Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989042 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7340 : Joulukuu 23, 2021, 16:14:24 »
Mä sanon vaan sen, että Me Naiset radio on ihan paska. Viime jouluna oli vielä Radio Aalto, joka soitti kuukauden ajan 24/7 joululauluja! Tykkäsin! 😁
:laught: :laught:
Tää oli kyllä pommien pommi. Mää niin sua MariaEnkeli rakastan.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7341 : Joulukuu 23, 2021, 16:19:23 »
Radiokanavista puheenollen. Mietin juuri huonoja radiokanavia ja yksi mikä ensimmäisenä tuli mieleen on NRJ.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7342 : Joulukuu 23, 2021, 21:18:07 »
Monikohan mahtoi tietää, että possun uhraus ja sen syöminen on kunnianosoitus hedelmällisyyden jumala Freyalle?  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7343 : Joulukuu 23, 2021, 21:49:03 »
^ en tiennyt, ja tiedän senkin että huomisell tuli hieman muutoksia ohjelmaan. Isäntäväki sairastuivat, joten mietitään kuvioita hieman uudestaan...
Shikita ga nai

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7344 : Joulukuu 23, 2021, 22:10:15 »
Mietin, että jakaisinko fooruminaamapalkintoja vai en.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7345 : Joulukuu 25, 2021, 08:17:14 »
On se kumma juttu että enon viekkuun kömpiessä pitää joka kakaran kontata kiveksien päältä.
Why so fragile?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7346 : Joulukuu 25, 2021, 09:00:02 »
On se kumma juttu että enon viekkuun kömpiessä pitää joka kakaran kontata kiveksien päältä.
Tämä on kyllä sellainen klassikko.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7347 : Joulukuu 25, 2021, 10:23:31 »
Mietin että tänään vois taas vääntää vähän rautaa mutta vasta illemmalla.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7348 : Joulukuu 25, 2021, 21:07:34 »
Sitä kuinka ihanat vanhemmat mulla on. Joskus mietin, että osaisinpa olla parempi tytär. Vaikka kyllä kai mä ihan ok olen. Vietän paljon aikaa vanhempieni kanssa ja uskon heidän tietävän kuinka paljon rakastan. Nyt mietin, että ehkäpä sanon sen joskus ihan ääneen heille. Että rakastan.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7349 : Joulukuu 25, 2021, 21:15:27 »
^ Ääneen kertominen vahvistaa tunteen, kannattaa ehdottomasti kertoa silloin kun siltä todella tuntuu. Se on sitäpaitsi upean vapauttavaa, kaikille osapuolille 😊

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7350 : Joulukuu 25, 2021, 21:40:10 »
Minkäköhän auton sitä ottaisi nyt keväällä. Eri merkki pitää olla kuin vanha. Vaihtelun vuoksi😁
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7351 : Joulukuu 25, 2021, 21:51:25 »
^
MB ainoa vaihtoehto
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7352 : Joulukuu 25, 2021, 22:02:45 »
^
Mitä mä teen paskalla, kuin ei mulla ole peltoakaan.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7353 : Joulukuu 25, 2021, 22:39:27 »
Sitä kuinka ihanat vanhemmat mulla on. Joskus mietin, että osaisinpa olla parempi tytär. Vaikka kyllä kai mä ihan ok olen. Vietän paljon aikaa vanhempieni kanssa ja uskon heidän tietävän kuinka paljon rakastan. Nyt mietin, että ehkäpä sanon sen joskus ihan ääneen heille. Että rakastan.

Ilman muuta kannattaa sanoa ääneen, vaikka he sen tietäisivätkin. Omalta kohdalta voin vain sanoa että jäi harmittamaan, etten näin tehnyt silloin kun se olisi vielä ollut mahdollista.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7354 : Joulukuu 25, 2021, 23:41:43 »
^ jep, samaa mieltä.

Mietin, sain hääkutsun, avec... mitäs jos sopisi vuokratyttöystävän kanssa siitä että jos tulisi aiheeksi mitä suunnitelmia hänellä on minun suhteen kun toisin joku piirin ulkopuolelta, niin vastaus olisi:"I only use him for sex..."
Shikita ga nai

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7355 : Joulukuu 25, 2021, 23:47:42 »
Viisaita sanoja teiltä  :inlove:Niinhän se on, että ei pitäisi pitää asioita itsestäänselvinä.

Miksi sanojen "Rakastan teitä" sanominen ääneen on niin vaikeeta. Kun kuitenkin rakastaa, maailman eniten.

Olen kai jäyhä suomalainen 🤔😏
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7356 : Joulukuu 25, 2021, 23:52:10 »
Mitäkö mietin? Tällä hetkellä mieleni on puhdas kuin ensilumi.

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7357 : Joulukuu 26, 2021, 00:12:35 »
Sitä kuinka ihanat vanhemmat mulla on. Joskus mietin, että osaisinpa olla parempi tytär. Vaikka kyllä kai mä ihan ok olen. Vietän paljon aikaa vanhempieni kanssa ja uskon heidän tietävän kuinka paljon rakastan. Nyt mietin, että ehkäpä sanon sen joskus ihan ääneen heille. Että rakastan.

Kannattaa sanoa ääneen rakastavansa vanhempiaan. Omiani en saanut hyvästellä kumpaistakaan, lähtivät ns. saappaat jalassa molemmat. Jäi vain tuska ja viiltävä kaipuu. Onneksi etenkin isän kanssa oli elämän suurimmat jutut tullut juteltua läpi jo hänen eläessään.

Elämä on. Sitten se on kohta ohi. Kannattaa käyttää tilaisuus kiittää ja muutenkin tehdä hyviä asioita elämässään. Oma tai läheisen elämä voi päättyä huomenna tai ensi viikolla. Life is a bitch and then you die.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7358 : Joulukuu 26, 2021, 09:09:48 »
Viisaita sanoja teiltä  :inlove:Niinhän se on, että ei pitäisi pitää asioita itsestäänselvinä.

Miksi sanojen "Rakastan teitä" sanominen ääneen on niin vaikeeta. Kun kuitenkin rakastaa, maailman eniten.

Olen kai jäyhä suomalainen 🤔😏

Minä rakasta sinua vaimoni Maria Enkeli.  :inlove: :kiss:

Ei ollut vaikeaa.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7359 : Joulukuu 26, 2021, 09:27:36 »
Jos ensimmäinen huuhdeltava vessa kehitettiin vasta Elisabeth ykkösen aikaan 1500-luvun lopussa niin minkälaiset vessat olivat sitten Neandertalilaisilla? Veikkaan että ei kovinkaan ylelliset.