Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988984 kertaa)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7160 : Joulukuu 14, 2021, 08:50:57 »
Joo. Suomalaiset "intersektionaaliset feminismiyliopistot" yltävät kansainvälisessä vertailussa jonnekin top500-listalle.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7161 : Joulukuu 14, 2021, 08:51:38 »
Ja aattele, säki oot ihan ihqu mun mielestä. Omg :inlove: :inlove: :inlove:
Kyllä pojat peli on teidän suhteen menetetty.🤒
Pöh, aina sää oot niin negatiivinen.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7162 : Joulukuu 14, 2021, 08:56:15 »
Joo. Suomalaiset "interektionaaliset feminismiyliopistot" yltävät kansainvälisessä vertailussa jonnekin top500-listalle.

Näin on. Suomalainen yliopisto-opetus on kaukana maailman huipuista.
Kuinka esim. jotakin avaruusohjelman kehittämistä voi  uskoa sellaisen käsiin joka tarvitsee kriisiryhmän apua kun on tullut pelattua Afrikan tähteä?
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7163 : Joulukuu 14, 2021, 10:12:23 »
Joo. Suomalaiset "intersektionaaliset feminismiyliopistot" yltävät kansainvälisessä vertailussa jonnekin top500-listalle.

Sen osaston voisi nimetä uudelleen Helsingin uli-uliopistoksi.

Uliopistossa kaikki tieteelliset menetelmät, faktat ja tieteen periaatteet heitetään ikkunasta ulos ja ne korvataan dogmaattisella ideologialla.

Mitä enempää humpuukia ja täysin epätieteellistä puuta heinää yliopistossa opetaan, sitä kauemmaksi opinahjo kansainvälisestä kehityksestä jää. 
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2021, 10:16:35 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7164 : Joulukuu 14, 2021, 10:21:23 »
Ja aattele, säki oot ihan ihqu mun mielestä. Omg :inlove: :inlove: :inlove:

Siis. Miten Fantsua. Ou mai gad! Ei tää oo todellista! Vitsi mää oon niin otettu saamastani kunnianosoituksesta! Vihdoin tääl löyty joku joka ymmärtää mua! :inlove:  :kiss: :inlove: :inlove: :inlove:

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7165 : Joulukuu 14, 2021, 12:30:52 »
Miksi hyvä tulee odottamatta ja juuri silloin työ haittaa harrastuksia 👀

Se ei oo vaan siinä hetkessä tarkoitettu niin. Se oikea hetki tulee jos niin on tarkoitettu

Oli veli tässä oikeassa. Se hetki tuli
💊

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7166 : Joulukuu 14, 2021, 12:31:26 »
Ja aattele, säki oot ihan ihqu mun mielestä. Omg :inlove: :inlove: :inlove:

Siis. Miten Fantsua. Ou mai gad! Ei tää oo todellista! Vitsi mää oon niin otettu saamastani kunnianosoituksesta! Vihdoin tääl löyty joku joka ymmärtää mua! :inlove:  :kiss: :inlove: :inlove: :inlove:
Voisko Billille ja Heselle hommata huoneen? 🤔
Vai lasketaanko se pettämiseksi tyttöystävälle / vaimolle / salarakkaalle? 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7167 : Joulukuu 14, 2021, 13:18:02 »
Ja aattele, säki oot ihan ihqu mun mielestä. Omg :inlove: :inlove: :inlove:

Siis. Miten Fantsua. Ou mai gad! Ei tää oo todellista! Vitsi mää oon niin otettu saamastani kunnianosoituksesta! Vihdoin tääl löyty joku joka ymmärtää mua! :inlove:  :kiss: :inlove: :inlove: :inlove:

Ehdottomasti ymmärrän. Tuon kovan ulkokuoren alla näkisin olevan herkän pikkupojan jonka naisen tulisi ottaa syliin. Paijata, silittää päätä ja kuiskata korvaan: "kaikki menee hyvin. Sinäkin olet tärkeä. Anna itkun vaan tulla. Se puhdistaa ja mörkö menee pois"

Hessu: sä oot tärkeä :inlove:

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7168 : Joulukuu 14, 2021, 13:36:44 »
Montako tinttiä mahtuu samalle talipötkölle?

#tinttitv
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7169 : Joulukuu 14, 2021, 17:27:47 »
Pitäisiköhän ne joulukoristeet käydä jo varastosta, vai odottelisinko hetken vielä 🙄
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7170 : Joulukuu 14, 2021, 17:46:22 »
Pitäisiköhän ne joulukoristeet käydä jo varastosta, vai odottelisinko hetken vielä 🙄

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty😊
Amator

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7171 : Joulukuu 14, 2021, 17:51:13 »
Mietin että kuinkahan kipeinä jalat ovat huomenna kun kyykkäsin aika rankasti? En ehkä niin rankasti kuin ikivanha Lifti vaari mutta rankasti kuitenkin.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7172 : Joulukuu 14, 2021, 17:53:20 »
Pitäisiköhän ne joulukoristeet käydä jo varastosta, vai odottelisinko hetken vielä 🙄

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty😊

Tämä pitää paikkaansa, ehkä odotan vielä hetken😊 En niitä kuitenkaan jaksa montaa viikkoa katsella 🤭😂
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7173 : Joulukuu 14, 2021, 18:34:55 »
Mietin että osaan laskea ykkösestä kymmeneen jo yli kahdellakymmenellä kielellä. Pitäisiköhän yrittää rikkoa kolmenkymmenen raja?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7174 : Joulukuu 14, 2021, 19:20:28 »
Mietin että osaan laskea ykkösestä kymmeneen jo yli kahdellakymmenellä kielellä. Pitäisiköhän yrittää rikkoa kolmenkymmenen raja?

Se oliskin aika kova veto jos osaisit laskea ykkösestä kolmeenkymmeneen yhteen yli kahdellakymmenellä kielellä😊
Amator

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7175 : Joulukuu 14, 2021, 19:31:59 »
Ja aattele, säki oot ihan ihqu mun mielestä. Omg :inlove: :inlove: :inlove:

Siis. Miten Fantsua. Ou mai gad! Ei tää oo todellista! Vitsi mää oon niin otettu saamastani kunnianosoituksesta! Vihdoin tääl löyty joku joka ymmärtää mua! :inlove:  :kiss: :inlove: :inlove: :inlove:

Ehdottomasti ymmärrän. Tuon kovan ulkokuoren alla näkisin olevan herkän pikkupojan jonka naisen tulisi ottaa syliin. Paijata, silittää päätä ja kuiskata korvaan: "kaikki menee hyvin. Sinäkin olet tärkeä. Anna itkun vaan tulla. Se puhdistaa ja mörkö menee pois"

Hessu: sä oot tärkeä :inlove:


Et sä kumminkaan ymmärrä. Sä olet mies. Miehet ei ymmärrä tunteista mitään. Miehillä putkimiesaivot. 

Mun ongelma onkin, kenen sylillä sitä mikäkin päivä on. Kun on vaimo, tyttöystävä ja salarakas, ja kaikki on mulle yhtä rakkaita. Ja ne edes kato toisii miehii ku mä niiden mielest niin sexixäs ja kova panomies. Näin ne on mulle kertonut. Sit siin on aikatauluis vekslaamista, et saa tyydyttettyä kaikki hieno naiset.


     
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2021, 19:34:14 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7176 : Joulukuu 14, 2021, 20:04:40 »
Ja aattele, säki oot ihan ihqu mun mielestä. Omg :inlove: :inlove: :inlove:

Siis. Miten Fantsua. Ou mai gad! Ei tää oo todellista! Vitsi mää oon niin otettu saamastani kunnianosoituksesta! Vihdoin tääl löyty joku joka ymmärtää mua! :inlove:  :kiss: :inlove: :inlove: :inlove:

Ehdottomasti ymmärrän. Tuon kovan ulkokuoren alla näkisin olevan herkän pikkupojan jonka naisen tulisi ottaa syliin. Paijata, silittää päätä ja kuiskata korvaan: "kaikki menee hyvin. Sinäkin olet tärkeä. Anna itkun vaan tulla. Se puhdistaa ja mörkö menee pois"

Hessu: sä oot tärkeä :inlove:


Et sä kumminkaan ymmärrä. Sä olet mies. Miehet ei ymmärrä tunteista mitään. Miehillä putkimiesaivot. 

Mun ongelma onkin, kenen sylillä sitä mikäkin päivä on. Kun on vaimo, tyttöystävä ja salarakas, ja kaikki on mulle yhtä rakkaita. Ja ne edes kato toisii miehii ku mä niiden mielest niin sexixäs ja kova panomies. Näin ne on mulle kertonut. Sit siin on aikatauluis vekslaamista, et saa tyydyttettyä kaikki hieno naiset.


   

Minä olin menossa naimisiin naisen kanssa joka lupas olla minun tyttöystävä jos maksan sille 10k€/kk

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7177 : Joulukuu 14, 2021, 20:15:13 »
Veikkaan että niillä taitaa olla muuta tekemistä kuten esimerkiksi kiusata tavallisia ihmisiä sakoilla, yrittää tuhota sananvapautta ja muuta kivaa.

Poliisi tuhoaa sananvapautta?  :laught: "Aika hurjaa", sanoisi Marco de Witt.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7178 : Joulukuu 14, 2021, 20:15:48 »
Mietin että osaan laskea ykkösestä kymmeneen jo yli kahdellakymmenellä kielellä. Pitäisiköhän yrittää rikkoa kolmenkymmenen raja?
Eikös kieli ole pillunnuolemista varten, ei laskemiseen?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7179 : Joulukuu 14, 2021, 20:25:37 »
Olen etuoikeutettu saadessani tavata näitä ihania Suomalaisia huippumimmejä.  :inlove:
Te olette vaan niin ihania.  :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant