommia. Eli joo, ei sillä ole itselle merkitystä minkä alan ammattilainen on tai työtä tekee. Se ihminen
siinä ratkaisee kenen kanssa parisuhteessa haluaa olla. Yhteiset kiinnostuksen kohteet aina parantaa suhdetta.  :)

Poissa Pena

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #38 : Elokuu 30, 2019, 10:21:25 »
Riippuu naisesta. huoriakin on niiin moneen junaan.  ::)

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #39 : Syyskuu 16, 2019, 01:47:01 »
Olen aiemmalla (sillä vanhalla) sivustolla vastannut kysymykseen myöntävästi. Siis ottaisin toki vaimokseni, jos muuten sielut synkkaavat. Osin omista seksuaalisista piirteistänikin johtuen en näkisi siinä ongelmaa.

Yhtä lailla sattuisi sieluuni, jos kumppani häipyisi rakastuttuaan toiseen, elämä on valitettavan täynnä riskejä. Seksi ei ole rakastumista ainakaan minulle.

Jos olisin nuorempi ja "kelpaavampi", niin ehkäpä huoraisin itsekin, ei se seksiakti vaadi syvempää rakkautta, kunhan turvallisuus on kunnossa.

Olen kai erilainen, mutta ollaan sitten, se on kivaa.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi