Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 990309 kertaa)

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2200 : Elokuu 28, 2020, 23:09:52 »
Että kukahan onnekas voitti eurojaskan päävoiton 🤔
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2201 : Elokuu 28, 2020, 23:17:09 »
Ei pahus. Unohdin tehdä eurojackpotin tälle illalle.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2202 : Elokuu 29, 2020, 01:01:55 »
Voisiko joku antaa Jylppy77:lle pillua. Ei mulla muuta, öitä kaikille :-*

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2203 : Elokuu 29, 2020, 07:22:35 »
Tuota aivan kaameaa ammuslelua aamuhämärissä. Taas henki lähtee sorsapoloilta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Shemeikka

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2204 : Elokuu 29, 2020, 08:57:11 »
Sitä että, paneminen taitaa olla kuitenkin mukavampaa,kuin golffaaminen. Lähden silti nyt golfaamaan.

Poissa Ahmattilainen

  • Full Member
  • Viestejä: 207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2205 : Elokuu 29, 2020, 13:04:25 »
Vanha hupsukkaluuri numeroineen delasi ja kaikki tiedot hävisi samalla. :'(. Ei tavoita isoa ja pikku-Ahmista enää.. Onkohan se nyt viimeinen  merkki, että on hupsuttelu loppu..
"Tuhma setä"

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2206 : Elokuu 29, 2020, 19:31:12 »
Vanha hupsukkaluuri numeroineen delasi ja kaikki tiedot hävisi samalla. :'(. Ei tavoita isoa ja pikku-Ahmista enää.. Onkohan se nyt viimeinen  merkki, että on hupsuttelu loppu..

No mikäs ongelma tää oikein on. Yleensähän otetaan hupakkoon yhteyttä eikä toisinpäin,

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2207 : Elokuu 29, 2020, 20:49:26 »
Mietin mikähän mulla oli aamulla mielessä 'mitä ihmettelet?' ketjuun? ???
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2208 : Elokuu 29, 2020, 21:01:59 »
Mietin mikähän mulla oli aamulla mielessä 'mitä ihmettelet?' ketjuun? ???

Mitä se voisi olla🤔...
Ihmettelitkö kenties miksi et ole saanut pillua..

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2209 : Elokuu 29, 2020, 21:05:46 »
^Just hehkutin toisessa ketjussa että sain tänään ;D Ei... Ei se se ollut🤔
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2210 : Elokuu 30, 2020, 21:04:24 »
Kahta päivänpolttavaa asiaa:
1) kuka kutsumaton vieras asuu mun katon alla ja elämöi, ja miksi.

2) Keneltä kylänmieheltä ruinaisin lisäomenoita, ja mitä palvelusta vastaan? Säälittävää omaa 30 kiloa ei viitsi viedä mehuasemalle. Missä olivat tämän kevään pörriäiset, vaikka olen niitä jo vuosia pelastanut olemalla koskematta mihinkään saatanallisiin ruohonleillausvälineisiin? Voinko luopua joka syksyisestä mehurituaalistani ilman suurempia tunteita? Ja muita aiheeseen liittyviä pohdintoja.

Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2211 : Elokuu 30, 2020, 21:26:29 »
^ Ja nyt mä oikeastaan mietin sitäkin, että pitäisköhän vaan ottaa ja lähteä isolle kirkolle, ennätysaikaisin, ihailemaan kaupungin ja alepan valoja. Ja miehiä.

Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2212 : Elokuu 30, 2020, 21:33:59 »
1) kuka kutsumaton vieras asuu mun katon alla ja elämöi, ja miksi.


Luultavasti orava joka tekee talvipesää. Kannattaa jotenkin hankkiutua eroon siitä. Muut jyrsiät löytää kätkölle ja siitä voi seurata ongelmia.

Lainaus
2) Keneltä kylänmieheltä ruinaisin lisäomenoita, ja mitä palvelusta vastaan? Säälittävää omaa 30 kiloa ei viitsi viedä mehuasemalle. Missä olivat tämän kevään pörriäiset, vaikka olen niitä jo vuosia pelastanut olemalla koskematta mihinkään saatanallisiin ruohonleillausvälineisiin? Voinko luopua joka syksyisestä mehurituaalistani ilman suurempia tunteita?

Paljonko tarvitsisit? Oon jo 2 isoa peräkärryllistä vieny riistan ruokkijoille ja varmaan pari vielä tulee. Pitää keväällä karsia.

Pörriäisistä on huutava pula ja kohta ollaan kusessa kun kasvit eivät tuota satoa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2213 : Elokuu 30, 2020, 22:04:32 »
^ Kiitos, että otit osaa huoliini! Herrasmiehiin voi aina luottaa.

1. Mä jututan sitä tässä hiljattain ja mietimme ehkä yhdessä vaihtoehtoisia asuntoratkaisuja.

2. Sellainen 50-70kg olis ihan passeli määrä. Olenhan mäkin omalla tavallani riistaa, et samalla periaatteella riistanruokintaan se menis  8)

Enää pitää keksiä jotain siihen pörriäisongelmaan, mutta siis tältä saitiltahan löytyy tunnetusti vastaus ongelmaan kuin ongelmaan, joten mieleni olkoot rauhallinen.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 30, 2020, 22:07:53 kirjoittanut Laura Lo »
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Jylppy77

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2214 : Elokuu 31, 2020, 00:34:58 »
Voisiko joku antaa Jylppy77:lle pillua. Ei mulla muuta, öitä kaikille :-*

Mietin tässä että tuohan olis vallan mainio idea ;D
Tietoa etsimässä, mistä saa piinattua rellua

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2215 : Elokuu 31, 2020, 21:16:36 »
Oon ollut aina vain kotikylän huora, en ole keikkaillut. Nyt tylsyyspäissäni hirveässä panetuksessa mietin, että olis se kiva testata muidenkin kaupunkien kyrpiä 😆
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2216 : Elokuu 31, 2020, 21:54:50 »

Pohdin, että kuinkakohan monta turskaa jaksaa antaumuksella keikkapäivässä helliä?
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2217 : Elokuu 31, 2020, 23:38:00 »
Isä osti 1970-luvun alussa perheelle kesäpaikan Savonlinnan läheltä Saimaan rannalta. Se oli sellainen vanha maalaistalo, jossa oli pihapiirissä myös siihen maalaiselämään kuuluneet piharakennukset. Nukuttiin kesällä aina velipojan kanssa siinä aittarakennuksessa. Sieltä aitan vintiltä löysin laatikoista siisteihin nippuihin pakattuja vanhoja Apu- ja Seura- lehtiä ja vanhoja sarjakuvalehtiä. Mutta suurin aarre oli tietenkin löytämäni vanhat Jallu-lehdet. Jallut olivat silloin aika tyylikkäitä julkaisuja ja nykymittapuun mukaan tietenkin tosi kesyjä lehtiä. Pääasiassahan ne olivat sellaisia tissilehtiä. Pillua ei silloin vielä tuijoteltu ihan silmästä silmään. Mutta kyllä ne hyvää runkkumateriaalia olivat murrosikäiselle pojalle. Sade ropisi tunnelmallisesti peltikattoon ja minä raukeana hetekalla runkkailin. Niistä vanhoista Jalluista on erityisesti jäänyt mieleen sellainen Martti "Huuhaa" Innasen kirjoittama jatkosarja kuin Horolan Elinan ihmeelliset seikkailut. Se oli minun mielestäni todella hyvä. Lueskeltiin Horolan Elinan ihmeellisiä seikkailuja velipojan kanssa ääneen ja naureskeltiin. Elinahan oli sellainen hyväntahtoinen nuori nainen, joka ei turhia pihtaillut tavaraansa. Ja Elinalle aina sattui ja tapahtui. Kun meille oli tulossa körttiläisiä sukulaisia kylään, niin vein heille aina Jalluja paskahuussiin luettavaksi. Äitimuori niitä sitten saunanpesässä poltteli. Ja me osteltiin Oulun divareista talvella aina uusia.

Se harmittaa, että silloin niitä Jalluja ei arvostettu. Nythän ne olisivat keräilijöille kultaakin arvokkaampia. Ja sama oli sarjakuvalehtien suhteen. Siellä vintillä oli siistit pinot Tex Willereitä, Mustanaamioita ja Viidakko Jimejä. Kypsemmät saittilaiset varmasti muistavat ne sellaiset lerpakkeet sarjakuvalehdet. Nythän niistä saisi netistä keräilijöiltä hyvät hinnat. Me luettiin ne hiirenkorville ja poltettiin sitten saunanpesässä. Sellaisia oli myös monet vuosikerrat kuin Outsiderin kirjoittamia "Rantasalmen sulttaanin" Pekka Lipposen ja Kalle Kustaa Korkin seikkailuja. Ne olivat sellaisia suomalaisia James Bond- juttuja. Ja mielestäni tosi jänniä  :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 31, 2020, 23:46:44 kirjoittanut kocour »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2218 : Syyskuu 01, 2020, 20:27:56 »

Miten koiran kakan saa helpoiten kaavittua pois autosta...🤔
Ihan kaverin puolesta vaan mietin.
Amator

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2219 : Syyskuu 02, 2020, 09:51:40 »
Tv-juontaja Susanna Laine on tehnyt peräti 6 vuotta (!)samaa duunia on nyt päättänyt jäädä työstään pois sillä "työstä oli tulossa koko elämän sisältö".
On toi julkkiksen elämä kovaa.