Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989250 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9680 : Joulukuu 19, 2022, 07:04:55 »
Kuulostaa hivenen samanmoisilta meiningeiltä kuin omassa lapsuudenkodissani. Isällä oli erittäin mustavalkoiset mielipiteet kaikkea ns. erilaisuutta kohtaan. Homoista ja eri kansallisuuksista sai kuulla karkeaa läppää harva se päivä. Kierrätys ja jätteiden lajittelu oli täyttä huuhaata. Samoin kasvissyönti. Ja jooga. Ja mitä näitä nyt on.

Isä myös kotona kritisoi kovaan ääneen kaikkia niitä vastakkaisten vuokratalojen "kakaroita", jotka tulivat "meidän" pihaan leikkimään. Että pysyisivät siellä omalla pihallaan. Asuttiin siis kerrostalossa. Meidän talossa oli omistusasuntoja, vastakkaisissa vuokrakämppiä.

Kavereita en kehdannut kotiini viedä, kun ei ikinä tiennyt, makaako isä sammuneena olohuoneen sohvalla ja onko koko kämpässä järkyttävä viinan käry.

Oli se silti myös rakastava ja hyvä isä. Aika haastava tapaus vain. Lapsuuden ja nuoruuden opin kulkemaan varpaillani ja olemaan tuntosarvet pystyssä koko ajan.

Ja voi vittu, kun tulin teini-ikään. Siitähän se riemu repesi. Ei meille melkein kukaan uskaltanut mulle soitella lankapuhelin-aikaan, kun isä jos sattui vastaamaan, hän oli niin törkeä puhelimessa.

Luonnollisesti joka-ikisessä mun poikaystävässä oli jotain vikaa hänen mielestään.
Ja tietysti tuli sitten se aika, kun mun omat temperamentti-piirteet alkoivat vihdoin pyrkiä pintaan ja meni sitten totaalisesti isän kanssa sukset ristiin, kun mulla alkoivat kupit lennellä nurin hänen käytöksensä takia.
Pistää miettimään kyllä, miksemme voisi olla enemmän ihmisiä toisiamme kohtaan. Ystävällisiä ja kohteliaita.
Saatan minä heittää herjaa, mutta se on sen minun omintakeisen huumorini aikaansaannoksia. Enkä minä veemäiseksi ryhdy, ellei minua ensin kohdella epäreilusti ja vittumaisesti. Mutta noin yleisesti ottaen olen ihan kiltti. Mitä nyt omaan joitain sadistisia piirteitä myös. 😇


Niin sama, sinun on pakko olla minun kadoksissa ollut kaksoissisar.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9681 : Joulukuu 19, 2022, 13:59:50 »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9682 : Joulukuu 19, 2022, 14:13:40 »
^Nyt tuli kiire.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9683 : Joulukuu 19, 2022, 14:42:32 »
Onnistaako vielä yhdet sihteeritreffit ja panot ennen joulua... Olisi niin mukavaa joulun odotus puuhaa.
Täälläpäin on nyt aika hiljasta, eikä matkustamiseen nyt ei oikein ehdi..

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9684 : Joulukuu 19, 2022, 22:36:10 »
Tykkään ratkoa kaikenmaailman haasteita, mutta huomannut, että ihmiset ei halua niitä ratkottavan kun paljon helpompi elää silleen, että tekee haasteesta ongelman ja sitten maailma ratkoo niitä. Paljon helpompi olisi elää silleen, että jos huomaa jonkin haasteen niin ei tee siitä ongelmaa vaan muuttaa sen ongelmaksi tekeminen suoraan ratkaisuksi.

Esimerkiksi jos on paskahätä niin se on haaste. Menee paskalle niin haaste on ratkaistu. Tuo on niinku normaali polku. Ongelma siitä tulee kun paskoo housuun ja sitten pesee niitä pyykkejä ja kaikkee semmosta. Haastevaiheessa siitä ei kärsinyt sivulliset, mutta ongelmavaiheessa kärsii jos sen tekee vaikka Thaimaan lentokoneessa ku yks haisee 12 tuntia paskalle.

Jos länsi-ihmiset haluaa oikeasti auttaa Qatarin siirtotyöläisiä niin länsi yksinkertaisesti lupaa, että kaikki kustannukset mitä heidän elinolojen parantamisesta koituu, saa jyvittää täysimääräisenä öljyn ja maakaasun hintaa. Veikkaan, että Qatar ei vastusta. Helppoa!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9685 : Joulukuu 19, 2022, 22:44:27 »
Kaverin varpajaiset. Saas nähdä montako päivää menee. Eräät varpajaiset kestivät kaksi viikkoa. Jossakin vaiheessa havahduin että ylitetään Puolan raja. Siinä kohtaa herrasmiehenä lähetin tekstiviestin silloiselle hanille "täs on nyt mennyt pari päivää ja voi vähän venähtää kun ollaan näköjään Puolassa"
Why so fragile?

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9686 : Joulukuu 20, 2022, 13:21:28 »
Tuntuuko muista et tää loppuvuosi syksy/talvi on menny tosi nopsaa 🙄 Onks kuukausissa ollu vähemmän päiviä vai mitä hittoo... 😅🙈
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9687 : Joulukuu 20, 2022, 20:08:55 »
Lueskelin "jos tyttäresi aikoisi hupakoksi" ketjua jossa eräs palveluntarjoaja lopetti viestinsä seuraavaan:
"Aivan hyvä ammatti tämä on sellaiselle, jolle se sopii. Ite voin esim. Hoitsun ammatista sanoa sen verran että minun mielestä se on ollut (tähän asti ainakin) huomattavasti raskaampaa niin fyysisesti, kuin henkisestikin."

Minä en osaa edes arvella miten raskasta hupakointi on henkisesti tai fyysisesti. Osa raskaudesta voi tulla asiakkaista, osa ohareista mutta suuri raskauden syy on ammatin tekeminen jota suuri osa kansaa katsoo nurjasti. Josta syystä valtaosa seksinmyyjistä toimii enemmän tai vähemmän salaa, eläen jonkinlaista kaksoiselämää. Vaikea kuvitella etteikö tällainen olisi todella raskasta ja kuluttavaa.

Pikkusen hintakeskustelun tyyppistä. Arvataan nyt jotakin ansiota, muullakin tavalla voi arvella ja on tietenkin suuriakin päiväkohtaisia eroja mutta sanon nyt vaikka näin: seksinmyyjä päivystää klo 8-16 tehden siis kahdeksan tunnin työpäivän. Hän saa tuloja 600€ ja kuukauden aikana tekee kymmenen tuollaista työpäivää tienaten siis 6000€/kk.

Kolmessa vuorossa työskentelevä lähihoitaja (jonka työ on taatusti raskasta ja kuluttavaa) työskentelee kuukaudessa yli kaksinkertaisen määrän kuin hupakko, palkka on noin kolmasosa. Mitä tästä yhtälöstä kukin ajattelee niin varmaan ainakin sen että lähihoitajalle maksetaan liian vähän. Asia vain menee noin eikä tilanne muuksi muutu vaikka mitä tehtäisiin ja vaikka kuinka suurena epäkohtana asiaa pidettäisiin. Jonkun prosenttikorotuksen hoitajat voivat kenties saada mutta eipä se palkkaa oikeastaan muuksi muuta.

Edelleen voidaan ajatella niin että jos hupakon ammatista onnistuttaisiin poistamaan "stigma" ja se olisi jatkossa tunnustettu ammatti muiden joukossa, seuraisiko siitä myös se että seksimyyjän palkka tippuisi lähemmäs muita "tavallisia" ammatteja? Jos kyllä niin kuka toivoo että näin kävisi?

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9688 : Joulukuu 20, 2022, 21:25:32 »
^ Tehnyt duunarinhommia joskus elääkseni. Jos kannat 12 tuntia pelkästään kipsilevyjä kerroksiin niin ei tunnut missään. Riippu vaan fyysisestä kunnosta. Ja seuraavana aamuna uudestaan.

Kun tekee toimistohommaa (työtä missä on ihmisten omaisuudesta vastuussa) niin huomattavasti kuluttavampaa on tuo toimistotyö.

Sairaanhoitajat tekevät pitkää päivää ja fyysisestikin raskasta työtä, mutta ei heidän tarvitse ajatella mitään. Lääkäri tai koulutus neuvoo mitä heidän pitää tehdä. Jos tulee tiukka paikka niin heidät on opetettu välittömästi kysymään lääkäriltä ja lääkäri tekee päätöksen elämästä ja kuolemasta, ei hoitaja. Ja he kantavat myös sen vastuun.

Totta kai hoitajat tietää mitä pitää tehdä tai mitä pitäisi tehdä, ja neuvovat nuoria lääkäreitäkin, mutta se todellinen työn raskaus tulee siitä vastuusta ja se henkinen vastuu on monin kerroin raskaampaa kuin fyysinen rasitus.

Se oli oikea pähkäily, että onko hupakon työ henkisesti vai fyysisesti raskasta. Helppo on piparia jakaa, mutta väitän, että henkisesti hupakon työ on raskaampaa kuin lääkärin työ. Kaiken maailman kalansavustajat Turusta tulee könyämään sinun päälle tunnista toiseen, vuorokaudesta toiseen..
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 20, 2022, 21:27:20 kirjoittanut Kinder »

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9689 : Joulukuu 20, 2022, 21:35:31 »
^ Ylivoimaisesti raskain katastrofi ihmiskunnan historiassa on Tapanin päivän tsunami vuonna 2004. Ei ole ketään ketä syyttää. Se vain tapahtui. Tsernobylin ydinvoimalaonnettomuudesta etsitään syyllisiä tänäkin päivänä. Se on luonut pohjan ydinturvallisuudelle. Esim. Fukushiman onnettomuuden seuraukset jäivät niin vähäisiksi, koska Tsernobyl. Sitä ei muistettu kertoa, että muiden ydinvoimaloiden kiinteistöihin sijoitettiin ihmisiä evakkoon, koska ne on niin turvallisia.

Hoitajalla on aina joku ketä syyttää, eli lääkäri. Ketä lääkäri voi syyttää?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9690 : Joulukuu 20, 2022, 21:44:40 »
^ En kiistä mitään sanomaasi mutta huomautan sen että puhuimme vähän eri asioista. Sinä puhuit sairaanhoitajista, minä lähihoitajista. En ole hoitoalalla töissä enkä tunne alaa kuin pinnallisesti mutta käsittääkseni suuri osa sairaanhoitajista tekee päivätyötä, lähihoitajat usein kolmivuorotyötä. Käsittääkseni - ja tässä voin erehtyä - jokin aikaa sitten esillä olleessa hoitajakeskustelussa johon liittyi myös irtisanoutumisia, pyrittiin nostamaan lähinnä sairaanhoitajien palkkaa. Ei lähihoitajien. En minä oikein tiedä miten siinä kävi ja onko tilanne edes ohi. Ainakin keskustelut ovat rauhoittuneet.

Ajatellaanpa työpaikaksi vaikkapa yksikköä jossa asukkaina on kehitysvammaisia. Siellä täytyy olla hoitajia paikalla kolmessa vuorossa ja eivät he ole sairaanhoitajia vaan lähihoitajia. Voi olla että näiden hoitajien "ei tarvitse ajatella mitään" mutta he huolehtivat yksikön toiminnasta ja kehitysvammaisten hyvinvoinnista. Pukevat, pesevät, lääkitsevät, ruokkivat ja ulkoiluttavat kehitysvammaisia ja kuuntelevat heidän metelöintiään. Ehkäpä tuosta työstä ei tarvitsekaan maksaa "juuri mitään" mutta siitä huolimatta työ on äärettömän tärkeätä, raskasta ja kuluttavaa. Sisältyykö tuohon työhän vastuullisuutta? Minusta kyllä.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9691 : Joulukuu 20, 2022, 21:47:17 »
^ En kiistä mitään sanomaasi mutta huomautan sen että puhuimme vähän eri asioista. Sinä puhuit sairaanhoitajista, minä lähihoitajista. En ole hoitoalalla töissä enkä tunne alaa kuin pinnallisesti mutta käsittääkseni suuri osa sairaanhoitajista tekee päivätyötä, lähihoitajat usein kolmivuorotyötä. Käsittääkseni - ja tässä voin erehtyä - jokin aikaa sitten esillä olleessa hoitajakeskustelussa johon liittyi myös irtisanoutumisia, pyrittiin nostamaan lähinnä sairaanhoitajien palkkaa. Ei lähihoitajien. En minä oikein tiedä miten siinä kävi ja onko tilanne edes ohi. Ainakin keskustelut ovat rauhoittuneet.

Ajatellaanpa työpaikaksi vaikkapa yksikköä jossa asukkaina on kehitysvammaisia. Siellä täytyy olla hoitajia paikalla kolmessa vuorossa ja eivät he ole sairaanhoitajia vaan lähihoitajia. Voi olla että näiden hoitajien "ei tarvitse ajatella mitään" mutta he huolehtivat yksikön toiminnasta ja kehitysvammaisten hyvinvoinnista. Pukevat, pesevät, lääkitsevät, ruokkivat ja ulkoiluttavat kehitysvammaisia ja kuuntelevat heidän metelöintiään. Ehkäpä tuosta työstä ei tarvitsekaan maksaa "juuri mitään" mutta siitä huolimatta työ on äärettömän tärkeätä, raskasta ja kuluttavaa. Sisältyykö tuohon työhän vastuullisuutta? Minusta kyllä.

Kiitos. Ehkä ymmärrät mistä kiitos tuli, tai sitten et, mutta kiitos kuitenkin

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9692 : Joulukuu 20, 2022, 21:55:21 »
^ En kiistä mitään sanomaasi mutta huomautan sen että puhuimme vähän eri asioista. Sinä puhuit sairaanhoitajista, minä lähihoitajista. En ole hoitoalalla töissä enkä tunne alaa kuin pinnallisesti mutta käsittääkseni suuri osa sairaanhoitajista tekee päivätyötä, lähihoitajat usein kolmivuorotyötä. Käsittääkseni - ja tässä voin erehtyä - jokin aikaa sitten esillä olleessa hoitajakeskustelussa johon liittyi myös irtisanoutumisia, pyrittiin nostamaan lähinnä sairaanhoitajien palkkaa. Ei lähihoitajien. En minä oikein tiedä miten siinä kävi ja onko tilanne edes ohi. Ainakin keskustelut ovat rauhoittuneet.

Ajatellaanpa työpaikaksi vaikkapa yksikköä jossa asukkaina on kehitysvammaisia. Siellä täytyy olla hoitajia paikalla kolmessa vuorossa ja eivät he ole sairaanhoitajia vaan lähihoitajia. Voi olla että näiden hoitajien "ei tarvitse ajatella mitään" mutta he huolehtivat yksikön toiminnasta ja kehitysvammaisten hyvinvoinnista. Pukevat, pesevät, lääkitsevät, ruokkivat ja ulkoiluttavat kehitysvammaisia ja kuuntelevat heidän metelöintiään. Ehkäpä tuosta työstä ei tarvitsekaan maksaa "juuri mitään" mutta siitä huolimatta työ on äärettömän tärkeätä, raskasta ja kuluttavaa. Sisältyykö tuohon työhän vastuullisuutta? Minusta kyllä.

Kiitos. Ehkä ymmärrät mistä kiitos tuli, tai sitten et, mutta kiitos kuitenkin
Kiitos samoin.
Kiittäminen on kiva tapa ja se ei maksa mitään.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9693 : Joulukuu 20, 2022, 22:23:10 »
Lueskelin "jos tyttäresi aikoisi hupakoksi" ketjua jossa eräs palveluntarjoaja lopetti viestinsä seuraavaan:
"Aivan hyvä ammatti tämä on sellaiselle, jolle se sopii. Ite voin esim. Hoitsun ammatista sanoa sen verran että minun mielestä se on ollut (tähän asti ainakin) huomattavasti raskaampaa niin fyysisesti, kuin henkisestikin."

Minä en osaa edes arvella miten raskasta hupakointi on henkisesti tai fyysisesti. Osa raskaudesta voi tulla asiakkaista, osa ohareista mutta suuri raskauden syy on ammatin tekeminen jota suuri osa kansaa katsoo nurjasti. Josta syystä valtaosa seksinmyyjistä toimii enemmän tai vähemmän salaa, eläen jonkinlaista kaksoiselämää. Vaikea kuvitella etteikö tällainen olisi todella raskasta ja kuluttavaa.

Pikkusen hintakeskustelun tyyppistä. Arvataan nyt jotakin ansiota, muullakin tavalla voi arvella ja on tietenkin suuriakin päiväkohtaisia eroja mutta sanon nyt vaikka näin: seksinmyyjä päivystää klo 8-16 tehden siis kahdeksan tunnin työpäivän. Hän saa tuloja 600€ ja kuukauden aikana tekee kymmenen tuollaista työpäivää tienaten siis 6000€/kk.

Kolmessa vuorossa työskentelevä lähihoitaja (jonka työ on taatusti raskasta ja kuluttavaa) työskentelee kuukaudessa yli kaksinkertaisen määrän kuin hupakko, palkka on noin kolmasosa. Mitä tästä yhtälöstä kukin ajattelee niin varmaan ainakin sen että lähihoitajalle maksetaan liian vähän. Asia vain menee noin eikä tilanne muuksi muutu vaikka mitä tehtäisiin ja vaikka kuinka suurena epäkohtana asiaa pidettäisiin. Jonkun prosenttikorotuksen hoitajat voivat kenties saada mutta eipä se palkkaa oikeastaan muuksi muuta.

Edelleen voidaan ajatella niin että jos hupakon ammatista onnistuttaisiin poistamaan "stigma" ja se olisi jatkossa tunnustettu ammatti muiden joukossa, seuraisiko siitä myös se että seksimyyjän palkka tippuisi lähemmäs muita "tavallisia" ammatteja? Jos kyllä niin kuka toivoo että näin kävisi?

Asiaa. Hintakeskusteluun sen verran, että FSSW-yrittäjällä on muitakin kustannuksia (matkat, kämpät, tarvikkeet...) ja omia työtunteja menee yrityksen pyörittämiseen eli muuhunkin kuin päivystykseen, ilmoitteluun ja asiakkaiden kanssa peuhaamiseen. Ja yrittäjä kantaa aina koko vastuun onnistumisesta ja selviämisestä mikä palkkatyössä helposti unohtuu.

Jäin miettimään tuota "jolle se sopii". Jos on älykäs, taitava lukemaan ihmisiä, seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja löytää sen oman juttunsa, niin sillä kombolla taitaa olla aika haluttu ja asiakkaista voi valita itselleen mieluisimmat. Varmaan ohareiden ja muun paskan määrä on oleellisesti pienempi kuin sellaisilla joilla näitä ominaisuuksia ei ole (tai ei ole vielä oppinut). Kun vielä tunnistaa rajansa ja jaksamisensa, niin työ voi olla todella mielekästä ja tarjota hyvän toimeentulon. Jos näitä ominaisuuksia puuttuu, niin sitten voi olla todella raskasta ja kuluttavaa. Ero "jolle sopii" ja "jolle ei sovi" välillä voi olla valtava.

Stigmaa on tältä puolen vaikea arvioida, mutta lienee taakkana lähes kaikilla. Siinäkin helpottanee jos läheiset ja tuttavat tietävät.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9694 : Joulukuu 20, 2022, 23:05:28 »
Tiedä sitten tätäkään, että mihin aiheeseen tämä pitäisi laittaa, mutta Steven Spielberg pyytää anteeksi hailta. Ilmeisesti tähän ollaan tultu..

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5578fdd1-8e4d-4248-b183-79649baef622

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9695 : Joulukuu 21, 2022, 00:56:10 »
Mietin tuossa musiikkia kuunnellessa, että kauheasti on kiinni miten asian esittää. Jos minä peruisin tämän selibaattilupaukseni ja lähestyisin hupakkoa näillä saiteilla ja kysyisin, että: "Olisin tulossa, nieletkö spermaa, saat siitä korvauksen?" niin veikkaan, että hupakko sanoisi, että ok. Jos sanoisin, että: "rasvoohhan persees, nyt sitä sitten vähän niinku olis tulossa", niin kyllä. Veikkaan, että saisin persettä.

Jos menisin asenteella, että mulla on rahat ja sä oot pelkkä huora niin veikkaan, että en saisi mitään muuta ku luurin korvaan. Ei se raha, vaan se karisma.

Sulla on raha, hupakolla on pipari. Miks sun raha olisi yhtään sen parempi?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9696 : Joulukuu 21, 2022, 02:27:23 »
Mietin tuossa musiikkia kuunnellessa, että kauheasti on kiinni miten asian esittää. Jos minä peruisin tämän selibaattilupaukseni ja lähestyisin hupakkoa näillä saiteilla ja kysyisin, että: "Olisin tulossa, nieletkö spermaa, saat siitä korvauksen?" niin veikkaan, että hupakko sanoisi, että ok. Jos sanoisin, että: "rasvoohhan persees, nyt sitä sitten vähän niinku olis tulossa", niin kyllä. Veikkaan, että saisin persettä.

Jos menisin asenteella, että mulla on rahat ja sä oot pelkkä huora niin veikkaan, että en saisi mitään muuta ku luurin korvaan. Ei se raha, vaan se karisma.



Eihän tuossa ole mitään tekemistä karisman kanssa vaan kohteliaan kunnioittavan käytöksen.

Karismaa omaavat hlöt voivat olla myös assholeja.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9697 : Joulukuu 21, 2022, 02:56:41 »
Mietin tuossa musiikkia kuunnellessa, että kauheasti on kiinni miten asian esittää. Jos minä peruisin tämän selibaattilupaukseni ja lähestyisin hupakkoa näillä saiteilla ja kysyisin, että: "Olisin tulossa, nieletkö spermaa, saat siitä korvauksen?" niin veikkaan, että hupakko sanoisi, että ok. Jos sanoisin, että: "rasvoohhan persees, nyt sitä sitten vähän niinku olis tulossa", niin kyllä. Veikkaan, että saisin persettä.

Jos menisin asenteella, että mulla on rahat ja sä oot pelkkä huora niin veikkaan, että en saisi mitään muuta ku luurin korvaan. Ei se raha, vaan se karisma.



Eihän tuossa ole mitään tekemistä karisman kanssa vaan kohteliaan kunnioittavan käytöksen.

Karismaa omaavat hlöt voivat olla myös assholeja.

Itse ajattelen, että itsevarmuus on osa karismaa. Assholeilla ei karisma kestä painetta. Niin minä sen ajattelen

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9698 : Joulukuu 21, 2022, 12:21:06 »
Tuntuuko muista et tää loppuvuosi syksy/talvi on menny tosi nopsaa 🙄 Onks kuukausissa ollu vähemmän päiviä vai mitä hittoo... 😅🙈

Kyllä. Ensin oli kiirettä syksyllä ja sitten pukkasi jo talven päälle.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9699 : Joulukuu 21, 2022, 12:34:22 »
Mietin tuossa musiikkia kuunnellessa, että kauheasti on kiinni miten asian esittää. Jos minä peruisin tämän selibaattilupaukseni ja lähestyisin hupakkoa näillä saiteilla ja kysyisin, että: "Olisin tulossa, nieletkö spermaa, saat siitä korvauksen?" niin veikkaan, että hupakko sanoisi, että ok. Jos sanoisin, että: "rasvoohhan persees, nyt sitä sitten vähän niinku olis tulossa", niin kyllä. Veikkaan, että saisin persettä.

Jos menisin asenteella, että mulla on rahat ja sä oot pelkkä huora niin veikkaan, että en saisi mitään muuta ku luurin korvaan. Ei se raha, vaan se karisma.



Eihän tuossa ole mitään tekemistä karisman kanssa vaan kohteliaan kunnioittavan käytöksen.

Karismaa omaavat hlöt voivat olla myös assholeja.

Itse ajattelen, että itsevarmuus on osa karismaa. Assholeilla ei karisma kestä painetta. Niin minä sen ajattelen
Hyvinkin karismaattinen henkilö voi olla myös täysi ässhouli. Tälläiset henkilöt ajautuvat usein politiikkaan.
Asian toteamiseksi ei tarvi muuta kuin seurata hetki eduskunnan täysistuntoa.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.