Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988846 kertaa)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7780 : Helmikuu 03, 2022, 10:13:59 »
^Ei ollukkas enää nii jännää ku saitilla. Vitun pellet

Jos ei ymmärrä historiaa, ei voi ymmärtää nykypäivää.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7781 : Helmikuu 03, 2022, 13:30:04 »
Miten ihana pakkaspäivä tänään onkaan. Kauppareissun jälkeen jäin vielä ulos nauttimaan auringonpaisteesta ja valosta. Tällaisia päiviä saisi olla enemmän. Mukavaa päivää kaikille.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7782 : Helmikuu 03, 2022, 13:33:10 »

Harvinaisen mukava viikko ollu tähän asti. Melkein pitää nipistää itseään. Saas nähdä mitä kaikkea kivaa tässä vielä tulee 😊
Amator

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7783 : Helmikuu 03, 2022, 14:30:06 »
Töppäilin tänään liikenteessä ja nyt taidan pysyä loppupäivän visusti sisällä. Nolottaa 🙈. Ekaa kertaa elämässäni ajoin liikenneympyrässä väärään suuntaan, kun en tajunnut ajoissa olevani liikenneympyrässä 🙈. Syytän aurinkoa, joka häikäisi 😬. Onneksi ei tullut autoja vastaan 😬
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7784 : Helmikuu 03, 2022, 15:26:23 »
^Tuosta tuli mieleen kun taajamaan tehtiin ensimmäinen liikenneympyrä ja amispojat kiersivät sitä iltamyöhällä kollotuksissaan väärään suuntaan takaperin vanhalla ladalla, ja kolarihan siinä tuli.
Pojat ajoivat hermostuksissaan marketin pihaan kun poliisi tuli paikalle. Poliisit jututtivat ensin kolarin toista osapuolta ja tulivat sitten sanomaan että se puhalsi yli kahden promillen lukemat ja vielä väitti että te ajoitte liikenneympyrää väärään suuntaan.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7785 : Helmikuu 03, 2022, 16:50:32 »
Että kuinka "mukavaa" on olla vatsataudissa. Toivottavasti ei vain tartu teihin tämän saitin kautta.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7786 : Helmikuu 03, 2022, 18:15:23 »
Töppäilin tänään liikenteessä ja nyt taidan pysyä loppupäivän visusti sisällä. Nolottaa 🙈. Ekaa kertaa elämässäni ajoin liikenneympyrässä väärään suuntaan, kun en tajunnut ajoissa olevani liikenneympyrässä 🙈. Syytän aurinkoa, joka häikäisi 😬. Onneksi ei tullut autoja vastaan 😬

Liikenneympyrässä väärään suuntaan!🤪🙈 Legendaarinen💪🥳😁

Mä oon ajanu jokunen vuosi sitten ykssuuntaista vääräänsuuntaan ja marmattanut autossa olijoille kuinka väärin parkkeeratut nuo tienviereen pysäköidyt autot on😜😁
Amator

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7787 : Helmikuu 03, 2022, 19:21:46 »

10 tuhatta postausta. Rapiat 2,5v. Siihen mahtuu paljon muistoja... Muistelin näitä menneitä vuosia niin jotkut postaukset on piirtynyt voimakkaasti mieleeni, kuin myös jotkut tapaamiset. Huomaan että tunteita on ollu 😊 En todellakaan ole pystynyt suhtautumaan tunteettomasti. Enkä oikeastaan ole edes halunnut. Välillä oon nauranut vedet silmissä ja välillä kyyneleet on virrannu muista syistä. Toisinaan olen huomannut että tapaamisen jälkeen olen ollut ehjempi ihminen ja toisinaan olen tuntenut että neito on saanut tapaamisella muutakin kuin munaa. Olen nauttinut suunnattomasti koetuista tunteista, jaetuista hetkistä, kosketuksista, kuiskauksista ja vaikka mistä. En vaihtais näistä hetkistä juuri mitään pois. Niin tapaamisista kuin näistä postauksista, sillä ne kaikki osaltaan ovat palapelin palasia… Samaan hengenvetoon sanon kuitenkin että tiedän syvällä sisimmässäni ettei Seepeli postaa enää seuraavaa 10. tuhatta viestiä. Joskus tulee se viimeinen viesti mutta se ei ole tänään 😊
Amator

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7788 : Helmikuu 03, 2022, 19:34:28 »

10 tuhatta postausta. Rapiat 2,5v. Siihen mahtuu paljon muistoja... Muistelin näitä menneitä vuosia niin jotkut postaukset on piirtynyt voimakkaasti mieleeni, kuin myös jotkut tapaamiset. Huomaan että tunteita on ollu 😊 En todellakaan ole pystynyt suhtautumaan tunteettomasti. Enkä oikeastaan ole edes halunnut. Välillä oon nauranut vedet silmissä ja välillä kyyneleet on virrannu muista syistä. Toisinaan olen huomannut että tapaamisen jälkeen olen ollut ehjempi ihminen ja toisinaan olen tuntenut että neito on saanut tapaamisella muutakin kuin munaa. Olen nauttinut suunnattomasti koetuista tunteista, jaetuista hetkistä, kosketuksista, kuiskauksista ja vaikka mistä. En vaihtais näistä hetkistä juuri mitään pois. Niin tapaamisista kuin näistä postauksista, sillä ne kaikki osaltaan ovat palapelin palasia… Samaan hengenvetoon sanon kuitenkin että tiedän syvällä sisimmässäni ettei Seepeli postaa enää seuraavaa 10. tuhatta viestiä. Joskus tulee se viimeinen viesti mutta se ei ole tänään 😊
Minä puolestani teen paljastuksen kertoen että olen Seepeli-fani. Olet Seepeli yksi syy sille miksi SeksiSaitti on niinkin hyvähenkinen paikka kuin se on. Hyväntuuliset kommenttisi siellä ja täällä tartuttaa samaa hyvää fiilistä kanssakeskustelijoihin. Monta kertaa olen lievää kateutta tuntien ajatellut että osaisinpa olla yhtä rakentava keskustelija kuin sinä olet. Muistat aina olla ystävällinen muille. Maailma on parempi paikka kun on kaltaisiasi herrasmiehiä esikuvaksi meille muille.
Älä jätä tätä foorumia. Ikinä. Myöskin antisi maksuseksi-keskusteluihin on ihailtava.
Viestiini ei ole kätketty rivien väliin mitään håmåa. Ainakaan kovin paljoa.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7789 : Helmikuu 03, 2022, 19:43:10 »
Seepeli on niitä harvoja tyyppejä täällä, jolle voi nostaa hattua. Hieno ihminen.  :headbang:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7790 : Helmikuu 03, 2022, 20:03:15 »
^^ Oon Joeyn kanssa samaa mieltä. Ilkeilyn ja vittuilun maailmassa tarvitaan hyvää henkeä luova Seepeli  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7791 : Helmikuu 03, 2022, 20:26:28 »
Tulin taas vaikkei kaivattu. On tavallaan merkkivuosi. 10v. tulee näinä aikoina
täyteen, siitä kun kirjoitin ekan postauksen Wörkille. Myöhemmin sitten tänne. jo alussa
sain tavata monta ihqua vosua, Meeme, Venla, Nimara, Blondi, Janita...jne ja kaikki
olivat siloin aina 39v. Voi sentäs, nehän on nyt... ;D   

Vaikka en enää postaile, niin käyn toki täällä kurkkaamassa melkein joka päivä, ainakin
katselen kuvatketjut läpi. Mihinkä sitä tiikeri raidoistaan pääsisi ja panetus ei
koskaan katoa. :D
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2022, 20:28:12 kirjoittanut Rene »
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7792 : Helmikuu 03, 2022, 20:28:44 »
^
Pakko myöntää, että olen kaivannut sinua!  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7793 : Helmikuu 03, 2022, 20:39:41 »
Onnittelut Seepelille kymppitonnista ja hienoa kuulla Renestäkin. Täällä jo pelättiin että Rene on uponnut avantoon moottorikelkkoineen.
EDIT: ei ole onnitteluketju mutta molemmat nyt täällä ovat asian tiimoilta niin hyvä jatkaa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2022, 20:42:44 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6705
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7794 : Helmikuu 03, 2022, 21:18:02 »
^^ Oon Joeyn kanssa samaa mieltä. Ilkeilyn ja vittuilun maailmassa tarvitaan hyvää henkeä luova Seepeli  :inlove:

Yhdyn tähän täysin. Forkka tarvii myös Enkelin. 😊
Pörrö on aina plussaa

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7795 : Helmikuu 03, 2022, 21:31:01 »

Suorastaan häkellyn näistä lämpimistä ajatuksista, kiitos joey_t & kumppanit😊
Amator

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7796 : Helmikuu 03, 2022, 21:50:22 »
Röyh...

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7797 : Helmikuu 03, 2022, 21:58:25 »

10 tuhatta postausta. Rapiat 2,5v. Siihen mahtuu paljon muistoja... Muistelin näitä menneitä vuosia niin jotkut postaukset on piirtynyt voimakkaasti mieleeni, kuin myös jotkut tapaamiset. Huomaan että tunteita on ollu 😊 En todellakaan ole pystynyt suhtautumaan tunteettomasti. Enkä oikeastaan ole edes halunnut. Välillä oon nauranut vedet silmissä ja välillä kyyneleet on virrannu muista syistä. Toisinaan olen huomannut että tapaamisen jälkeen olen ollut ehjempi ihminen ja toisinaan olen tuntenut että neito on saanut tapaamisella muutakin kuin munaa. Olen nauttinut suunnattomasti koetuista tunteista, jaetuista hetkistä, kosketuksista, kuiskauksista ja vaikka mistä. En vaihtais näistä hetkistä juuri mitään pois. Niin tapaamisista kuin näistä postauksista, sillä ne kaikki osaltaan ovat palapelin palasia… Samaan hengenvetoon sanon kuitenkin että tiedän syvällä sisimmässäni ettei Seepeli postaa enää seuraavaa 10. tuhatta viestiä. Joskus tulee se viimeinen viesti mutta se ei ole tänään 😊

Hieno kirjoitus! Hieno mies!
#maksuseksionihanaa

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7798 : Helmikuu 03, 2022, 22:13:28 »

10 tuhatta postausta. Rapiat 2,5v. Siihen mahtuu paljon muistoja... Muistelin näitä menneitä vuosia niin jotkut postaukset on piirtynyt voimakkaasti mieleeni, kuin myös jotkut tapaamiset. Huomaan että tunteita on ollu 😊 En todellakaan ole pystynyt suhtautumaan tunteettomasti. Enkä oikeastaan ole edes halunnut. Välillä oon nauranut vedet silmissä ja välillä kyyneleet on virrannu muista syistä. Toisinaan olen huomannut että tapaamisen jälkeen olen ollut ehjempi ihminen ja toisinaan olen tuntenut että neito on saanut tapaamisella muutakin kuin munaa. Olen nauttinut suunnattomasti koetuista tunteista, jaetuista hetkistä, kosketuksista, kuiskauksista ja vaikka mistä. En vaihtais näistä hetkistä juuri mitään pois. Niin tapaamisista kuin näistä postauksista, sillä ne kaikki osaltaan ovat palapelin palasia… Samaan hengenvetoon sanon kuitenkin että tiedän syvällä sisimmässäni ettei Seepeli postaa enää seuraavaa 10. tuhatta viestiä. Joskus tulee se viimeinen viesti mutta se ei ole tänään 😊
Olet kyllä hieno ja asiallinen kaveri, juttujasi on mukava lukea. 😂
Olisit vielä kivempi kun jättäisit muutamat naiset meillekin tai vaihtaisit ne suklaaseen & kivennäisveteen 🙏🏽

Ps. Onnittelut 10k:sta 😱👍
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7799 : Helmikuu 04, 2022, 05:14:26 »

10 tuhatta postausta. Rapiat 2,5v. Siihen mahtuu paljon muistoja... Muistelin näitä menneitä vuosia niin jotkut postaukset on piirtynyt voimakkaasti mieleeni, kuin myös jotkut tapaamiset. Huomaan että tunteita on ollu 😊 En todellakaan ole pystynyt suhtautumaan tunteettomasti. Enkä oikeastaan ole edes halunnut. Välillä oon nauranut vedet silmissä ja välillä kyyneleet on virrannu muista syistä. Toisinaan olen huomannut että tapaamisen jälkeen olen ollut ehjempi ihminen ja toisinaan olen tuntenut että neito on saanut tapaamisella muutakin kuin munaa. Olen nauttinut suunnattomasti koetuista tunteista, jaetuista hetkistä, kosketuksista, kuiskauksista ja vaikka mistä. En vaihtais näistä hetkistä juuri mitään pois. Niin tapaamisista kuin näistä postauksista, sillä ne kaikki osaltaan ovat palapelin palasia… Samaan hengenvetoon sanon kuitenkin että tiedän syvällä sisimmässäni ettei Seepeli postaa enää seuraavaa 10. tuhatta viestiä. Joskus tulee se viimeinen viesti mutta se ei ole tänään 😊
Minä puolestani teen paljastuksen kertoen että olen Seepeli-fani. Olet Seepeli yksi syy sille miksi SeksiSaitti on niinkin hyvähenkinen paikka kuin se on. Hyväntuuliset kommenttisi siellä ja täällä tartuttaa samaa hyvää fiilistä kanssakeskustelijoihin. Monta kertaa olen lievää kateutta tuntien ajatellut että osaisinpa olla yhtä rakentava keskustelija kuin sinä olet. Muistat aina olla ystävällinen muille. Maailma on parempi paikka kun on kaltaisiasi herrasmiehiä esikuvaksi meille muille.
Älä jätä tätä foorumia. Ikinä. Myöskin antisi maksuseksi-keskusteluihin on ihailtava.
Viestiini ei ole kätketty rivien väliin mitään håmåa. Ainakaan kovin paljoa.

Hienosti kirjoitettu Seepeliltä ja joey_t:ltä nappiluonnehdinta 👍
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 04, 2022, 05:16:29 kirjoittanut RobertLey »