Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988823 kertaa)

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9700 : Joulukuu 21, 2022, 20:47:34 »
Mietin, että ku laittaa kakoseen, niin oon levittäny liukkarin aina mulukkuun, mutta sitten pitää aina käsi pyyhkiä ja silleen, niin voisko sen liukkarin siitä tuubista pursottaa suoraan sinne perseeseen?

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9701 : Joulukuu 21, 2022, 20:50:43 »
Pähkäiltiin kaverin kanssa, että jos äijä tuuppaa toista äijää perseeseen niin seisooko sillä joka on ottavana osapuolena?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9702 : Joulukuu 21, 2022, 21:02:49 »
Mä mietin mitä on liikkunut päässä, kun tungetaan kakkoseen mitä käteen sattuu.
IL
Saitin Bud Spencer

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9703 : Joulukuu 21, 2022, 21:06:20 »
Mä kans pysähdyin tän uutisen kohdalla ja meinasin tulla myös kirjoittamaan tästä.
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9704 : Joulukuu 21, 2022, 21:19:25 »
^^ Pojat ovat kertoneet... ...mutta tämä taitaa olla hieman hardcore extreme...

Oon joskus kirjoitellut räjähtävästä orkusta, taidan lopettaa semmoset lorinat...
Shikita ga nai

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9705 : Joulukuu 21, 2022, 21:19:54 »
^^^Ranskalaiset on outoja. Ei sen puoleen, kyllä täällä meilläkin aina vastaavanlaisia löytyy. Hivenen tuo uutinen päivällä nauratti

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9706 : Joulukuu 21, 2022, 22:45:51 »
^^^^/^^^/^^/^"Kelle nalli napsahtaa "
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9707 : Joulukuu 21, 2022, 22:52:06 »
Mihin ulla on hävinny foorumilta. Jotenkin jo vähän ikävä niitä kaikkia outoja juttuja

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9708 : Joulukuu 21, 2022, 23:12:53 »
Pähkäiltiin kaverin kanssa, että jos äijä tuuppaa toista äijää perseeseen niin seisooko sillä joka on ottavana osapuolena?

Riippuu varmaan hyvin pitkälti siitä, tykkääkö se tuupattava osapuoli siitä hommasta vai ei...

Oon itse huomannut, että vaihtelee tosin paljon, seisooko miehellä, jos eturauhasta hieroo tai sträpillä / dildoilla panee pyllyyn, vaikka tuntuisikin hänestä hyvältä. Toisilla seisoo, toisilla ei. Henkilökohtaisia hommeleita nämä...
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9709 : Joulukuu 21, 2022, 23:40:12 »
Vähän miettinyt että pitäiskö tapaamisvapaan tammikuun 😮. Vaatisi melkein että ei pyörisi täällä kalenteria ja keskusteluita kurkkimassa ;D.

Äh, mieluummin tipaton kuin tapaamisvapaa 😃.
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9710 : Joulukuu 21, 2022, 23:56:04 »
Vähän miettinyt että pitäiskö tapaamisvapaan tammikuun 😮. Vaatisi melkein että ei pyörisi täällä kalenteria ja keskusteluita kurkkimassa ;D.

Äh, mieluummin tipaton kuin tapaamisvapaa 😃.

Parempi pysyä tältä foorumilta hetki erossa jos taukoa harkitsee😀

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9711 : Joulukuu 21, 2022, 23:57:39 »

Äh, mieluummin tipaton kuin tapaamisvapaa 😃.
Mieluummin tipaton kuin touhutipaton.
Saitin Bud Spencer

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9712 : Joulukuu 22, 2022, 00:03:39 »
Lueskelin "jos tyttäresi aikoisi hupakoksi" ketjua jossa eräs palveluntarjoaja lopetti viestinsä seuraavaan:
"Aivan hyvä ammatti tämä on sellaiselle, jolle se sopii. Ite voin esim. Hoitsun ammatista sanoa sen verran että minun mielestä se on ollut (tähän asti ainakin) huomattavasti raskaampaa niin fyysisesti, kuin henkisestikin."

Minä en osaa edes arvella miten raskasta hupakointi on henkisesti tai fyysisesti. Osa raskaudesta voi tulla asiakkaista, osa ohareista mutta suuri raskauden syy on ammatin tekeminen jota suuri osa kansaa katsoo nurjasti. Josta syystä valtaosa seksinmyyjistä toimii enemmän tai vähemmän salaa, eläen jonkinlaista kaksoiselämää. Vaikea kuvitella etteikö tällainen olisi todella raskasta ja kuluttavaa.

Pikkusen hintakeskustelun tyyppistä. Arvataan nyt jotakin ansiota, muullakin tavalla voi arvella ja on tietenkin suuriakin päiväkohtaisia eroja mutta sanon nyt vaikka näin: seksinmyyjä päivystää klo 8-16 tehden siis kahdeksan tunnin työpäivän. Hän saa tuloja 600€ ja kuukauden aikana tekee kymmenen tuollaista työpäivää tienaten siis 6000€/kk.

Kolmessa vuorossa työskentelevä lähihoitaja (jonka työ on taatusti raskasta ja kuluttavaa) työskentelee kuukaudessa yli kaksinkertaisen määrän kuin hupakko, palkka on noin kolmasosa. Mitä tästä yhtälöstä kukin ajattelee niin varmaan ainakin sen että lähihoitajalle maksetaan liian vähän. Asia vain menee noin eikä tilanne muuksi muutu vaikka mitä tehtäisiin ja vaikka kuinka suurena epäkohtana asiaa pidettäisiin. Jonkun prosenttikorotuksen hoitajat voivat kenties saada mutta eipä se palkkaa oikeastaan muuksi muuta.

Edelleen voidaan ajatella niin että jos hupakon ammatista onnistuttaisiin poistamaan "stigma" ja se olisi jatkossa tunnustettu ammatti muiden joukossa, seuraisiko siitä myös se että seksimyyjän palkka tippuisi lähemmäs muita "tavallisia" ammatteja? Jos kyllä niin kuka toivoo että näin kävisi?

Asiaa. Hintakeskusteluun sen verran, että FSSW-yrittäjällä on muitakin kustannuksia (matkat, kämpät, tarvikkeet...) ja omia työtunteja menee yrityksen pyörittämiseen eli muuhunkin kuin päivystykseen, ilmoitteluun ja asiakkaiden kanssa peuhaamiseen. Ja yrittäjä kantaa aina koko vastuun onnistumisesta ja selviämisestä mikä palkkatyössä helposti unohtuu.

Jäin miettimään tuota "jolle se sopii". Jos on älykäs, taitava lukemaan ihmisiä, seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja löytää sen oman juttunsa, niin sillä kombolla taitaa olla aika haluttu ja asiakkaista voi valita itselleen mieluisimmat. Varmaan ohareiden ja muun paskan määrä on oleellisesti pienempi kuin sellaisilla joilla näitä ominaisuuksia ei ole (tai ei ole vielä oppinut). Kun vielä tunnistaa rajansa ja jaksamisensa, niin työ voi olla todella mielekästä ja tarjota hyvän toimeentulon. Jos näitä ominaisuuksia puuttuu, niin sitten voi olla todella raskasta ja kuluttavaa. Ero "jolle sopii" ja "jolle ei sovi" välillä voi olla valtava.

Stigmaa on tältä puolen vaikea arvioida, mutta lienee taakkana lähes kaikilla. Siinäkin helpottanee jos läheiset ja tuttavat tietävät.

Hyvää tekstiä!

Ihan ensialkuun: hoitajien työ on todellakin aivan törkeästi alipalkattu ala. Sanoin pitkään, ettei minusta olisi hoitajaksi, koska tiedän sen olevan todella rankkaa duunia. Noh, sanon edelleen. Ei olisi, kun olen kuullut mitä se on. Todellakin suuri kumarrus ja hatunnosto kaikille hoitajille!! Itse ajautuisin kyseisenlaisessa työssä burn-outiin alta aikayksikön. On aivan järkyttävää, miten vähän noin tärkeälle työlle osoitetaan arvostusta.

Arvostusta olisi mm. nostaa reippaasti hoitajien palkkoja sekä työolosuhteita. 

Omanlaistaan hoitotyötä koen tekeväni itsekin, mutta työolosuhteet ja tienestit ovat huomattavasti paljon paremmat.

Mitä seksityöhön tulee, on sekin kuluttavaa, mutta sanoisin että huomattavasti vähemmän kuin työ hoitoalalla.

Oma työskentelytapani on sen verran intensiivinen ja annan itsestäni hommaan niin paljon, etten todellakaan voisi tehdä mitään liukuhihnaa, eikä se minun tapauksessani olisi mielestäni oikein myöskään asiakasta kohtaan. Toiset taitavat senkin, minä en.

Olen niin sata lasissa mukana melkein kaikessa mihin ryhdyn ja kun lähdetään puhumaan toisen ihmisen läsnäolevasta, intiimistä kohtaamisesta, se myös vie paljon energiaa, vaikka se samaan aikaan antaakin minulle todella paljon (muutakin kuin rahaa). Samoin olemme jokainen yksilöitä senkin suhteen, kuinka paljon energiaa kuluu mihinkin asiaan.

Ja todellakin, kun lähdetään laskemaan, mitkä ne todelliset, käteen jäävät tulot yrittäjälle ovat, voidaan karkeasti laskea puolet pois ansaituista tuloista.

Yrittäjä maksaa työtilan vuokran, mahdollisesti sähkö-, vesi- ja vakuutusmaksut siihen päälle, yrittäjän eläkevakuutusmaksun, arvonlisäveron (24% tällä alalla), ennakkoveron, tilitoimiston kulut, kaikki työssä tarvittavat välineet jne. omasta pussistaan. Jos yrittäjä sairastuu, ei kukaan maksa sairasloma-ajalta palkkaa.

Myöskään ennalta sovitut tapaamiset eivät välttämättä toteudu, ei voi ikinä laskea sen varaan, että tiettynä ajanjaksona tienaisi tietyn määrän. On vilkkaampia ja hiljaisempia jaksoja. Ja toisinaan nämä eivät käy yks-yhteen omien työ-aikojen suhteen, etenkin jos elämässä on paljon muuttuvia palasia, joiden mukaan omia työaikoja täytyy sommitella.

Yrittäjän ja / tai seksityöläisen työaika ei tosiaan rajoitu pelkästään asiakastapaamisiin tai itse työhön. Siihen tulee päälle hyvin paljon työtunteja, joista ei tienaa mitään.

Viestittely asiakkaiden kanssa vie paljon enemmän aikaa, kuin moni saattaisi kuvitella. Ajatellaan, että saat vaikka 5-10 yhteydenottoa päivässä. Siitä sitten lähdetään ensin keskustelemaan, millaisesta tapaamisesta asiakas on kiinnostunut. Käydään läpi ehdot, molempien rajat, esitetään lisäkysymyksiä puolin ja toisin, selvitellään mahdollisimman tarkasti kaikki, jotta saadaan rakenneltua juuri kyseistä henkilöä miellyttävä tapaaminen. Tällaiseen viestien vaihtoon ja tapaamisen suunnitteluun saattaa jo pelkästään yhden henkilön kohdalla hurahtaa reippaasti aikaa.

Luonnollisesti seksityöläinen tarvitsee myös asianmukaista rekvisiittaa ja vaatetusta. Näiden hankkimiseenkin palaa aikaa - ja rahaa. Puhumattakaan kauneudenhoidosta, ehostautumisesta, mahdollisista säännöllisistä sokerointi-käynneistä ja muista kosmetologi- ja kauneudenhoitopalveluista.

Mikäli seksityöntekijä keikkailee eri paikoissa, on hotellien tms. varaaminen ja työkuntoon laittaminen, tavaroiden roudauksineen, oma operaationsa. Majoituskuluihin palaa myös rahaa.

Pyykkiä syntyy myös todella paljon mm. vuodevaatteista ja pyyhkeistä. Pyykkihuolto kuuluu myös toimenkuvaan. Itse en tarjoa enää Nuru-hierontoja syystä että latex-lakanoiden puhdistuksessa ja kuivatuksessa on niin perkeleellinen homma. Paljon helpompaa hieroa öljyllä satiinilakanoiden päällä.

Asiakaspalvelu itsessään on lisäksi oma taitolajinsa. Henkilön kohtaaminen läsnäolevasti, rennosti ja lämpimästi intiimissä tilanteessa, jossa mahdollisesti  osapuolet ovat ennalta täysin vieraita toisilleen, sekä taito siirtää syrjään kaikki, mitä omassa siviilielämässä on käynnissä, vaikka siellä olisi tapahtunut mitä.

Alaan liittyy hyvin paljon sellaista, joka jää kulissien taakse piiloon.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9713 : Joulukuu 22, 2022, 00:07:59 »
Kuulostaa hivenen samanmoisilta meiningeiltä kuin omassa lapsuudenkodissani. Isällä oli erittäin mustavalkoiset mielipiteet kaikkea ns. erilaisuutta kohtaan. Homoista ja eri kansallisuuksista sai kuulla karkeaa läppää harva se päivä. Kierrätys ja jätteiden lajittelu oli täyttä huuhaata. Samoin kasvissyönti. Ja jooga. Ja mitä näitä nyt on.

Isä myös kotona kritisoi kovaan ääneen kaikkia niitä vastakkaisten vuokratalojen "kakaroita", jotka tulivat "meidän" pihaan leikkimään. Että pysyisivät siellä omalla pihallaan. Asuttiin siis kerrostalossa. Meidän talossa oli omistusasuntoja, vastakkaisissa vuokrakämppiä.

Kavereita en kehdannut kotiini viedä, kun ei ikinä tiennyt, makaako isä sammuneena olohuoneen sohvalla ja onko koko kämpässä järkyttävä viinan käry.

Oli se silti myös rakastava ja hyvä isä. Aika haastava tapaus vain. Lapsuuden ja nuoruuden opin kulkemaan varpaillani ja olemaan tuntosarvet pystyssä koko ajan.

Ja voi vittu, kun tulin teini-ikään. Siitähän se riemu repesi. Ei meille melkein kukaan uskaltanut mulle soitella lankapuhelin-aikaan, kun isä jos sattui vastaamaan, hän oli niin törkeä puhelimessa.

Luonnollisesti joka-ikisessä mun poikaystävässä oli jotain vikaa hänen mielestään.
Ja tietysti tuli sitten se aika, kun mun omat temperamentti-piirteet alkoivat vihdoin pyrkiä pintaan ja meni sitten totaalisesti isän kanssa sukset ristiin, kun mulla alkoivat kupit lennellä nurin hänen käytöksensä takia.
Pistää miettimään kyllä, miksemme voisi olla enemmän ihmisiä toisiamme kohtaan. Ystävällisiä ja kohteliaita.
Saatan minä heittää herjaa, mutta se on sen minun omintakeisen huumorini aikaansaannoksia. Enkä minä veemäiseksi ryhdy, ellei minua ensin kohdella epäreilusti ja vittumaisesti. Mutta noin yleisesti ottaen olen ihan kiltti. Mitä nyt omaan joitain sadistisia piirteitä myös. 😇


Niin sama, sinun on pakko olla minun kadoksissa ollut kaksoissisar.

Luulen, että meidän täytyy jossain vaiheessa tehdä lähempää tuttavuutta. ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9714 : Joulukuu 22, 2022, 00:09:37 »
Tykkään ratkoa kaikenmaailman haasteita, mutta huomannut, että ihmiset ei halua niitä ratkottavan kun paljon helpompi elää silleen, että tekee haasteesta ongelman ja sitten maailma ratkoo niitä. Paljon helpompi olisi elää silleen, että jos huomaa jonkin haasteen niin ei tee siitä ongelmaa vaan muuttaa sen ongelmaksi tekeminen suoraan ratkaisuksi.

Esimerkiksi jos on paskahätä niin se on haaste. Menee paskalle niin haaste on ratkaistu. Tuo on niinku normaali polku. Ongelma siitä tulee kun paskoo housuun ja sitten pesee niitä pyykkejä ja kaikkee semmosta. Haastevaiheessa siitä ei kärsinyt sivulliset, mutta ongelmavaiheessa kärsii jos sen tekee vaikka Thaimaan lentokoneessa ku yks haisee 12 tuntia paskalle.

Jos länsi-ihmiset haluaa oikeasti auttaa Qatarin siirtotyöläisiä niin länsi yksinkertaisesti lupaa, että kaikki kustannukset mitä heidän elinolojen parantamisesta koituu, saa jyvittää täysimääräisenä öljyn ja maakaasun hintaa. Veikkaan, että Qatar ei vastusta. Helppoa!

Tämä asenne. Komppaan! ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9715 : Joulukuu 22, 2022, 00:10:36 »
Kaverin varpajaiset. Saas nähdä montako päivää menee. Eräät varpajaiset kestivät kaksi viikkoa. Jossakin vaiheessa havahduin että ylitetään Puolan raja. Siinä kohtaa herrasmiehenä lähetin tekstiviestin silloiselle hanille "täs on nyt mennyt pari päivää ja voi vähän venähtää kun ollaan näköjään Puolassa"

En ehkä kestä. 🤣🤣🤣
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9716 : Joulukuu 22, 2022, 00:15:21 »
Miten paha olo voikaan ihmisellä olla?  :-[

Aivan sairaalloisen paha toisinaan. Siitä kertoo jo maailman tila. Ilman pahoinvointia eläisimme huomattavasti paljon turvallisemmassa ja rakkaudellisemmassa maailmassa.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9717 : Joulukuu 22, 2022, 00:30:23 »
Jäin miettii tota, että joku työntää jotain mun persreikään. En tykkää yhtään. Osaan kyllä suhtautua asiaan silleen, että kokeillaan nyt, mutta kun ei, niin ei.

Ehkä eka kerta oli ku lääkäri teki eturauhastutkimusta ja olin ehkä 25v. (siis olin ollu jo aiemminkin). Muistan ajatelleeni, että nyt rentoudutaan ja kokeillaan, että mikä se juttu on. Mutta ei, ei ollu hyvä.

Ottanu elämässäni ehkä 10 eturauhashierontaa ja ihan oikeilta ammattilaisilta, mutta ei. Ei se siitä oo kiinni, mutta yleensä se liukkari jotenkin kirvelee tuolla regtumin sisäpuolella. Mutta niinku sanoin, niin ei se oo siitäkää.

Exä anto persettä about kerran kuussa ja kysy aina, että miten joku voi tykätä tästä niin ehkä se on yksilöstä kiinni. En kyllä voi kuvitella tilannetta, että ilman murhan yritystä joku työntäs kullin mun perseeseen..

Seksuaalisuus ilmenee niin monin eri tavoin jokaisella. Olispa tylsää, jos olisimme kaikki samanlaisia!

Mun ensimmäiset kokemukset peppuseksistä 16-vuotiaana eivät olleet todellakaan mitenkään mieltä ylentäviä. Mutta olimme nuoria ja kokemattomia, eikä se poikaystäväkään oikein tiennyt, miten nuo hommat oikeaoppisesti hoidellaan. "Eiks sen kuuluukin vähän sattua?" No, helvetti, ei todellakaan!

Onhan se ehkä alkuun vähän jännä viba, sellanen, kuin olisi paskahätä. Ja hanureiden suhteen täytyy olla hellävarainen. Ei sinne perberiin survota mitään kuiviltaan tai liian nopeasti, vaan edetään hitaasti.

Kun hommaan tottuu, saattaakin huomata, että se onkin itseasiassa melkoisen ihanaa. Tietenkään kaikki ei siitä tykkää.

Mun mielestä oli joskus aikoinaan ihan saatanan paskaa läppää exältä hänen kavereidensa kesken, että persettä saa syntymäpäivänä ja jouluna. Tai vähän kuin että suikkaria saa naiseltaan palkinnoksi tmv. EI NÄIN. Intiimi vuorovaikutus on kahden kauppa. Siinä mennään sen mukaan, mikä kummastakin osapuolesta tuntuu hyvältä. Muuten hyvin suurella todennäköisyydellä alkaa kertyä kaikenlaista ryönää hampaiden kolosiin pidemmällä aikavälillä.

Anaaliseksistä vielä sen verran, että oon kyllä aikamoisia orgasmeja joitain kertoja onnistunut saamaan pyllypanon yhteydessä, jos olen samaan aikaan stimuloinut klitorista oikeanlaisella välineellä.  :inlove:

Ja musta on jollain tapaa kiihottavaa käsitellä herrojen pyllyjä, niin kauan kuin ei mene touhu liian paskaiseksi, koska en varsinaisesti mistään kakkajutuista lämpeä.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9718 : Joulukuu 22, 2022, 00:32:21 »
Niin ja sitä mä vaan tässä mietin, että mitäs perskutarallaa mä täällä oikein hengaan, kun pari tuntia sitten olin vielä kuoleman väsynyt. 🤔
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9719 : Joulukuu 22, 2022, 00:34:49 »
Mietin tuossa, että onko maailman mielenterveystyössä oikeasti kaikki hyvin? Ei se ainakaan helpota, että psykiatri päästää vaimonsa hengiltä. Onko terve mieli oikeasti määritelty siten, että miten valtaosa mielenterveyden käsittää ja miten heidät on opetettu niin se on sitten se vakio? Entä jos se sama valtaosa ihmisistä on kuitenkin sekaisin kuin seinäkello niin siltikö? Joku hyväksyy tappamisen, mutta se on ihan ok jos valtio siunaa sen. Sekö on sitten tervettä?

Käynyt joskus Totti Karpelan puhejudo kurssilla niin en kyllä voinut muuta miettiä koko kurssin aikana, että meitä opettaa mieluummin puhumaan kuin lyömään ihminen joka vetelee naistaan pitkin korvia jos ei puhe tehoa..

Mielenterveystyö on suurelta osin aivan hakoteillä.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️