Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989356 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10980 : Lokakuu 17, 2023, 13:23:34 »
Mitähän Rauli kisu, vanha ruuna tykkää kun tänään tulee 12vko vanha kolli Mini sitä viikoksi kiusaamaan. Luulen että käämi palaa vanhalla ruunalla pari kertaa, mutta oppiipahan poika olemaan  :laught:
Why so fragile?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10981 : Lokakuu 17, 2023, 14:01:54 »
Kesästä ei haluta luopua, viimeinen linnake on auton renkaat:

Renkaanvaihto keväällä kun aurinko paistaa: hirvittävä ruuhka
Renkaanvaihto syksyllä kun räntää paistaa: ei ruuhkaa

I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10982 : Lokakuu 17, 2023, 19:42:45 »
Olen havainnut painostusta hankkia täyssähköauto. En ole oikein lämmennyt ajatukselle.  :sheep:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10983 : Lokakuu 17, 2023, 22:12:17 »
Olen havainnut painostusta hankkia täyssähköauto. En ole oikein lämmennyt ajatukselle.  :sheep:

Hanki Ville japanilainen hybridi. Itse olen ollut jo kolme vuotta hyvin tyytyväinen omaani. Täyssähköauto ei minulle oikein käy, sillä mökkimatka Oulun kotipihasta mökille Sulkavalle Savon sydämeen on 462 kilometriä, ja haluan käydä siellä näin eläkkeellä ollessani ehkä talvellakin. Ja tarkoituksena oli käydä Kuusamossa hiihtämässä ja Kuusinki- ja Oulankajoella kalastamassa, mutta ne haaveet on nyt valitettavasti täytynyt hylätä. Minun liikuntamuotojani ovat nykyisin pyöräily, sauvakävely ja veneily. Mutta onneksi tästä rakkaasta huoripukkiharrastuksesta ei ole tarvinnut luopua. Vetäisen siinä ulko-ovella pari suihketta astmaisia keuhkoputkiani avaavaa Ventolinea kitusiini ja sitten taas mennään. Sängyssä sitten karjahtelen kuin nuori ori  :behind:.

https://autotoday.fi/tm-talviauto-2023-on-nyt-selvilla-karjessa-japanilainen-hybridi/
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10984 : Lokakuu 18, 2023, 11:48:30 »
Työviikko on ehtinyt puoliväliin ja sitä pitää juhlistaa illemmalla LaatuSuihinOtolla. Näin se vaan on. Niin se asia nyt on.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10985 : Lokakuu 18, 2023, 12:16:44 »
^ minä mietin, suorastaan huolehdin, että oothan muistanut käydä lukemassa alusta loppuun kaikki foorumin paljaan kikkelin imuttelun käsittelevät ketjut? Ettei vaan tule ny hölmöiltyä mitään...

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10986 : Lokakuu 18, 2023, 12:48:23 »
^ minä mietin, suorastaan huolehdin, että oothan muistanut käydä lukemassa alusta loppuun kaikki foorumin paljaan kikkelin imuttelun käsittelevät ketjut? Ettei vaan tule ny hölmöiltyä mitään...
Olen mutta vielä niitä tarvittaisiin muutama kappale lisää. Mielestäni asiasta ei ole vängätty/uikutettu, anteeksi, tarkoitan keskusteltu vielä tarpeeksi

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10987 : Lokakuu 18, 2023, 19:02:46 »
Oispa jo viikonloppu, ei jaksais millään tuota skeidaa jota työksi kutsutaan.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 18, 2023, 19:10:34 kirjoittanut HuliVili »
Pörrö on aina plussaa

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10988 : Lokakuu 18, 2023, 20:59:38 »
Olen havainnut painostusta hankkia täyssähköauto. En ole oikein lämmennyt ajatukselle.  :sheep:

Hanki Ville japanilainen hybridi. Itse olen ollut jo kolme vuotta hyvin tyytyväinen omaani. Täyssähköauto ei minulle oikein käy, sillä mökkimatka Oulun kotipihasta mökille Sulkavalle Savon sydämeen on 462 kilometriä, ja haluan käydä siellä näin eläkkeellä ollessani ehkä talvellakin. Ja tarkoituksena oli käydä Kuusamossa hiihtämässä ja Kuusinki- ja Oulankajoella kalastamassa, mutta ne haaveet on nyt valitettavasti täytynyt hylätä. Minun liikuntamuotojani ovat nykyisin pyöräily, sauvakävely ja veneily. Mutta onneksi tästä rakkaasta huoripukkiharrastuksesta ei ole tarvinnut luopua. Vetäisen siinä ulko-ovella pari suihketta astmaisia keuhkoputkiani avaavaa Ventolinea kitusiini ja sitten taas mennään. Sängyssä sitten karjahtelen kuin nuori ori  :behind:.

https://autotoday.fi/tm-talviauto-2023-on-nyt-selvilla-karjessa-japanilainen-hybridi/
Tämäkin nyt tulee taas sanottau ja varmasti kadun sitäkin, mutta minä en osta Jaappanilaista kulkuvälinettä. Se on joko Tesla tai Mersu, mikäli sellaisen jossain mielenhäiriössä hankin. Itselle riittä hyvin vaikkapa tuo 400km toimintasäde, koska tykkään pitää taukoja matkalla ja taukopaikoilla on nykyään pikalatauspaikkoja. Se siis riittäisi.
Katsotaan nyt mitä tapahtuu.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10989 : Lokakuu 18, 2023, 21:58:59 »
Olen havainnut painostusta hankkia täyssähköauto. En ole oikein lämmennyt ajatukselle.  :sheep:

Hanki Ville japanilainen hybridi. Itse olen ollut jo kolme vuotta hyvin tyytyväinen omaani. Täyssähköauto ei minulle oikein käy, sillä mökkimatka Oulun kotipihasta mökille Sulkavalle Savon sydämeen on 462 kilometriä, ja haluan käydä siellä näin eläkkeellä ollessani ehkä talvellakin. Ja tarkoituksena oli käydä Kuusamossa hiihtämässä ja Kuusinki- ja Oulankajoella kalastamassa, mutta ne haaveet on nyt valitettavasti täytynyt hylätä. Minun liikuntamuotojani ovat nykyisin pyöräily, sauvakävely ja veneily. Mutta onneksi tästä rakkaasta huoripukkiharrastuksesta ei ole tarvinnut luopua. Vetäisen siinä ulko-ovella pari suihketta astmaisia keuhkoputkiani avaavaa Ventolinea kitusiini ja sitten taas mennään. Sängyssä sitten karjahtelen kuin nuori ori  :behind:.

https://autotoday.fi/tm-talviauto-2023-on-nyt-selvilla-karjessa-japanilainen-hybridi/
Tämäkin nyt tulee taas sanottau ja varmasti kadun sitäkin, mutta minä en osta Jaappanilaista kulkuvälinettä. Se on joko Tesla tai Mersu, mikäli sellaisen jossain mielenhäiriössä hankin. Itselle riittä hyvin vaikkapa tuo 400km toimintasäde, koska tykkään pitää taukoja matkalla ja taukopaikoilla on nykyään pikalatauspaikkoja. Se siis riittäisi.
Katsotaan nyt mitä tapahtuu.
Mulla oli eqe pari kuukautta sitten koeajossa sen aikaa kun oma kakspaikkanen kesälelu oli huollossa voin suositella oli ihan soiva peli. Tosin itse en ole näistä sähkövatkaimista kovin innostunut vielä, eikä niillä voi osallistua kovinkaan tekokkaasti ilmastonkuumennus talkoisiin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10990 : Lokakuu 19, 2023, 07:18:11 »
Sain palautetta kotona että miksi en huomioi ja lässytä hänelle samalla tavalla kuin kisuille. Täytyy kokeilla nämä kolme parasta kun pääsen kotiin:

1. Mitä se isin pikku pulloposki, oletko isin söpö pieni pulloposki  :inlove:

2. Isin komea pikku killimasu, isi vähän killimasua kutittaa   :inlove:

3. Tuleppas tänne pikku palleroinen, tule, tule niin leikitään  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10991 : Lokakuu 19, 2023, 07:43:48 »
Mikähän siinä on, että ihmisiä pitää pamputtaa perkele?? :whipping:


Järkyttävä video paljastaa, miten uhri rukoili armoa järjestyksenvalvojien raa'assa pamppukäsittelyssä

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jarkyttava-video-paljastaa-miten-uhri-rukoili-armoa-jarjestyksenvalvojien-raa-assa-pamppukasittelyssa/8801578?fbclid=IwAR0r5ljNLKFM6072dgGmTd1fopWytfJUrnxZS6GBvqC3Ys5ofzcQrwPnyps#gs.74i5ih
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10992 : Lokakuu 19, 2023, 09:08:46 »
^ Ei varmaan enään töni naisia liukuportaissa. Mutta joo, pari pampun iskua olisi riittänyt.
Why so fragile?

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10993 : Lokakuu 19, 2023, 12:43:48 »
Toivottavasti syytteessä olevat väkivaltahullut saavat kunnon tuomiot. Onneksi ainakin yksi näistä älyn jättiläisistä oli kuvannut rikoksensa, kuten nuorisolla nykyään on tapana.

Poissa Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10994 : Lokakuu 19, 2023, 15:09:04 »
Olen havainnut painostusta hankkia täyssähköauto. En ole oikein lämmennyt ajatukselle.  :sheep:

Hanki Ville japanilainen hybridi. Itse olen ollut jo kolme vuotta hyvin tyytyväinen omaani. Täyssähköauto ei minulle oikein käy, sillä mökkimatka Oulun kotipihasta mökille Sulkavalle Savon sydämeen on 462 kilometriä, ja haluan käydä siellä näin eläkkeellä ollessani ehkä talvellakin. Ja tarkoituksena oli käydä Kuusamossa hiihtämässä ja Kuusinki- ja Oulankajoella kalastamassa, mutta ne haaveet on nyt valitettavasti täytynyt hylätä. Minun liikuntamuotojani ovat nykyisin pyöräily, sauvakävely ja veneily. Mutta onneksi tästä rakkaasta huoripukkiharrastuksesta ei ole tarvinnut luopua. Vetäisen siinä ulko-ovella pari suihketta astmaisia keuhkoputkiani avaavaa Ventolinea kitusiini ja sitten taas mennään. Sängyssä sitten karjahtelen kuin nuori ori  :behind:.

https://autotoday.fi/tm-talviauto-2023-on-nyt-selvilla-karjessa-japanilainen-hybridi/
Tämäkin nyt tulee taas sanottau ja varmasti kadun sitäkin, mutta minä en osta Jaappanilaista kulkuvälinettä. Se on joko Tesla tai Mersu, mikäli sellaisen jossain mielenhäiriössä hankin. Itselle riittä hyvin vaikkapa tuo 400km toimintasäde, koska tykkään pitää taukoja matkalla ja taukopaikoilla on nykyään pikalatauspaikkoja. Se siis riittäisi.
Katsotaan nyt mitä tapahtuu.
Mulla oli eqe pari kuukautta sitten koeajossa sen aikaa kun oma kakspaikkanen kesälelu oli huollossa voin suositella oli ihan soiva peli. Tosin itse en ole näistä sähkövatkaimista kovin innostunut vielä, eikä niillä voi osallistua kovinkaan tekokkaasti ilmastonkuumennus talkoisiin.

Oulussa sai toissa talvena Haapalehdon Lidlissä ladata auton ilmaiseksi ostosreissun yhteydessä. Tuli silloin käytyä viikottain Haapalehdon Lidlissä ostoksilla. Kait se ihminen on luonteeltaan sitten ahne. Kun kerran ilmaiseksi saa. Eikö ne ihmiset jonota niitä ämpäreitäkin, kun kerran ilmaiseksi saa. Vaikka eikö sitä sanota, että ilmaisia lounaita ei ole. Eikä varmasti auton latauksiakaan. Joku senkin lystin aina maksaa. Krista Pärmäkoskikin oli vaihtanut autonsa täyssähkö Teslaan. On lähdössä lappiin hiihtämään ja kertoo, että pari kertaa pitää pysähtyä matkalla lataamaan. Toisaalta on se ajomatkakin Kuortaneelta lapin perukoille sellainen, että pitää siinä huippu-urheilijan pari kertaa pysähtyä muutenkin vähän venyttelemään ja nauttimaan evästä. Kristalla on tietysti se hyvä puoli asiassa, että Tesla on sponsoriauto ja ilmainen. Olisikohan sitä pitänyt alkaa huippuhiihtäjäksi  ::).

https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/5188e56d-592b-4835-89d4-317bd910a318
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2023, 15:11:23 kirjoittanut Granado »
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6844
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10995 : Lokakuu 19, 2023, 18:31:56 »
Mietin sitä, että kuinka voi koko ajan panettaa?  :headbang:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10996 : Lokakuu 19, 2023, 18:39:17 »
Mietin että miksi tuota Potteria aina panettaa mutta ei sen puoleen niin minuakin joten ehkä tuo Potteri voisi keksiä siihen jonkun taikarohdon?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10997 : Lokakuu 19, 2023, 18:41:32 »
Mietin sitä, että kuinka voi koko ajan panettaa?  :headbang:
Tuolla oli tuo addiktio-ketju, josta saa vertaistukea.
Saitin Bud Spencer

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10998 : Lokakuu 19, 2023, 18:45:12 »
Mietin sitä, että kuinka voi koko ajan panettaa?  :headbang:
Tuolla oli tuo addiktio-ketju, josta saa vertaistukea.

Ai hitto!  :laught:
Repukkaa olisin laittanu, jossei olis juntturissa!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1916
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10999 : Lokakuu 19, 2023, 19:14:57 »
Tänään on ollut panohommat mielessä vähän liiankin kanssa 😊