Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988904 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7280 : Joulukuu 21, 2021, 13:50:24 »
Lue
Itsereflektoi
Kehity

Lukemisen ku jättää pois niin toimii


Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7281 : Joulukuu 21, 2021, 14:09:23 »
Lue

Lukemalla selviää vain, että mitä sinun pitäisi jonkun toisen mielestä olla. Selvitä kuka olet, luo sille perusta ja hävitä kaikki ihmiset elämästäsi jotka eivät hyväksy kuka olet. Voi olla, että olet yksin, mutta kuluttavampaa olla toisten seurassa jotka muka tietää kuka olet tai mitä sinun tulisi olla.

Tämä ihmisten poistaminen sitten näyttäytyy kylmyytenä, mutta en minä itseäni ja lapsiani uhraisi, että jollain tulee hyvä mieli. Se on tyhmää

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7282 : Joulukuu 21, 2021, 14:13:19 »
Mietin sitä että on surullista miten nykyajan telkkarissa tyhjäpäisyyttä ja pinnallisuutta ihannoidaan. Katsoo vaikka näitä sinkkusarjoja.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7283 : Joulukuu 21, 2021, 14:30:31 »
Kutkuttavan aiheen nosti Temppa Temppuliini pöydälle. Joka kerta kun laajennat empatiasi oman lähipiirisi ulkopuolelle, lähipiirisi kärsii. Kun olet empaattinen omassa lähipiirissä, eli niiden ihmisten parissa johon voit oikeasti vaikuttaa (puoliso ja lapset), niin se ei näy ulkopuolelle, koska se ei muille kuulu, eli muiden silmissä olet tunneköyhä.

Jos näytät sen ulos, olet teennäinen ja haet vain itsellesi huomiota.

Negatiivinen tunne tulee kun ihminen menettää jotain. Jis henkilökohtaisella tasolla ei ole menettänyt mitään, niin miten siihen voi suhtautua mitenkään? Jos suhtaudut, saat helpotusta, koska elät toisen kautta, joka kuvastaa sitä, että pakenet itse jotain eli elät toisen elämää. Jos elät toisen elämää, oma elämä jää elåmättä ja lähipiirisi kärsii.

Onhan se nyt hanurista tuhota oma ja läheistensä elämä jos joku toinen menettää jotain. Se nyt vaan on väärin

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7284 : Joulukuu 21, 2021, 18:46:01 »
Aina tulee uhottua, että lähden Timbuktuun. Tänään tarkistin missä se on. Malissa, Länsi-Afrikassa. Ja siellä on 29 astetta lämmintä. Ei huono.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7285 : Joulukuu 21, 2021, 18:58:59 »
Aina tulee uhottua, että lähden Timbuktuun. Tänään tarkistin missä se on. Malissa, Länsi-Afrikassa. Ja siellä on 29 astetta lämmintä. Ei huono.

Mä lähen mukaan sulle aurinkorasvan levittäjäksi😊
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7286 : Joulukuu 21, 2021, 19:04:27 »
Aina tulee uhottua, että lähden Timbuktuun. Tänään tarkistin missä se on. Malissa, Länsi-Afrikassa. Ja siellä on 29 astetta lämmintä. Ei huono.
Mä taas voisin tulla haarojen levittäjäksi jos Seepeli hoitaa ne rasvat.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7287 : Joulukuu 21, 2021, 19:06:52 »
Mietin lasten negatiivista suhtautumista alkoholiin, että se tulee luonnostaan. Otettiin äidin kanssa jouluaterian päälle kahvit ja konjakit nii tyttö tuumas, että älkää juoko enempää, että ette tule humalaan. Kysyin, että oletko muka nähnyt minua koskaan humalassa? En, mutta silti.

Ei ole nähnyt minua koskaan humalassa. "pahin" on ollut kaksi saunakaljaa. Ei ole kyllä nähnyt muutakaan lähipiiriä humalassa.

Kai se on uskottava, että jo kaksi saunakaljaa muuttaa olemusta sen verran, että lapsi huomaa jotain muuttuneen. Pitää jättää ne saunakaljatkin pois ku pärjää ilmankin ne ajat ku ne isällään on

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6843
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7288 : Joulukuu 21, 2021, 19:11:51 »
Kyllä se taas hemmetin pimeää aikaa on - toisaalta päivä taas alkaa pitenemään pikkuhiljaa kesää kohti  :inlove:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7289 : Joulukuu 21, 2021, 19:28:23 »
Aina tulee uhottua, että lähden Timbuktuun. Tänään tarkistin missä se on. Malissa, Länsi-Afrikassa. Ja siellä on 29 astetta lämmintä. Ei huono.
Tai sitten lähdet Intian etelä Goan😎
Siitä on lyhyt matka pohjoseen jos haluaa ”bilettää” joskus.
Juuri paikallinen taksikuski laitteli viestiä että 29 lämmintä, yöllä 21.
Kyseli saako tulla hakemaan kentältä 🚗

Mä pystyn hoitamaan Epelin ja Vilhon hommat, onhan mulla 2 kättä ja 😜
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7290 : Joulukuu 21, 2021, 23:11:33 »
Onko 40€ liikaa tohveleista 😆 Nää ois niin ihanat.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7291 : Joulukuu 21, 2021, 23:24:19 »
Onko 40€ liikaa tohveleista 😆 Nää ois niin ihanat.

Käytä mieluummin huoriin😁

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7292 : Joulukuu 21, 2021, 23:32:54 »
Onko 40€ liikaa tohveleista 😆 Nää ois niin ihanat.

Käytä mieluummin huoriin😁

Ei mun tarvi. Mä saan pillua mikrolla 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7293 : Joulukuu 21, 2021, 23:33:23 »
Miten voi olla, ettei näillä kokemusvuosilla vieläkään osaa nuolla pillua? Kieli on kulkenut kosteassa vaossa kilometritolkulla ja vieläkin jokaisen herkutteluhetken väliin pitää laittaa parin päivän lepotauko, koska kielen kannat ovat niin kipeänä. Valtakunta kyvystä nuolla pillua tauotta! :P

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7294 : Joulukuu 21, 2021, 23:51:01 »
Onko 40€ liikaa tohveleista 😆 Nää ois niin ihanat.

Käytä mieluummin huoriin😁

Ei mun tarvi. Mä saan pillua mikrolla 😁

Ai nii😅

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7295 : Joulukuu 22, 2021, 00:20:25 »
Miten voi olla, ettei näillä kokemusvuosilla vieläkään osaa nuolla pillua? Kieli on kulkenut kosteassa vaossa kilometritolkulla ja vieläkin jokaisen herkutteluhetken väliin pitää laittaa parin päivän lepotauko, koska kielen kannat ovat niin kipeänä. Valtakunta kyvystä nuolla pillua tauotta! :P

Sitä pitäis nuolla joka päivä sata metriä, niin siitä ne kielen lihakset treenaantuu. Pitäis olla semmonen ammattilaisen ote hommaan, niinkuin joillakin hupakoilla. Joiltain ihanilta oon kysyny piiitkän suikkarin jälkeisenä päivänä, ettei vaan oo niska kipee? No ei kuulemma. Täytyy olla treenin / ammatin tulosta ;D

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7296 : Joulukuu 22, 2021, 07:21:07 »
Miten voi olla, ettei näillä kokemusvuosilla vieläkään osaa nuolla pillua? Kieli on kulkenut kosteassa vaossa kilometritolkulla ja vieläkin jokaisen herkutteluhetken väliin pitää laittaa parin päivän lepotauko, koska kielen kannat ovat niin kipeänä. Valtakunta kyvystä nuolla pillua tauotta! :P

Voin lohduttaa toista piparin maistelijaa. Välillä sukset lipsuu kokeneemmallakin piparin paistajalla ja kieli menee vahingossa poskeen, vaikka sen pitäisi löytää tiensä karvakolmion oletetun takaiseen kohteeseen.

Jokainen pipari on omalla tavalla kaunis, ja sitä osattava lipaista persoonallisella tavalla, jotta nainen laukeaa.   

"Jokainen pipari on laulun arvoinen."

-Suuri ajattelija Hese69-
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2021, 07:25:07 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7297 : Joulukuu 22, 2021, 07:22:43 »
Miten voi olla, ettei näillä kokemusvuosilla vieläkään osaa nuolla pillua? Kieli on kulkenut kosteassa vaossa kilometritolkulla ja vieläkin jokaisen herkutteluhetken väliin pitää laittaa parin päivän lepotauko, koska kielen kannat ovat niin kipeänä. Valtakunta kyvystä nuolla pillua tauotta! :P

Mietin että onkohan tässä joku ennätyksentekoyritys taustalla. Guinness World Record in cunnilingus.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7298 : Joulukuu 22, 2021, 07:28:22 »
Mietin, että pitäisiköhän jo aloittaa tehdä imellettyä perunalaatikkoa. Sitä on tarjolla eräässä yksityisessä vanhustenhoito yksikössä jouluaterialla.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7299 : Joulukuu 22, 2021, 07:59:08 »
Vahtasin kalenteria,sielä oli Naapurin Anna.Mietin että kukahan hän mahtaisi olla,en löytänyt käyttäjistä.Minun naapurustossa ei ole Annaa...olisi ollut jotain kysyttäävää