Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989258 kertaa)

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11140 : Joulukuu 03, 2023, 08:01:23 »
Itäraja pitäis sulkea lopullisesti nyt kerran kun se on saatu kiinni

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11141 : Joulukuu 03, 2023, 11:35:21 »
Petoja ravunsyötteinä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11142 : Joulukuu 03, 2023, 14:48:42 »
Kun hiihto ei kulje, yle näyttää pätkiä kisoista joissa kulki.

Mutta mikä oli FIS -nimen alla tänään hiihtänyt viestijoukkue?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11143 : Joulukuu 03, 2023, 16:43:55 »
Muistelisin että suihinoton kuningattaren hassukiva vastaanotto aukenisi taas täss kuluvan kuun alkupäässä

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11144 : Joulukuu 06, 2023, 12:19:47 »
Mitähän sitä hankkisi vakkarille joululahjaksi. Tapansa mukaan mieluummin jotain käytännöllistä kuin hömppää.. hmm, suklaatia hän saa kilotolkulla muilta asiakkailta ja vessapaperiakaan en taida kehdata antaa tällä kertaa. 🤔
Pörrö on aina plussaa

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11145 : Joulukuu 06, 2023, 12:57:51 »
Mitähän sitä hankkisi vakkarille joululahjaksi. Tapansa mukaan mieluummin jotain käytännöllistä kuin hömppää.. hmm, suklaatia hän saa kilotolkulla muilta asiakkailta ja vessapaperiakaan en taida kehdata antaa tällä kertaa. 🤔

Kynttilöitä 🤷‍♀️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11146 : Joulukuu 06, 2023, 12:58:01 »
Mitähän sitä hankkisi vakkarille joululahjaksi. 🤔
Vie kondomeja, erittäin käytännöllinen lahja.
Saitin Bud Spencer

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11147 : Joulukuu 06, 2023, 12:58:49 »
Mitähän sitä hankkisi vakkarille joululahjaksi. 🤔
Vie kondomeja, erittäin käytännöllinen lahja.

Senkin romantikko!  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11148 : Joulukuu 06, 2023, 13:04:28 »
^
Kumpi on romanttisempi lahja, kondomit vai vessapaperi?
🙄
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11149 : Joulukuu 06, 2023, 13:06:19 »
Mitähän sitä hankkisi vakkarille joululahjaksi. Tapansa mukaan mieluummin jotain käytännöllistä kuin hömppää.. hmm, suklaatia hän saa kilotolkulla muilta asiakkailta ja vessapaperiakaan en taida kehdata antaa tällä kertaa. 🤔
Rahalahja on varmaan kaikista käytännöllisin

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11150 : Joulukuu 06, 2023, 13:07:32 »
^
Kumpi on romanttisempi lahja, kondomit vai vessapaperi?
🙄

Totta 😂

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11151 : Joulukuu 06, 2023, 13:08:01 »
Mitähän sitä hankkisi vakkarille joululahjaksi. Tapansa mukaan mieluummin jotain käytännöllistä kuin hömppää.. hmm, suklaatia hän saa kilotolkulla muilta asiakkailta ja vessapaperiakaan en taida kehdata antaa tällä kertaa. 🤔

Kynttilöitä 🤷‍♀️

Tai pyyhe.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11152 : Joulukuu 06, 2023, 13:30:58 »
Mietin mikä olisi tarpeeksi isänmaallista ruokaa näin itsenäisyyspäivänä nautittavaksi. Jotain texnexiä tekisi mieli, mutta pitäisikö tyytyä lihapulliin, silakkapihveihin tai hernekeittoon.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11153 : Joulukuu 06, 2023, 13:52:15 »
Mietin mikä olisi tarpeeksi isänmaallista ruokaa näin itsenäisyyspäivänä nautittavaksi. Jotain texnexiä tekisi mieli, mutta pitäisikö tyytyä lihapulliin, silakkapihveihin tai hernekeittoon.
Lenkkiä ruisleipää ja piimää

Paikalla Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11154 : Joulukuu 07, 2023, 17:07:30 »
Olin viime viikonloppuna pikkujouluissa. Aloitettiin pikkujoulu ns.poikien saunaillalla. Saunassa oli tarjolla myös Saimaa-nimistä vahvaa olutta. Ajattelin Saimaan miehenä maistaa sitäkin. Kerroin Mika Kaurismäen Saimaa-ilmiö elokuvan vitsin, missä Juice Leskinen kysyy höyrylaivalla Saimaata seilanneelta retkueeltaan, että mitä työmies sanoi toiselle työmiehelle? Puujalkavitsin vastaus oli, että poltetaanko Saimaata. Työmies ja Saimaahan ovat vanhoja Pilli-Klupi tupakkamerkkejä. Seitsemän prosenttinen Saimaa olut maistui pahalta. Siinä maistui aivan liikaa viina oluen hienon aromin kustannuksella.

Jatkoimme saunomista ja join toisenkin Saimaa oluen. Se maistui jo paljon paremmalta. Saunomisen jälkeen join sitten kolmannen tölkin Saimaata. Se maistui jo tosi hyvältä. Kun aloimme pukeutumaan varsinaista pikkujoulua varten, niin huomasin olevani iloisesti kännissä. Känni ei ollut kyllä saunomisen tarkoitus. Tällä kertaa. Laskeskelin, että olin juonut reilussa tunnissa 1,5 litraa seitsemän prosenttista olutta, mikä vastasi alkoholimäärältään suunnilleen litraa valkoviiniä. Kännissä oleminen vitutti minua, koska siirryimme ravintolasalin puolelle pikkujouluun, enkä halunnut tällä kertaa munata itseäni. Kohoteltiin siinä sitten tervetuliaismaljoja, otettiin ruokaryyppyjä ja juotiin aterian kanssa punaviiniä. Minun piti koko ilta himmailla juomiseni kanssa, että hyvien pohjien takia humalatilani pysyisi aisoissa. Pelkäsin, että jos humallun liikaa alan pikkujouluseurueemme aku hirviniemeksi. Alan kertoa härskejä vitsejä, muistella naisille panoreissujani Prahaan, ja tanssiparketilla puristella näitä naiskaunokaisia persieestä. Yritin keskustella sivistyneesti, kuten mensan pikkujouluissa varmaan kuuluu tehdäkin, mutta pelkäsin koko ajan munaavani itseni. Minulla jyskytti koko ajan päässä sellainen Dr Jekyll and Mr Hyde- fiilis.

No selvisin kuitenkin kunnialla. En munannut itseäni ja seuraavana päivänä sain tekstiviestejä ja sähköposteja, joissa minua kiitettiin mukavasta pikkujouluseurasta. Olin hyvin tyytyväinen itseeni. Jos eivät ne viestit sitten olleetkin salakavalaa vittuilua. Ihmisistä kun ei koskaan oikein tiedä. Mietin nyt sitä, että onkohan se kovinkaan hyvä idea tuoda nämä kahdeksan prosenttiset alkoholijuomat vuodenvaihteessa ruokakauppoihin. Minä olen pitkän ikäni aikana harjoitellut juopottelua ihan kiitettävässä määrin, ja kehittänyt itselleni hyvän toleranssin alkoholin suhteen. Mutta entäpä nämä amatöörijuopot ja alaikäiset? Kun se Saimaa kihahti minullakin piähän ihan yllättävissä määrin, niin mitenkä käy niiden joiden alkoholinsietokyky on paljon matalampi. Kesähelteellä nämä Saimaat sun muut vahvat alkoholijuomat ovat petollisia janojuomia. Muutama Saimaa huiviin ja sähköpotkulauta alle. Jälki on vielä pahempaa kuin nykyisin. Ja eivätkö alaikäiset keplottele ne alkoholijuomat yleensä elintarvikeliikkeistä. Keskenkasvuinen ei kyllä noita viinoja kunnialla kestä juoda. Kokoomus halusi viinit ruokakauppoihin, ja kun tämä ei onnistunut, niin sitten päädyttiin tähän "välimallin" ratkaisuun. Minusta se ei ole kovinkaan järkevä uudistus. Alkoholihaitat tulevat kasvamaan entisestään. Mielestäni ihmiset voisivat nämä vahvemmat alkoholijuomat hakea edelleen sieltä alkosta. Ei se nyt niin suuri vaiva ole ja nuorisolle ei tulisi niin helposti saataville nämä väkevät juomat.

Kristilliset olivat ennen se kolmen AAA:n puolue. Eli he vastustivat kiivaasti alkoholia, aborttia ja avoliittoa. Ajat muuttuvat. Nyt kun ollaan hallituksessa, niin tuodaan ruokakauppoihin nämä kahdeksan prosenttiset juomat, vaikka hyvin tiedetään niiden aiheuttamat tulevat haitat. Kaikkea se vallanhimo ihmisellä teettää. Periaatteet voi heittää romukoppaan  :headphones:.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2023, 17:16:44 kirjoittanut Granado »
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11155 : Joulukuu 07, 2023, 19:21:31 »
^
Kumpi on romanttisempi lahja, kondomit vai vessapaperi?
🙄

Totta 😂

😂😂

Kiitos vinkeistä, aika lailla parempia kuin vessapaperi! 😁
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras1501

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11156 : Joulukuu 11, 2023, 18:46:01 »
Mietin, jotta kyllähän se elämä on sellaista, että jos omassa totuudessasi aiot elää, niin ei niistä elämän osa-alueista sovi peitellä mitään.

Huomannut, että kun pistää itsensä likoon, niin sitä on kovin yksin. Mieluummin silti yksin oikeassa kuin tuhannen kanssa väärässä.

Oikeassa oleminen on suhteellista, mutta itse ajattelen niin, että helpompi on ihmiskunnan muokkautua minun totuuden ympärille, kuin minun lähteä totuuttani muokkaamaan.

Kyllä minuun ihmisten vihaa mahtuu, yökkäilen sen sitten vaan pois. Siinä pahin mitä voi tapahtua. Oikein kun on maailma pahimmillaan niin hakkaan itseltäni vatsalihakset mustaksi, mutta hei, ne ovat minun vatsalihakset. Mä saan kato tehä niillä ihan mitä mä ite haluun..

Palaan aiheeseeseen lähiaikoina jahka aika on kypsä. Pekonen tietää, koska Pekonen on Pekonen, kukapa muukaan. ..

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11157 : Joulukuu 12, 2023, 14:10:14 »
Mitenhän tää kampin pyssyttely onkohan kantaväestöstä nuo poitsut

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11158 : Joulukuu 14, 2023, 21:14:01 »
Mietin että josko laittaisi chatGPT:lle linkin paikallisesta sihteerikkötarjonnasta ja kysäisisi että kenen luona kannattaa vierailla? Lisäksi voisi kysyä kuka tarjokkaista esiintyy a) feikki b) pahasti vanhentuneilla kuvilla.

Tulisikohan järkevää vastausta, onko tekoälystä oikeasti apua tyypillisessä arjen ongelmassa?

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11159 : Joulukuu 14, 2023, 21:32:01 »
Voiko Vihreisiin liittyä jos on valkoinen lihaa syövä heteromies joka ajaa bensa-autolla?

Ei sen puoleen että haluaisin edes liittyä mutta mietin vain että hyväksyvätkö he sellaista riveihinsä?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.