Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989103 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2560 : Lokakuu 12, 2020, 09:03:38 »
Joskus tulee miehiltä viestiä sähköpostista, jonka viestilaatikko on jo täynnä, joten viestit eivät sitten mene perille sinne. Nytkin taas olen saanut muistaakseni neljä viestiä lyhyen ajan sisään samalta henkilöltä, joka varmaan ihmettelee, miksi en vastaa.  ::) Joten tyhjäilkääpä joskus niitä sähköposteja.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2561 : Lokakuu 12, 2020, 17:14:39 »
Rupes tekee munaa mieli, nii paistelin muutaman munan!

Mietin, että uskaltaakohan Ronjan luona vierailla ::)

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2562 : Lokakuu 12, 2020, 17:33:12 »
^ Uskaltaa! 😘 Nyt tässä julkisesti lupaan olla hellä! Ja jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2563 : Lokakuu 12, 2020, 17:33:58 »
^ Uskaltaa! 😘 Nyt tässä julkisesti lupaan olla hellä! Ja jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön!

No huh ja helpotus  :)

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2564 : Lokakuu 12, 2020, 18:24:18 »
Sitä että miksi minun valokaapeli ei pelaa 🤔
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1626
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2565 : Lokakuu 12, 2020, 19:38:02 »
^ On jo liian pimeää....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2566 : Lokakuu 13, 2020, 06:21:47 »
^Nyt ei ole pimeästä kyse vaan netistä, joka ei ole eilisen päivän jälkeen toiminut.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2567 : Lokakuu 13, 2020, 20:21:33 »
Eräs neito kirjoittaa AS blogissaan seuraavaa:

"Mitä hiton tasa-arvoa on, että meidän naisten ei tarvi tehdä sen suurempia ja saamme seksiseuraa? Kun taas miehet joutuvat tekee hirmu duunin et löytää panon tai joutuu jopa maksaa. Samoin pikkuhousut ostetaan lähes mun päältä mut en oo kuullut ikinä et miehet myis boksereit. Vaikka oon nainen niin pahalta tuntuu miesten puolesta."

Mitäs tuumaatte tästä? Foorumilla ei liene ensimmäistäkään tasa-arvon kannattajaa? Naisethan kannattaa tasa-arvoa lähinnä vain silloin kun se parantaa omaa asemaa.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2568 : Lokakuu 13, 2020, 20:41:40 »
^ Tasa-arvon vähättely saa mut näkemään punaista. Sä et (mitä ilmeisemmin) ole ollut nainen työelämässä. Tai jos sulla on lapsia niin toivon, että sä et halua, että tyttäresi joutuisi joskus tuntemaan ettei ikinä tule riittämään, koska on tyttö.

Mutta aiheeseen. Eihän tossa nyt vittu ole mitään tasa-arvo kysymystä? Senkun tunget ne saatanan boxerit myyntiin. Joku ehkä ostaa, ehkä ei. Mutta SE ei ole miehiltä kiellettyä. Ihan yhtäläinen oikeus on miehillä myydä persettä ja alusvaatteita kuin naisillakin. Tasa-arvokysymys tämä ei ole.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2569 : Lokakuu 13, 2020, 20:58:17 »
^, ^^

Se mitä olen lähipiiristä huomannut niin maailma on ihan eri paikka tytölle ja pojalle. Jopa Suomessa 2020-luvulla. Tasa-arvoon on vielä matkaa. Etenkin työelämässä, kuten Mariaenkelikin jo mainitsi.

Tämä on ehkä yksi lempiaiheistani.😊

Amator

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2570 : Lokakuu 13, 2020, 21:09:19 »
^ Tasa-arvon vähättely saa mut näkemään punaista. Sä et (mitä ilmeisemmin) ole ollut nainen työelämässä. Tai jos sulla on lapsia niin toivon, että sä et halua, että tyttäresi joutuisi joskus tuntemaan ettei ikinä tule riittämään, koska on tyttö.

Mutta aiheeseen. Eihän tossa nyt vittu ole mitään tasa-arvo kysymystä? Senkun tunget ne saatanan boxerit myyntiin. Joku ehkä ostaa, ehkä ei. Mutta SE ei ole miehiltä kiellettyä. Ihan yhtäläinen oikeus on miehillä myydä persettä ja alusvaatteita kuin naisillakin. Tasa-arvokysymys tämä ei ole.
Aivan kuten edellä totesin. Naiset kannattavat tasa-arvoa lähinnä silloin kun se parantaa omaa asemaa.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2571 : Lokakuu 13, 2020, 21:22:54 »
Kerro mikä tossa sun esimerkissä on epätasa-arvoa?

Samalla perusteella seksin myynti olisi myös rasistista. Vaalea myy paremmin kuin tumma (tai toisinpäin).

Seksin myynti olisi myös ikäsyrjintää. Kakskymppinen myy paremmin kuin kuusikymppinen.

Ei se, että joku asia ei käy kaupaksi, tee siitä epätasa-arvoista. Kuten sanoin, laita ne boxerit myyntiin. Ei kukaan nainen tule sitä kieltämään. Lienee tuotteessa vika jos ei kauppa käy. Ei tasa-arvossa.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2572 : Lokakuu 14, 2020, 08:30:27 »
Kerro mikä tossa sun esimerkissä on epätasa-arvoa?

Samalla perusteella seksin myynti olisi myös rasistista. Vaalea myy paremmin kuin tumma (tai toisinpäin).

Seksin myynti olisi myös ikäsyrjintää. Kakskymppinen myy paremmin kuin kuusikymppinen.

Ei se, että joku asia ei käy kaupaksi, tee siitä epätasa-arvoista. Kuten sanoin, laita ne boxerit myyntiin. Ei kukaan nainen tule sitä kieltämään. Lienee tuotteessa vika jos ei kauppa käy. Ei tasa-arvossa.

Minä en ole missään vaiheessa edes harkinnut bokserien myyntiä mutta ok, kun noin kovasti vonkaat. Myyn sinulle, saat 50€:lla kolme päivää käytetyt.

Se, että sukupuolista toinen joutuu maksamaan seksistä ja toinen saa helposti ilmaiseksi, on osoitus suuresta epätasa-arvosta sukupulten välillä.

Kerron asiaan liittyvän jutun omasta elämästäni. Tyttäreni muutti pois kotoa, meni opiskelemaan miesvaltaiselle alalle. Eräänä iltana hän soitti minulle että polkupyörästään on rengas puhjennut ja kysyi milloin tulisin paikkaamaan sen. Olinhan huoltanut pyöräänsä jo vuosia. Sanoin tytölleni että hänellähän on paljon poikakavereita opiskelupaikassaa ja viettää heidän kanssaan vapaa-aikaa. Jospa kysyisi jos joku niistä pojista paikkaisi polkupyöränsä renkaan. Tyttäreni aikoi tehdä niin ja kertoi jonkun päivän kuluttua että monikin poika oli valmis paikkaamaan renkaan, hän antoi tehtävän jollekin ja rengas on korjattu. En kysynyt tyttäreltäni että antoiko hän korjaajapojulle pillua - toive pillunsaannista on voima joka saa meidät miehet korjaamaan naisten polkupyörien renkaita. Eihän tuo tieto minulle edes kuulu, olen tyttären isä. Maailmassa ei toteudu sukupuolten välinen tasa-arvo: jos joku mieshenkilö kysyisi kuka korjaa polkupyöräni renkaan, kukaan ei korjaisi.

Mutta MariaEnkeli, laita mulle yv:nä postitusosoite boksereita varten, laitan sulle sitten tilinumeroni.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2573 : Lokakuu 14, 2020, 08:57:44 »
Se, että sukupuolista toinen joutuu maksamaan seksistä ja toinen saa helposti ilmaiseksi, on osoitus suuresta epätasa-arvosta sukupuolten välillä.

No ei oikeastaan. Se on osoitus siitä, että on mies ja nainen, alfauros ja naaras jota hän kosiskelee pariutumisen toivossa.
Naiset on kyllä aika vittupäitä, kun käyttää hyväkseen tuota miesten ikiaikaista taipumusta, mille ne ei itse voi mitään ;D
Tämän asian suhteen ei kyllä ikinä tule olemaan tasa-arvoa, jollei evoluutio muuta meitä saman sukupuolisiksi.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2574 : Lokakuu 14, 2020, 09:06:11 »
Se, että sukupuolista toinen joutuu maksamaan seksistä ja toinen saa helposti ilmaiseksi, on osoitus suuresta epätasa-arvosta sukupuolten välillä.

No ei oikeastaan. Se on osoitus siitä, että on mies ja nainen, alfauros ja naaras jota hän kosiskelee pariutumisen toivossa.
Naiset on kyllä aika vittupäitä, kun käyttää hyväkseen tuota miesten ikiaikaista taipumusta, mille ne ei itse voi mitään ;D
Tämän asian suhteen ei kyllä ikinä tule olemaan tasa-arvoa, jollei evoluutio muuta meitä saman sukupuolisiksi.
Sinä et selkeästikään usko intersektionaaliseen feminismiin. Toisaalta on oikeutettua kysyä, mitä hallitus aikoo tehdä sen varmistamiseksi että sukupuolten välinen tasa-arvo toteutuu myös käytännön tasolla eikä vain puheissa.
Nythän hallituksessa on naisia, ilmeisesti ennätysmäärä. Tosin ovat kokoelma erilaisista viher-vasemmistolaisista puolueista joille yhteisenä piirteenä on olla tajuamatta realismista mitään.
Minä itse en edes kannata sukupuolten välistä tasa-arvoa, et sinä Nina ole mikään vittupää vaan minä tykkään olla sun seurassasi. Tai tykkäisin jos et päättäisi lukkiutua jonnekin Etelä-Suomen kaupunkiin joka on kaukana kaikesta.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2575 : Lokakuu 14, 2020, 09:23:02 »
Enpä taida uskoa, pitäisikö tehdä kansalaisaloite aiheesta ;D
On se vaan niin väärin, että vaikka Stefan Therman kustantaa Sofia Berlofin elämisen ja Hermesin käsilukut, eikä Sohvi tee muuta kun tuunaa itseään. Ai niin joo, Sohvi on nainen, kaunis ja sillä on pillu.
Hämylinna on muuten hieno kaupunki ihan kotimaan matkailunkin kannalta.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2576 : Lokakuu 14, 2020, 09:42:57 »
On se vaan niin väärin, että vaikka Stefan Therman kustantaa Sofia Berlofin elämisen ja Hermesin käsilukut, eikä Sohvi tee muuta kun tuunaa itseään. Ai niin joo, Sohvi on nainen, kaunis ja sillä on pillu.
Sofialla on ollut kova elämä. Hänen eka poikaystävänsä oli BB-Niko. Kun Niko oli BB-talossa, Sofia äänesti Nikoa voittonsa puolesta vissiin tuhansilla euroilla (äänen hinta 1€/kpl). Niko lopulta tittelin myös voitti ja sai palkinnoksi 50.000€. Liekö sillä maksettu Sofian puhelinlaskua, Nikon tulot ovat olleet jo pitkään ulosotossa ja ulosottosaatavan määrä kasvaa vuosi vuodelta, näin tietää 7 päivää lehti kertoa. Ilmeisesti ainoa "työ" jota Niko on tehnyt on strippausryhmässä esiintyminen eli työnteko ei häntä kiinnosta. On siis luultavasti homo ja vaikka ei olisikaan, on selvää ettei hänestä ole elämänkumppaniksi Sofialle tukemaan kaunottaren intohimoja.

Sofian toinen poikaystävä oli myöskin nimeltään Niko, tämä Ranta-aho siis, liikemies jonka portfolioon kuului myös huumeet. Tästä seurustelusuhteesta seurasi myöskin kaikkea inhottavaa Sofialle, esim poliisi epäili että lahjaksi saatu Rolex on rahanpesun seurausta. Siis ei saa nauttia elämästä ilman vastenmielisiä epäilyjä ja syytöksiä. Sofian asianajaja Paul Perovuo totesi oikeusistunnossa seuraavaa:
Lainaus
Sofian tilanne on juuri se mitä äsken kuvasin. Hän on ollut kotirouvana ja ottanut vastaan mieheltään elatusta, niin kuin kunnon nainen mieheltä ottaa.
joten mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Sofia on kaunis ja hänellä on pillu. Moista mahdollisuutta hemmotteluun ei tarjoudu 45v Pentille mutta miksi pitäisikään? Ei kai joku luule että olemme tasa-arvoisia?

Monista kiistattoman hyvistä ominaisuuksistaan huolimatta Sofiaa on siis koeteltu epäkelpojen poikaystävien muodossa, olisi vähintäänkin kohtuullista että Stefanin kanssa kaikki sujuisi paremmin.

Hämylinna on muuten hieno kaupunki ihan kotimaan matkailunkin kannalta.
Vaikka minua panettaakin niin ei sentään niin paljoa että tulisin sinne. Voisin tietysti esittää väitteen että saan ilmaiseksikin ihan laadukasta pillua. Sinä ehkä kiltteyttäsi myöntäisit että "niinhän sinä saat" mutta väitös ei silti menisi läpi suuren yleisön silmissä.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2577 : Lokakuu 14, 2020, 13:41:51 »
^ Nainen ja mies työskentelee yrityksessä x kirjanpitäjinä. Nainen on tradenomi, mies merkonomi. Nainen on tunnollinen ja tehokas työntekijä, mies vähän huolimaton ja kahvitunnit maistuu. Naisen palkka on 3400€ miehen 4300€. Miestä kehotetaan hakemaan esimiestehtäviin. Naiselle kerrotaan, että hän on nyt uransa huipulla eikä etenemismahdollisuuksia firmassa x ole.

Naisten elämää suomalaisissa yrityksissä. Ei paljon pillu auta.

Mua ei kiinnosta sellaisten miesten boxerit, joille esimerkin tarina on ok.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2578 : Lokakuu 14, 2020, 13:58:44 »
Eivät, näemmä, ylityöt näytä loppuvan tänäänkään.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2579 : Lokakuu 14, 2020, 14:19:55 »
Mahtaakohan vuoden 2020 seurapeli olla "tikku nenässä". Hyi olkoon sanon mä
💊