Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989227 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10200 : Maaliskuu 29, 2023, 21:48:49 »
On tolla Marinilla aika hyvät sääret
Siinä ne hyvät siinä sitten onkin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6844
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10201 : Maaliskuu 29, 2023, 22:04:04 »
On tolla Marinilla aika hyvät sääret
Siinä ne hyvät siinä sitten onkin.

Ai niin - Marin pressaksi  :kiss: :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10202 : Maaliskuu 30, 2023, 08:57:28 »
^
Tuskin. Hänen suosionsa jopa omissa piireissä on jyrkässä laskussa. Ei tuolla mäikkäämisellä pitkälle pötkitä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10203 : Maaliskuu 30, 2023, 09:30:27 »
Mitenköhän tästä minun kännykästä saisi nuo mainokset pois? Alkaa meinaan Thoria ihan oikeasti ärsyttämään.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10204 : Maaliskuu 31, 2023, 07:31:04 »
Lueskelin Iltalehdestä Tom Sjöbergin puolustaneen pesismaila kädessään 16-vuotiasta tytärtään. Woltin ruokalähetti oli kahdesti lähennellyt tyttöä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10205 : Maaliskuu 31, 2023, 09:15:32 »
Iltalehdessä on artikkeli jossa todetaan seuraavaa:
Lainaus
Miehet kertovat: Tällaisen naisen haluan
Toiveiden lista on pitkä, kun miehet kertovat unelmien naisestaan. Yksi ominaisuus nousee kuitenkin kaikkien toiveiden ylitse. Näin olet miesten unelmien kohde.
Artikkeli on pluspalvelu joten pitäisi maksaa jotta saisi tietää mikä on tämä naisen tärkeä ominaisuus. Tästä voi esittää arveluita, minä arvaan että kyseinen ominaisuus on tissit.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10206 : Maaliskuu 31, 2023, 09:29:25 »
^ Veikkaan mikä on isoin kala mikä saatu virvelillä tai sitten millä autolla ajaa.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10207 : Maaliskuu 31, 2023, 09:43:53 »
^^Peppu on kyllä tärkeä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10208 : Maaliskuu 31, 2023, 10:54:00 »
Menneitä vuosia tällaisen foorumin vakiokäyttäjänä. Mitä se on tuonut minulle ja miten aion jatkaa.
Täällä on paljon sellaisia foorumilaisia, joiden kanssa on mukavaa jakaa ajatuksia joskus kiivaastikin, mutta kuitenkin hyvässä hengessä. Toki moni menettää joskus malttinsa, mutta sekin on inhimillistä ja kuuluu jokaisen meidän repertuaariin enemmän ja vähemmän. Hyvä esimerkki tästä on minun ja ShyGuy:n suhde. Olemme aikanaan olleet vihamiehiä ja siinä on sanat roiskuneet laidasta laitaan puolin ja toisin, mutta vaikka edelleen olemme monesta asiasta hyvinkin eri mieltä se ei ole enää estänyt meitä olemaan sovussa täällä foorumilla ja suuri kiitos siitä sinulle ShyGuy.

Olen tämän matkani aikana tavannut kymmeniä ja taas kymmeniä huipputyttöjä ja olen oikeasti ylpeä siitä. Koen olevani myös etuoikeutettu, että olen saanut tavata heitä laidasta laitaan. Haluan kiittää Teitä jokaista niistä yhteisistä hetkistä, joita olemme viettäneet. Olette jumalallisia ihan kaikki.

Kaikkien suruksi en ole katoamassa täältä minnekään, vaikken ihan niin paljoa täällä ole kuin ennen. Jatketaan ja pidetään hauskaa jatkossakin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10209 : Maaliskuu 31, 2023, 10:57:39 »
^ Hieno puhe 👏🏻👏🏻👏🏻
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10210 : Maaliskuu 31, 2023, 20:05:59 »
Hienoja sanoja Villeriukselta joka on foorumin kantavia hahmoja. Hieno mies.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10211 : Maaliskuu 31, 2023, 20:19:39 »
Mitä pidemmälle kevät etenee ja päiviin tulee valoa, sitä enemmän tunnen sisässäni kiimaa. Ja tämä tunne valtaa ajatuksiani enenevissä määrin. Tänäänkin olen ajatellut asiaa: odotan kesää ja hetkeä jolloin pääsen vaeltamaan erämaahan.

Minulle itselleni vaeltelu on äärimmäisen rakas harrastus. Jos olisin taipuvainen puhumaan ylisanoilla, sanoisin että vaellus on syy, miksi haluan elää. Oikeasti en ajattele noin jyrkästi koska elämän jokaikinen päivä on arvokas ja kokemisen arvoinen. Iloineen ja suruineen mutta kenties vaellus antaa elämääni sen sisällön, jonka avulla selviän kaikista vastoinkäymisistä ja pettymyksistä, ainakin paremmin kuin ilman harrastustani.

Yleensä lähden vaellukselle jossakin miesporukassa, vain pari kertaa olen lähtenyt yksin. Olen kokemut vaeltelun niin että mitä murheita minulla ikinä elämässäni onkaan ollut: ihmissuhteissa, taloudellisesti tms, nämä murheet eivät seuraa minua erämaahan tai ainakin ne siellä unohtuvat. Niiden paikka on kotona, ei vaelluksella. Asiassa on muitakin ulottuvuuksia. Seurueestani minä olen aina se joka nukahtaa illalla ensimmäisenä ja nousee aamulla ensin ylös tekemään leiritulia. Leiripaikka on aina jonkun vesistön rannalla jonka vesi on hyytävän kylmää. Aamu on minulle rakasta aikaa, mikäs sen ihanampaa kuin pulahtaa aamupesulla jäisessä vedessä ja lämmitellä sitten nuotiotulen äärellä samalla keitellen puuroa ja kahvia. Päivästä tulee useinkin raskas mutta sehän tekee vain hyvää. Illalla onkin sitten kiva rupatella nuotiotulen äärellä.

Kaiken muun ohella saa nauttia puhtaasta, upeasta luonnostamme. Kesä tule jo, minä odotan sinua.

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10212 : Maaliskuu 31, 2023, 23:56:23 »
15 päivää ilman SeksiSaittia, uusi ennätys ;D
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1044
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10213 : Huhtikuu 01, 2023, 04:31:12 »
^
Olin myös pari viikkoa poissa. Oli kiva palata.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10214 : Huhtikuu 01, 2023, 08:48:07 »
Mitä pidemmälle kevät etenee ja päiviin tulee valoa, sitä enemmän tunnen sisässäni kiimaa. Ja tämä tunne valtaa ajatuksiani enenevissä määrin. Tänäänkin olen ajatellut asiaa: odotan kesää ja hetkeä jolloin pääsen vaeltamaan erämaahan.

Minulle itselleni vaeltelu on äärimmäisen rakas harrastus. Jos olisin taipuvainen puhumaan ylisanoilla, sanoisin että vaellus on syy, miksi haluan elää. Oikeasti en ajattele noin jyrkästi koska elämän jokaikinen päivä on arvokas ja kokemisen arvoinen. Iloineen ja suruineen mutta kenties vaellus antaa elämääni sen sisällön, jonka avulla selviän kaikista vastoinkäymisistä ja pettymyksistä, ainakin paremmin kuin ilman harrastustani.

Yleensä lähden vaellukselle jossakin miesporukassa, vain pari kertaa olen lähtenyt yksin. Olen kokemut vaeltelun niin että mitä murheita minulla ikinä elämässäni onkaan ollut: ihmissuhteissa, taloudellisesti tms, nämä murheet eivät seuraa minua erämaahan tai ainakin ne siellä unohtuvat. Niiden paikka on kotona, ei vaelluksella. Asiassa on muitakin ulottuvuuksia. Seurueestani minä olen aina se joka nukahtaa illalla ensimmäisenä ja nousee aamulla ensin ylös tekemään leiritulia. Leiripaikka on aina jonkun vesistön rannalla jonka vesi on hyytävän kylmää. Aamu on minulle rakasta aikaa, mikäs sen ihanampaa kuin pulahtaa aamupesulla jäisessä vedessä ja lämmitellä sitten nuotiotulen äärellä samalla keitellen puuroa ja kahvia. Päivästä tulee useinkin raskas mutta sehän tekee vain hyvää. Illalla onkin sitten kiva rupatella nuotiotulen äärellä.

Kaiken muun ohella saa nauttia puhtaasta, upeasta luonnostamme. Kesä tule jo, minä odotan sinua.

Kyllä erämaassa sielu lepää 👍
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10215 : Huhtikuu 01, 2023, 15:13:44 »
Mitä pidemmälle kevät etenee ja päiviin tulee valoa, sitä enemmän tunnen sisässäni kiimaa. Ja tämä tunne valtaa ajatuksiani enenevissä määrin. Tänäänkin olen ajatellut asiaa: odotan kesää ja hetkeä jolloin pääsen vaeltamaan erämaahan.

Minulle itselleni vaeltelu on äärimmäisen rakas harrastus. Jos olisin taipuvainen puhumaan ylisanoilla, sanoisin että vaellus on syy, miksi haluan elää. Oikeasti en ajattele noin jyrkästi koska elämän jokaikinen päivä on arvokas ja kokemisen arvoinen. Iloineen ja suruineen mutta kenties vaellus antaa elämääni sen sisällön, jonka avulla selviän kaikista vastoinkäymisistä ja pettymyksistä, ainakin paremmin kuin ilman harrastustani.

Yleensä lähden vaellukselle jossakin miesporukassa, vain pari kertaa olen lähtenyt yksin. Olen kokemut vaeltelun niin että mitä murheita minulla ikinä elämässäni onkaan ollut: ihmissuhteissa, taloudellisesti tms, nämä murheet eivät seuraa minua erämaahan tai ainakin ne siellä unohtuvat. Niiden paikka on kotona, ei vaelluksella. Asiassa on muitakin ulottuvuuksia. Seurueestani minä olen aina se joka nukahtaa illalla ensimmäisenä ja nousee aamulla ensin ylös tekemään leiritulia. Leiripaikka on aina jonkun vesistön rannalla jonka vesi on hyytävän kylmää. Aamu on minulle rakasta aikaa, mikäs sen ihanampaa kuin pulahtaa aamupesulla jäisessä vedessä ja lämmitellä sitten nuotiotulen äärellä samalla keitellen puuroa ja kahvia. Päivästä tulee useinkin raskas mutta sehän tekee vain hyvää. Illalla onkin sitten kiva rupatella nuotiotulen äärellä.

Kaiken muun ohella saa nauttia puhtaasta, upeasta luonnostamme. Kesä tule jo, minä odotan sinua.

❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10216 : Huhtikuu 01, 2023, 15:25:22 »
^
Olin myös pari viikkoa poissa. Oli kiva palata.
Kivempi vielä kun poistuisit.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10217 : Huhtikuu 01, 2023, 18:04:42 »
Pitäisiköhän opetella hiihtämään?
Tämän päivän sää ja ilmeisesti hyvät ladut alkoi houkuttelemaan
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10218 : Huhtikuu 01, 2023, 22:07:31 »
^ Anna palaa vain! Koska seuraavassa elämässä saatat syntyä vaikka johonkin Afrikan maahan missä sitä mahdollisuutta hiihtämiseen ei ole.

Nyt en oikein jaksa miettiä mitään. Haluan vain nollata mieleni mikä ei ole Thorille uutta.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #10219 : Huhtikuu 01, 2023, 23:54:31 »


Olen tämän matkani aikana tavannut kymmeniä ja taas kymmeniä huipputyttöjä ja olen oikeasti ylpeä siitä. Koen olevani myös etuoikeutettu, että olen saanut tavata heitä laidasta laitaan.

Juuri näin kaikkea ei voi aina pitää itsestäänselvyytenä. :)