Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988958 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9660 : Joulukuu 16, 2022, 19:39:10 »
Kuningas on kuollut, kauan eläköön kuningas.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9661 : Joulukuu 16, 2022, 20:36:01 »
Ylläpidolla varmaan menee nyt yli, mutta hauskaa nähdä mitä ne saa aikaan :blowjob:
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9662 : Joulukuu 16, 2022, 20:47:03 »
Miten voidaan pelata jotain pilipaliturnausta samaan aikaan kun on liigamatsejakin? ???

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9663 : Joulukuu 17, 2022, 09:58:47 »
Sitä mietin, että miksi minusta tuli naisten- ja ihmisten vihaaja.
En kyllä enää ole, vaan vihan tilalle on tullut rakkaus kaikkia kohtaan.
Pikkusena kun olin hiekkalaatikolla, niin iskä kyttäsi parvekkeelta, etten leiki "väärien" lasten kanssa. Minua kiusattiin iskän takia koulussa, mutta annoin aina takaisin turpaan myös pojille.
Minun koulukaveri Astrid, kun oli mustalainen ei saanut tulla meille leikkimään.
Kun muutin Hämeenlinnaan ja sitten toiseen kaupunginginosaan täällä, joka on kun pikku kylä, sain ystäviä.
Nyt minulla on varmaan jotain 3 sydänystävää. Hitsi ei ole koskaan ennen elämässäni ollut. Aika hienoa ja vaikken lesbo ainenkaan vielä olekaan, niin tykkään naisista ja tykkään ihmisistä.
Aika vaikea päästä lapsuuden painolastista eroon, mutta hei mä pääsin.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9664 : Joulukuu 18, 2022, 15:07:53 »
Miten paha olo voikaan ihmisellä olla?  :-[
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9665 : Joulukuu 18, 2022, 15:16:31 »
Mielenkiintoinen uutinen jossa selviää missäpäin Suomea harrastetaan eniten itsetyydytystä.
Jutun mukaan kärkisijaa pitävät yhdessä Kainuu ja Etelä-Karjala jonka maakuntakeskus on, kuten kaikki varmaan tietävät, Lappeenranta.

https://www.iltalehti.fi/keho/a/6abc8ffa-7ff6-4c8f-8400-065e163465a8
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9666 : Joulukuu 18, 2022, 15:24:09 »
^ Ilmankos OnlyFans on siellä niin suosittu.

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9667 : Joulukuu 18, 2022, 16:07:39 »
^Täälä saitillakin runkkarit ko saitista iloitsee  :laught:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9668 : Joulukuu 18, 2022, 16:23:38 »
Minusta ei tulis kyllä koskaan naisten päälle kuseskelijaa. Jos yrittäs niin sata varmasti tulis ujo pissa niinku aina ravintolan kusilaarilla. Pitäs varmaan kusta ämpäriin ja heittää se hupakon päälle, mutta en tiedä olisko se sitten mitenkään kiihottavaa

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9669 : Joulukuu 18, 2022, 16:50:48 »
^Joo se on jotenkin vähän eri asia.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9670 : Joulukuu 18, 2022, 21:16:44 »
Muistelen, että miettinyt tätä aiemminkin, mutta kuka oikeesti keksi suihinoton? Siis apinathan on tehneet sitä aina, mutta kuka oli fyysisesti ensimmäinen nainen, ja millä aikakaudella, joka otti munan suuhun?

Milloin apina alettiin lukemaan ihmiseksi? Neanderilaiset olivat jo kaiketi ihmisiä. Vai?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9671 : Joulukuu 18, 2022, 22:15:23 »
Jos parisuhteessa on vähän hankalat ajat, niin onko joulu antamisen ja rakkauden aikaa vai onko entistä enemmän pinnat kireällä.

Tilastollisestihan joulun (ja kesälomien) jälkeen haetaan eniten avioeroja.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9672 : Joulukuu 18, 2022, 22:25:27 »
Sitä mietin, että miksi minusta tuli naisten- ja ihmisten vihaaja.
En kyllä enää ole, vaan vihan tilalle on tullut rakkaus kaikkia kohtaan.
Pikkusena kun olin hiekkalaatikolla, niin iskä kyttäsi parvekkeelta, etten leiki "väärien" lasten kanssa. Minua kiusattiin iskän takia koulussa, mutta annoin aina takaisin turpaan myös pojille.
Minun koulukaveri Astrid, kun oli mustalainen ei saanut tulla meille leikkimään.
Kun muutin Hämeenlinnaan ja sitten toiseen kaupunginginosaan täällä, joka on kun pikku kylä, sain ystäviä.
Nyt minulla on varmaan jotain 3 sydänystävää. Hitsi ei ole koskaan ennen elämässäni ollut. Aika hienoa ja vaikken lesbo ainenkaan vielä olekaan, niin tykkään naisista ja tykkään ihmisistä.
Aika vaikea päästä lapsuuden painolastista eroon, mutta hei mä pääsin.

Kuulostaa hivenen samanmoisilta meiningeiltä kuin omassa lapsuudenkodissani. Isällä oli erittäin mustavalkoiset mielipiteet kaikkea ns. erilaisuutta kohtaan. Homoista ja eri kansallisuuksista sai kuulla karkeaa läppää harva se päivä. Kierrätys ja jätteiden lajittelu oli täyttä huuhaata. Samoin kasvissyönti. Ja jooga. Ja mitä näitä nyt on.

Isä myös kotona kritisoi kovaan ääneen kaikkia niitä vastakkaisten vuokratalojen "kakaroita", jotka tulivat "meidän" pihaan leikkimään. Että pysyisivät siellä omalla pihallaan. Asuttiin siis kerrostalossa. Meidän talossa oli omistusasuntoja, vastakkaisissa vuokrakämppiä.

Kavereita en kehdannut kotiini viedä, kun ei ikinä tiennyt, makaako isä sammuneena olohuoneen sohvalla ja onko koko kämpässä järkyttävä viinan käry.

Oli se silti myös rakastava ja hyvä isä. Aika haastava tapaus vain. Lapsuuden ja nuoruuden opin kulkemaan varpaillani ja olemaan tuntosarvet pystyssä koko ajan.

Ja voi vittu, kun tulin teini-ikään. Siitähän se riemu repesi. Ei meille melkein kukaan uskaltanut mulle soitella lankapuhelin-aikaan, kun isä jos sattui vastaamaan, hän oli niin törkeä puhelimessa.

Luonnollisesti joka-ikisessä mun poikaystävässä oli jotain vikaa hänen mielestään.

Ja tietysti tuli sitten se aika, kun mun omat temperamentti-piirteet alkoivat vihdoin pyrkiä pintaan ja meni sitten totaalisesti isän kanssa sukset ristiin, kun mulla alkoivat kupit lennellä nurin hänen käytöksensä takia.

Aikuisena olen oppinut ymmärtämään mistä hänen käytöksensä kumpusi ja olen pystynyt antamaan anteeksi. Vaikka olihan ne meiningit hänen kanssaan niin saatanan raskaita ja hankalia, että kyllä se jälkensä jätti.

Ehkä opin kuitenkin vihaamaan ihmisiä vasta siinä vaiheessa, kun menin ekaan vakituiseen työpaikkaani ison marketin kassaneidiksi. Ei, jukolauta, ollut pälkähtänyt pieneen mieleenikään, että niin suuri osa ihmisistä on niin ylimielisiä mulkkuja. Sittemmin olen taas oppinut ymmärtämään ihmisiä paremmin. Tai edes sietämään.

Silti yhä edelleen näen painajaisia, että olen takaisin töissä jossain helkkarin kaupassa. Siinä hommassa saa kyllä ottaa niskoilleen sellaiset määrät sitä itseään, että huhhahhei! Silti sain kehuja jatkuvalla syötöllä siitä, kuinka jaksankin olla niin hymyilevä ja ystävällinen aina.

Eritoten mun sydäntä lämmitti, kun eräs, ilmeisesti koditon mieshenkilö otti minut vakkari-kassamyyjäkseen. Ei ollut mitään väliä sillä, vaikka mun kassalle olisi ollut kilometrin pidempi jono, kuin viereiselle. Jos olin työvuorossa, hän valitsi aina minun kassani. Hänen läsnäolonsa haistoi oikeasti kyllä jo todella kaukaa, ja kädet olivat aina likaiset. Epäilenpä vahvasti, että olin ainoa kassaneiti siinä marketissa, jolta hän sai ihmismäistä ja ystävällistä kohtelua, sekä hymyn kaupan päälle.

Pistää miettimään kyllä, miksemme voisi olla enemmän ihmisiä toisiamme kohtaan. Ystävällisiä ja kohteliaita.

Saatan minä heittää herjaa, mutta se on sen minun omintakeisen huumorini aikaansaannoksia. Enkä minä veemäiseksi ryhdy, ellei minua ensin kohdella epäreilusti ja vittumaisesti. Mutta noin yleisesti ottaen olen ihan kiltti. Mitä nyt omaan joitain sadistisia piirteitä myös. 😇
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9673 : Joulukuu 18, 2022, 22:28:29 »
Jos parisuhteessa on vähän hankalat ajat, niin onko joulu antamisen ja rakkauden aikaa vai onko entistä enemmän pinnat kireällä.

Tilastollisestihan joulun (ja kesälomien) jälkeen haetaan eniten avioeroja.

Noin niinku miehenä, niin ai vittu. Läpi vuoden syödään mitä erinäisimpiä herkkuja juustoista, naudan ulkofileeseen ja kaikkea siltä väliltä. Sitten tulee se vitun joulustressi ja syödään kaks-kolme päivää sian persettä, lanttua ja porkkanaa. Ai v**tu ku vituttaa..

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9674 : Joulukuu 18, 2022, 22:51:36 »
Jäin miettii tota, että joku työntää jotain mun persreikään. En tykkää yhtään. Osaan kyllä suhtautua asiaan silleen, että kokeillaan nyt, mutta kun ei, niin ei.

Ehkä eka kerta oli ku lääkäri teki eturauhastutkimusta ja olin ehkä 25v. (siis olin ollu jo aiemminkin). Muistan ajatelleeni, että nyt rentoudutaan ja kokeillaan, että mikä se juttu on. Mutta ei, ei ollu hyvä.

Ottanu elämässäni ehkä 10 eturauhashierontaa ja ihan oikeilta ammattilaisilta, mutta ei. Ei se siitä oo kiinni, mutta yleensä se liukkari jotenkin kirvelee tuolla regtumin sisäpuolella. Mutta niinku sanoin, niin ei se oo siitäkää.

Exä anto persettä about kerran kuussa ja kysy aina, että miten joku voi tykätä tästä niin ehkä se on yksilöstä kiinni. En kyllä voi kuvitella tilannetta, että ilman murhan yritystä joku työntäs kullin mun perseeseen..

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9675 : Joulukuu 18, 2022, 22:52:19 »
Jos parisuhteessa on vähän hankalat ajat, niin onko joulu antamisen ja rakkauden aikaa vai onko entistä enemmän pinnat kireällä.
Yli kolmenkymmenenvuoden kokemuksella: on antamista ja rakkautta, ei pinna kiristy (vieläkään), miettii hän.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9676 : Joulukuu 18, 2022, 23:14:50 »
Mietin tuossa, että onko maailman mielenterveystyössä oikeasti kaikki hyvin? Ei se ainakaan helpota, että psykiatri päästää vaimonsa hengiltä. Onko terve mieli oikeasti määritelty siten, että miten valtaosa mielenterveyden käsittää ja miten heidät on opetettu niin se on sitten se vakio? Entä jos se sama valtaosa ihmisistä on kuitenkin sekaisin kuin seinäkello niin siltikö? Joku hyväksyy tappamisen, mutta se on ihan ok jos valtio siunaa sen. Sekö on sitten tervettä?

Käynyt joskus Totti Karpelan puhejudo kurssilla niin en kyllä voinut muuta miettiä koko kurssin aikana, että meitä opettaa mieluummin puhumaan kuin lyömään ihminen joka vetelee naistaan pitkin korvia jos ei puhe tehoa..

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9677 : Joulukuu 18, 2022, 23:24:29 »
^ Semmosta se koulutus teettää..

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9678 : Joulukuu 18, 2022, 23:36:42 »
Jos parisuhteessa on vähän hankalat ajat, niin onko joulu antamisen ja rakkauden aikaa vai onko entistä enemmän pinnat kireällä.
Yli kolmenkymmenenvuoden kokemuksella: on antamista ja rakkautta, ei pinna kiristy (vieläkään), miettii hän.

Hmmh, hitto. Vaikka Enkeli olenkin niin toivoin yhteen suhteeseen vähän säröjä jouluna 😂

Just tän takia pitäs nussia naimisissa olevia miehiä vain horona, ei siviilissä. Siviilissä alkaa heti kiinnostelemaan liikaa  :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9679 : Joulukuu 18, 2022, 23:49:08 »
Vaan se jokin meissä varatussa vaan vetää puoleensa... :weightlifting:
I see what is right and approve, but I do what is wrong