Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989374 kertaa)

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2540 : Lokakuu 10, 2020, 11:05:24 »
Että mikä on pielessä kun siivoaminen ei huvittaisi yhtään 🤔

Joskus joku viisaampi opettanut et musa soimaan ja pullo skumppaa niin kyllä on ihan eri fiilis siivota 👍😊

Tän mä testasin taannoin, kun löysin mun jemmavalkkarin. Musat päälle, ja voi että oli siivoominen paljon mukavampaa! 😁
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2541 : Lokakuu 10, 2020, 11:08:47 »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2542 : Lokakuu 10, 2020, 11:12:29 »
Että mikä on pielessä kun siivoaminen ei huvittaisi yhtään 🤔

Joskus joku viisaampi opettanut et musa soimaan ja pullo skumppaa niin kyllä on ihan eri fiilis siivota 👍😊

Tän mä testasin taannoin, kun löysin mun jemmavalkkarin. Musat päälle, ja voi että oli siivoominen paljon mukavampaa! 😁

Mä vedän aina räkä poskella keppanaa, kuuntelen Judas Priestiä ja soitan imurilla ilmakitaraa. Kokkaamisestakaan ei tule mitään selvinpäin,  potenssin saan vasta ekan kaljan jälkeen ja toisen kaljan jälkeen menetän sen. Siinä pitää olla ajoitus kohdillaan.

Olen kuitenkin ennenkaikkea herrasmies ja esim.parisuhteessa ilmoitan kumppanille heti kun avaan ensimmäisen kaljan.
Why so fragile?

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2543 : Lokakuu 10, 2020, 11:55:54 »
Mietin sitä että koskaan en valita siitä on tylsää mutta tällä hetkellä tuntuu että nämä tunnin junamatkat alkavat käydä toisinaan pitkäveteisiksi.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2544 : Lokakuu 10, 2020, 12:02:28 »
^ hmm.. mitäs tekemistä me sulle keksittäis.. Mulla on yleensä joku neuletyö messissä ja puikoilla suihkin menee, mut jotenkin veikkaan ettei välttis oo sun juttu? 🤔
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2545 : Lokakuu 10, 2020, 12:08:52 »
^Neuletyö kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta mutta en tiedä onnistuisiko se junassa. No, ranskankielen opettelu on kanssa vaihtoehto.  :)

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2546 : Lokakuu 10, 2020, 12:16:24 »
^ Hyvin onnistuu junassa! Ja matka menee nopsaan! Monet sukat ja lapaset tehtynä!
Tuo kielen opettelu olis kyllä kans hyvä. Meinasitko jotain sellasta kuunnellen opiskelua (onkohan tähän joku oikee termikin?), vai ihan perinteisesti kirja/kurssi meiningillä? Oon joskus miettiny jos jollekin kansalaisopiston kurssille menis, mut en vaan saa aikaiseksi.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2547 : Lokakuu 10, 2020, 12:32:27 »
Minulla on ranskankielen oppikirja ja netistäkin on kanssa hyötyä. Kansalaisopiston kursseja kannattaa myös kokeilla.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2548 : Lokakuu 10, 2020, 13:16:01 »
Minulla on ranskankielen oppikirja ja netistäkin on kanssa hyötyä. Kansalaisopiston kursseja kannattaa myös kokeilla.

Kielten opiskelu tai minkä tahansa opiskelu, jos ja kun kannattaa tunnin joutuu edes takaisin matkustamaan. Ranskaa opiskellessa avainasemassa on lausuminen, joten kannattaa ostaa oppikirjojen lisäksi, niiden mukana jossain formaatissa tallenne, josta voi samalla kuunnella, miten sitä ranskaa pitäisi lausua. Ja numerologiikan ymmärtäminen saattava myös ranskalaisten erikoista ajattelua.   

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2549 : Lokakuu 10, 2020, 13:42:06 »
Että mikä on pielessä kun siivoaminen ei huvittaisi yhtään 🤔

Joskus joku viisaampi opettanut et musa soimaan ja pullo skumppaa niin kyllä on ihan eri fiilis siivota 👍😊

Tän mä testasin taannoin, kun löysin mun jemmavalkkarin. Musat päälle, ja voi että oli siivoominen paljon mukavampaa! 😁

Mä vedän aina räkä poskella keppanaa, kuuntelen Judas Priestiä ja soitan imurilla ilmakitaraa. Kokkaamisestakaan ei tule mitään selvinpäin,  potenssin saan vasta ekan kaljan jälkeen ja toisen kaljan jälkeen menetän sen. Siinä pitää olla ajoitus kohdillaan.

Olen kuitenkin ennenkaikkea herrasmies ja esim.parisuhteessa ilmoitan kumppanille heti kun avaan ensimmäisen kaljan.

Meikäläinen taitaa tarvita nykyisellään terävämpiä nesteitä jo aamusta että saatiin mökin talvikunnostus alkuun - ja tasaisesti hörppien jopa loppuunkin. Nyt voi sitten keskittyä pelkästään siihen hörppimiseen. Ääriviivat maisemassa käyvät hiljalleen pehmeämmiksi. Prost!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2550 : Lokakuu 10, 2020, 15:13:52 »
Kielten opiskelu tai minkä tahansa opiskelu, jos ja kun kannattaa tunnin joutuu edes takaisin matkustamaan. Ranskaa opiskellessa avainasemassa on lausuminen, joten kannattaa ostaa oppikirjojen lisäksi, niiden mukana jossain formaatissa tallenne, josta voi samalla kuunnella, miten sitä ranskaa pitäisi lausua.

Tuo on ihan totta. Minun ranskan kielen ope oli sellanen hurmaava keski-ikäinen sotkunutturapäinen dramaattinen chic-höpsö, joka koulun sisäpihalla hurjasteli melkein oppilaiden päälle vanhalla Volvollaan. R-vika teki minusta open suosikkioppilaan ja osasin myös antaumuksella katsoa Angelica elokuvia. Paljon muuta ei tunneilla tehtykään, mutta ihan huippunumero tuli todistukseen.
Ranskaa kun ei juuri käytä, niin paljon unohtuu. Tosin marokkolaisten ja muiden yön Timojen pimeällä kadulla perässä hiipparovien takia edelleen muistan tiuskaista merde, putain ja bite. Hyvin on ymmärtäneet, ei ole sekään opiskelu mennyt hukkaan. ...vai johtuikohan se kuitenkin isosta möröstä mustasta koirasta, eikä minun kielitaidosta.
Mutta matkustaessa ja odottaessa voisi sen ajan käyttää huonomminkin, kun opettelemalla jotain uutta asiaa.
Aika hieno idea Jani. Uutta voisi opetella myös odottaessaan aikaa lääkärille, kaupan kassajonossa, auton ollessa huollossa (tosin he yleensä ottavat laina-auton ja menevät huoriin), jonottaessa ilmaisia ämpäreitä...uuden oppimiseen on rajattomat mahdollisuudet siinä ajassa, minkä muuten vaan olisit. Tosin en millään lailla halveksu sitä ultimaallisen ihanaa olotilaa, kun aivoissani ne kaksi hernettä eivät kohtaa toisiaan.
Tarkemmin ajatellen...nukkuminen ja pään tyhjentäminen on parasta mitä voi tehdä, jos ei tarvitse tehdä mitään.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2551 : Lokakuu 11, 2020, 12:01:39 »
Mietit, jotta mitä vois tehdä mustasuomuorakkaasta ja millainen son ruokasienenä. Niitä olis täällä vaikka kuinka.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2552 : Lokakuu 11, 2020, 12:40:11 »
Suomuorakkaita on tosiaan ihan tajuttomasti. En oo tosin varma onko ne männyn (kai ihan ok ruokasieni - en oo kokeillut kun parempiakin on) vai kuusen (kelvoton).. Kerro jos keksit mitä niistä voisi tehdä!

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2553 : Lokakuu 11, 2020, 14:17:17 »
Jätin orakkaat sinne, kun mulla on kauhee kasa kanttarelleja ja vähän suppiksia!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2554 : Lokakuu 11, 2020, 14:20:40 »
Alle 2h tapaamiseen. 8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2555 : Lokakuu 11, 2020, 21:41:43 »
Miltä ne makoisat sienisörsselit maistuu?

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2556 : Lokakuu 11, 2020, 22:05:34 »
^ vasta puhistelen niitä.
Mutta pikkasen sipulia, voita ja kermaa.. Siihen kylkeen vaikka jänistä... Avot! 🤤
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2020, 22:08:54 kirjoittanut Ronja »
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2557 : Lokakuu 11, 2020, 22:13:38 »
Sienet puuttuu, mutta hirvenvasan maksa sipulin, pekonin ja kerman kanssa vie kielen mennessään. Ei oo kohta millä nuolla ::) ;D

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2558 : Lokakuu 11, 2020, 22:45:58 »
^ vasta puhistelen niitä.
Mutta pikkasen sipulia, voita ja kermaa.. Siihen kylkeen vaikka jänistä... Avot! 🤤

Tossa yhtälössä on heti kaksi mitä en syö, jänistä ja sieniä :)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2559 : Lokakuu 11, 2020, 23:40:46 »
^ vasta puhistelen niitä.
Mutta pikkasen sipulia, voita ja kermaa.. Siihen kylkeen vaikka jänistä... Avot! 🤤

Tollanen ateria kyllä maistuis :P
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.