Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989006 kertaa)

Poissa Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10480 : Kesäkuu 30, 2023, 19:18:13 »
Huomenna lähden ajelemaan Sulkavalta kohti Helsinkiä. Lauantaina illalla on sellainen illanvietto helsinkiläisten mensalaisten kanssa. Sunnuntaina matkustan laivalla Tallinnaan. Tarkoitus on yhdistää sellainen pieni kesälomareissu ajellen muutama päivä autolla pitkin ja poikin Vironmaata sekä hyödyllinen ostosreissu Tallinnan Super Alkoon. Tarkoitus on tuoda mukana suunnilleen se suurin sallittu määrä alkoholipitoisia juomia. Tuli luvattua entisille työkavereille, että kesällä "rillataan" eli lupasin järjestää eläköitymiseni kunniaksi oikein kunnon bakkanaalit runsaine alkoholi- ja ruokatarjoiluineen. Ja nyt ne loppasuut soittelevat, että milloin niinku sopisi tulla kylään. RobertLeylta olen saanut vihjeitä, että Virosta ne viinat kannattaa ostaa ja näkeehän sen alkoholien edullisen hintatason Super Alkon nettisivuiltakin.

Monenlaisia muistoja tulee nyt mieleen siitä iloisesta ja riettaasta Tallinnasta vuosituhannen vaihteesta. Silloin tuli paljon reissattua Tallinnassa huorissa. Air Baltic lensi silloin Oulusta Tallinnaan ja Riikaan ja matkustaminen oli nopeaa ja edullista. Avioero kirvelsi mieltä ja kävin Tallinnassa nussimassa pois nahnistustani. Hyvin se mielialaa kohotti. Se Tallinnan ydinkeskusta siinä Viru hotellin ympäristössä on muuttunut niin täysin, että minun on vaikea enää hahmottaa niitä bordelleja joissa minä olin vakituinen vieras. Ne vanhat rakennukset on kaikki purettu. En tiedä, että onko täällä enää niitä vanhoja Tallinnan kyntäjiä, jotka muistavat niitä paikkoja.

No kuitenkin. Siinä Viru hotellin takana oli sellainen suuri parkkipaikka jonka poikki kävelin. Siinä kadun toisella puolella oli sitten sellainen vanha kerrostalo, jonka porttikongin vieressä oli R-kioski. Siitä porttikongista piti kävellä sisäpihalle, ja siellä sijaitsi se Granadon panotaivas. Siellä oli kaksi minun vakibordellia Melekes ja Tulves. Olin bongannut nämä bordellit Erotiikan Maailmasta (EM), joka oli silloin panomiehen ykköstietolähde. EM:ssa oli näistä bordelleista ylistävä koeajoraportti, eikä minunkaan tarvinnut palveluihin pettyä. Melekes oli oikeastaan sellainen yhdistetty ravintola, baari, biljardisali, disco, tilaussauna ja bordelli. Melekes sijaitsi katutason alapuolella. Ensin piti laskeutua ne portaat ja sitten alkoi luvattuja iloja löytyä. Melekes oli venäläisten paikka. Virossa ainakin silloin venäläiset ja virolaiset eivät juuri keskenään seurustelleet. Tai ainakin näin minusta näytti. Päivällä Melekesin baarissa istuskeli sellaisia todella hyvän näköisiä nuoria naisia kahvilla ja seurustelemassa toistensa kanssa. Illalla siellä oli disco ja musiikki soi infernaalisen kovaa. Ja kauniit venakot tanssivat. Minusta näytti että se porukka oli tavallisia venäläisiä ihmisiä. Huoria ei siellä mielestäni pyörinyt.

Huorat piti tilata siltä baarimestarilta. Hänellä oli sellainen paksu kuvallinen katalogi, mistä hän valitsi asiakkaalle ne neiut. Asiakkaan piti kertoa toivomuksensa huoran ikään, hiustenväriin, rintojen kokoon, pituuteen, painoon...liittyen. Ja sitten tämä baarimestari tilasi naiset. Nussiminen suoritettiin siellä saunaosastolla, jossa oli saunan lisäksi sellainen suuri takkahuone sohvineen ja nojatuoleineen. Ja sitten oli sellainen toinen panohuone ilman saunaa. Touhusin siellä muistaakseni vain kerran. Olin mieltynyt siihen hienoon saunaosastoon. Ostin siinä sitten lonkeron ja baarimikko vei minut odottamaan sinne saunaosastolle. Meni ehkä noin 20 minuuttia ja baarimikko toi tytöt näytille. Tyttöjä oli yleensä kolmesta viiteen ehdokasta selänpesijäksi. Asiakas sai sitten ihan rauhassa tehdä siinä valintansa ja kuinka monta tyttöä sillä kertaa halusi selänpesijäkseen. Maksu suoritettiin sitten sille baarimikolle ja jos halusi tilata itselle ja tytöille saunajuomaa, niin ne tuotiin pikaisesti. Se palveluiden hintahan oli aivan naurettava. Elettiin vielä markka aikaa ja maksu suoritettiin Viron kruunuilla, mutta se oli nykyrahassa noin 40 euroa. Aikaa ei erityisen tarkasti määritelty. Touhuta sai niin kauan kuin tytöt olivat siihen suostuvaisia. Yleensä se tarkoitti yhtä kierrosta, mutta tytöt olivat kyllä kovin halukkaita lisäkierroksiin pientä korvausta vastaan, jonka he laittoivat omaan käsilaukkuunsa. Jos halusi lisäpalveluja, niin tytöt olivat niitä innokkaita myymään. Joskus aikaa vierähti niin, että baarimikko kävi ilmoittamassa että seuraava asiakas odottaa saunatilojen vapautumista.

Hyvät muistot minulle Melekesistä jäi. Ja niistä kaikista neiuista. Huorat olivat venäläisiä ihan muutamaa virolaista lukuun ottamatta. Olin Melekesissä sellainen vakioasiakas, ja minua kohdeltiin sen mukaisesti. Ravintolassa ruoka oli hyvää ja sain aina erikoisen hyvää palvelua. Tunsin oloni hyvin turvalliseksi, vaikka aina joskus vetäisinkin änkyräkännit. Silloin baarimikko soitti jonkun kaverinsa viemään minut autolla hotelliin. Vaikka asuinkin aina siinä aika lähellä Virussa tai jossakin muualla, niin se oli kyllä turvallista, sillä Tallinnaa ainakin pidettiin silloin vaarallisena kaupunkina. Yritin myös tutustua niihin Melekesissä päivällä kahvitteleviin ja illalla discossa tanssiviin tavallisiin venäläisiin naisiin, mutta kielimuuri oli suuri este. Ne venäläiset eivät osanneet englantia ja lukion lyhyt venäjä oli minulta päässyt melko pahasti ruostumaan. Kerran onnistuin saamaan sellaisen isotissisen kirgiisialaisen kauniin naisen hotelliini yöksi. Hän oli ammatiltaan alakoulunopettaja, ja ehkä kollegiaalisista syistä antoi minulle kiihkeästi pillua. Muistan hyvin sen tuhruisen yön. Kun aamulla silittelin naiseni spermaisia pillukarvoja, niin ne olivat mustat ja karkeat kuin joku teräsvilla. Sen naisen kanssa olisi voinut suunnitella jotakin enempääkin, mutta se sitten jäi.

Se Tulves oli kyllä hassu paikka. Tulves oli juuksur eli parturi. Oli siellä pari parturintuolia ja muutakin alan rekvisiittaa, mutta en minä kyllä koskaan muista siellä parturiasiakkaita nähneeni. Tiskin takan katsoi täysillä huutavaa televisiota sellainen keski-ikäinen kyllästyneen oloinen nainen röökiä poltellen. Mutta se parturin takaosasto olikin sitten aivan toista maata. Siellä oli sellainen hulppea saunaosasto uima-altaineen ja takkahuoneineen. Siellä oli hieno saunoa, paneskella ja viettää aikaa. Saunajuomat piti käydä ostamassa siitä R-kioskista. Tällä naisella oli samanlainen katalogi kuin Melekesissäkin, ja hän soitti siitä selänpesijät paikalle. Huomasin kyllä, että ihan samat naiset ne niitä palvelujaan tarjosivat sekä Melekesissä että Tulvesissa. Vaikka siellä Tulvesissa olikin niin hieno se saunaosasto, niin olin silti enempi mieltynyt siihen Melekesiin. Siellä kun oli aina sitä muutakin mielenkiintoista elämää.

Taksikuskit kyllä mielellään veivät asiakkaita sellaisiin omakotitaloissa sijaitseviin hienoihin bordelleihin, koska saivat niiltä bordelleilta tippiä. Tuli niissäkin käytyä, muuta kyllä se Melekes oli minun ykköspaikkani. Sitten se Tallinna minun osaltani pikku hiljaa jäi tultaessa uudelle vuosituhannelle. Oli Oulussa seurustelusuhteita ja muuta. Mutta todella hienot muistot minulle niistä  Tallinnan reissuista jäi. Tämä Tallinnan nykymeno ei minua enää pätkääkään kiinnosta. Suomessakin on paljon parempi tarjonta eikä ole mitään tyhjänpäiväistä turhaa säätämistä. Tai enhän minä enää edes tunne koko Tallinnan kaupallisen seksin nykyistä skeneäkään. Voihan se jollekin systeemit tuntevalle antaa paljonkin  :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2023, 19:27:25 kirjoittanut Granado »
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10481 : Kesäkuu 30, 2023, 19:30:06 »
^ Granadon kirjoituksia on kyllä mukava lukea. Ja itse lähden lähipäivinä ajamaan kohti Pohjolan valkeaa kaupunkia. Siis Oulua ja Heinäpäätä, joita kodiksi kutsun vieläkin vaikka tiemme erkanivat vuosikymmeniä sitten.  :headbang:
Pörrö on aina plussaa

Poissa Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10482 : Kesäkuu 30, 2023, 20:50:02 »
^Suuri kiitos HuliVili. Oulussahan on asuntomessut kesällä 2025 ja niitä nyt rakennetaan täyttä häkää. Asuntomessualue on kyllä hieno merellinen: Lipporanta ja Vaakunakylä ja niitä tulee yhdistämään arkkitehtikilpailun voittanut kaunis kevyenliikenteen silta. Nyt tosiaankin tehdään niitä perustustöitä ja se aiheuttaa vähän muutoksia liikkumiseen. Varsinkin polkupyörällä liikuttaessa. Se Merijalin rantaa menevä pyörätie on nyt poikki siitä Lipporannan kohdalta aina loppukesään 2024 asti. Eli Nallikariin kannattaa pyöräillä nyt Pikisaaren läpi. Tai sehän on tietysti myös se lyhin reitti torilta Nallikariin. Tuntuu vähän oudolta ja surulliseltakin, kun suuret puut on kaadettu Lipporannasta ja Vaakunakylästä. Mutta kyllä siitä kaikesta tulee varmasti hienoa, kunhan se on valmista. Lipporantaan rakennetaan maailman korkein 16-kerroksinen puukerrostalo.

Vaakunakylässä on täydet maansiirtotyöt käynnissä. Vaakunakylällähän on mielenkiintoinen historia. Saksalaiset rakensivat sen parakkikylän jatkosodan aikana sotilailleen. Se Vaakunakylähän on ihan vanhan Toppilan sataman vieressä. Tai muistaakseni ne parakit tulivat laivoilla Saksasta valmiiksi rakennettuina. Kun saksalaiset aseveljet lähtivät polttamaan lappia maan tasalle, niin ne parakit jäivät tyhjiksi. Ja kun sodan jälkeen Suomessa oli huutava asuntopula, niin niihin tyhjiin Vaakunakylän parakkeihin muutti tavallisia ihmisiä asumaan. Ja ne asukkaat remontoivat ja rakensivat niitä parakkeja ihan viihtyisiksi kämpiksi asua. Siitä tuli vähän sellainen parempitasoinen versio siirtolapuutarha asunnoista. Käsittääkseni siellä asui pääosin ihan tavallista kunnollista työteliästä porukkaa, mutta jotenkin hieman epäilyttävä maine sillä Vaakunakylällä myös oli. Ehkä siinä oli mukana sellaista legendaakin. En tiedä, että oletko sen verran nuorempi mies, että et Vaakunakylän parakkeja enää muista, mutta me käytiin 1980-luvulla sieltä usein ostamassa yöllä pimeätä viinaa. Siellä asui lestinheittäjiä ja taksikuskit kyllä tiesivät, että minkä parakin ovelle kannattaa koputtaa. Huhuttiin myös, että siellä oli pillua kaupan. En sitten tiedä. Siihen aikaan meillä ei ollut pillusta pulaa, mutta viina aina välillä loppui kesken. Kun Rattorissa tuli valomerkki klo 00.30 ja Syfiliksessäkin (Pomfelis) klo 01.30, niin jatkoporukka oli kyllä aina kasassa bilettämään ja pillua tarjolla, mutta juomista oli uupeloa. Silloin turvauduttiin Vaakunakylän lestinheittäjiin. Nykynuoriso ei varmasti oikein sitä elämää ymmärrä, kun ravintolat ovat auki aamu viiteen ja alkotkin melkein vuorokauden ympäri avoinna. Tuskinpa kukaan enää tuntee tarvetta lähteä jatkoille viiden aikaan aamuyöllä. Ja ostamaan pimeää viinaa. Mutta toisaalta eihän Suomeen enää synny lapsiakaan muille kuin lestadiolaisille ja maahanmuuttajille. Ja niillä jatkoilla ei lestinheittäjien pulloista otettuja rohkaisuryyppyjä ilmeisesti tarvita  :)
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10483 : Kesäkuu 30, 2023, 21:07:06 »
Olen päättänyt, kaikkien piilo...-symboleiden esiintulemisen johdosta, tulla kaapista ulos;

Olen ilmiselvä ..., osin tietämättäni, mutta merkkien mukaan näin on.
Oletko koskaan matkustanut bussilla Kaitalahdesta Herttonmiemeen? Jos olet, niin se on selvä peli, täysi ... olet.

https://reittiopas.hsl.fi/linjat/HSL:1088/pysakit/HSL:1088:1:01
Perfektionisti.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10484 : Kesäkuu 30, 2023, 21:12:18 »
^^ Upeita, tarkkoja ja nostalgisia "sivalluksia" (kuten Pentti Haanpää toteaisi) Granadolta 👍.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10485 : Kesäkuu 30, 2023, 22:49:51 »
Olen kansallissosialisti. Käytän toisinaan Lonsdale-merkin kuteita. Nsda ja yksi kirjain puuttuu.

Meikäläiselle puettiin ensimmäistä kertaa ihan semmosena nyrkillätapettavana musta paita ja sininen kravatti mustien housujen kanssa. - Kyseessä oli erään vissin Miehen hautajaistilaisuus jossa tietyssä osassa olivat mm kuusenhavut ja ns "havulakki" arkun päällä tämän Miehen mitalien kanssa. - Siellä oli Isävainaasta lähtien kaikilla Miehillä samat värit. Eräästä Maakunnasta hommattu sinimusta villapaita on ollut lämmin ja käytännöllinen, kestänyt toistakymmentä vuotta.

Tampereella asuessa tuli nähtyä muutamia vanhoja Miehiä jotka nostivat oikean kätensä "roomalaisen tervehdykseen" aina tavatessaan taikka jos olivat ottaneet muutaman huikan.

Kun tuosta Karl Lennart Oeschistä oli puhetta tuossa politiikkaketjussa niin muistui mieleen (kannattaa muuten lukea Vesa Määtän palkittu elämänkerta tästä Kenraalista) muuan toinen Mies, everstiluutnantti Helge Seppälä. - Tämän v 1998 signeeraama Oeschin elämänkerta löytyy hyllystä. - Seppälä oli ikäluokkaa 1924, 16-vuotiaana vapaaehtoisena Talvisodan loppumetreille, Jatkosota rintamajoukoissa yms... mutta varsinainen työura Upseerina ja Sotahistorioitsijana alkoi vasta sotien jälkeen. Luennoi virkansa puolesta tietyissä instansseissa ja tuli joidenkin tutuksi.

En saa päähäni missä Seppälä vanhoilla päivillään asui, esiintyi kuitenkin TV:ssä 90-luvulla koska oli tuottelias sotahistorioitsija.

Sitä Mies ei kuitenkaan kertonut kuinka oli joutunut oikeuden eteen. Siihen aikaan oli sotaveteraaneilla niitä lounasseteleitä joilla saivat vaimonsa kanssa käydä syömässä tietyissä ravintoloissa lounaan (eihän se mitään a la cartea ollut mutta eivätpä nämä sitä vaatineetkaan.) - Seppälän kodin ja ravintolan välinen seutu oli melkoisen levotonta aluetta, oli semmoinen vanheneva, pienikokoinen Mies samanikäisen puolisonsa kanssa. - Siinä tuli kerran näitä ensimmäisiä kulttuurinrikastuttajia ryöstämään asenteella "jos ei tule lompakkoa niin vaimo ainakin r....taan" ynnä muuta mitä nyt semmoiset osasivat. - Seppälä oli ottanut pukunsa povitaskusta pistoolin ja antanut pari mojovaa iskua sen perällä parin lähimmän turpavärkkiin jolloin nämä "sankarit" olivat ottaneet tapansa mukaan jalat alle. - Nämä "sankarit" veivät tietysti jutun oikeuteen mutta kun tuomarit näkivät tämän sakin ja sitten kuivankälpeän Seppälän eivät viitsineet tuhlata aikaansa moisesta vääntämiseen. - Seppälä ei koskaan uhonnut, mutta silminnäkijöiden mukaan otteet olivat olleet sellaiset että lähitaistelussa oltiin oltu joskus ennenkin...

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10486 : Kesäkuu 30, 2023, 23:26:35 »
^ Juu, kyllä ennen vanhaan asiat sujuivat, silloin ei lässytetty vaan kunnioitettiin voimaa. :)

Pitkä- jussi se aina töihin lähtiessään puhkoi rapun eteen pysäköityjen (lähinnä mannejen) autojen kumit. Tehosi jostain syystä paremmin kuin pysäköintisakot. Välillä mannet yritti tuikata (siihen aikaan ne ei vielä tajunnut että on myös mutkia) niin Jussilla oli paksu, sellainen joltain huoralta jäänyt vanha turkki, jota ei raksalta varastettu tylsä Mora läpäissyt. Siinä se jussi niitä pätki ja mannet hävis.

Hävis Jussikin lopulta  ja jossain vaiheessa rapun eteen alkoi pesiytyä uusien mannejen eli somalien ja lähi- itäläisten autoja.

Olenkin yrittänyt vaalia Jussin muistoa aina kun poistun asunnostani.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10487 : Kesäkuu 30, 2023, 23:31:48 »
Elon Musk ja Mark Zuckerberg haluaisivat ottaa matsin vapaaottelusaaäänöillä. UFC on kait ainakin jollain tasolla kiinnostunut ja nyt muutkin tahot ovat kiinnostuneita järjestämään ottelun

Lainaus
JUST IN: 🇮🇹 Elon Musk & Mark Zuckerberg are welcome to fight at the Colosseum, Italian government says.

Olis hauska jos tuo matsi toteutuisi ja kyseiset herrat hakkaisivat toisistaan paskat pihalle

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10488 : Kesäkuu 30, 2023, 23:46:42 »
^ Kyllä. Olisi myös hienoa, jos Suomen presidentinvaalien mahhdollinen ja todennäköinen toinen kierros ratkaistaisiin samalla länsimaalaisittain sopivalla, suvaitsevalla ja ihmisoikeuksia kunnioittavalla tavalla.  8) 8)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10489 : Heinäkuu 01, 2023, 02:37:07 »
^^ Upeita, tarkkoja ja nostalgisia "sivalluksia" (kuten Pentti Haanpää toteaisi) Granadolta 👍.

Kyllä, vähän näissä tosin häiritsee se avioeron vähättely, mutta kai se on suomalaisen miehen geeneissä se ettei valiteta menetyistä omakotitaloista ja Toyota Avensiksista, vaan painetaan pää pahkaa rahoittamaan jotain toista huoraa.  ;D

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10490 : Heinäkuu 02, 2023, 08:39:39 »
Miksi Pride-marssilta otetuissa kuvissa ei näy uskonnollisesti pukeutuneita muslimeja?

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10491 : Heinäkuu 02, 2023, 10:11:38 »
Miksi Pride-marssilta otetuissa kuvissa ei näy uskonnollisesti pukeutuneita muslimeja?

Ja yleensäkin, miksei missään Suomalaisissa tapahtumissa kuten Suviseurat, urheilutapatumissa (jääkiekko, jalkapallo, moottoriurheilu, konsertit, stadionkeikat) tai kyläjuhlat jne. maahanmuutto ole "läsnä". Mitä helvetin kotoutumista se on jos ählämit pyllistelee keskenään Helsingissä tai riehuu rautatieasemilla?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10492 : Heinäkuu 02, 2023, 10:19:24 »
^ Olen samaa mieltä.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10493 : Heinäkuu 03, 2023, 13:56:55 »
Miksi Pride-marssilta otetuissa kuvissa ei näy uskonnollisesti pukeutuneita muslimeja?

Ei taida oikein Koraani hyväksyä pride-touhuja. Perheen tytär jos moiseen marssiin erehtyy, niin isä tai veli on äkkiä kunniamurhaa suunnittelemassa. Toki ei marssille välttämättä kannata osallistua isän tai veljenkään, voi tulla imaamilta sanomista.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10494 : Heinäkuu 05, 2023, 19:20:04 »
Mistä lie johtui mutta silloin kun ramppasin joka viikko huorissa niin mulla oli tosi iso kyrpä, nuolin pillua paremmin kuin runopojat ja olin armoton panomies.
Why so fragile?

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10495 : Heinäkuu 05, 2023, 19:53:01 »
Mistä lie johtui mutta silloin kun ramppasin joka viikko huorissa niin mulla oli tosi iso kyrpä, nuolin pillua paremmin kuin runopojat ja olin armoton panomies.

No mitä sitten kävi?
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10496 : Heinäkuu 05, 2023, 20:01:19 »
^ Muistaakseni rengastin ensimmäisen kerran naaraan ja se kertoi että perus penis ja harjoitellaas näitä juttuja nyt "vähän"
Why so fragile?

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10497 : Heinäkuu 05, 2023, 20:23:44 »
^ Muistaakseni rengastin ensimmäisen kerran naaraan ja se kertoi että perus penis ja harjoitellaas näitä juttuja nyt "vähän"

Niinniin...eli aiemmin ostit kehuja ja sait kaupan päälle pildeä. Ihan hyvä diili mutta lasku voi olla kova todellisuuteen.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10498 : Heinäkuu 05, 2023, 22:15:53 »
Kesämökki ilman järveä on kuin... niin, pinppa ilman karvoja. Menetteleehän se jotenkuten, paremman puutteessa. :whipping:
Pörrö on aina plussaa

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10499 : Heinäkuu 05, 2023, 22:53:56 »
Mietin, että pitäiskö söpöstellä joku kuva tänne. Mutta toisaalta mietin myös että taidan runkata ja se ei ole kovinkaan söpöä 😆 :wanker:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.