Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988874 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2300 : Syyskuu 09, 2020, 11:24:38 »
Itävalta....oli niin mitäänsanomaton paikka että olen yrittänyt miettiä minkälaista siellä oli. Ei mitään kerrottavaa.

Ainii, se on ainut maa missä olen käynyt ENKÄ ole saanut pillua. Ihan paska paikka!!
Why so fragile?

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2301 : Syyskuu 09, 2020, 11:45:26 »
Tuli ensin Saksa. Säikähdin ihan pirusti. Pelasin sitten uudestaan ja vaihdoin kaverien napakan kättelyn sijalle tervehdykseksi halaamisen. Pääsin heti Saksasta Ranskaan. Luojan kiitos. Kun tämä korona on ohi, niin pitää alkaa harjoitella tätä kaverien halaamista tervehdykseksi. Vaikka olen minä Jumprussa jo pitkän aikaa halaillut ja kourinut pyllystä ja tisseistä kaikkia naisia  :).

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2302 : Syyskuu 09, 2020, 12:15:53 »
Hollanti se sieltä tulla tupsahti. Jokunen kyssäri oli kyllä vähän kiikun kaakun, oli melkein valittava parista vaihtoehdosta silmät kii toinen. 🙈 Mut näillä mennään.  :)
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2303 : Syyskuu 09, 2020, 13:04:48 »
Saksa ja mikäpäs siinä ;D

Ihmettelin aluksi mikä ketju tää oikein olikaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2304 : Syyskuu 09, 2020, 13:21:36 »
Itävalta....oli niin mitäänsanomaton paikka että olen yrittänyt miettiä minkälaista siellä oli. Ei mitään kerrottavaa.
Ainii, se on ainut maa missä olen käynyt ENKÄ ole saanut pillua. Ihan paska paikka!!

Aa...minä vastasin Liftinä, niin tulos oli:
Excelente! Nautit niin kulttuurista, hyvästä ruuasta kuin rannalla lekottelustakin, joten henkinen kotisi on aurinkoinen Espanja. Espanjalaiset ovat intohimoisia, ystävällisiä ja perhekeskeisiä ihmisiä, tosin melko äänekkäitä sellaisia. Maassa vallitsee rento tunnelma, eikä ihmisillä yleensä ole kiire. Lepoa arvostavana ihmisenä solahdat siestaa viettävien kansalaisten joukkoon mainiosti.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2305 : Syyskuu 09, 2020, 13:26:00 »
Tuli ensin Saksa. Säikähdin ihan pirusti. Pelasin sitten uudestaan ja vaihdoin kaverien napakan kättelyn sijalle tervehdykseksi halaamisen. Pääsin heti Saksasta Ranskaan. Luojan kiitos. Kun tämä korona on ohi, niin pitää alkaa harjoitella tätä kaverien halaamista tervehdykseksi. Vaikka olen minä Jumprussa jo pitkän aikaa halaillut ja kourinut pyllystä ja tisseistä kaikkia naisia  :).

En millään malttanut olla leikkimättä Kocouria ja niinhän siinä kävi, että...
Wunderbar! Sinä viihtyisit erinomaisesti Saksassa. Saksalaisissa ja suomalaisissa on paljon samaa: täsmällisyys, ahkeruus ja henkilökohtaisen tilan tarve. Olet mitä todennäköisimmin suuri historian ja kulttuurin ystävä, joten sovit mainiosti maahan, jossa riittää tutkittavaa museoista konserttisaleihin ja vanhoihin linnoihin. Olet Saksan tapaan monipuolinen: viihdyt suurkaupungeissa, mutta myös Alppimaisemissa ja metsien siimeksessä.


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2306 : Syyskuu 09, 2020, 13:26:19 »
^^ Nyt osui oikeaan.

Terveisin Blanco Toro
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2307 : Syyskuu 09, 2020, 13:33:08 »
^
Venlanakin tuli Espanja. Siellä sitten kimpassa lekottelette rannalla ;D

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2308 : Syyskuu 09, 2020, 13:43:28 »
Onko kukaan saanut tästä selkeän Suomen vastaukseksi..? -Tein testin uudestaan toisilla mahdollisilla ja Saksa tuli taas. Sitten vaihdoin tästä sarjasta museokäynnin kahvilla käyntiin (paitsi etten juo kahvia) ja tuli Ruotsi. - Joutilaana päivänä tämä rupesi nyt häiritsemään...

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2309 : Syyskuu 09, 2020, 15:09:04 »
Jahas. Hollanti ja tulppaanit kutsuvat matkamiestä. Ei sinänsä, ihan mukava maahan tuo on
💊

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2310 : Syyskuu 09, 2020, 16:25:11 »
Tuli Saksa :( Pitää vissiin alkaa kasvattamaan viiksiä ja hommat nahkahousut. Oktoberfest on jo ovella.

Perustelut aivan hyvä, mutta jotenkin ei Saksa nappaa, vaikka kulttuurista ja historiasta olenkin kiinnostunut, tosin en Preussin tai Saksan.

Ja allekirjoitan ahkeruuden, tunnollisuuden ja oman tilan tarpeen ainakin motivaatiokirjeessä, CV:ssä ja WC:ssä.

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2020, 16:28:17 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2311 : Syyskuu 09, 2020, 16:32:23 »
Itävalta....oli niin mitäänsanomaton paikka että olen yrittänyt miettiä minkälaista siellä oli. Ei mitään kerrottavaa.

Ainii, se on ainut maa missä olen käynyt ENKÄ ole saanut pillua. Ihan paska paikka!!

Itävallassa asuu yksi maailman kauneimmista naisista ja muutenkin varsinkin Wien on vierailemisen arvoinen paikka. Voin vaihtaa oman paskan maan, eli saksan itävaltan, jos sopii. Voidaan sitten vaikka jankata miten se tapahtuu. 

Se kertoo paljon itävaltalaisten naisten arvostelukyvystä, että et ole saanut pillua Itävallassa.     ::)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2312 : Syyskuu 09, 2020, 16:36:48 »
Tuli Saksa :( Pitää vissiin alkaa kasvattamaan viiksiä ja hommat nahkahousut. Oktoberfest on jo ovella.

Perustelut aivan hyvä, mutta jotenkin ei Saksa nappaa, vaikka kulttuurista ja historiasta olenkin kiinnostunut, tosin en Preussin tai Saksan.

Ja allekirjoitan ahkeruuden, tunnollisuuden ja oman tilan tarpeen ainakin motivaatiokirjeessä, CV:ssä ja WC:ssä.

Tein Kocour ja se kannatti. Tämän tuloksen hyväksyn. 

Henkinen kotisi on Islanti!

Pikkuinen Islanti sopii sinulle mainiosti. Islannin luonto on kenties maailman kauneinta, ja se sopii sinulle, sillä viihdyt luonnossa paremmin kuin kaupungin vilinässä. Tulen ja jään maassa voit viettää aikaasi vesiputouksia ja laavakenttiä tutkien ja islanninhevosella ratsastaen. Olet omaperäinen, huumorintajuinen ja pärjäät kaikessa, mitä teet – aivan kuin islantilaisetkin.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2313 : Syyskuu 09, 2020, 16:38:19 »
^^ Mietin että Itävallassa on kyllä bordelleja... mutta huorat harvemmin sikäläisiä.

Poissa PapaRomeo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2314 : Syyskuu 09, 2020, 17:38:27 »
^Tuosta tuli mieleen että minähän olen käynyt itävaltalaisessa bordellissa. Tyttö ei tosiaan ollut paikallinen vaan tumma jamaikalainen. Kaunis, hoikka ja mukava kyllä, mutta pimppi ei ollut niitä kireimpiä. Vielä kun oli muutama olut nautittuna pohjalle niin tyttö joutui lopuksi käsitöihin

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2315 : Syyskuu 09, 2020, 17:49:00 »
Se kertoo paljon itävaltalaisten naisten arvostelukyvystä, että et ole saanut pillua Itävallassa.     ::)

Joo ne kotsoi minua silleen että ootko Ruotsista.
Eikä se pillukaan ongalmana Itavallan suhteen, en paljoa vaadi ja Espanjassa tyytdyin perseeseen sekä suuhun.

Itävalta on susi paska! Toki siellä on hupsuja mutta maksettu seksi ei ole saamista, se on maksettua. Eikä siinä mitään, tämä on vain mun tapa ajatella silloin kun puhutaan pillun saamisesta. Toisaalta kaikki ei saa EDES rahalla joten voisin tuota höllentää, sanoa että kaikkialla olen pillua saanut ja Itävalta on ihan siedettävä.
Why so fragile?

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2316 : Syyskuu 09, 2020, 20:12:04 »
Eijeijei! Ruotsi! :o Kahteen kertaan vielä kokeilin. Kuvittelin että mieltymyksilläni tulisi Norja mutta ei, olis nyt edes Saksa mielummin.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2317 : Syyskuu 09, 2020, 20:16:25 »
Että toisinaan limonadi vähän närästää... Röyh!

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2318 : Syyskuu 09, 2020, 20:22:47 »
jossain ketjussa oli mainittu itä-suomen murteen olevan hauskaa. ottaisiko kukaan
näitä munkaan juttuja todesta, jos kirjoittaisin niin kuin puhun. nimittäin vahvaa                 
pohjois-karjalan murretta. ei nyt sentään aivan yhtä vahvaa kuin turjailija
heikki turusen simpauttajassa kuultava, "puhheen lottoutus" mutta melkein. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2319 : Syyskuu 09, 2020, 22:49:44 »
Se kertoo paljon itävaltalaisten naisten arvostelukyvystä, että et ole saanut pillua Itävallassa.     ::)

Itävalta on susi paska! Toki siellä on hupsuja mutta maksettu seksi ei ole saamista, se on maksettua. Eikä siinä mitään, tämä on vain mun tapa ajatella silloin kun puhutaan pillun saamisesta. Toisaalta kaikki ei saa EDES rahalla joten voisin tuota höllentää, sanoa että kaikkialla olen pillua saanut ja Itävalta on ihan siedettävä.

Itävalta on todella rasistinen maa, jos ei pillua saa, vaikka kiltisti pyytää, ilman rahaa suomeksi.

Onhan siellä lähialueen maista tulleita hupakoita, ja harvempi taitaa olla paikallinen nähtävyys, kuten kuningas turska Tibernius virkkoi. Se on erikoista, että kaikki ei saa edes rahalla. On ymmärrettävää Itävalta on silti susipaska maa, jos saa vain rahalla, eikä saa vetää edes paljalla hanuriin.