Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988887 kertaa)

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6705
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11320 : Tammikuu 18, 2024, 14:32:36 »
Pitäsköhän asentaa lumiaura tai levy prätkän keulaan, saisi lumitöistäkin tuplailon irti. Tosin pakki puuttuu. 🤔
Pörrö on aina plussaa

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11321 : Tammikuu 18, 2024, 19:00:32 »
Pitäsköhän asentaa lumiaura tai levy prätkän keulaan, saisi lumitöistäkin tuplailon irti. Tosin pakki puuttuu. 🤔

Voi olla, että puuttuisi jotakin muutakin ekan kokeilun jälkeen.
Osta se lumilinko😁
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11322 : Tammikuu 18, 2024, 19:40:24 »
^ & ^^ unohda se linko, kansa vaatii prätkän missä aura ihailtavaksi  :headbang:

Ja tosimiehet kääntävät pyörän kaasulla, mitään pakkia tässä tarvita <- famous last Words...
Shikita ga nai

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11323 : Tammikuu 18, 2024, 20:44:00 »
Mietin, mihin suuntaisi lopputalven keikat ja miten selviäisi maalis-toukokuuhun, kun duunille jää muiden asioiden takia turhan vähän aikaa.
Helsingissä <3

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11324 : Tammikuu 19, 2024, 19:50:47 »
Minulle kävi viime yönä harvinainen sattumus, eli laukesin nukkuessani. Näin seksuaalisesti stimuloivaa unta, joka johti paineiden purkautumiseen paitsi unessa, myös todellisuudessa. Tämän seurauksena heräsin ja totesin, että hiljattain vaihtamani lakana oli mällin tahraama. Olin ollut vapaaehtoisessa selibaatissa jotain pari viikkoa, mikä selittää tapahtuneen, sillä ilman pidempään jatkunutta laukeamislakkoa en näe seksiunia käytännössä koskaan.

Unesta jäi mieleen se, että nussin siinä naista varsin kummallisessa asennossa. Olin sängyssä polvillani ja nussin naista takaa päin, mutta samalla hän oli tavallaan sylissäni kylkiasennossa. Lisäksi minä olin niin korkealla, että nainen joutui olemaan pää alas päin, jolloin hänen päänsä näytti painautuvan hieman ikävästi patjaa vasten. Asento oli hämmentävä, mutta vaikutti toimivan ainakin unessa.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11325 : Tammikuu 20, 2024, 20:25:58 »
Kun 3:lla on menossa joku sketsihamokilpailu, niin pitäiskö tänne perustaa seksihahmokilpailu tai kuvaketju🤔 tai molemmat 😊

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 222
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11326 : Tammikuu 21, 2024, 14:36:50 »
Sitä, kuinka paljon julkinen keskustelu seksityöntekijöistä poikkeaakaan todellisuudesta. Kun pohdin tähänastista kokemusta harrastuksesta, olen niin ulko- kuin kotimaisissa palveluntarjoajissa kohdannut toinen toistaan vahvempia naisia, jotka tekevät työtä "rakkaudesta lajiin", jotka pitävät rajat selvinä ja ovat lämpimällä palveluasenteella tuottamassa hyvinvointipalvelua. Varmasti otosharhaakin, kun olen ollut ekstratarkkana valinnoissani ja netin varjoissa varmasti lymyää nin hyväksikäyttötapauksia kuin kieroja asiakkaitakin. Yleisvaikutelma tällaiselle aloittelijalle kuitenkin on ollut, että alan de-stigmatisoinnille olisi tarvetta ja että Espoon rouva ja muut esiin astuneet ovat tärkeällä asialla. Eettinen turska.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11327 : Tammikuu 22, 2024, 18:48:09 »
Pitäisiköhän käydä oikein parturissa lomalla.
Mulla on ollut tommonen itse leikattu irokeesi jo vuosia, niin siinähän taas juttua riittäisi töissä😁
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 536
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11328 : Tammikuu 22, 2024, 23:12:14 »
Lumet takaisin! Vai miten se nyt meni...  ::)
Go woke, go broke.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11329 : Tammikuu 23, 2024, 05:20:00 »
Mitenköhän paljon tätä lumien sulamisvettä tulee kellariin vielä tämän päivän aikana?
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11330 : Tammikuu 23, 2024, 05:48:58 »
Kuinka ollakaan. Olen aina kuvitellutkin että Hetvieldillä olisi irokeesi. Thorin patsasmainen vaistoni oli siis oikeassa.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11331 : Tammikuu 24, 2024, 03:02:58 »
there's no time like the present - mitä sitä enää pitkittää, hoidetaan homma loppuun  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11332 : Tammikuu 24, 2024, 03:58:08 »
Et jos mä saisin kymmenen postausta päivässä...niin milloin saisin seuraavan tontun täyteen? ;D

Työvoitto.  :weightlifting:

Mutta, neuvot oli hyviä. Ihan vikan yön muutamaa postausta lukuunottamatta, kirjoitin ketjuihin joihin mä oikeesti halusin kommentoida ja silloin kun fiilistä oikeesti oli, mukana myös muutama keskustelu, jotka toivottavasti jatkuvat. Vaikka peleihin olisi ollut mahdollista osallistua paljon enemmän, niin pelasin kahta joista aina olen erityisesti tykännyt. Ehdoton lemppari on valehtelu-peli! Sanapeli on kiinnostava, koitin muutaman haastavan sanan heittää kehiin, mutta loistavasti niistä päästiin eteenpäin. On täällä sanaseppoja, ei kuin voi hattua nostaa.

Vähän meni aikataulun yli, mutta vaihteeksi kun hieman aktiivisemmin täällä pyöri...niin se auttoi pääsemään taas nopeasti kärryille tietysti seikoista, sekä muistui mitä forkkailakointi parhaimmillaan on.
Hmmm...nyt kun vauhtiin on päästy, niin ehkä sen seuraavan tontun saavuttamista ei tartte tehdä ihan näin projekina. :kiss:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11333 : Tammikuu 24, 2024, 12:54:27 »
Se että pohjaan asti painaa niin siitä ei ole kokemusta mutta aina olen kaiken sisään tuupannut. Ihan viimeistä millimetriä myöten.
Why so fragile?

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6705
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11334 : Tammikuu 24, 2024, 16:01:24 »
Miltähän tuntuisi nusaista oman ikäistä hutsua näiden parikymppisten törötisujen sijaan.. saisko heiltä jotain mitä nuorilta neidoilta ei.. 🤔 Joskus kyllä näkee tosi hyvännäköisiä ja upean kropan omaavia nelikymppisiäkin.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11335 : Tammikuu 24, 2024, 16:10:08 »
Miltähän tuntuisi nusaista oman ikäistä hutsua näiden parikymppisten törötisujen sijaan.. saisko heiltä jotain mitä nuorilta neidoilta ei.. 🤔 Joskus kyllä näkee tosi hyvännäköisiä ja upean kropan omaavia nelikymppisiäkin.

Omalla kohdalla pitäisi mennä sinne viiskymppisten sarjaan ja ei niin hirveesti innosta.
Kyllähän sitä hyvät kyydit voisi saada ei siinä mitään. Mutta ne rypyt..
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11336 : Tammikuu 24, 2024, 16:30:03 »
Olisipa muuten makoisaa, jos siinä äänestyslappuun numeroa kirjoittaessa olisi samalla saanut poskihoidon.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11337 : Tammikuu 24, 2024, 16:50:18 »
Miltähän tuntuisi nusaista oman ikäistä hutsua näiden parikymppisten törötisujen sijaan.. saisko heiltä jotain mitä nuorilta neidoilta ei.. 🤔 Joskus kyllä näkee tosi hyvännäköisiä ja upean kropan omaavia nelikymppisiäkin.

Me lähes nelikymppiset voidaan olla tosi ihania  :headbang:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1914
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11338 : Tammikuu 24, 2024, 17:50:11 »
Miltähän tuntuisi nusaista oman ikäistä hutsua näiden parikymppisten törötisujen sijaan.. saisko heiltä jotain mitä nuorilta neidoilta ei.. 🤔 Joskus kyllä näkee tosi hyvännäköisiä ja upean kropan omaavia nelikymppisiäkin.

Me lähes nelikymppiset voidaan olla tosi ihania  :headbang:
Niin oottekin  :kiss:

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11339 : Tammikuu 24, 2024, 18:09:13 »
Miltähän tuntuisi nusaista oman ikäistä hutsua näiden parikymppisten törötisujen sijaan.. saisko heiltä jotain mitä nuorilta neidoilta ei.. 🤔 Joskus kyllä näkee tosi hyvännäköisiä ja upean kropan omaavia nelikymppisiäkin.

Me lähes nelikymppiset voidaan olla tosi ihania  :headbang:
Niin oottekin  :kiss:

 :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.