Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988893 kertaa)

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8040 : Helmikuu 22, 2022, 23:24:31 »
Mietin, että meniköhän moni tänään naimisiin kun on palindromipäivä?

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8041 : Helmikuu 22, 2022, 23:35:18 »
Opettelin tänä aamuna laskemaan ykkösestä kahteenkymmeneen fääriksi. Mietin että tekeeköhän sillä tiedolla mitään?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6843
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8042 : Helmikuu 23, 2022, 00:42:54 »
Katoin just kun robotti teki golfissa holarin. Ei tarvita enää ihmistä siihenkään

Robotille se vasta helppoa pitäisikin olla  :whipping:

Aattele ku tulee miesrobotit nii meitä ei tarvii enää siihenkään😁

Varmaan niitäkin jo löytyy  :laught: 8)
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8043 : Helmikuu 23, 2022, 11:46:59 »
Buäh, miten saan rakkaan työnantajan ymmärtämään että jos huudeille tulee mieleenkiintoinen vieras ei suunnitella jotain aikaavievää "keskellä ei mitään"?
Shikita ga nai

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8044 : Helmikuu 23, 2022, 13:50:43 »
Marski R.I.P.

Miten käy nyt Suomen puolustuksen, jos Venäjä hyökkää tänne?

https://www.is.fi/viihde/art-2000008635491.html
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6843
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8045 : Helmikuu 23, 2022, 14:16:54 »
Buäh, miten saan rakkaan työnantajan ymmärtämään että jos huudeille tulee mieleenkiintoinen vieras ei suunnitella jotain aikaavievää "keskellä ei mitään"?

Vaihtamalla duunia/duunipaikkaa?  :whipping: Se siitä rakkaasta..
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8046 : Helmikuu 23, 2022, 15:19:08 »

Vaihtamalla duunia/duunipaikkaa?  :whipping: Se siitä rakkaasta..

Käynyt mielessä... ...mutta... Mitäs mahtaa esinainen sanoa jos kerron hänelle ettei käy koska aattelin mennä panemaan?
Shikita ga nai

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8047 : Helmikuu 23, 2022, 21:46:35 »
Mietin sellaista, että mielestäni maksulliset seksipalvelut ovat vain sinkkuihmisille. Tehnyt sitä kun en ollut sinkku, mutta jännä juttu etten tee sitä (juurikaan) kun olen sinkku?? Ei tulisi kyllä mieleenkään soimata ketään siitä, että tekee sitä "varattuna", pois se minusta. Se on vain mielipide. Ja se on kuin persereikä.

Joo, olen Billheili kuten Liftille ja Villelle sanoin jo aiemmin privoilla. Kirjoitin kiitoskirjeen ja se oli totta. En vain osannut olla poissa ja hylätä teitä. Mukava täällä on olla vaikka ei olisikaan enää skenessä. Vaikea kuvitella, että enää huoraa panisin, mutta eihän sitä tiedä. Aika näyttää.

Oikeasti mielelläni vakiintuisin, mutta vain sellaisen kanssa joka olisi sitten se lopullinen. Niitä on vaan 1% kaikista maailman ihmisistä. Yksi on, mutta se ei ole sanonut kyllä. Ehkä ei sanokaan. Laskukaavani mukaan itselleni sopivia naisia on Suomessa 71. Se on aika vähän. Kuten Liftille kirjoitin niin ei ole mitään väliä jos "sisäpiiri" tietää kuka olen, mutta on muutama ulkopuolinen jonka mielestäni ei tarvitse tietää. Siksi tulin toisella nikillä takaisin. Kiitoskirje oli sinänsä totta.

Mut jos nekin "siviilit" saa tietää mitä täällä kirjoittelen niin eipä tuo sinänsä haittaa. Terkkuja vaan sinne ja puspus.

Sen verran tiukkaan keskusteltiin Liftin kanssa, että olkoon tämä nyt sitten viimeinen nikki jota käytän, jos se jotain häiritsee..

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8048 : Helmikuu 23, 2022, 22:03:55 »
^
Arvasin heti alussa muutamasta jutusta ;D.
Minulle ihan sama kuka on milläkin nikillä liikenteessä koska saitti perustuu muutenkin anonyymiteettiin. Toki jos on samaan aikaan monella nimellä niin se ei ole oikein hyvä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8049 : Helmikuu 23, 2022, 22:15:56 »
^^ Nyt tiedän että poika erottui miehestä. Nostan sinulle "kipahattua" se on letsmenoksin esinahasta tehty!

Jos nyt kuitenkin joskus vaihdat nikkiä, vaihda myös tyyliä. Tuosta syystä minä en vaihda nikkiä, koska en vaihtaisi tyyliä.

Mutta, tänään meille saapui uusi zirzirzillaa alias M.U.Timonen the wöö wöö mies. Koska M.U.Timonen on bannattu.

Muistaakseni bannatut eivät saa tehdä uutta mikkiä.

Miten on moderointi?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2022, 22:22:23 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8050 : Helmikuu 23, 2022, 22:27:56 »
samaan aikaan monella nimellä niin se ei ole oikein hyvä.

No sitä en oo tehny, Turskallakaan. Siellä vaihtelin nikkiä, mutta poistin aina edellisen ensin. Kerran kännipäissään loin tänne "Lööperin", mutta sain bannit yhden viestin jälkeen ja Liftikii antoi palautetta asiasta. Se nyt oli semmonen..

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8051 : Helmikuu 23, 2022, 22:29:59 »
Jos nyt kuitenkin joskus vaihdat nikkiä, vaihda myös tyyliä.

Ei osaa. Eikä ole tarvettakaan. Itseasiassa jonkun viestin muistan "Kinderinä" laittaneeni muka erilailla, mutta kun viestit tulee yleensä silleen, että kirjottaa ennenku ajattelee niin ei toimi. En osaa laskelmoida

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8052 : Helmikuu 23, 2022, 22:32:54 »
^ minä olen FBI agentti ja huomasin että TÄNÄÄNKIN,heti kun sait kaljaa koneeseen komnentoit itseäsi.

Kukaan muu ei tee sitä. Edes räkäkännissä. Kukaan muu ei ole niin humalassa että palaa omaan postauksen kerran, saati kaksi.

Edes minä en ole niin tuotteissa, siitä olen kateellinen. Olen aina halunnut keskustella itseni kanssa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2022, 22:34:41 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8053 : Helmikuu 23, 2022, 22:35:42 »
Muistaakseni bannatut eivät saa tehdä uutta mikkiä.
Eli haluat temppiksen pois?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8054 : Helmikuu 23, 2022, 22:38:02 »
^ minä olen FBI agentti ja huomasin että TÄNÄÄNKIN,heti kun sait kaljaa koneeseen komnentoit itseäsi.

Kukaan muu ei tee sitä. Edes räkäkännissä. Kukaan muu ei ole niin humalassa että palaa omaan postauksen kerran, saati kaksi.

Edes minä en ole niin tuotteissa, siitä olen kateellinen. Olen aina halunnut keskustella itseni kanssa.

Mitähän vittua sinä selität? ;D ;D ;D

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8055 : Helmikuu 23, 2022, 22:42:28 »
Mut se oli jännä huomata, että Bili kun oli kirjottanu, niin pikkuhiljaa huomas, että alko keräämään suosioo, että saa palleroita. Kirjoitin sen 3000 viestiä ja sain 5 palleroo. Jossain vaiheessa huomas alkavansa kirjoittaa niin, että saa arvostusta.

Kinderillä lähdin niin, että en tarvii palleroita (niin lähdin itseasiassa Bililläkii). Vähä heitin kyllä tiukkaa keskustelua nollalla pallerolla aluksi niin olis voinu kääntyä punaselle, mutta nyt on 57, joten ei enää haittaa niinkään jos joku ei tykkää

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8056 : Helmikuu 23, 2022, 22:48:55 »
^ hei, ihan oikeasti. Myönnä nyt narsistien kesken = ihailetko itseäsi?
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8057 : Helmikuu 23, 2022, 22:49:02 »
Mietin sellaista, että mielestäni maksulliset seksipalvelut ovat vain sinkkuihmisille. Tehnyt sitä kun en ollut sinkku, mutta jännä juttu etten tee sitä (juurikaan) kun olen sinkku?? Ei tulisi kyllä mieleenkään soimata ketään siitä, että tekee sitä "varattuna", pois se minusta. Se on vain mielipide. Ja se on kuin persereikä.

Joo, olen Billheili kuten Liftille ja Villelle sanoin jo aiemmin privoilla. Kirjoitin kiitoskirjeen ja se oli totta. En vain osannut olla poissa ja hylätä teitä. Mukava täällä on olla vaikka ei olisikaan enää skenessä. Vaikea kuvitella, että enää huoraa panisin, mutta eihän sitä tiedä. Aika näyttää.

Oikeasti mielelläni vakiintuisin, mutta vain sellaisen kanssa joka olisi sitten se lopullinen. Niitä on vaan 1% kaikista maailman ihmisistä. Yksi on, mutta se ei ole sanonut kyllä. Ehkä ei sanokaan. Laskukaavani mukaan itselleni sopivia naisia on Suomessa 71. Se on aika vähän. Kuten Liftille kirjoitin niin ei ole mitään väliä jos "sisäpiiri" tietää kuka olen, mutta on muutama ulkopuolinen jonka mielestäni ei tarvitse tietää. Siksi tulin toisella nikillä takaisin. Kiitoskirje oli sinänsä totta.

Mut jos nekin "siviilit" saa tietää mitä täällä kirjoittelen niin eipä tuo sinänsä haittaa. Terkkuja vaan sinne ja puspus.

Sen verran tiukkaan keskusteltiin Liftin kanssa, että olkoon tämä nyt sitten viimeinen nikki jota käytän, jos se jotain häiritsee..

Nyt oli niiiiiiiiin syvällistä avautumista, että  Heseltä ottaa syrämmestä, kun kuulin tämän "tunnustuksen."  :'(

Tuli oikein tippalinssiin liikutuksesta.  ::)

Oisit vaan hylännyt meidät hyvällä omallatunnolla.

Ei olisi tarvinnut kirjoittaa toista jäähyväiskirjettä.

Vaikea huoraa on panna, jos ei ole rahaa.

Ei siinä aika näytä, ellei ole pimeiden kellojen kauppias.

Kinderille löytyy vain 71 sopivaa naista löytyy Suomesta, ja koko kaikista maailman naisista vain 1%. Ei ole helppoa elämä.  ::)

Löytyisikö kenties Oulusta se elämän rakkaus 70 vai oisko forkan kokenein mimmi se 71?     

Jos siivilinaiset saa tietää, se on tack och adjö eikä pus och kram. 

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8058 : Helmikuu 23, 2022, 22:50:47 »
Mut se oli jännä huomata, että Bili kun oli kirjottanu, niin pikkuhiljaa huomas, että alko keräämään suosioo, että saa palleroita. Kirjoitin sen 3000 viestiä ja sain 5 palleroo. Jossain vaiheessa huomas alkavansa kirjoittaa niin, että saa arvostusta.

Kinderillä lähdin niin, että en tarvii palleroita (niin lähdin itseasiassa Bililläkii). Vähä heitin kyllä tiukkaa keskustelua nollalla pallerolla aluksi niin olis voinu kääntyä punaselle, mutta nyt on 57, joten ei enää haittaa niinkään jos joku ei tykkää
Sun jutuissa on sentään useinmiten selkeesti järkeä. Samaa ei valitettavasti sanoa kaikista muista aktiivikeskustelijoista, joiden tarkoitus on lähinnä sotkea keskusteluita ja mennä heti kiinni yksilöön jos ei ole samaa mieltä.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #8059 : Helmikuu 23, 2022, 22:59:10 »
samaan aikaan monella nimellä niin se ei ole oikein hyvä.

No sitä en oo tehny, Turskallakaan. Siellä vaihtelin nikkiä, mutta poistin aina edellisen ensin. Kerran kännipäissään loin tänne "Lööperin", mutta sain bannit yhden viestin jälkeen ja Liftikii antoi palautetta asiasta. Se nyt oli semmonen..

Ei haittais ollenkaan vaikka myös nykyisellä nikilläs lentäisit täältä huitsin vittuun. Tuskin on Billheili ja Kinder niitä ainoita millä täällä perseilet ja sekoilet.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-