Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988979 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10240 : Huhtikuu 07, 2023, 08:11:27 »
Silmäilin foorumia ja huomioni kiinnittyi ketju "Kpää". Siitä on aiheutunut keskustelua myös ainakin Väärin luetuissa ketjuissa. Itsellänikin ketjun nimestä tuli mieleen eräs nuoruudessa sattunut asia jonka kerron nyt täällä.

Päätimme pienoisella kaveriporukalla mennä Posion juhannusjuhlille. Tarkoitus oli nauttia tapahtumasta kesäisessä Suomessa, fiilistellä musiikilla ja kenties myös kokeilla omaa viehätysvoimaa vastakkaisen sukupuolen suhteen. Siis kaikkea mitä tällaiseen tapahtuman ympärille liittyy.

Kun saavuimme paikalle, lähes ensimmäiseksi törmäsin jo lupaavasti humaltuneeseen mieshenkilöön. Kaipa se oli jotakin 40v tms, silmissäni vanhus. Kaveri kertoi itsestään kaikenlaista ja esittäytyi olevansa Kyrvänpää Järvenpäästä. Hän kertoi myös maksaneensa edellisenä vuonna veroja 70.000 markkaa joka tuntui minusta käsittämättömältä. Mietin että tuollaistako aikuisen ihmisen elämä Suomessa on: maksaa itsensä kipeäksi veroja. Olin päässyt armeijasta ja menossa opiskelemaan. Olin kesätöissä eräällä leirintäalueella ja palkkani oli 2500 markkaa kuussa. Mitä on tehtävä jotta saisi töitä josta pelkkää veroa maksettaisiin 70.000 markkaa? Tällaisia mietin.

Kaveri oli laittanut jonkinlaisen nuotiotulen ja jäin hetkeksi seuraansa. Koska keskustelumme venyi, koitin jossakin vaiheessa tiedustella nimeään jotta osaisin puhutella häntä korrektisti. Vaikka mieheltä riitti kommentteja jokaiseen mahdolliseen asiaan, kysymykseeni en kuitenkaan saanut mitään vastausta joten jos jouduin puhuttelemaan häntä, käytin Kyrvänpää-nimeä. Ilta vierähti yllättävän nopeasti nuotiotulilla maailmaa parantaen Kyrvänpään kanssa. Jossakin vaiheessa minulta "katkesi filmi" ja aamulla huomasin heränneeni jostakin posiolaisesta metsämaasta Kyrvänpään vierestä. Niin meni se juhannus. Eikä niissä sitä seuranneissakaan juhannuksissa ole juuri kehumista.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10241 : Huhtikuu 07, 2023, 09:22:59 »
^
Jäin odottamaan loppuhuipennusta:
 kertojan rektaalikipuja.
 :behind:
Saitin Bud Spencer

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10242 : Huhtikuu 07, 2023, 14:27:18 »
Tarinalle ei ole jatkoa. Koska mitään ei tapahtunut, ei ainakaan mitään kertomisen arvoista. :-X

Sen sijaan mieleeni muistui toinen nuoruudessa sattunut kesäinen reissu. Tapahtui muutamia vuosia Posion juhannus -kesän jälkeen. Olin kesätöissä tehtaalla. Noihin aikoihin tehtaita vielä oli ja työllistivät mukavasti meitä opiskelijoita kesäajoiksi. Jonakin viikkona huomasin että tulevana perjantaina Raahessa järjestettiin tapahtuma johon haluan osallistua. Minulla oli aamuvuoro-viikko, perjantaina työt loppuisivat klo 14 ja viikonloppu oli vapaa.

Ongelmaksi osoittautui se että minulla oli rahaa varsin vähän. Tulisin tarvitsemaan rahaa kyseisessä tapahtumassa mutta rahaa oli käytettävissä vain jos kyyti Raaheen ja takaisin olisi ilmainen. Oulusta on Raaheen vähän vajaa 80 km. Niinpä sain kuningas-ajatuksen: käyn Raahessa polkupyörällä. Vielä mennessä ajatus tuntui mainiolta ja polkeminen oli kevyttä. Olin lähtenyt suoraan töistä kohti Raahea klo 14 ja olin paikalla vähän ennen kuutta. Ajattelin että ajelen takaisin seuraavan iltayön tunteina, mikäs siinä.

Tapahtumassa oli oikein mukavaa mikäli muistan siitä juuri mitään. Tyytyväinen tapahtuma-osallistuja lähti pyöräilemään Raahesta kohti Oulua perjantai-iltana ehkäpä noin klo 23. Heti alkuunsa tuntui että tästä ei nyt tule mitään. Mitä ilmeisimmin mennessä minulla oli ollut apunani myötätuuli joka ikävä kyllä osoittautui palatessa vastatuuleksi. Iloinen tapahtuma oli lisäksi vaikuttanut minuun niin että olin lievästi sanoen "heikossa hapessa". Kylläpäs matkantekijää koeteltiin!

Luulin jo että tilanne ei voi enää tästä pahentua ja sitten alkoi sataa vettä. Aluksi tipotellen mutta sitten ihan tosissaan. Aloin olla varma etten selviä hengissä kotiini. Mutta sitten sattumus astui kehiin. Se oli joku tienvarressa oleva huoltokoppi tai vastaava. Pysähdyin rähjäisen näköiselle kopille toivoen että ulko-ovi olisi unohtunut auki. No ei ollut mutta ränsistyneen vajan nurkkaseinässä ollut lauta irtosi napakalla potkulla ja irronneella laudalla sain kammettua pari viereistä lautaa. Pääsin sujahtamaan sisään tekemästäni aukosta ja jos ei muuta olin ainakin suojassa sateelta.

Koska minua kuitenkin palelsi ajattelin kyhätä vajan lattialle pienen nuotion irroittamistani laudoista mutta onneksi olin liian väsynyt kyseiseen toimeen ja nukahdin vajan lattialle. Aamulla sitten matka jatkui virkeämpänä joskin nälkäisenä. Jälkikäteinen kiitoksella varustettu anteeksipyyntöni vajan omistajalle, jos satut lukemaan tätä tekstiä.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10243 : Huhtikuu 07, 2023, 15:55:51 »
^
Jäin odottamaan loppuhuipennusta:
 kertojan rektaalikipuja.
 :behind:

Ei tullut Kyrvänpäätä kuitenkaan hanuriin.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10244 : Huhtikuu 07, 2023, 17:43:41 »
^
Hanuri esiin vaan niin eiköhän se järjesty... :behind:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10245 : Huhtikuu 12, 2023, 22:23:45 »
Pörssisähkön hinta kävi eilen halvimmillaan 0,08 snt/kWh ja huomenna aamuyön tunteina se näyttää olevan tasan nolla senttiä. Melko edullista.. toki päälle tulee sähkövero, sähkön myyjäyhtiön marginaali, mahdollinen kiinteä kuukausimaksu sekä sähkön siirtomaksu.
Pörrö on aina plussaa

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 784
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10246 : Huhtikuu 13, 2023, 05:13:17 »
Yleensä intuiitio saanu kellot soittamaan itselläni,ett EI EI... Älä edes harkitse. Nyt ollu pari sellasta tapaamista,että vaikuttaapa hyvältä, kuvat,ilmoituksen teksti ok,ja laadukas, kokeillaanpa... Ja totuus tosiaan ollut karua ihmeellisempiä. No taas hyvä syy pystyä vakkareissa. Ei se ruoho tosiaan ole vihreämpää aidan toisella puolella.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10247 : Huhtikuu 16, 2023, 06:37:36 »
Ennen oli kunnollisia autoja ja mainoksia

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10248 : Huhtikuu 16, 2023, 08:28:58 »
Tänään aamulla pohdin ensiksi 5.30 ja sit 7.45 et miksi ei voi nukkua siihen asti et herätyskello soisi 🙄
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 784
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10249 : Huhtikuu 16, 2023, 08:47:48 »
Tänään aamulla pohdin ensiksi 5.30 ja sit 7.45 et miksi ei voi nukkua siihen asti et herätyskello soisi 🙄
Unitutkijat sanoo,että ihminen on nukkunut riittävästi silloin jos herää ennen kelloa. Tiedä sit totuuspohjaa,mutta kyllähän se keljuttaa. Varsinkin jos nukkunu vaan jonkun aikaa.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10250 : Huhtikuu 16, 2023, 09:03:41 »
Tänään aamulla pohdin ensiksi 5.30 ja sit 7.45 et miksi ei voi nukkua siihen asti et herätyskello soisi 🙄
Unitutkijat sanoo,että ihminen on nukkunut riittävästi silloin jos herää ennen kelloa. Tiedä sit totuuspohjaa,mutta kyllähän se keljuttaa. Varsinkin jos nukkunu vaan jonkun aikaa.

En usko tuohon koska 5.30 olin ehkä nukkunut vasta 4h 🤣
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10251 : Huhtikuu 16, 2023, 09:25:32 »
^^^^En syö matoja, enkä aja itäautolla.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10252 : Huhtikuu 16, 2023, 16:14:09 »
Katsoin tänään tummapintaisten Sammie Blackin sekä Maseratin kuvia vanhoista Voluptuous lehdistä ja runkkasin. Mietin että kuinkahan kauan kestää että joku "suvaitsevainen" kutsuu minua siitä hyvästä rasistiksi?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10253 : Huhtikuu 16, 2023, 19:55:22 »
Katsoin tänään tummapintaisten Sammie Blackin sekä Maseratin kuvia vanhoista Voluptuous lehdistä ja runkkasin. Mietin että kuinkahan kauan kestää että joku "suvaitsevainen" kutsuu minua siitä hyvästä rasistiksi?

Hmmm, lähestyisin tätä niin että jos ET olisi vemputtanut mustille kuville (vaan valinnut valkoisen) niin olisit rasisti. Nyt olit pelkästään alistaja ja käytit asemaasi väärin.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10254 : Huhtikuu 16, 2023, 22:43:19 »
^ Naulan kantaan. Juuri noin se taitaa näinä aikoina mennäkin.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10255 : Huhtikuu 17, 2023, 18:04:10 »
Lauri Markkanen aloitti varusmiespalveluksensa Santahaminassa. Hienoa!
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10256 : Huhtikuu 17, 2023, 18:41:05 »
^ Upea esimerkki ja Laurin asenne on juuri oikea vaikka tällä hetkellä onkin ihan vitun kovastara Jenkeissä. Äijän pinnat nousi entisestään!

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10257 : Huhtikuu 17, 2023, 20:30:28 »
Lauri Markkanen aloitti varusmiespalveluksensa Santahaminassa. Hienoa!
Tämä oli hieno uutinen.
Taitaa olla spesiaalipalvelu edessä.
Saitin Bud Spencer

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10258 : Huhtikuu 18, 2023, 08:53:46 »
^ Kyllä se melko spesiaali on kun ei kerkeä koko palvelusta suorittamaan kerralla kun kausi alkaa ja taisi olla susijengin harjoitteet viel päälle mutta silti hienoa omistautumista häneltä. Harva urheilija lähtee enään rapakon takaa inttiä suorittamaan.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10259 : Huhtikuu 18, 2023, 09:34:22 »
Toipuminen ei ole mennyt suunnitellusti. Edessä pitkä tie.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant