Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Foorumille helppolukuisemmat värit.  (Luettu 2561 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Foorumille helppolukuisemmat värit.
« : Heinäkuu 12, 2019, 09:20:10 »
Kun foorumin yläpalkki on tummansininen, ja yksityisviesteistä ilmoittava (#) on musta, niin me vanhukset emme sitä huomaa. Yksäreistä tulee tietysti ilmoitus sähköpostiin, mutta jos yksäreitä on viime käynnin jälkeen saapunut useampia kuin 1, niin siinä saattaa käydä vaikka niin, että viimeisin viesti tulee luetuksi, mutta sitä aikaisemmat sulautuvat viestimassaan ja jäävät lukematta. Eikä asiaa enää huomaa, kun lukemattomien viestien merkki sulautuu taustaväriin.
Eläkkeellä.

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Foorumille helppolukuisemmat värit.
« Vastaus #1 : Heinäkuu 12, 2019, 09:27:55 »
Tällä foorumilla on erinomainen väritys. Kaikesta saa hyvin selvää ja se on helppolukuinen.m

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Foorumille helppolukuisemmat värit.
« Vastaus #2 : Heinäkuu 12, 2019, 09:28:40 »
Mun mielestä nää värit on muutenkin vähän rasistiset. Mun siskon exän kaverin kaveri on tumma poika Tuusulasta ja kokee tämän vähän loukkaavana.
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Foorumille helppolukuisemmat värit.
« Vastaus #3 : Heinäkuu 12, 2019, 09:33:49 »
Tällä foorumilla on erinomainen väritys. Kaikesta saa hyvin selvää ja se on helppolukuinen.m

Hyvä. Sittenhän minä voin lähettää sinulle yksärillä keskisormia, ja sinä huomaat ne aina, mutta ihan sama mitä sinä minulle lähetät, en tule huomaamaan sitä :)
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15199
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Foorumille helppolukuisemmat värit.
« Vastaus #4 : Heinäkuu 12, 2019, 10:12:11 »
^
Voit huoletta alkaa lähetellä niitä myös minulle.

Nykyinen väritys ja kontrasti ovat mainiot myös meille vähän huonosilmäisille.  :)
 
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Shark

  • Pinnan alla
  • Valvojat
Vs: Foorumille helppolukuisemmat värit.
« Vastaus #5 : Heinäkuu 12, 2019, 10:39:31 »
Teeman voi käydä vaihtamassa "perinteiseen":
Muokkaa profiilia -> Keskustelualueen asetukset -> Nykyinen teema -> (muuta) -> "SMF Default Theme - Curve"

Foorumille räätälöidyt ominaisuudet rakennetaan toistaiseksi tälle foorumin vakiona olevalle teemalle, joten kaikkia samoja ei tule löytymään tuolta "SMF Default Theme - Curve" (esim. 10 uusinta ketjua).

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Foorumille helppolukuisemmat värit.
« Vastaus #6 : Heinäkuu 12, 2019, 20:52:04 »
Aah, nyt näkyy paremmin :) Kiitos Shark, ota plussa!
Eläkkeellä.

Poissa pvacant

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Foorumille helppolukuisemmat värit.
« Vastaus #7 : Heinäkuu 27, 2019, 16:51:34 »
Oliko tuolta asetuksista löydettävissä joku yöteema? Meinaa säpsähtää horroksesta kun siirtyy välilehdeltä toiseen.