Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989284 kertaa)

Poissa Vieras0285

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8180 : Maaliskuu 05, 2022, 12:07:26 »
Duoa Ronjan ja Enkelin kanssa. Vois olla aika kuumaa!

Edit: ja nyt mietin että kai sitä pitäs kutsua trioksi jos kolmestaan puuhattais :)

Pitäskö ruveta selaamaan kalentereita?

Ehdottomasti!  :kiss:

Mä voisin olla kans kiinnostunut tästä kombinaatiosta, tosin ilman Janista. Sori vaan. 8)

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8181 : Maaliskuu 05, 2022, 18:38:31 »
Tajusin tänään etten oikeastaan välitä suihinotoista, koska ne turruttavat paikat liian nopeasti ja kliimaksi vain vaikeutuu. 

Oon toistakymmentä vuotta ajatellut että ehkä en ole vain löytänyt täydellistä bloukkaria (yhtä poikkeusta lukuunottamatta) :blowjob:, mutta kyllä se taitaa olla niin että en vaan saa siitä irti tarpeeksi. Ehkä tän takia flesuissakaan ei alipaine toimi itselle ollenkaan.

Hipsuttelu ja nuoleminen sitten erikseen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8182 : Maaliskuu 05, 2022, 18:53:36 »
^ Mikään ei voita sellaista aamua missä kukko on akan kitusissa asti ja sitä kukkoa akka lutkuttelee ja nuolee ihan niin monta tuntia kunnes saa valkoista aamupalaa nieltäväkseen.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8183 : Maaliskuu 05, 2022, 21:03:40 »
Duoa Ronjan ja Enkelin kanssa. Vois olla aika kuumaa!

Edit: ja nyt mietin että kai sitä pitäs kutsua trioksi jos kolmestaan puuhattais :)

Pitäskö ruveta selaamaan kalentereita?

Ehdottomasti!  :kiss:

Mä voisin olla kans kiinnostunut tästä kombinaatiosta, tosin ilman Janista. Sori vaan. 8)

No hitto! Eihän elämästä ikinä tiedä 😉  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8184 : Maaliskuu 06, 2022, 10:47:40 »
Kun tämä kaikki lumimäärä kohta alkaa sulaa, mahtaako kumisaappaissa varret riittää vesiesteiden ylitykseen. 🤔
Pörrö on aina plussaa

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8185 : Maaliskuu 06, 2022, 10:49:56 »
Sitä, miten paljon kahvia voi mahtua päivässä pieneen ihmiseen🧐
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8186 : Maaliskuu 06, 2022, 10:52:00 »
^
Kahvilla on aineenvaihduntaa kiihdyttävä vaikutus, joten paljon.

Siitä tulikin mieleen, että mietin pistäisinkö pinpit suhiseen?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8187 : Maaliskuu 06, 2022, 10:53:31 »
^
Kahvilla on aineenvaihduntaa kiihdyttävä vaikutus, joten paljon.

Siitä tulikin mieleen, että mietin pistäisinkö pinpit suhiseen?

Tämä on aina hyvä idea☕️
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8188 : Maaliskuu 06, 2022, 10:56:04 »
Duoa Ronjan ja Enkelin kanssa. Vois olla aika kuumaa!

Edit: ja nyt mietin että kai sitä pitäs kutsua trioksi jos kolmestaan puuhattais :)

Pitäskö ruveta selaamaan kalentereita?

Ehdottomasti!  :kiss:

Mä voisin olla kans kiinnostunut tästä kombinaatiosta, tosin ilman Janista. Sori vaan. 8)

No hitto! Eihän elämästä ikinä tiedä 😉  :kiss:

No ei todellakaan tiedä! Saas nähdä mitä me keksitään!  😉  :kiss:
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8189 : Maaliskuu 06, 2022, 13:12:45 »
Joko mä oon puutteessa tai sitten kevätaurinko tekee taikojaan 🤔, mutta ai että kohtaamani mies tuoksui hyvältä! Harmi, kun ei ollu mitään tekosyytä millä ois päässy vähän lähempää nuuskimaan!
Aivan mahtavaa, kun tulee kevät ja kesä ja saa taas pukea kesämekon ja biksut!! 😍
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2022, 13:15:13 kirjoittanut Ronja »
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8190 : Maaliskuu 06, 2022, 13:20:52 »
Joko mä oon puutteessa tai sitten kevätaurinko tekee taikojaan 🤔, mutta ai että kohtaamani mies tuoksui hyvältä! Harmi, kun ei ollu mitään tekosyytä millä ois päässy vähän lähempää nuuskimaan!
Aivan mahtavaa, kun tulee kevät ja kesä ja saa taas pukea kesämekon ja biksut!! 😍

Eiks juttu menee jotenkin näin:

- Anteeksi, mielenkiitoinen tuoksi teillä. Mikähän mahtaa olla jotta voisin ostaa sinul... eikus miehelleni sitä....?
Shikita ga nai

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8191 : Maaliskuu 06, 2022, 13:22:16 »
Mietin Ronjaa kesämekossa ja/tai biksuissa :wanker:

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8192 : Maaliskuu 06, 2022, 15:21:56 »

Kesämekkojen ja biksujen täyttämiä tunnelmia ja tuoksuja 😊
Amator

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8193 : Maaliskuu 06, 2022, 19:29:02 »
Joko mä oon puutteessa tai sitten kevätaurinko tekee taikojaan 🤔, mutta ai että kohtaamani mies tuoksui hyvältä! Harmi, kun ei ollu mitään tekosyytä millä ois päässy vähän lähempää nuuskimaan!
Aivan mahtavaa, kun tulee kevät ja kesä ja saa taas pukea kesämekon ja biksut!! 😍


Eiks juttu menee jotenkin näin:

- Anteeksi, mielenkiitoinen tuoksi teillä. Mikähän mahtaa olla jotta voisin ostaa sinul... eikus miehelleni sitä....?

Tai, ”Anteeksi herra, tuoksunne on erittäin miellyttävä. Olisko mahdollista tuoksutella sitä hieman lähemmin?”
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8194 : Maaliskuu 06, 2022, 20:17:38 »
Joko mä oon puutteessa tai sitten kevätaurinko tekee taikojaan 🤔, mutta ai että kohtaamani mies tuoksui hyvältä! Harmi, kun ei ollu mitään tekosyytä millä ois päässy vähän lähempää nuuskimaan!
Aivan mahtavaa, kun tulee kevät ja kesä ja saa taas pukea kesämekon ja biksut!! 😍

Selkeästi molempia😅 ja kevätauringosta ☀️ juontuu tuo puute joka ei niin vaan panemallakaan poistu. Aina keinon keksii tuohon nuuhkutteluun, hymy leveäksi ja rohkeasti kysymään 😊


« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2022, 20:23:49 kirjoittanut Stan »

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8195 : Maaliskuu 06, 2022, 20:41:19 »
Joko mä oon puutteessa tai sitten kevätaurinko tekee taikojaan 🤔, mutta ai että kohtaamani mies tuoksui hyvältä! Harmi, kun ei ollu mitään tekosyytä millä ois päässy vähän lähempää nuuskimaan!
Aivan mahtavaa, kun tulee kevät ja kesä ja saa taas pukea kesämekon ja biksut!! 😍


Mulla oli hupparipäällä ja plehat päässä, kun näit mut. En viittiny häiritä sua, kun paikat niin kipeenä eilisestä, kun vaimo vaatii osansa ja otin skottiviskiä eilen enemmän laki määrää. Vaimo ehdotti käytä tätä tuoksua ja kai sekin on joskus oikeassa.   

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8196 : Maaliskuu 06, 2022, 21:05:51 »
Joko mä oon puutteessa tai sitten kevätaurinko tekee taikojaan 🤔, mutta ai että kohtaamani mies tuoksui hyvältä! Harmi, kun ei ollu mitään tekosyytä millä ois päässy vähän lähempää nuuskimaan!
Aivan mahtavaa, kun tulee kevät ja kesä ja saa taas pukea kesämekon ja biksut!! 😍


Mulla oli hupparipäällä ja plehat päässä, kun näit mut. En viittiny häiritä sua, kun paikat niin kipeenä eilisestä, kun vaimo vaatii osansa ja otin skottiviskiä eilen enemmän laki määrää. Vaimo ehdotti käytä tätä tuoksua ja kai sekin on joskus oikeassa.

Täytyy sanoa, että vaimolla on kyllä hyvä maku! Se tuoksu suorastaan kutsuu lähelle, todella lähelle, painautumaan vasten..  :inlove:
Mutta kyllä tässä salarakas odottaa jonkinlaista hyvittelyä, kun on jäänyt nyt niin vähälle huomiolle. Toki ymmärrän, ettei ihan aina voi julkisesti, mutta…

Oon muuten kuullu sanonnan, et sillä se lähtee millä on tullutkin.. :behind:
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8197 : Maaliskuu 06, 2022, 21:24:57 »
Mietin, että tulisiko Ronja istumaan mun naaman päällä?  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6844
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8198 : Maaliskuu 06, 2022, 21:30:28 »
Joko mä oon puutteessa tai sitten kevätaurinko tekee taikojaan 🤔, mutta ai että kohtaamani mies tuoksui hyvältä! Harmi, kun ei ollu mitään tekosyytä millä ois päässy vähän lähempää nuuskimaan!
Aivan mahtavaa, kun tulee kevät ja kesä ja saa taas pukea kesämekon ja biksut!! 😍

Puutteessa tai ei, mutta kyllä myöskin naisen hyvä tuoksu vetää puoleensa  :inlove:

Auringolla on hyvät puolensa  :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8199 : Maaliskuu 07, 2022, 00:22:09 »
Kahta viimeistä tapaamista. Kumpikin pt kuuluu siihen ryhmään joiden kanssa on aina ollut tajuttoman hyvää seksiä. Nyt toisen kanssa - aina vaan paranee ja leijuen kotiin. Toinen taas - kliininen suoritus eikä oikein mitään fiilistä vaikka aiemmin seksi on ollut tajunnan räjäyttävää. Mietin mistä johtui ja miten voi olla näin iso muutos!?
#maksuseksionihanaa