Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989410 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1860 : Kesäkuu 14, 2020, 18:48:00 »
Kyllä vaan kelpaa mökillä lekotella  8) Välillä uimaan ja laiturilla köllöttelyä. Sitten terassille varjoon ja nauttimaan nesteytystä. Kesä parhaimmillaan  8) :D

Oon kateellinen! Itse olin viikonlopun kuivanmaan mökillä ja oli liian kuuma ottaa aurinkoa, jopa mun kaltaiselle auringonpalvojalle! Yritin parhaani kuitenkin 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1861 : Kesäkuu 14, 2020, 19:10:09 »
Kyllä vaan kelpaa mökillä lekotella  8) Välillä uimaan ja laiturilla köllöttelyä. Sitten terassille varjoon ja nauttimaan nesteytystä. Kesä parhaimmillaan  8) :D

Oon kateellinen! Itse olin viikonlopun kuivanmaan mökillä ja oli liian kuuma ottaa aurinkoa, jopa mun kaltaiselle auringonpalvojalle! Yritin parhaani kuitenkin 😁

Minä en kyllä jaksa kovin pitkään paikallani maata, mutta tais tuohon ihoon jotain väriä tulla  ;D Alkaa kyllä olla sellanen keli että mieluiten viihtyy varjossa  :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0161

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1862 : Kesäkuu 14, 2020, 23:27:12 »
Kyllä vaan kelpaa mökillä lekotella  8) Välillä uimaan ja laiturilla köllöttelyä. Sitten terassille varjoon ja nauttimaan nesteytystä. Kesä parhaimmillaan  8) :D

Oon kateellinen! Itse olin viikonlopun kuivanmaan mökillä ja oli liian kuuma ottaa aurinkoa, jopa mun kaltaiselle auringonpalvojalle! Yritin parhaani kuitenkin 😁
Oon kateellinen kaikille kenellä on ylipäätään mökki. Itellä ei oo ku työsiirtola.

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1863 : Kesäkuu 15, 2020, 07:39:05 »
Nyt kun on päätetty, että Suomi sallii matkustamisen rajoituksetta vain Baltian maista, Norjasta, Tanskasta ja Islannista niin mitenköhän tsekkihupakot löytää tiensä Suomeen ja mikä on halu lähtä liikenteeseen? Ja vaikka maahan pääsisikin, niin edessä on kahden viikon karanteeni.
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1864 : Kesäkuu 15, 2020, 09:18:57 »
^Eiköhän noita ala eksyä heti kun rajat aukeaa. Luulen, että lisämaita tulee hyvinkin pian.

Suomen viranomaiset ovat luottaneet henkilön omaan arviointiin näissä asioissa tähän asti. En usko, että mitään pakkokaranteenia tulee nytkään matkustajille.

Joten heti kun matkustaminen vain suinkin onnistuu kohtuu helposti listoilla on uusia hupakoita.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1865 : Kesäkuu 15, 2020, 22:27:27 »
Miten tää aika oikein juokseekaan tälleen. Poitsu lähtis kohta inttiin. Justhan mä olin siellä!!

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1866 : Kesäkuu 16, 2020, 06:26:22 »
Poikkeusolot ja valmiuslaki kumoutuu keskiyöllä! Pitääkö wc-paperia mennä jonottamaan nyt vai vasta huomenna? ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1867 : Kesäkuu 16, 2020, 06:35:21 »
Poikkeus- ja valmiuslain voimassaolo loppuu...se ei kuitenkaan muuta sitä, että rajoitukset pysyvät suurelta osin voimassa perustuen tartuntatautilakiin....mietin tänään, että kuinkakohan moni tämän tajuaa.
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1868 : Kesäkuu 16, 2020, 06:59:32 »

En muista milloin viimeksi meni normi fairypullo viikossa... vielä olis pieni tippa jäljellä, mihinkäköhän se riittää... noh, astiat voi vaikka nuolla puhtaaksi mutta saippuakuplat vaatii ihmeaineensa...😊
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1869 : Kesäkuu 16, 2020, 08:12:01 »
Mietin, että juoko Seepeli Fairya?  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1870 : Kesäkuu 16, 2020, 09:32:53 »
^
Niitä on muuten tosi monia eri makuja...😁😁
Amator

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1871 : Kesäkuu 16, 2020, 11:50:49 »
Tällaista mietin.
Eläkkeellä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1872 : Kesäkuu 16, 2020, 17:30:54 »

Muuttuuko kylmä suihku kuumaksi jos siellä on neidon kanssa yhtäaikaa...🤔
Amator

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1873 : Kesäkuu 16, 2020, 17:50:22 »
^
Kyllä se näin menee. Helteellä kannattaa muutenkin ottaa mahdollisimman kuuma suihku, auttaa pidempään😉
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1874 : Kesäkuu 17, 2020, 01:19:49 »
Tekisikö pikku jäynän mökkinaapurille ja kävisi laittamassa sen katiskaan kalapuikkoja🙂.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1875 : Kesäkuu 17, 2020, 01:38:20 »
Ei ne toimi, kun menee tietysti ihan mössöksi vedessä.
Jotain epämääräistä🤔. Broilerin koipia tai jopa kokonainen broileri, jos sen vain saa tungettua katiskan nielusta sisään😁.
Pitää kuiva harjoitella.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1876 : Kesäkuu 17, 2020, 05:59:18 »
 ;D

Mitenkö kauan menee, kunnes vastapalloon taas tulee? ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1877 : Kesäkuu 17, 2020, 07:43:53 »
Ihan varmaan tulee vastapalloon, mutta siitä kehkeytyy kivaa kesätekemistä. Idea katiskaan sijoitettavaksi https://www.temashop.fi/trooppiset-muovikalat tai sitten barbie ken sukellusvarusteilla. :)
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1878 : Kesäkuu 17, 2020, 10:02:58 »
^
 ;D
Tuli, eikä mennyt kauaa.  ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1879 : Kesäkuu 17, 2020, 10:08:02 »
Ei ne toimi, kun menee tietysti ihan mössöksi vedessä.
Jotain epämääräistä🤔. Broilerin koipia tai jopa kokonainen broileri, jos sen vain saa tungettua katiskan nielusta sisään😁.
Pitää kuiva harjoitella.

Älä hyvä ihminen mene tuhlaamaan hyvää ruokaa! Kääri kalapuikot paketissaan tiiviisti kelmuun, muovipussiin, sitten vielä kerran kelmuun ja toiseen muovipussiin. Permanenttitussilla piirrät kalan kuvan päälle, niin naapuri ei säikähdä löytäneensä jotain järveen piilotettua pommia tai ryöstösaalista. Naapuri saa hyvät naurut ja aterian päälle.
Eläkkeellä.