Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989212 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1300 : Huhtikuu 28, 2020, 09:20:21 »
Jallu lehti keskustelusta tuli mieleen kuinka kovasti kaipaan idoliani, kaikkien runkkareiden isää. Jykä tilasi Jallu lehteä sen ilmestymispäivästä lopetuspäivään asti. Yhtään numeroa ei jäänyt välistä. Vähän on katkera maku siitä käteenvedon sm pronssista vuodelta 93. Ne kaksi junttia huijasi niissä kisoissa. Noh, Jykä voitti sitten seuraavana vuonna.

Vittu koronan takia nekin on nyt peruttu. Harmittaa, koska treenasin koko talven todella kurinalaisesti. Olisin vihdoinkin noussut kansallisankareiden joukkoon. Olin ostanut sitä tapahtumaa varten tylppäkärkiset nilkkabootsit, leviksen 501 ja hankkija lippalakin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2020, 09:24:21 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1301 : Huhtikuu 28, 2020, 09:59:39 »
Miksi ihmeessä Kuningazzin nimi ei ole Kuningazz, vaan Kunigazz?

Nyt on miehellä selittämisen paikka >:(
Eläkkeellä.

Poissa Katri

  • Jr. Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 82
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1302 : Huhtikuu 28, 2020, 13:00:56 »
Mietin tapahtuukohan omassa lähipiirissä mitään (etä)vapunviettoa, vai pitäisikö suosiolla olla vappu hommissa.
Tavattavissa keikoilla 💋 Albumeissa kuvia! 📸

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1303 : Huhtikuu 28, 2020, 13:09:13 »
Täytyy myöntää että pillua on tullut mietittyä aika paljon. Tää saatanan korona tekee oikeesti naaraiden iskemisestä vähän haasteellista.

Pitääkö mun taas lainata kaverilta koiraa ja mennä jauhamaan paskaa tuonne koirapuistoon. Hmmmmm...vai siskolta lapset ja hiekkalaatikolle yh isukkia esittämään. Sillä faktahan on se että jos olen oma hurmaava itseni niin raajaani saan hakata maailman tappiin asti.

No ilmankos sä oot ollu vähän kireän oloinen.... purrrrrrr  :-*

En viittaa tällä Liftiin, mutta oon kyllä huomannut jo koronasta johtuvan pillunpuutteen tuottavan ärtymystä muutamalla kirjoittajalla täällä...  :-X ;D

Joo, ja varmasti muutenkin jengillä pinna kireällä elää tälläisessä epätietoisuudessa. Mä antaisin mitä vaan, että voisin mennä johonkin techno klubille ja suudella kaikkia vastaantulijoita. Tai aamulla nousta sängystä ja päättää häipyä lentokentän kautta vaikkapa Mallorcalle.  :-X

Tunnistan tän epätietoisuuden tuoman kireyden myös itsessäni. Toi sun haave kuulostaa nyt niin ihanalta.  :-*
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1304 : Huhtikuu 28, 2020, 18:29:11 »
Miksi ihmeessä Kuningazzin nimi ei ole Kuningazz, vaan Kunigazz?

Nyt on miehellä selittämisen paikka >:(

Siihen liitty pikku tarina, miksi se on noin. Minähän siis en nimimerkkiä keksiny vaan se myönettiin minulle postilla aikanaan, ei siitä sen enempää.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1305 : Huhtikuu 29, 2020, 09:46:35 »

Se oli aika yllätys aamulla katsoa pihalle ja huomata että taas on lumi maassa... jostain syystä alkoi tekemään mieli mennä tekemään lumienkeleitä. Alasti. 😁
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1306 : Huhtikuu 29, 2020, 09:55:18 »

Se oli aika yllätys aamulla katsoa pihalle ja huomata että taas on lumi maassa... jostain syystä alkoi tekemään mieli mennä tekemään lumienkeleitä. Alasti. 😁

Onneksi katsoin ulos ennen toteutusta. Muuten olisi naapurit nähneet kuinka SIKA ottaa mutakylpyjä.
Why so fragile?

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1307 : Huhtikuu 29, 2020, 10:12:28 »
Mietin, että miten totun taas käyttämään rintaliivejä, kun tämä korona-aika on ohitse.  ;D

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1308 : Huhtikuu 29, 2020, 10:34:15 »
Mietin, että miten totun taas käyttämään rintaliivejä, kun tämä korona-aika on ohitse.  ;D

Mulla on ilmeisesti kotona ikuinen korona-aika.  ;D Kun sitten naapurilla on asiaa, tai tulee paketin kotiinkuljetus, tulee kyllä mieleen, että pitäisi ehkä muuttaa tapoja...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1309 : Huhtikuu 29, 2020, 11:00:57 »
Mietin, että miten totun taas käyttämään rintaliivejä, kun tämä korona-aika on ohitse.  ;D

Mulla on ilmeisesti kotona ikuinen korona-aika.  ;D Kun sitten naapurilla on asiaa, tai tulee paketin kotiinkuljetus, tulee kyllä mieleen, että pitäisi ehkä muuttaa tapoja...

Älä muuta tapojasi. Sain seksiä vuonna 2004 joulukuussa eli näin naisen rinnat paljaana kerrostalon ikkunassa. Tipahdin polvilleni lumihankeen ja pippelissä teki höpöä.
Why so fragile?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1310 : Huhtikuu 29, 2020, 12:02:01 »
Mietin, että miten totun taas käyttämään rintaliivejä, kun tämä korona-aika on ohitse.  ;D

Mulla on ilmeisesti kotona ikuinen korona-aika.  ;D Kun sitten naapurilla on asiaa, tai tulee paketin kotiinkuljetus, tulee kyllä mieleen, että pitäisi ehkä muuttaa tapoja...

Pienitissisyydessä on se ilo, ettei tartte käyttää rintsikoita juuri koskaan, joku toppi riittää jos pitää leikkiä siveellistä julkisesti... ;D Ja jos ne on päälle pukenut (vaikka outcall-keikalle), niin kotiin tullessa lentävät kyllä heti kenkien jälkeen pois päältä  :D
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1311 : Huhtikuu 29, 2020, 12:29:26 »
Jallu lehti keskustelusta tuli mieleen kuinka kovasti kaipaan idoliani, kaikkien runkkareiden isää. Jykä tilasi Jallu lehteä sen ilmestymispäivästä lopetuspäivään asti. Yhtään numeroa ei jäänyt välistä. Vähän on katkera maku siitä käteenvedon sm pronssista vuodelta 93. Ne kaksi junttia huijasi niissä kisoissa. Noh, Jykä voitti sitten seuraavana vuonna.

Vittu koronan takia nekin on nyt peruttu. Harmittaa, koska treenasin koko talven todella kurinalaisesti. Olisin vihdoinkin noussut kansallisankareiden joukkoon. Olin ostanut sitä tapahtumaa varten tylppäkärkiset nilkkabootsit, leviksen 501 ja hankkija lippalakin.

Jykä on tosiaan elävä legenda. Muistan vuoden 93 kisan erittäin hyvin, jossa Mäkisen veljekset sortuivat huijamaan. Itse tipuin jo alkuerissä. Pettymykseni oli valtava. Kun naiset piirittivät nuorta miestä kuin hai laivaa,  harjoitteluni jäi vähemmälle, mitä jälkeenpäin kadun, koska vuoden 93 käteenvedon sm-kisat oli voitettavissa. Jykän tekniikasta näki, että vuoden takaisesta tappiosta on sisuunnuttu ja Jallua on tultu luettua urajakka ja harjoiteltu päivittäin. Jykän on s&m-ennätys on  voimassa vielä tänä päivänäkin.   

Samaa harmittelin itsekin. Älä huoli Lifti, olet meidän silmissämme sm-käteenvedon 2020 moraalinen voittaja, vaikka tänä vuonna kisa jää pitämättä.     
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2020, 12:40:30 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1312 : Huhtikuu 29, 2020, 12:42:02 »
Älä huoli Lifti, olet meidän silmissämme sm-käteenvedon 2020 moraalinen voittaja, vaikka tänä vuonna kisa jää pitämättä.   

Kiitos kauniista sanoistasi. No jos nyt sitten pidän ne kultajuhlat elokuussa ja soitan nonstoppina Klamydian - masturbaatio ilman käsiä

Mun mielestä tää viestittäisi itsevarmuutta ja saisin muista runkkareista sen henkisen yliotteen.
Why so fragile?

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1313 : Huhtikuu 29, 2020, 13:33:33 »
Mietin, että miten totun taas käyttämään rintaliivejä, kun tämä korona-aika on ohitse.  ;D

Mulla on ilmeisesti kotona ikuinen korona-aika.  ;D Kun sitten naapurilla on asiaa, tai tulee paketin kotiinkuljetus, tulee kyllä mieleen, että pitäisi ehkä muuttaa tapoja...

Pienitissisyydessä on se ilo, ettei tartte käyttää rintsikoita juuri koskaan, joku toppi riittää jos pitää leikkiä siveellistä julkisesti... ;D Ja jos ne on päälle pukenut (vaikka outcall-keikalle), niin kotiin tullessa lentävät kyllä heti kenkien jälkeen pois päältä  :D

On kyllä maaliman hienoin tunne kun saa hakaset auki.  :o

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1314 : Huhtikuu 29, 2020, 13:52:38 »
...

On kyllä maaliman hienoin tunne kun saa hakaset auki.  :o


Mä oon niin samaa mieltä 😁😁
Amator

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1315 : Huhtikuu 29, 2020, 13:53:07 »
^^hieno tunne on kyllä
💊

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1316 : Huhtikuu 29, 2020, 14:24:15 »
Älä huoli Lifti, olet meidän silmissämme sm-käteenvedon 2020 moraalinen voittaja, vaikka tänä vuonna kisa jää pitämättä.   

Kiitos kauniista sanoistasi. No jos nyt sitten pidän ne kultajuhlat elokuussa ja soitan nonstoppina Klamydian - masturbaatio ilman käsiä

Mun mielestä tää viestittäisi itsevarmuutta ja saisin muista runkkareista sen henkisen yliotteen.

Ollos hvvä vaan. Mustamäen torilla tavataan elokuussa. Klamydian masturbaatio ilman käsiä on aivan helevetin hyvä levy. 

Olen kuullut Jallu-lehden ex-toimituksekta villi nhuhun, että kovimmat runkkarit ja etukäteen lehdistön unelmarunkkariksi uumoiltu Pera jättäisi ensi vuoden ja sitä seuraavat kesäolympialaiset väliin, koska ovat kuulleet kovasta kisa kunnostani. Totta kai titteli kruunaisi kaiken.     

"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1317 : Huhtikuu 29, 2020, 14:51:31 »
Klamydian masturbaatio ilman käsiä on aivan helevetin hyvä levy. 

Olen kuullut Jallu-lehden ex-toimituksekta villi nhuhun, että kovimmat runkkarit ja etukäteen lehdistön unelmarunkkariksi uumoiltu Pera jättäisi ensi vuoden ja sitä seuraavat kesäolympialaiset väliin, koska ovat kuulleet kovasta kisa kunnostani.

Klamydian kaikki levyt on helvetin kovia. Tänään avasin aamuni 7" ja tauti leviää osa II. Vähän kirpasee vieläkin että Riku lähti 30 vuotta kannuja hakattuaan menee. Minä olen koria rollissa kussu Rikun vieressä. Se oli kaunis hetki. Riku kysy voinko pitää hetken? Olin tietysti ottamassa munasta kiinni niin se huus "pidä tätä mun röökiä hetki!"

Perahan meni ihan sekasin kun se kuuli että vedän lapasee paukalolukolla. Se telo molemmat kätesä ihan tarkoituksella. Kato se pääsee sinne paraolympialaisiin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2020, 14:55:40 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1318 : Huhtikuu 29, 2020, 15:12:13 »
Klamydian masturbaatio ilman käsiä on aivan helevetin hyvä levy. 

Olen kuullut Jallu-lehden ex-toimituksekta villi nhuhun, että kovimmat runkkarit ja etukäteen lehdistön unelmarunkkariksi uumoiltu Pera jättäisi ensi vuoden ja sitä seuraavat kesäolympialaiset väliin, koska ovat kuulleet kovasta kisa kunnostani.

Klamydian kaikki levyt on helvetin kovia. Tänään avasin aamuni 7" ja tauti leviää osa II. Vähän kirpasee vieläkin että Riku lähti 30 vuotta kannuja hakattuaan menee. Minä olen koria rollissa kussu Rikun vieressä. Se oli kaunis hetki. Riku kysy voinko pitää hetken? Olin tietysti ottamassa munasta kiinni niin se huus "pidä tätä mun röökiä hetki!"

Perahan meni ihan sekasin kun se kuuli että vedän lapasee paukalolukolla. Se telo molemmat kätesä ihan tarkoituksella. Kato se pääsee sinne paraolympialaisiin.

On ne varsinkin tuotannon ensimmäiset levyt on rautaa. Klamydiassa tuli vähän sisäsiistimpi, kun alkuperäisiä ukkoja alkoi tippua kelkasta. Ei tiedä Riku, kuinka lähellä oli kokea jotain unohtumatonta. Nyt Riku voi muistella kiikkustuolissa. Kuules poika! Jumalauta, Lifti piteli mun röökiä Koria-Rockissa. Ja se lauloi Rock Out With Your Cock Out, ja niin minä teinkin silloin. 

Kuulin samaa, että Peralla petti hermot ja tuli löysät housuun, kuten kaikilla nynnyillä, jotka käyttää salihanskoja, kun tulin korvan takaa ja kuiskasin, rakas möreällä äänellä. Se hommanut meksilaisen valmentajan, kun kuuli, että raskaansarjan titteliottelussa viimeinen mehikaan pisti Joshua mattoon. Nyt ne harjoittelee vaan toisella kädellä paraolympialaisiin. Ei olisi Perasta uskonut.           
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1319 : Huhtikuu 29, 2020, 15:32:20 »
Vappumunkkien paistaminen itse, uhka vai mahdollisuus!?  ::) ;D
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156