Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989171 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2040 : Heinäkuu 22, 2020, 11:11:59 »
Mietin että mikä mahtaa olla tuo BS- tutka.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2041 : Heinäkuu 22, 2020, 21:46:00 »
Mietin, että pitäisköhän käydä Tampereella ::)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2042 : Heinäkuu 23, 2020, 21:58:11 »
Olisikohan liian myöhäistä vaihtaa alaa...ei, en meinaa ruveta miespuoliseksi huoraksi, vaan maailmankaikkeuden tutkijaksi. Suhteellisuusteoria on ehkä kiehtovinta mitä tää nykymaailma voi tarjota, jopa kiehtovempaa kuin tissit ja silloin sen täytyy olla tosi kiehtovaa🙂

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2043 : Heinäkuu 23, 2020, 22:05:30 »
^ Ala sinä tutkimaan tuota niin minä syvennyn säieteoriaan. Sitten ollaan täällä forkalla tukkanuottasilla kuin Politiikka-ketjussa rimpuilevat konsanaan ja hommataan pisimmät banaanit miesmuistiin. Unohdetaan tissit ja tussut ja sukelletaan universumin syövereihin.

Tai no jaa... ;)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2044 : Heinäkuu 23, 2020, 22:25:39 »
^&^^Pojat, pojat,ottaakaa nämä varoituksen sanani tosissaan. Ihmisellä on hyvä olla harrastuksia, mutta varjonyrkkeily politiikka langassa vaatii kylmiä hermoja ja nopeaa liipasin kättä. Se on vuosien harjoittelun tulos. Eikä se sovi kaikille.   

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2045 : Heinäkuu 24, 2020, 14:47:59 »

Viimeksi kun oltiin saman jännän äärellä niin...  :)

Mutta se suurin kysymys mielessäni on että miksi lapselle nimi "Bentley" ?  :)


https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/samantha-huomasi-olevansa-raskaana-vaikka-oli-neitsyt-haluan-ihmisten-tietavan-etta-tama-on-mahdollista-gynekologi-vahvistaa/7877890
Amator

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2046 : Heinäkuu 24, 2020, 16:19:31 »
Mietin, onko tänään se päivä jolloin voi harrastaa seksiä 24/7(thihi kun on 24.7 pvm.) ;D

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2047 : Heinäkuu 24, 2020, 20:32:09 »
Sitä, että miksi ilmoitellaan naapurissa ja sovitaan tapaamisia jotka eivät kuitenkaan toteudu? Eli tänään oli taas ohari päivä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2048 : Heinäkuu 24, 2020, 20:41:12 »
Sitä, että miksi ilmoitellaan naapurissa ja sovitaan tapaamisia jotka eivät kuitenkaan toteudu? Eli tänään oli taas ohari päivä.
Olen huomannut, että siellä on myös paljon näitä "muka" tyttöjä. Siis sellaisa idiootteja, jotka tekevät vain kiusaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2049 : Heinäkuu 24, 2020, 20:44:15 »
^ Tällä on kyllä kuviakin. Tietenkään sekään ei mitään todista.


Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2050 : Heinäkuu 25, 2020, 06:53:55 »
^
Ei, mutta nää nykyiset huijarit on vihkiytyneitä hommalleen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2051 : Heinäkuu 25, 2020, 08:55:40 »

Mikäköhän siinä on että jotkut ajelee 'alinopeutta' muuten paitsi kun ohituskaista alkaa. Silloin ruoskitaan datsunista kaikki hevoset irti. 🤔

Ja toinen mitä mietin on että mitenkä isoja kiksejä jotkut saa siitä että käyttää koko 2km ohituskaistan siihen kun hitaasti hiipii yhdestä (1) autosta ohi.🤔

Näillä mietteillä uuteen päivään  ;D
Amator

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2052 : Heinäkuu 25, 2020, 09:07:31 »

Mikäköhän siinä on että jotkut ajelee 'alinopeutta' muuten paitsi kun ohituskaista alkaa. Silloin ruoskitaan datsunista kaikki hevoset irti. 🤔

Ja toinen mitä mietin on että mitenkä isoja kiksejä jotkut saa siitä että käyttää koko 2km ohituskaistan siihen kun hitaasti hiipii yhdestä (1) autosta ohi.🤔

Näillä mietteillä uuteen päivään  ;D

Mietin noita samoja asioita aina kun olen liikenteessä menossa pidempää matkaa 🙈🤭
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2053 : Heinäkuu 25, 2020, 11:13:49 »
Mä taas mietin, että mikä funktio on tulla liikkenteessä roikkumaan ihan hanuriin kiinni. Yritetäänkö sillä saada edellä ajava ajamaan ylinopeutta vai mitä. Koska mä teen ainakin ihan päinvastoin😁

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2054 : Heinäkuu 25, 2020, 11:31:03 »
^
Sama reaktio mulla, paitsi jos olen mopolla liikenteessä.
Silloin pidän huolen ettei perskärpäsiä ole.
Saitin Bud Spencer

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2055 : Heinäkuu 25, 2020, 11:58:33 »
Mä taas mietin, että mikä funktio on tulla liikkenteessä roikkumaan ihan hanuriin kiinni. Yritetäänkö sillä saada edellä ajava ajamaan ylinopeutta vai mitä. Koska mä teen ainakin ihan päinvastoin😁

Itse ajelen yleensä suurinta sallittua nopeutta. Jos joku kuvittelee viiden metrin päässä hanurista hiillostavansa, nostan tietysti jalkaa kaasulta. Parannan näin turvallisuutta, koska liian pienen välin pito on vaarallista. ;D
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2056 : Heinäkuu 25, 2020, 13:16:55 »
Mä taas mietin, että mikä funktio on tulla liikkenteessä roikkumaan ihan hanuriin kiinni. Yritetäänkö sillä saada edellä ajava ajamaan ylinopeutta vai mitä. Koska mä teen ainakin ihan päinvastoin😁

Joissain sähkö-/hybridiautoissa on suht tehokas moottorijarrutus. Motarivauhdeissa kun nostaa jalan nopeasti kaasulta, vauhti tippuu kymmeniä kilometrejä tunnissa tuosta noin ja perseessä roikkuva Audi-kuski pääsee hakemaan tilaa pientareen puolelta. ;D


Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2057 : Heinäkuu 25, 2020, 19:05:54 »
Mä taas mietin, että mikä funktio on tulla liikkenteessä roikkumaan ihan hanuriin kiinni. Yritetäänkö sillä saada edellä ajava ajamaan ylinopeutta vai mitä. Koska mä teen ainakin ihan päinvastoin😁

Joissain sähkö-/hybridiautoissa on suht tehokas moottorijarrutus. Motarivauhdeissa kun nostaa jalan nopeasti kaasulta, vauhti tippuu kymmeniä kilometrejä tunnissa tuosta noin ja perseessä roikkuva Audi-kuski pääsee hakemaan tilaa pientareen puolelta. ;D



Paitsi että regeneroiva latausjarrutus taitaa kytkeä jarruvalot päälle  ::)


Ja se idea on kertoa, että takana oleva haluaa mennä kovempaa ja sitä tekevät myös hälytysajoneuvot hälytysajossa, kun @ilotikku on sähkö/hybridiautollaan juuttunut rattimiesten kaistalle. xD

_
dijon on sinappi


Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2058 : Heinäkuu 25, 2020, 19:49:23 »
^ Joissain autoissa ei kytke. ;)

Ja vaikka kulkisin 88 mailia tunnissa aikakoneeksi muunnetulla DeLoreanilla, Audi haluaa silti ohi. Hälytysajoneuvolle annetaan tietysti tilaa ja vaikka sille mulkuimmalle bemarikuskille, joka on taas myöhässä asiakastapaamisesta, mutta Audi-kuskit ovat valitettavasti kiintiönsä päässä mitä tulee liikenteessä perseilyyn.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #2059 : Heinäkuu 27, 2020, 18:20:06 »
Nyt on kaverit paha tilanne yhden häirikön kanssa.

Ensin kun tuo rupesi roikkumaan perseessä kiinni, niin sanoin ihan nätisti, että voisi esim. mennä muualle ja jättää minut rauhaan. Kun ei sana tehonnut, niin jouduin ihan fyysisesti tuuppaamaan kauemmas ja siirtymään itse tilanteesta pois.

Mutta tämä ei antanut periksi, vaan lähti ihan perään ja selvästi tosi kiihtyneenä. Sain käsivarteeni verta vuotavan haavan ja jouduin ihan juoksemaan pakoon, että sain sen limaiset käpälät irti reisistäni.

En tiedä, onnistuinko nyt eksyttämään sen vai pääseekö se kohta taas jäljilleni. Ahdistaa.

Miten hyvin Suomessa saa lähestymiskiellon paarmaa kohtaan, vai kannattaako suoraan turvautua omaan oikeuteen ja pistää kiväärillä silmien väliin?
Eläkkeellä.