Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988959 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9980 : Helmikuu 16, 2023, 19:55:48 »
^
Silloin jäi harrastus pois kun tuli tää ihminen mun elämään.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9981 : Helmikuu 16, 2023, 19:57:53 »
^voihan sen noinkin selittää.  :laught:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9982 : Helmikuu 16, 2023, 20:43:15 »
^
Ai niin miten?  ::) 8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9983 : Helmikuu 17, 2023, 17:11:51 »
Pillua, aah tuota jumalaista värkkiä.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9984 : Helmikuu 17, 2023, 18:10:17 »
Ukrainan tilannetta ja erästä neitokaista sieltä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9985 : Helmikuu 18, 2023, 08:56:07 »
10€ panoksella voitin Eurojackpotista 16,10€, kolme oikein.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9986 : Helmikuu 19, 2023, 09:00:39 »
Missä Ida Hulkko mahtaa hiihdellä täällä?  :inlove:

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9987 : Helmikuu 19, 2023, 09:02:29 »
Eilen iltapäivällä yritin kirjautua foorumille lukuisia kertoja siinä kuitenkaan onnistumatta. Rekisteröitymisen yhteydessä olen käyttänyt joko suomi24.fi tai luukku.com mailiosoitetta joihin kumpaankaan en muistaisi ainakaan salasanaa vaikka muistaminen ei hyödyttäisi mitään koska kumpaakaan palvelua ei ole enää olemassa.

Ajattelin että foorumnimimerkkini toki muistan mutta salasana on päässyt unohtumaan ja tilanne on lopullinen, ei muutettavaissa. Foorumpelini olisi pelattu, kenties voisin aloittaa uuden, paremman foorum-uran jollakin noviisinimikerkillä. Kuitenkin illalla kirjautuminen onnistui ja täällä sitä taas ollaan.

Mieleeni tuli että pitäisikö kaltaisiani vanhenevia ja dementoituvia setämiehiä varten avata keskusteluketju jonne me boomerit voisimme kirjoittaa salasanan jotta asian voi tarvittaessa tarkastaa sieltä. Tämä on varmastikin yksi parhaista ideoista ikinä.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9988 : Helmikuu 19, 2023, 16:52:29 »
Eilen iltapäivällä yritin kirjautua foorumille lukuisia kertoja siinä kuitenkaan onnistumatta. Rekisteröitymisen yhteydessä olen käyttänyt joko suomi24.fi tai luukku.com mailiosoitetta joihin kumpaankaan en muistaisi ainakaan salasanaa vaikka muistaminen ei hyödyttäisi mitään koska kumpaakaan palvelua ei ole enää olemassa.

Ajattelin että foorumnimimerkkini toki muistan mutta salasana on päässyt unohtumaan ja tilanne on lopullinen, ei muutettavaissa. Foorumpelini olisi pelattu, kenties voisin aloittaa uuden, paremman foorum-uran jollakin noviisinimikerkillä. Kuitenkin illalla kirjautuminen onnistui ja täällä sitä taas ollaan.

Mieleeni tuli että pitäisikö kaltaisiani vanhenevia ja dementoituvia setämiehiä varten avata keskusteluketju jonne me boomerit voisimme kirjoittaa salasanan jotta asian voi tarvittaessa tarkastaa sieltä. Tämä on varmastikin yksi parhaista ideoista ikinä.

Ota google crome käyttöön niin se tallentaa salasanat muistiin ja ehdottaa vahvoja salasanojaki, niin ei tarttee miettiä joka sivulle kirjautumisessa että mikä se mun salasana olikaan.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9989 : Helmikuu 19, 2023, 18:36:23 »
Pitäskö taas hiljentyä hetkeksi, kun en näköjään osaa käyttäytyä Enkulimaisesti 🙏

Nurkkaan kärsimään rangaistusta ja opettelemaan kaunopuheita  :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9990 : Helmikuu 19, 2023, 18:42:59 »
^ mitä säääää horiset
Why so fragile?

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9991 : Helmikuu 19, 2023, 22:25:21 »
Pitäskö taas hiljentyä hetkeksi, kun en näköjään osaa käyttäytyä Enkulimaisesti 🙏

Nurkkaan kärsimään rangaistusta ja opettelemaan kaunopuheita  :whipping:

Tartten tähän nyt jonkin selityksen rakas! Mitä ihmettä?!?
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1916
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9992 : Helmikuu 19, 2023, 22:44:19 »
Pitäskö taas hiljentyä hetkeksi, kun en näköjään osaa käyttäytyä Enkulimaisesti 🙏

Nurkkaan kärsimään rangaistusta ja opettelemaan kaunopuheita  :whipping:
Enkuli se on langennutkin enkuli  ;)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9993 : Helmikuu 19, 2023, 23:06:22 »
Pitäskö taas hiljentyä hetkeksi, kun en näköjään osaa käyttäytyä Enkulimaisesti 🙏

Nurkkaan kärsimään rangaistusta ja opettelemaan kaunopuheita  :whipping:

Tartten tähän nyt jonkin selityksen rakas! Mitä ihmettä?!?

No sain jo negatiivista repuakin kun kehoitin jotakin painumaan vittuun! 🙈 En ole osannut käyttäytyä neutraalin mielipiteettömästi viime aikoina ja sormet on kirjoitellut rumasti 😅😆

Tarviin varmaan vähän rakkautta pehmittämään mua  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9994 : Helmikuu 20, 2023, 05:59:57 »
Pitäskö taas hiljentyä hetkeksi, kun en näköjään osaa käyttäytyä Enkulimaisesti 🙏

Nurkkaan kärsimään rangaistusta ja opettelemaan kaunopuheita  :whipping:

Tartten tähän nyt jonkin selityksen rakas! Mitä ihmettä?!?

No sain jo negatiivista repuakin kun kehoitin jotakin painumaan vittuun! 🙈 En ole osannut käyttäytyä neutraalin mielipiteettömästi viime aikoina ja sormet on kirjoitellut rumasti 😅😆

Tarviin varmaan vähän rakkautta pehmittämään mua  :kiss:

Älä nyt mihinkään häviä.
Kaikki teemme välillä virheitä,  tulee sammakoita suustaan.

Pannaan asiat kuntoon, tarvitset kunnon hartia hieronnan ja rentouttavaa silittelyä. Ehkä vähän saunomista..
Sen jälkeen panoa jossa orgasmia joka rentouttaisi kehoasi jokaista solua.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9995 : Helmikuu 20, 2023, 11:09:06 »
Pitäskö taas hiljentyä hetkeksi, kun en näköjään osaa käyttäytyä Enkulimaisesti 🙏

Nurkkaan kärsimään rangaistusta ja opettelemaan kaunopuheita  :whipping:

Tartten tähän nyt jonkin selityksen rakas! Mitä ihmettä?!?

No sain jo negatiivista repuakin kun kehoitin jotakin painumaan vittuun! 🙈 En ole osannut käyttäytyä neutraalin mielipiteettömästi viime aikoina ja sormet on kirjoitellut rumasti 😅😆

Tarviin varmaan vähän rakkautta pehmittämään mua  :kiss:

Älä vaan katoa, en mä ainakaan jaksa tulla tänne enää ollenkaan, jollei täällä ole suorasanaista Enkulia 😘😘

Joskus lipsahtaa joku vähän ronskimmin näppikseltä itse kullakin, mutta mä lyön tequila-shotista vetoa, että sun toivotus on mennyt ihan aiheesta 😏
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9996 : Helmikuu 20, 2023, 12:43:23 »
Pitäskö taas hiljentyä hetkeksi, kun en näköjään osaa käyttäytyä Enkulimaisesti 🙏

Nurkkaan kärsimään rangaistusta ja opettelemaan kaunopuheita  :whipping:

Tartten tähän nyt jonkin selityksen rakas! Mitä ihmettä?!?

No sain jo negatiivista repuakin kun kehoitin jotakin painumaan vittuun! 🙈 En ole osannut käyttäytyä neutraalin mielipiteettömästi viime aikoina ja sormet on kirjoitellut rumasti 😅😆

Tarviin varmaan vähän rakkautta pehmittämään mua  :kiss:

Älä vaan katoa, en mä ainakaan jaksa tulla tänne enää ollenkaan, jollei täällä ole suorasanaista Enkulia 😘😘

Joskus lipsahtaa joku vähän ronskimmin näppikseltä itse kullakin, mutta mä lyön tequila-shotista vetoa, että sun toivotus on mennyt ihan aiheesta 😏

Ihana sä  :inlove: :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9997 : Helmikuu 20, 2023, 12:54:27 »
^
Voisithan sinä joku viikonloppu hävitä hetkeksi Hämptoniin. Tehtäis jotain tyttöjen kivaa, eli vedettäisiin kaksin käsin ja sitten lähdettäis kylille kyttäämään miehiä ihan älyttömän yliampuvissa tyrkkypirkko vermeissä.
Kaikille kaksimielisiä likaisia ehdotuksia ehdottaville ukoille sähähdettäisin, että haista vittu - minä mikään huora ole.
Se olisi sellainen puhdistautumis retriitti viikonloppu ;D

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 202
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9998 : Helmikuu 20, 2023, 13:26:54 »
Mietin, että mahtaa olla hiljaista ”kioskilla” sillä palveluntarjoajalla, joka Tampereen listoilla ilmoittaa olevansa Turussa. Toki aina hyvä ilmoittaa jos Turkuun eksyy, koska joku karanteenihan sieltä poistuessa on oltava ennen kuin normaalien sekaan päästetään

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9999 : Helmikuu 20, 2023, 14:19:34 »
^
Voisithan sinä joku viikonloppu hävitä hetkeksi Hämptoniin. Tehtäis jotain tyttöjen kivaa, eli vedettäisiin kaksin käsin ja sitten lähdettäis kylille kyttäämään miehiä ihan älyttömän yliampuvissa tyrkkypirkko vermeissä.
Kaikille kaksimielisiä likaisia ehdotuksia ehdottaville ukoille sähähdettäisin, että haista vittu - minä mikään huora ole.
Se olisi sellainen puhdistautumis retriitti viikonloppu ;D

Tää vois olla kyllä hyvä idea 😁  :drinking:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.