Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Joulu sielukkaan perseenmyynnin näkökulmasta? -Hupakko kysyy, äänestäjät vastaa  (Luettu 4052 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Moikka kaikille, eli tässä olisi tällainen ihastuttava kysely tai sitten vihastuttava, kumpi nyt sattuu olemaan vallalla oleva käsitys kenenkin mukaan. :kiss:

Itse ajattelin, ettei joulunpyhien pitäminen vapaana ja perinteiden noudattaminen ehkä yksiselitteisesti olekaan se juttu, vaan on kiva tarvittaessa aikuisenkin ihmisen vähän joustaa, jos nämä nivelet eivät enempiä temppuile ja saan spagaatin kurkotettua. ;D :sheep:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Jos en ihan väärin muista niin on joskus raporttikin väännetty siitä miten joulu meni hupsun kanssa. Osa karvaperseistä ovat yksinäisiä eivätkä halua viettää joulua siinä parhaimmassa seurassa eli itsensä kanssa. Tosi Kyrvän perinteinen jouluhan on se että joulukinkkua saa ihan yksinään veistellä ja kuusen alla käy kissa kusella.

Itse tässä vielä arvon kun on tarjolla kaksi kovaa a) joulu virolaisten työmiesten kanssa vai b) oma perhe (jollakin perheen itsenäisistä naisista palaa käpy TÄNÄKIN JOULUNA joulustressin takia ja Lifti olisi  TÄNÄKIN JOULUNA rauhanturvaajan roolissa)

Joo, mä otan ne virolaiset työmiehet. 
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Hyvä kysely! En ole ollenkaan päättänyt, että mitä teen jouluna. Hupakon luona käynti pukkeilemassa vois olla hyvä vaihtoehto.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Nyt kun on hieno vanha kirkko tuossa kulmilla, niin ei ehkä ole joulukirkkoa kuitenkaan. Opettelen varmaan soittamaan lainaksi saatua kitaraa Youtube videoiden opastuksella, ihana Joulu naapureilla, olkaa hyvä vaan :headphones: Syötän koirille ei kinkkua, mutta possua kuitenkin ja ramppaan puoli joulua paskattamassa niitä ihmisten jouluvaloja ihaillen. Vielä en oo päättänyt annanko pilua.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Nyt kun on hieno vanha kirkko tuossa kulmilla, niin ei ehkä ole joulukirkkoa kuitenkaan. Opettelen varmaan soittamaan lainaksi saatua kitaraa Youtube videoiden opastuksella, ihana Joulu naapureilla, olkaa hyvä vaan :headphones: Syötän koirille ei kinkkua, mutta possua kuitenkin ja ramppaan puoli joulua paskattamassa niitä ihmisten jouluvaloja ihaillen. Vielä en oo päättänyt annanko pilua.

Hyvä idea!  :)

Itse soitin tuossa äsken (ja pari säkeistöä Tarja Turusen laulua mukaillen) kappaleen "En etsi valtaa, loistoa". Nyt kun tuli Joulukirkkokin puheeksi, niin pitäisiköhän ottaa...

...naisystäväni jouluksi tänne ja lähteä siihen vanhaan Espoon kivikirkkoon tuohon viereen katsomaan jotakin joulukonserttia tai -messua. Rikotaan vähän rajoja, mutta ei sentään raajoja. ;D

Ei kai tuo hupsukoissa käyntikään kaikkien mielestä bad idea taida olla. Itse omasta kapeasta näkökulmastani ajattelin kuitenkin tämän Joulun kunniaksi olla reilu ja pitää myös takaovea rakosella (vertaiskuvainnollinen termi) siltä varalta, että joku oikeasti Jouluaattona tai -pyhinä ottaa yhteyttä ja kyselee erään neidon perään...

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Ois pitäny olla myös äänestys palveluntarjoajille.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa ensi viikolla ma - pe Jyväskylässä..

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Katoin, että täällä pääsee joulukirkkoon näköjään vaan Youtubessa.
Tuosta pilun antamisesta jouluna. Silloin, kun minulla oli ravintola, maaseudulla tosin, niin meinasin ilahduttaa yksinäisiä ja tarjosin jouluaterian, kun kaikki muut paikat oli kiinni. Yksi kävi iltapäivällä ja kaksi illalla. Luultavasti pysyy pilu kiinni tänä jouluna.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Ois pitäny olla myös äänestys palveluntarjoajille.

Voi tuota ekaa vaihtoehtoa soveltaa niin, että tyhjennän asiakkaan lompakon heti eteisessä.
Ai hitsi kaksi peräkkäistä postausta, no toinen lähtee sitten postausten hautausmaalle.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Katoin, että täällä pääsee joulukirkkoon näköjään vaan Youtubessa.
Tuosta pilun antamisesta jouluna. Silloin, kun minulla oli ravintola, maaseudulla tosin, niin meinasin ilahduttaa yksinäisiä ja tarjosin jouluaterian, kun kaikki muut paikat oli kiinni. Yksi kävi iltapäivällä ja kaksi illalla. Luultavasti pysyy pilu kiinni tänä jouluna.

Se siitä face-to-face perinteisestä joulukirkosta siis (ja kerrankin, kun olisin ollut vapaaehtoisen halukas osallistumaan ihan paikan päällä vapaaehtoisesti ja oman äitini pakottamatta)... ;D

Hei, no kyllähän se silti pitää sitten vaikka netistä katsoa suoratoistopalvelun kautta, kuinkas muutenkaan ja kun ollaan jo kaikenlaisiin etäopetuksiin ja etäkokoustamisteknologioihinkin kuin ihmeen kaupalla muutenkin totuttu.

Ja soittamisellani viittasin tämän aamun kaksikätiseen syntetisaattorilla ilmaveivailuun (En etsi valtaa loistoa)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2020, 13:45:23 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Ois pitäny olla myös äänestys palveluntarjoajille.

Voi tuota ekaa vaihtoehtoa soveltaa niin, että tyhjennän asiakkaan lompakon heti eteisessä.
Ai hitsi kaksi peräkkäistä postausta, no toinen lähtee sitten postausten hautausmaalle.

Tai sitten, että tyhjennän asiakkaan pussit tietenkin maksetun ajan puitteissa :)
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa ensi viikolla ma - pe Jyväskylässä..

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
En aio myydä tai antaa pillua tänäkään vuonna kenellekään. Siihen minulla on omat syyni.  :sheep:

 

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Herran pelko ei ole viisauden alku eikä sitä ole koronankaan pelko. Rouvan pelko, siinä on ehkä hieman viisautta, jos nyt ei ihan pelätä mutta aistia nyt herkästi ainakin.

Mistä tämä aasi sitten pääseekin aiheeseen, tai pukki siis, oma muori hoitaa tänä jouluna pukin pussit ja varmaan rahatkin juu...
☮️and💟

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Uusimaa itä ilmoittaa, että joulunakin saa palveluja.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Minä pikkujouluilen koko sydämestäni nyt vielä, mutta aatonaattona alkaa loma joka kestää loppiaiseen. Ajattelin painua mökille ja nauttia tähtitaivaasta, hiljaisuudesta, kirjoista, herkuista ja olla vain.

En itseasiassa ole koskaan tehnyt mitään työtä jouluna. Joulu on mulle vähän sellainen pyhä asia, olen aina huolehtinut, että saan viettää sen kuten tykkään. Mutta olen kyllä kuullut, että monissa töissä ja työpaikoilla on jouluisin ihan oma fiiliksensä, ja voisin kuvitella, että jos en suhtautuisi jouluun niin kuin teen, niin itseasiassa huoraaminen voisi olla tosi kivaakin pyhinä.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Pikkujouluja varmaankin vielä vietetään ja ehkä glögiäkin keitellään.

Kaikki joulun pyhät menee työmaalla tänäkin vuonna, mutta niin kuin Ilona mainitsi siellä on oma tunnelmansa silloinkin muuten niin hektiseen duuniin. Tykkään👌

Aattoiltana kuitenkin rauhoitutaan hetkeksi, käydään muutama keikka ilahduttamassa muiden lapsia (sekä äitejä) ja viemässä hyvää mieltä. Muuten sitten syödään pitkän kaavan mukaan ja nautitaan perheestä ja läheisistä tällaisen vuoden päätteeksi🎅🏻
💊

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Tämä sielukas perse peruu sanansa. En ole markkinoilla koko  joulun aikaa. Olenkin tonttulomalla 22.-27.12.

Nyssittäkkiä itäuudellemaalle, Lahdenväylän lähettyville!
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2090
  • ***** Huikea tyyppi
Ostan pilua jos sitä on saatavilla. Loma alkaa pe ja loppuu joskus ensivuonna, kait. :xmas:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Sihteerijulia

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Taidan olla tavattavissa, tänä jouluna kun ei muutakaan tekemistä ole ☺️
Pus💋
HML

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Pari päivää ainakin vietän ihan miehen kanssa, mutta joulun jälkeen ajattelin pitää putiikin auki aktiivisemmin.
Syksyllä ollut vähän turhan paljon muitakin hommia, vuodenvaihde ois rentouttavaa keskittyy vaan horoiluun :xmas:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa su-ma 12.-13.5.!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Meinasin itsekin pitää putiikin auki alun perin vasta joulun jälkeen. Mutta koska puhelin soi viime joulunpyhinä ja ilmeisesti aattonakin sen verran paljon, niin... :inlove: :kiss: :blowjob: :sheep: