Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989097 kertaa)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9140 : Elokuu 30, 2022, 15:16:17 »
Kuinka voi olla joillekin suomen kieli vaikeaa?!?
Jos kerron ekassa viestissä, et mua saa nuolla, niin sitten liki seuraavassa viestissä kysytään et saako pillua nuolla! No ei saa, kun pelkästään korvaa!
Oonko ilkee, jos kirjotan et menee ettimään sitä runkkumatskua muualta? Mä en meinannu alkaa kyl kirjeenvaihtoon. Huoh.

Näitä pällejä riittää, mulla eilen paloi käämit täysin kun taas yksi pölhökustaa lisäsi mut omaan Telegramiinsa ja aloitti keskustelun sillä vitun ikiaikaisella ja kuluneella repliikillä. Huoh.. 🤯
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9141 : Elokuu 30, 2022, 17:50:01 »
Kuinka voi olla joillekin suomen kieli vaikeaa?!?
Jos kerron ekassa viestissä, et mua saa nuolla, niin sitten liki seuraavassa viestissä kysytään et saako pillua nuolla! No ei saa, kun pelkästään korvaa!
Oonko ilkee, jos kirjotan et menee ettimään sitä runkkumatskua muualta? Mä en meinannu alkaa kyl kirjeenvaihtoon. Huoh.

Kyllä on taas pistänyt miettimään, että tekstin ymmärtäminen on joillakin hakusessa.  8)

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9142 : Elokuu 30, 2022, 19:25:17 »
Kuinka voi olla joillekin suomen kieli vaikeaa?!?
Jos kerron ekassa viestissä, et mua saa nuolla, niin sitten liki seuraavassa viestissä kysytään et saako pillua nuolla! No ei saa, kun pelkästään korvaa!
Oonko ilkee, jos kirjotan et menee ettimään sitä runkkumatskua muualta? Mä en meinannu alkaa kyl kirjeenvaihtoon. Huoh.

Kyllä on taas pistänyt miettimään, että tekstin ymmärtäminen on joillakin hakusessa.  8)

😀, olisit Ronja laittanut että saa nuolla korvaa tai varpaanvälit:).
Arvaa kun tuommoinen tulee paikan päälle...kysyy varmaan "nytkö pannaan"? Mihin?
Ai mä vai?? 😀

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9143 : Elokuu 30, 2022, 22:47:09 »

Jos kerron ekassa viestissä, et mua saa nuolla, niin sitten liki seuraavassa viestissä kysytään et saako pillua nuolla! No ei saa, kun pelkästään korvaa!


Jäi kylläkin nyt epäselväksi, että saako vai eikö  ???
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9144 : Syyskuu 01, 2022, 18:24:35 »
Mietin kuinka paljon vielä saataisiin forkalle,
"Tietäisikö kukaan, olisiko kenelläkään, onko kukaan käynyt" jne. topikkejä..
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9145 : Syyskuu 01, 2022, 18:27:28 »
^ Veikkaan että aivan helvetin paljon..
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9146 : Syyskuu 01, 2022, 20:31:39 »
Että pitäiskö keksiä tikusta asiaa ja käydä yhden hyvännäköisen ortopedin luona.

Vitsi mä tykkään sen tavasta hymyillä ja vähän flirttaillen tuijotella suoraan silmiin!

Iiih  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6844
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9147 : Syyskuu 01, 2022, 22:04:16 »
Että pitäiskö keksiä tikusta asiaa ja käydä yhden hyvännäköisen ortopedin luona.

Vitsi mä tykkään sen tavasta hymyillä ja vähän flirttaillen tuijotella suoraan silmiin!

Iiih  :inlove:

Sinuna olisin jo varannut ajan  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9148 : Syyskuu 08, 2022, 03:52:41 »
Toinen Kummipoika täytti eilen vuosia - ollaan samojen alkusyksyn päivien poikia. Pahasta krapulasta huolimatta pystyin ojentamaan Hänelle käteni maalaismaisemassa ja tehtiin  "maastotiedustelu" - kympin rajapyykin jälkeen tajuaa selkeästi asioita yllättävän tarkasti... - Jopa Äitinsä osoitti suurpiirteisyytensä iltahämyssä. Mutta ei ollut laskelmoitua.

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 202
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9149 : Syyskuu 08, 2022, 07:55:19 »
Pitäisköhän vaan paketoida tämä ”harrastus”, kun aina tapaamisen jälkeen on jotakuinkin pettynyt olo, vaikka tapaisi tälläkin foorumilla suuresti hehkutetun palveluntarjoajan

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9150 : Syyskuu 08, 2022, 10:09:16 »
Pitäisköhän vaan paketoida tämä ”harrastus”, kun aina tapaamisen jälkeen on jotakuinkin pettynyt olo, vaikka tapaisi tälläkin foorumilla suuresti hehkutetun palveluntarjoajan

Mietin, että mistä se johtuu?  🤷‍♀️ Mutta on kurjaa tietty, eihän tästä pettynyt olo pitäisi jäädä 😒 Jospa pikku tauko ja sitten uudella innolla  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9151 : Syyskuu 08, 2022, 11:10:10 »
Pitäisköhän vaan paketoida tämä ”harrastus”, kun aina tapaamisen jälkeen on jotakuinkin pettynyt olo, vaikka tapaisi tälläkin foorumilla suuresti hehkutetun palveluntarjoajan

Mulla on välillä kans, itsellä syy ihan selkeä kun kaipais sitä pidempiaikaista suhdetta eikä vain tunnin iloittelua.

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9152 : Syyskuu 08, 2022, 11:48:28 »
Pitäisköhän vaan paketoida tämä ”harrastus”, kun aina tapaamisen jälkeen on jotakuinkin pettynyt olo, vaikka tapaisi tälläkin foorumilla suuresti hehkutetun palveluntarjoajan

Mietin itse tänään hetki sitten just samaa kun autoilin tapaamisesta tyydyttämättömänä takaisin päin suuresti hehkutetun kotimaisen palveluntarjoajan luota.

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 202
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9153 : Syyskuu 08, 2022, 12:13:04 »
Pitäisköhän vaan paketoida tämä ”harrastus”, kun aina tapaamisen jälkeen on jotakuinkin pettynyt olo, vaikka tapaisi tälläkin foorumilla suuresti hehkutetun palveluntarjoajan

Mietin, että mistä se johtuu?  🤷‍♀️ Mutta on kurjaa tietty, eihän tästä pettynyt olo pitäisi jäädä 😒 Jospa pikku tauko ja sitten uudella innolla  :kiss:

Tämä on ns. pidempiaikainen vaiva. Kokeillut taukoakin jossain vaiheessa, mutta ei juurikaan auttanut. Mä luulen, että mun ”haaveet” ei nyt vaan kohtaa saadun ilon kanssa. Tämän vuoden osalta homma kyllä ainakin tais olla nyt tässä

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 202
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9154 : Syyskuu 08, 2022, 12:14:57 »
Pitäisköhän vaan paketoida tämä ”harrastus”, kun aina tapaamisen jälkeen on jotakuinkin pettynyt olo, vaikka tapaisi tälläkin foorumilla suuresti hehkutetun palveluntarjoajan

Mulla on välillä kans, itsellä syy ihan selkeä kun kaipais sitä pidempiaikaista suhdetta eikä vain tunnin iloittelua.

Minä en edes välttämättä kaipaisi pidempiaikaista suhdetta. Jos edes sais vartin setin niin, että sen jälkeen olis jonkun aikaa fiilis pilvissä

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1833
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9155 : Syyskuu 08, 2022, 19:12:53 »
Mietin että mahtaako Ronjan varaslähtö peppuperjantaihin saada jatkoa tänään. Vihreät pikkarit on mun suosikit peräsimenpeitteenä  :o

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9156 : Syyskuu 08, 2022, 20:41:23 »
^ nyt mietin totakin, mutta mietin että voi olla uusi alku edessä kun työpaikkahakemus lähti menee...
Shikita ga nai

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9157 : Syyskuu 08, 2022, 20:53:06 »
Mietin että kuinka onnellinen olenkaan kun mulla on aivan ihanat työkaverit! Se onkin sellaista luksusta jota rahalla ei voi saada. No ihan kaikki eivät ole hirmu kivoja, muutama tällainen raskas tyyppikin löytyy mutta asiasta ei tarvitse piitata koska heidän kanssaan ei tarvitse olla kovin paljoa tekemisissä ja jos pitääkin niin asialliset hommat ja yhteistyökuviot pystyy hoitamaan asiallisella tavalla.

Taisin joskus keväällä kirjoittaa yhdestä naistyökaveristani joka herätti minussa kivoja fiiliksiä. No, herättää edelleen, olen myöntänyt itselleni että olen ihastunut häneen. Nautin kaikista tilaisuuksista kun saan keskustella hänen kanssaan ja nautin kun saan lepuuttaa silmiäni hänessä. Tällä naisella on upea vartalo, on aika lyhyt ja hoikka mutta hänellä on hyvät rinnat ja peppu, kauniiden kasvojen lisäksi. Tiedän että tunne on yksipuolinen, siksikin koska en ole hänen tasoaan mutta en välitä siitä koska välillämme ei ikinä tarvitsekaan tapahtua mitään sen enempää. Onpahan hän kuitenkin ilahduttamassa arkeani ja minun ei tarvitse kärsiä niistä persoonansa negatiivisista puolista joiden olemassaolon tiedostan ja jotka käyvät konkreettisesti ilmi parisuhteessa. Olen lähes varma että nainen tietää minun ihastuneen itseensä mutta hänkään ei välitä siitä eikä välttele minua, pitää minua varmastikin ihan harmiottomana työkaverina. Ja tavallaan varmasti pitääkin minusta jollakin tasolla, siis työkaverina.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9158 : Syyskuu 09, 2022, 21:23:18 »
N A T S I kaupassa, Kärkkäisellä paskan möi
Why so fragile?

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #9159 : Syyskuu 09, 2022, 21:33:40 »
N A T S I kaupassa, Kärkkäisellä paskan möi

Ostit ruohonleikkurin vai..?
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass