Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989103 kertaa)

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9740 : Joulukuu 30, 2022, 23:38:33 »
Kun kysytään ikää tulilientä tai tupakkia ostettaessa niin milloinkahan se menee siihen että pitää käyttää termiä ikäoletettu? Tai voidaan identifioitua vanhemmaksi tai nuoremmaksi mitä oikeasti ollaan? Tuli vain mieleeni kun nyt eletään tällaista PC-ihmisoletettujen aikakautta.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9741 : Joulukuu 31, 2022, 05:28:12 »
Mietin, että mistä se poikien ilta on tehty. No vähä naposteltavaa, pikkusen aperatiiveja, kynttilöitä ja kiva leffa. Muksaa iltaa höpönassut😊

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9742 : Joulukuu 31, 2022, 06:32:23 »
^ Muru tuli ja veti mulle villasukat jalkaan. Vittu ku se on vaan parrakas ja pitkäletti rumpali..

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9743 : Joulukuu 31, 2022, 06:50:11 »
^ Villasukkia tarvitaan aina ja erityisesti näin talvella. Sitäpaitsi, ajatushan on se tärkein.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9744 : Joulukuu 31, 2022, 07:23:56 »

Täytyy kyl sanoa että todella mieleenpainuva vuosi ollut tämä 2022. Suuria ja pieniä asioita. Oho ja wau.
Amator

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9745 : Joulukuu 31, 2022, 08:11:51 »
^ Muru tuli ja veti mulle villasukat jalkaan. Vittu ku se on vaan parrakas ja pitkäletti rumpali..

Illan teema: Panteraa, viinaa ja villasukkia. Äijämeinkiä parhaimmillaan🤟

Just tehtiin mulle petiä nii kello oli näemmä 07.45. No,se on semmosta.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9746 : Joulukuu 31, 2022, 11:10:52 »
Katsoin ulos ikkunasta ja totesin, että taidan viettää koko päivän kotona peiton alla.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9747 : Joulukuu 31, 2022, 17:14:32 »
Olen nyt miettinyt viimeistä puolta vuotta elämässä. Kesällä elämäntilanne muuttui ja tänne saitille tuli puolivahingossa eksyttyä. Maksulliset naiset on ollut minulle uusi mutta erittäin koukuttava harrastus.

Tapaamisia on tullut sovittua tiheään tahtiin ja erilaisia kokemuksia on tullut runsaasti. Monta kertaa ehdin jo päättää että nyt olisi viimeinen kerta tälle vuotta. Mutta aina on tullut houkutteleva nainen tarjolle. Jälkikäteen voisi pohtia oliko tässä mitään järkeä. Rahallisesti varmaankaan ei mutta kokemuksena asia on päinvastoin. Olen saanut paljon nautintoa ja hyviä muistoja mitä voi sitten vanhana muistella vaikka lapsenlapsille😁

Jos ensi vuoden ottaisi hieman rauhallisemmin. To do listalla on jo nyt useampi nainen kenet haluaisin tavata. Tältä foorumilta olen saanut apua & hyviä vinkkejä  harrastuksen alkuun ja kiitokset siitä kaikille kirjoittajille.

Hyvää uutta vuotta kaikille foorumin väelle.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9748 : Joulukuu 31, 2022, 17:39:29 »
Olen nyt miettinyt viimeistä puolta vuotta elämässä. Kesällä elämäntilanne muuttui ja tänne saitille tuli puolivahingossa eksyttyä. Maksulliset naiset on ollut minulle uusi mutta erittäin koukuttava harrastus.

Tapaamisia on tullut sovittua tiheään tahtiin ja erilaisia kokemuksia on tullut runsaasti. Monta kertaa ehdin jo päättää että nyt olisi viimeinen kerta tälle vuotta. Mutta aina on tullut houkutteleva nainen tarjolle. Jälkikäteen voisi pohtia oliko tässä mitään järkeä. Rahallisesti varmaankaan ei mutta kokemuksena asia on päinvastoin. Olen saanut paljon nautintoa ja hyviä muistoja mitä voi sitten vanhana muistella vaikka lapsenlapsille😁

Jos ensi vuoden ottaisi hieman rauhallisemmin. To do listalla on jo nyt useampi nainen kenet haluaisin tavata. Tältä foorumilta olen saanut apua & hyviä vinkkejä  harrastuksen alkuun ja kiitokset siitä kaikille kirjoittajille.

Hyvää uutta vuotta kaikille foorumin väelle.

Jos hupakoissa käynnistä ei muuta jää käteen niin ainakin se, että tietää mistä puhutaan. Pätee elämässä moneen muuhunkin asiaan

Ikä ei tuo viisautta vaan elämänkokemus

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9749 : Joulukuu 31, 2022, 21:43:41 »
Onko joku tuolla loskapaskassa ja tuulessa oikeasti juhlimassa. Tai no, paukkeesta päätellen on.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9750 : Joulukuu 31, 2022, 21:55:17 »
Onko joku tuolla loskapaskassa ja tuulessa oikeasti juhlimassa. Tai no, paukkeesta päätellen on.

Pysyn itse kiltisti sisätiloissa, ensi viikolla tapaaminen jota en halu missata vilustumisen (tai liukastumisen) takia. Ehkä pikku piipahdus ulkosalle keskiyönä, ei muuta.
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9751 : Joulukuu 31, 2022, 22:00:43 »
^/^^ Niin;
Kuinka huono kelin pitäisi olla ettei paukkuisi?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2022, 22:05:25 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9752 : Joulukuu 31, 2022, 22:55:07 »
Pauketta kuunnellessa tulee mieleen, millainen fiilis tuosta mahtaa tulla sodan kauhuja paenneille ukrainalaisille.
Pörrö on aina plussaa

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9753 : Joulukuu 31, 2022, 23:02:25 »
^ Vaikea sanoa. Mietinkin mitä mietteitä suomalaiset ja pakolaisina tänne tulleet ukrainalaiset miettii tästä twiitistä.

https://twitter.com/husu78/status/1607620227000410113

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9754 : Joulukuu 31, 2022, 23:45:38 »
Moniongelmaisella Janilla on ongelmat lisääntyneet.  :o
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9755 : Tammikuu 01, 2023, 00:08:41 »

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9756 : Tammikuu 01, 2023, 00:13:01 »
^ Vaikea sanoa. Mietinkin mitä mietteitä suomalaiset ja pakolaisina tänne tulleet ukrainalaiset miettii tästä twiitistä.

https://twitter.com/husu78/status/1607620227000410113
Erityisen haavoittuvassa asemassa olevia Rockaway Beach täynnä.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9757 : Tammikuu 01, 2023, 00:23:32 »
^^ Kylläpäs tuo Jani vaikuttaa ongelmaiselta. Pitäisiköhän hänelle lähettää lahjaksi kori hedelmiä ja parane pian-kortti?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9758 : Tammikuu 01, 2023, 00:26:52 »
^^ Niin. Mä varmaan ukrainalaisena miettisin ettei Ukrainalla ole KELAA, eikä Somalialla ole KELAA, mut Suomel on. :inlove:

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9759 : Tammikuu 01, 2023, 00:38:04 »
Mietin että taas tuli juotua liikaa kahvia illalla. Nyt ei sitten enää nukuta. No, vuodenvaihdos on tietääkseni vain kerran vuodessa joten eiköhän oteta ilo (talo) irti?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.