Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989107 kertaa)

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8620 : Huhtikuu 25, 2022, 15:57:44 »

Mietiskelen Pimua testailemassa Bikineja 😜
Mietiskelen et koskahan jousimies näkee meikän uudet biksut 🙄🤭
Otatko biksut mukaan reissuun? 🤔
Voipi olla että pian näen Biksut & Berberin ja tytöt 😍

Ny ei parane miettiä enempää tai jossain päässä poksahtaa  :wanker:

..etkö vieläkään ole niitä nähnyt 😱😘

Kivan väriset!  :inlove:
Niin on 🤪 Siis väri on Ihana, mun lempiväri  :inlove:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8621 : Huhtikuu 25, 2022, 16:18:57 »
Mietin miksei Venlan tissejä ole hetkeen näkynyt Tissit kuva ketjussa?  ::)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8622 : Huhtikuu 25, 2022, 16:29:00 »
Mietin miksei Venlan tissejä ole hetkeen näkynyt Tissit kuva ketjussa?  ::)

Mäkin aloin nyt miettimään tätä 🤔

Venlaaaaaa! We want tissejä!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8623 : Huhtikuu 25, 2022, 18:02:40 »
^ What we want? Venlan tissejä!!! When we want Venlan tissejä? NOOOOOOWWWWWWWWWWW!!!!!!!! 😅
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8624 : Huhtikuu 25, 2022, 22:04:10 »
Luin ketjua ja aloin miettimään Venlan tissejä. Hei Venla, herätys, niitä kaivataan. Myös minä kaipaan: olet tisseinesi ilahduttanut arkeani ja edelleen muistelen sinua lämmöllä. Olet saanut eräänkin ihmisen pulssin kiihtymään kivalla tavalla, ainakin minun. Tässä kohdassa voisin heittää kiitoksen pöytään ja suunnata sen sinulle. Sinä oot kiva tyttö.

Mulla oli toinenkin asia mitä ajattelin. Työ. Se on aika merkityksellinen asia ihmisen elämässä. Mulla oli vaihe jolloin työssäkäynti oli tervan juontia, en nauttinut siitä lainkaan ja oli ikävä fiilis joka aamu mennä töihin. Olin aika poikki. Noina aikoina ostin joka perjantai EuroJackpotin ja launataina Loton ihan vaan siksi että jos onni potkaisisi minua ja voisin vetäytyä työelämstä pois. Tietenkään niin ei ikinä käynyt ja raahauduin töihin hammasta purren. Joitakin asioita muuttui ja viime aikoina olen - jos en nyt nauttinut niin ainakin viihtynyt työssäni. Minusta tuntuu siltä että tekemälläni työllä on merkitystä. Ei se itsestään suju, minun on ponnisteltava päivittäin taikka ainakin useampana päivänä viikossa ja koen että ponnistuksiani arvostetaan.

Tämä on loppujen lopuksi aika ihanaa jopa, kokemuksesta tiedän että asia ei ole itsestäänselvyys. Ja jonakin yksittäisenä päivänä voi tulla lunta tupaan ja sitten tuntuukin taas hölmöltä mutta uskon että tuollaiset tuntemukset ovat yksittäisiä, ei päivittäisiä ja niiden kanssa pärjäilee. Mulla on myös sikäli kiva juttu työssä että eräällä työkaverittarellani on hyvät tissit ja me juttelemme päivittäin ja se on kivaa. Vaikuttaa työssäviihtyvyyteen sekin. Kuitenkaan ei ole mitenkään mahdollista että kertoisin hälle että haluan panna sua myöskin mutta sellaista tämä elämä vaan on.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6844
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8625 : Huhtikuu 25, 2022, 22:39:55 »

Mulla oli toinenkin asia mitä ajattelin. Työ. Se on aika merkityksellinen asia ihmisen elämässä. Mulla oli vaihe jolloin työssäkäynti oli tervan juontia, en nauttinut siitä lainkaan ja oli ikävä fiilis joka aamu mennä töihin. Olin aika poikki. Noina aikoina ostin joka perjantai EuroJackpotin ja launataina Loton ihan vaan siksi että jos onni potkaisisi minua ja voisin vetäytyä työelämstä pois. Tietenkään niin ei ikinä käynyt ja raahauduin töihin hammasta purren. Joitakin asioita muuttui ja viime aikoina olen - jos en nyt nauttinut niin ainakin viihtynyt työssäni. Minusta tuntuu siltä että tekemälläni työllä on merkitystä. Ei se itsestään suju, minun on ponnisteltava päivittäin taikka ainakin useampana päivänä viikossa ja koen että ponnistuksiani arvostetaan.


Hyvä, että nyt työssäviihtyvyys on parantunut  :drinking: Sehän on minusta ainakin yksi tärkeimpiä asioita. Varsinkin hyvässä porukassa on oikeastaan hemmetin helppo toimia, kun ei tartte miettiä turhia vääntöjä ja yhteishenki pelaa hienosti.

Aika normaalia on myös se, että välillä duuni on tervanjuontia, eikö elämäkin mene sykleissä? Liian tasainenkin on hemmetin tylsää. Elämässähän epäjärjestys on todellisempaa. Voin sanoa, että samainen tunne mahtuu myös minun työhistoriaan.

Tissit on aina mukavia - :kiss: :inlove: ja hyvä, että duuni kulkee paremmin
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8626 : Huhtikuu 25, 2022, 23:09:31 »
No nii,nyt mäkin mietin Venlan tissejä😜
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8627 : Huhtikuu 26, 2022, 16:23:02 »

Mietiskelen Pimua testailemassa Bikineja 😜
Mietiskelen et koskahan jousimies näkee meikän uudet biksut 🙄🤭
Otatko biksut mukaan reissuun? 🤔
Voipi olla että pian näen Biksut & Berberin ja tytöt 😍

Ny ei parane miettiä enempää tai jossain päässä poksahtaa  :wanker:

..etkö vieläkään ole niitä nähnyt 😱😘

Kivan väriset!  :inlove:
Niin on 🤪 Siis väri on Ihana, mun lempiväri  :inlove:

Ehkä joskus näet ne livenä kans ;)
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8628 : Huhtikuu 26, 2022, 16:35:53 »
No nii,nyt mäkin mietin Venlan tissejä😜

Minäkin 😅 en ole nähnyt niitä aikoihin 😱
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8629 : Huhtikuu 26, 2022, 16:40:54 »
^ Hep! En mäkään ja rupes harmittaan  ;D !
Mutta;
Onko se Raymond Chandlerin alitajuista ihannointia valita juuri se hetki kapakassa kun toiset, poikkeuksetta vastuuntuntoiset ihmiset, palaavat töistä suoraan kotiin ja kansoittavat baarit vasta parin tunnin päästä, vai mistä mahtaa johtua..? - Tämä on kuitenkin tietyllä tavalla pysähtynyt tuokio; hiljaista ja avaraa. Tätä tunnetta on haettu (ja koettu) ajoittain jo yli neljännesvuosisata. - No ei muuta kuin Prost sille ja niille kaikille jokka tänkin ymmärtää 🍻.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8630 : Huhtikuu 26, 2022, 20:32:45 »
Kauan Venla pihtaa niitä tissejä, joita koko forkka miettii?  :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8631 : Huhtikuu 26, 2022, 20:43:04 »
Hyvä Venla. Ei pidä tarttua yllytykseen.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8632 : Huhtikuu 26, 2022, 20:44:59 »

Mä olen optimisti Venlan tissien suhteen 😊
Amator

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2609
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8633 : Huhtikuu 26, 2022, 21:24:54 »
monetko lastit pitää heittää et saa yhen talouspaperirullan tuhottua ja jos kuitenkin koittaa vähän säästeliäämmin käyttää paperia?  :wanker:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8634 : Huhtikuu 26, 2022, 22:22:07 »
Kuinka suuri osa Maustetyttöjen suosiosta johtuu Kaisa Karjalaisen ulkonäöstä?
Kaisa on tosi hot.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8635 : Huhtikuu 26, 2022, 22:55:36 »
Venlan tissejä. 🙈

Ja sitä että pitäisiköhän suunnitella kesälomansa saitin kalenterin mukaan..? 🤔  :behind: :behind:
Pörrö on aina plussaa

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8636 : Huhtikuu 26, 2022, 23:15:29 »
monetko lastit pitää heittää et saa yhen talouspaperirullan tuhottua ja jos kuitenkin koittaa vähän säästeliäämmin käyttää paperia?  :wanker:
43 kertaa  :wanker:, aluksi menee paperia enemmän mutta lopuksi 30 varvin jälkeen voi samaa palaa käyttää pariin kertaan 🤔
Ja kyseessä siis PuoliArkki…
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8637 : Huhtikuu 26, 2022, 23:51:31 »
monetko lastit pitää heittää et saa yhen talouspaperirullan tuhottua ja jos kuitenkin koittaa vähän säästeliäämmin käyttää paperia?  :wanker:

Laatusisältöä! :D

Aloin miettimään, että mitäs jos sen yhden talouspaperirullan kyllästäisi siemenellä sen sijaan, että tuhlaisi siinä olevaa paperia pyyhkimiseen. Siinä kun kynnetön alkaa nykimään, tuikkaa sen paperirullan kylkeen ja vapauttaa lastit rullan kuituihin. Kyllä varmasti joku 50 varvia saa siihen määrään paperia ennen kuin mokoma alkaa hilseilemään hävyttömyyksiä hengitysilmaan.

Ja nyt kun ajatuksen annetaan lentää, miksei saman tien ota vaan froteepyyhettä siihen viekkuun vapautuksia kaappaamaan. Seisookin kohta ihan itsestään, kun vähän tärkkää. :)

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6844
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8638 : Huhtikuu 27, 2022, 00:25:55 »
monetko lastit pitää heittää et saa yhen talouspaperirullan tuhottua ja jos kuitenkin koittaa vähän säästeliäämmin käyttää paperia?  :wanker:

Riippuu kuinka pitkä se rulla on? Ja monta paperia käyttää yhdellä kertaa. Onko normiarkki vai puoliarkki. Ei myöskään hajuakaan onko rullat saman pituisia? Jos rulla olisi 10m, niin oisko n. 50 kertaa normipaperilla. Puoliarkkirunkkarit voi päästä 100 kertaan ja, halvinta on toki, jos ekomies pyyhkii naapurin verhoon  8)

Ei muuta kuin laskemaan senttihintaa per runkkaus  :headbang:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8639 : Huhtikuu 27, 2022, 07:24:12 »
Missä on Pekonen? :-\
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant