Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989079 kertaa)

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1080 : Huhtikuu 01, 2020, 11:15:59 »
Tänään mietin, että kun yhtäkkiä huomasin seksin olevan ihan tylsää ja harmaata, niin kai se on laitettava korkkarit naulaan. 🤔

Sydänkohtaus!!! Jos 112 lukee tätä forkkaa, lähettäkää minulle ambulanssi!!!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2020, 11:21:22 kirjoittanut M15t3rG »

Poissa Raziel83

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1081 : Huhtikuu 01, 2020, 11:27:40 »
En arvannut, että vuoden ensimmäiset aprillipilat tulisivat minulle vastaan tällaisella sivustolla...

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1082 : Huhtikuu 01, 2020, 11:29:34 »
Tänään mietin, että kun yhtäkkiä huomasin seksin olevan ihan tylsää ja harmaata, niin kai se on laitettava korkkarit naulaan. 🤔

😱😱😱😱
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1083 : Huhtikuu 01, 2020, 11:46:37 »
Tänään mietin, että kun yhtäkkiä huomasin seksin olevan ihan tylsää ja harmaata, niin kai se on laitettava korkkarit naulaan. 🤔
Ts. tää oli sitten niinkuin se myöntävä vastaus mun kosintaani.  8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1084 : Huhtikuu 01, 2020, 11:52:09 »
Tänään mietin, että kun yhtäkkiä huomasin seksin olevan ihan tylsää ja harmaata, niin kai se on laitettava korkkarit naulaan. 🤔
Ts. tää oli sitten niinkuin se myöntävä vastaus mun kosintaani.  8)

Kyllä. ❤

Harmi, että julkiset kokoontumiset on kielletty, muuten kutsuttaisiin kaikki saitilta häihin. 💖
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1085 : Huhtikuu 01, 2020, 11:58:06 »
Tänään mietin, että kun yhtäkkiä huomasin seksin olevan ihan tylsää ja harmaata, niin kai se on laitettava korkkarit naulaan. 🤔
Ts. tää oli sitten niinkuin se myöntävä vastaus mun kosintaani.  8)

Eli Ilona on valmis astumaan tylsän ja harmaan seksin ihmeelliseen maailmaan? 😂😂

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1086 : Huhtikuu 01, 2020, 12:01:34 »
Tänään mietin, että kun yhtäkkiä huomasin seksin olevan ihan tylsää ja harmaata, niin kai se on laitettava korkkarit naulaan. 🤔

Sydänkohtauksen jälkeen vasta tajusin mikä päivä tänään on. Kuten joku aiemmin totesi niin en uskonut että törmään juksutuksen ekaksi täällä
💊

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1087 : Huhtikuu 01, 2020, 15:33:00 »
Olin tuossa taannoin kaupassa ja katselin porkkana pussia, kun luin kyljestä, että "suomalainen pysty porkkana". Noh, mä aloin tosissaan siinä miettimään, että onko porkkanalajiketta joka kasvaa maassa vaaka tasossa, kun näitä pitää oikein mainostaa pysty porkkanoiksi.

Nostin sitten pussia, niin siinähän lukikin "suomalainen pesty porkkana"😁. Pussi oli just sopivasti rypyssä een kohdalta, niin mun aivot taikoi siihen yyn tilalla.
Liian kova mielikuvitus vissiin🙂.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1088 : Huhtikuu 01, 2020, 15:54:11 »
Tänään mietin, että kun yhtäkkiä huomasin seksin olevan ihan tylsää ja harmaata, niin kai se on laitettava korkkarit naulaan. 🤔

No se oli sitte tän päivän aprillipila johon ensilukemalta hätkähdin  :o... olihan se nyt varmasti aprillipilaa.. (Jätti pumppu pari lyöntiä väliin.)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1089 : Huhtikuu 01, 2020, 16:30:26 »
Miten voi olla kaupunginvaltuutettuna jos ei osaa suomea täysin suomenkielisellä alueella ja tarvitsee tulkkia valtuusto työskentelyssä? Miten tällaisen tyypin voisi olettaa olevan mitenkään hajulla kaupungin asioista?? Suomi on nykyään aika merkillinen maa.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1090 : Huhtikuu 01, 2020, 17:13:21 »
^
Suomen lain mukaan se on mahdollista. Olen kuitenkin ollut aina sitä mieltä, että Suomessa pitää osata Suomea jos aikoo olla osana yhteiskuntaa ja nauttii sen tuomasta tuesta ja turvasta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1091 : Huhtikuu 01, 2020, 17:35:28 »
^^ Samassa kaupungissa toimi käräjäoikeudessa muuan lautamies, joka omassa oikeudenkäynnissään tarvitsi tulkkia. (ja tämä ei ole aprillia)

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016102722527374

Tulkkina tosin toimi Janne Tulkki. (aprillia,he-hee.)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1092 : Huhtikuu 01, 2020, 17:37:39 »
Tänään mietin, että kun yhtäkkiä huomasin seksin olevan ihan tylsää ja harmaata, niin kai se on laitettava korkkarit naulaan. 🤔

No se oli sitte tän päivän aprillipila johon ensilukemalta hätkähdin  :o... olihan se nyt varmasti aprillipilaa.. (Jätti pumppu pari lyöntiä väliin.)

Ettei vain jää epäselväksi: Kyllä, se aivan ehdottomasti oli aprillipilaa! 😁❤ Seksi on edelleen ihanaa ja korkkaritkin pysyy toistaiseksi jaloissa 😘😘
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1093 : Huhtikuu 01, 2020, 17:42:15 »
Tänään mietin, että kun yhtäkkiä huomasin seksin olevan ihan tylsää ja harmaata, niin kai se on laitettava korkkarit naulaan. 🤔

No se oli sitte tän päivän aprillipila johon ensilukemalta hätkähdin  :o... olihan se nyt varmasti aprillipilaa.. (Jätti pumppu pari lyöntiä väliin.)

Ettei vain jää epäselväksi: Kyllä, se aivan ehdottomasti oli aprillipilaa! 😁❤ Seksi on edelleen ihanaa ja korkkaritkin pysyy toistaiseksi jaloissa 😘😘

Hö, mikä pettymys. Mulla oli jo ykköset päällä ja kukkakimppu kädessä☹️. Rakkausrunokin oli valmiina..

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1094 : Huhtikuu 01, 2020, 17:52:24 »
^ No nyt sait mut aprillattua tuolla, juoksin jo ovelle sua vastaan, mutta ei täällä ketään näy... 💔😭
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1095 : Huhtikuu 01, 2020, 18:23:29 »
Ettei vain jää epäselväksi: Kyllä, se aivan ehdottomasti oli aprillipilaa! 😁❤ Seksi on edelleen ihanaa ja korkkaritkin pysyy toistaiseksi jaloissa 😘😘
Jaaha. Tuli sitten havinaisen selväksi... :'(
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1096 : Huhtikuu 01, 2020, 18:26:52 »
Tänään mietin, että kun yhtäkkiä huomasin seksin olevan ihan tylsää ja harmaata, niin kai se on laitettava korkkarit naulaan. 🤔

No se oli sitte tän päivän aprillipila johon ensilukemalta hätkähdin  :o... olihan se nyt varmasti aprillipilaa.. (Jätti pumppu pari lyöntiä väliin.)

Ettei vain jää epäselväksi: Kyllä, se aivan ehdottomasti oli aprillipilaa! 😁❤ Seksi on edelleen ihanaa ja korkkaritkin pysyy toistaiseksi jaloissa 😘😘

Kyllä muuten pikkaasen helpotti  ??? ! - Se oli jo siinä ja siinä että olisiko pitänyt lähteä kysymään työpaikkalekurilta troppia äkillisiin järkytysiin  ;D ..!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1097 : Huhtikuu 02, 2020, 11:34:26 »

Etätyö lokikirja 2.

Päivien erot hämärtyy, tylsyys iskee. Monitoonista puurtamista. Kommunikointi työkavereiden kanssa on internetyhteyden armoilla. Päivän kohokohta on kun ääni on hetkellisesti synkassa kuvan kanssa. Juhlin mielessäni että on perjantai. Wilson oli samaa mieltä. Käytiin perjantaikarkkikätköllä saalistamassa ja jaettiin saamamme runsas saalis keskenämme. Makoisaa. Selvittiin tästäkin viikosta. Mutta sitten työkaverin näkönen hahmo näytöllä kaato kylmää vettä päälle ja väitti että on torstai. Torstai! 😳😳 Wilson nauraa mulle. Syön kostona sen osuuden herkuista. 😊






Amator

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1098 : Huhtikuu 02, 2020, 19:35:28 »
Selailin aikanikuluksi tyttöjen profiileja ja ennenkaikkea albumeja.Mietin että olenko peppufani,jo avatarkuvista verkkokalvolleni iskeytyi mm.I Tequilan peppu.Puhumattakaan monesta muusta pepusta.Toisaalta tykkään tisseistäkin ja,naisen persoonasta.Olen ollut aina sitämieltä että olisin kaikkiruokainen.
Noh,pidetään siitä kiinni että olen kaikkiruokainen.Erään kerran  sanoin nimeltämainitsemattomalle hutsulle hänet nähtyäni "Nyt olen kyllä oikeassa paikassa".Oli muodoiltaan mieleiseni ja muutenkin kiva luonteeltaan.
Kaikenkaikkia pitää kyllä sanoa että kaikki tapaamani naiset ovat olleet mukavia,aika vaan on kulunnut liiankin nopeasti.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1099 : Huhtikuu 03, 2020, 14:21:08 »
Koska pääsisi takas normaaliin arkeen? T. Mökkihöperö
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156