Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988902 kertaa)

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6705
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10520 : Heinäkuu 10, 2023, 12:04:03 »
Ajelisinko pohjoiseen yhden  :behind:  vai kahden   :behind: :behind:  pysähdyksen taktiikalla..
Pörrö on aina plussaa

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10521 : Heinäkuu 10, 2023, 19:37:14 »
En tiedä onko tämä jotain henkistä väsymystä mutta olen melkein koko päivän miettinyt jotain aika pervoa. En voi mitään mutta mietin että miltä tuntuisi vähän nuuhkia Tinzen peppua? Siis ihan oikeasti.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1914
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10522 : Heinäkuu 10, 2023, 19:59:19 »
En tiedä onko tämä jotain henkistä väsymystä mutta olen melkein koko päivän miettinyt jotain aika pervoa. En voi mitään mutta mietin että miltä tuntuisi vähän nuuhkia Tinzen peppua? Siis ihan oikeasti.
huonommankin pepun oisit voinut valita mietintään, joten huoli pois  ;)

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10523 : Heinäkuu 10, 2023, 21:21:07 »
^ Totta. Tämä fetissi on minulla vain tiettyjen naisten kohdalla ja Tinze sattuu vain olemaan yksi näistä naisista. :)
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10524 : Heinäkuu 10, 2023, 22:17:27 »
En tiedä onko tämä jotain henkistä väsymystä mutta olen melkein koko päivän miettinyt jotain aika pervoa. En voi mitään mutta mietin että miltä tuntuisi vähän nuuhkia Tinzen peppua? Siis ihan oikeasti.

Sitten olen minäkin ajoittain henkisesti vähintään väsynyt...ja ihan oikeasti eli for real!!!
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10525 : Heinäkuu 10, 2023, 22:20:53 »
Tinzen muhkea perse on päätynyt usein meikäpojankin ajatuksiin. Voi voi, on siinä tytöllä perää...

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 784
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10526 : Heinäkuu 11, 2023, 05:43:42 »
Nyt reilu vuosi takana hupakointia, tapaamisia ollut reilusti yli itselleni asettamani tavoitteen, että kaipa se nälkä kasvaa syödessä, ja koukkuun vissiin voi jäädä tässäkin skenessä :laught:. Onneks hyvällä, ja virkistävällä tavalla. Tapaamisten laatuhan heittelee, kuten arvata saattaa.
Enemmän hyviä,ja laadukkaita kuin huonoja, koska homma jatkuu.
Kiitos vaan kuluneesta vuodesta, ja jatketaan samalla valitsemalla linjalla seuraavakin vuosi :)
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10527 : Heinäkuu 11, 2023, 07:56:22 »
Teemu Laajasalo kiteytti hyvin omiakin ajatuksiani kommentilla, että nykykeskusteluissa asiat eivät ratkaise vaan se millä puolella ollaan. Ihmiset mieluummin seuraavat sitä laumaansa kuin ajattelevat omilla aivoillaan. Toistetaan valot pimeinä vanhoja tai laumansa johtohahmojen fraaseja.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10528 : Heinäkuu 11, 2023, 08:15:19 »
Praha-ketjuun on kirjoitettu kysymyksiä todella runsaasti ja samalla on luvattu sitten " sen parin viikon päästä olevan reissun jälkeen" rapsata kokemuksia, mutta mitään ei ole näkynyt.

Miksi sitä sitten itsekään kertoisi mitään kun sinne piakkoin pääsee?

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10529 : Heinäkuu 11, 2023, 13:12:03 »
En tiedä onko tämä jotain henkistä väsymystä mutta olen melkein koko päivän miettinyt jotain aika pervoa. En voi mitään mutta mietin että miltä tuntuisi vähän nuuhkia Tinzen peppua? Siis ihan oikeasti.

Sitten olen minäkin ajoittain henkisesti vähintään väsynyt...ja ihan oikeasti eli for real!!!

Minä oon sitten varmaan ollut henkisesti väsynyt suurimman osan elämästäni. Tosin Tinzen pepun nuuhkimista en ole miettinyt, mutta nyt mietin, kun kerran mainittiin.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6705
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10530 : Heinäkuu 11, 2023, 14:00:54 »
Selviääkö mp-matkasta hengissä ja montako päälleajoyritystä ja läheltä piti -tilannetta joutuu taas todistamaan tien päällä. Se että itse varoo ja väistää ei vaan aina riitä.  :whipping:
Pörrö on aina plussaa

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10531 : Heinäkuu 11, 2023, 15:00:13 »
Selviääkö mp-matkasta hengissä ja montako päälleajoyritystä ja läheltä piti -tilannetta joutuu taas todistamaan tien päällä. Se että itse varoo ja väistää ei vaan aina riitä.  :whipping:

Mopoileva kaverini kerran mainitsi että kun matkaan lähtee niin joka kerta tekee mieli tarkastaa testamentti ja henkivakuutus...suurin osa autoilijoista kun ei vaan osaa ennakoida eikä varoa liikenteessä.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10532 : Heinäkuu 11, 2023, 16:26:56 »
Selviääkö mp-matkasta hengissä ja montako päälleajoyritystä ja läheltä piti -tilannetta joutuu taas todistamaan tien päällä. Se että itse varoo ja väistää ei vaan aina riitä.  :whipping:

Luin joskus Ryuta Kawashiman tutkimuksen minkä mukaan moottoripyöräily kehittää juri tuon takia kuskin kognitiivisia kykyjä. Mopoilijat ovat fiksumpia  8)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2023, 16:36:53 kirjoittanut FortySexN2 »

Poissa Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10533 : Heinäkuu 11, 2023, 18:54:11 »
Praha-ketjuun on kirjoitettu kysymyksiä todella runsaasti ja samalla on luvattu sitten " sen parin viikon päästä olevan reissun jälkeen" rapsata kokemuksia, mutta mitään ei ole näkynyt.

Miksi sitä sitten itsekään kertoisi mitään kun sinne piakkoin pääsee?

Pyydän nöyrimmästi anteeksi. Tunnen kyllä häpeää. Eläkeläisen elämä vaan on niin hektistä. Minulla ei ole koskaan ollut näin kiire kuin nykyään. Koko aika on jotakin velvotteita. Viime yönä ajelin mökiltä Ouluun. Tämä päivä on mennyt pyykätessä ja tehden kotihommia. Täytyy käydä vielä kaupoissa huomista varten. Huomenna olen luvannut viedä veneellä ukrainalaiset saareen piknikille. Sitten on vaihteeksi taas vapaata. Viikonloppuna pitää ainakin vähän käydä kuuntelemassa Kuusisaaressa Suomipop Festivaalia, pitää nähdä kavereita ja sukeltaa taas pitkästä aikaa kaupungin syntiseen yöelämään. Mutta lupaan ja vannon, että jossakin välissä se Prahan rapsa tulee ensi viikonloppuna  :).   
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2023, 19:02:00 kirjoittanut Granado »
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10534 : Heinäkuu 11, 2023, 20:14:09 »
^ En sinua tarkoittanut, mutta saat kirjoittaa :). Jopa toivon sitä niin pääsee itsekin jo hiljalleen fiilistelemään.
Toivottavasti Praha ei ole vielä niin kalliiksi käynyt, että hutsuille tarvitsee 400 e tunnissa maksaa. ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10535 : Heinäkuu 14, 2023, 09:20:00 »
Hmmm... kiimainen pikkuhousu. En ymmärrä. Miten pikkuhousut voivat olla kiimassa. Voiko pikkarit olla myös nälkäisiä, vihaisia, iloisia ja itkuisia?
Why so fragile?

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10536 : Heinäkuu 14, 2023, 09:28:09 »
^ Se on samaa valetta mitä esim Nylon Beat aikoinaan lauloi tyyliin "...seksi vie ja taksi tuo, siideri mua liikuttaa..." - Sitä voi jokainen pitää siideripulloa kädessään vaikka kuinka pitkään niin varmaan huomaa ettei siideri liikuta eikä liiku itse yhtään mihinkään. - Nimimerkki "Juha Watt Tolvanen"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10537 : Heinäkuu 14, 2023, 10:07:56 »
^ mutta jos se siideri liikuttaa sillai henkisesti. siis joskus perjantaisin kun lounastauolla otan sen ensimmäisen pienpanimo-oluen, niin onnen kyyneleet vierivät poskillani ja mietin "kohta tämä helvetti on ohi"
Why so fragile?

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10538 : Heinäkuu 14, 2023, 11:18:11 »
^ Joo joo..! Ehkä sillai hienosti "henkisesti" jos nyt haluu esittää jotain niinku fiksumpaa ku muut! Mut tää on reaalimaailma mis me eletää ja se siideri ei liiku. Se pysyy vittu iha vaa paikallaa vaik Sä tekisit mitä!! Ja Sä et liiku kanssa yhtää vaik pitelisit sitä siiderii vaik kaksin käsin!!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2023, 11:19:58 kirjoittanut RobertLey »

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 362
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10539 : Heinäkuu 14, 2023, 11:38:24 »
 :-\ 🙈  Mitä lopulta tapahtuisi jos kaksi ChatGPT (tai joku muu vastaajana) yrittäisi ostaa palveluita? Onnistuisiko ? Yrittäisikö tekoäly tinkiä hinnasta, saisiko ajan sovittua, tulisiko tappelu tai jotain muuta?  :)

Kaiken lisäksi Forumin IT-osasto on korjannut jotain ja kirjautuessa sisään aihe vaihtuu +1   :whipping: