Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988918 kertaa)

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6620 : Marraskuu 04, 2021, 21:39:12 »
Jos lihansyönti ja pimpin nussiminen kielletään, olen pulassa! :sheep:

Sit on haettava panot lihatiskiltä & we gonna eat some pussy!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6621 : Marraskuu 04, 2021, 21:39:53 »
Joskus eräs asia ois mua harmittanut mutta tänään huomasin ettei se enää harmita yhtään... ehkä mä olen muuttunut 🤔
Amator

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6622 : Marraskuu 05, 2021, 00:42:01 »
Mietin itseäni. Mitä olin ja miksi olen tullut. Miksi minusta pidetään Itä-Euroopassa? En kysele. Miksi pidän Itä-Euroopasta? Siellä ei kysellä.

Olen aina ärsyyntynyt henkilökohtaisista kysymyksistä ja nykyään olen tullut siitä itsetietoiseksi. Small talk on ihan ok. Miten menee/kuis läheb/kak dela/how are You? Ihan jees/hea/ya v poryadke/all good. Huomaan heti siirtäväni keskustelun johonkin toiseen aiheeseen. Yleensä: "mites sulla?"

Ihmiset yrittävät kääntää keskustelun pois itsestään ja omista ongelmistaan ja se on ärsyttävää. Sit jos jäävät jankkaamaan ja ärsyyntyy, niin vetävät jonku v**un johtopäätöksen: "joo, jotain sillä on!" Joo, niin on. V**tu sinä.

En oo kuitenkaa mitenkää sulkeutunut ihminen. Olen aika avoin kertomaan jos jokin ottaa päähän. Mulla vaan on se, että herään joka aamu uuteen päivään. En jää eiliseen. Huonoja päiviä on kaikilla. Välillä enemmän välillä vähemmän. Riippuu turhautumisesta.

Siitä tämä on hyvä saitti, että täällä ei tarvi hienostella. Lähinnä, että täällä voi puhua pillustakin pillun oikealla nimellä. Soon v**tu pillu, vaikka jotki jossain v**un Twitterissä muuta väittävätki. Täällä siitä voi puhua sen oikealla nimellä. Pillu ja kulli ne yhteen soppii.. Kaikki niitä vehkeitä ajattelee ja just noilla nimillä.

Ja kaikilla niillä on jotain fetissejä, mutta ku niitä pitää peitellä. Teennäistä p**kaa. Siellä on 99pinnaa jengistä jotka haaveilee jostai naamalle paskomisesta, tai niinku Vexi, istu ja laukee mun naamalle. Ihan vakioajatuksia kaikilla. Jokin fetissi.

Miksi Venäläinen nainen? Ne ei kysele.

Tansittelin Lauantaina nuorta alle 30v. näyttävää ja pitkää kaunista naista ravintolassa. Oikein fiksu ja naapurintyttömäinen nainen. Kuiskas jossain vaiheessa, että tykkään ku mua tukehdutetaan. Okei, marry me! No ei vaan. Laskin illan aikana, että olisin saanut yhdeksältä eri naiselta, mutta alusta saakka iski vaan hän. Se on sitä jotain mystistä vetovoimaa. Ehkä se on Härkä-Vesimies kryptoniitti, mene ja tiedä (sanos Mokoma).

On se hän tai ei, niin pitkästä aikaa iski taas pariutumisvietti Suomalaisen naisen kanssa ja se ei ehket tiedä hyvää.

V**tu ku se alkaa kuitenki kyselemään. Olkoot saatana..

"ootko käyny ikinä huorissa?"
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2021, 00:43:44 kirjoittanut Billheili »

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6623 : Marraskuu 05, 2021, 03:08:48 »
Että jaksaisiko sitä tänä aamuna lähteä taas pitkälle hölkkälenkille? Jep, taidan lähteä kunhan ensin olen heräillyt ja verrytellyt kotona.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6624 : Marraskuu 05, 2021, 06:42:48 »
^^ Otan syvästi osaa.

Tiedän kokemuksesta kuinka sekaisin mies on kun sille iskee pariutumisvimma. Asiat ei ole koskaan niin huonosti ettei niitä saisi pariutumalla vielä huonommaksi.
Rest in peace my friend. Be careful out there.
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6625 : Marraskuu 05, 2021, 12:41:54 »
^^ Otan syvästi osaa.

Tiedän kokemuksesta kuinka sekaisin mies on kun sille iskee pariutumisvimma. Asiat ei ole koskaan niin huonosti ettei niitä saisi pariutumalla vielä huonommaksi.
Rest in peace my friend. Be careful out there.

Kyllä tää alkaa jo helpottaa. Se on kyllä mukavaa kun tumputtaa niin mielikuvissa nainen harvoin kieltäytyy. Joskus ne leikkii sellasta catch me if you can leikkiä ja pompin muna pystyssä perässä, mutta aina ne saa kiinni ja sit ne on ihan mielissään. Pitäs olla muuten jokseenkin kiero mielikuvitus jos ei sais pillua haaveissaan

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6626 : Marraskuu 06, 2021, 11:57:00 »
Missähän ppelto?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6627 : Marraskuu 06, 2021, 12:02:59 »
^
Olen miettinyt samaa, mutta mulla on kuitenkin aavistus siitä.  :-\
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6628 : Marraskuu 06, 2021, 14:19:27 »
Ystäviä ja yhdessä koettuja asioita.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6629 : Marraskuu 07, 2021, 03:39:33 »
Valtaa. Tai oletettua sellaista.

Eli kaikilla meillä autonharrastajilla on tietysti joku luottokatsuri, jolle vaan soitetaan ja sanotaan rekisterinumero ja bilikka on leimassa.

Sattui niin että luottokatsuri oli toisella puolella maailmaa ja auto piti saada leimaan just nyt.

No, ei muutakuin kokeellisesti konttorille. Hylsy tuli. Oli alapalloo, hitsattavaa helmoissa ym. Muttei mitään tosi vakavaa.

Uusi aika eri konttorille ja päälle joskus aikoinaan kysymättä ja pyytämättäni saamani Cannonball MC huppari. Läpi meni, katsuri SUULLISESTI huomautti että alapallot pitäisi vaihtaa ja helmoja hitsata.  ;D

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6630 : Marraskuu 07, 2021, 05:06:45 »
Tuon hyväksi täällä koetun "Postia Jaakoobin jne." Elokuvan tiimoilta mietin kristillisen työtoiminnan, johon viime vuosikymmenellä hölmöyksissäni antauduin +9€ palkalla.

Korruptio on se sana mitä noista ruokajonoista tulee mieleen. Johto sai kirjekuoria ja rahvas välistä sen hyvän ennen surkimuksia.

Onneksi olin ollut sitä ennen myös kierrätyskeskuksessa. Joten pakastimissa tilaa riitti.

Sisäfileelle :D. Tänä päivänä se on näköjään jotain luomupaskaa, kauramaitoa ja nyhtökauraa mitä nuo jakaa. Leipäkin luultavasti sitä rodullistettua, kun kaikki Jaloset on mennyt kaupaksi.

Kaikki kaunis katoaa. :'(

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6631 : Marraskuu 07, 2021, 05:38:06 »
Jos Moraali on jollekin footumilaiselle edes jokseenkin tuttu sana ja käsite.
Niin voin vannoa ettei sitä noista piireistä löydy, sen sijaan löytyy erehtymätön Usko.  :wanker: :sheep: :sheep:

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6632 : Marraskuu 07, 2021, 08:59:25 »

Pitäisköhän tänään ottaa päiväunet... 😊
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6633 : Marraskuu 07, 2021, 09:40:39 »
Olenkohan minä Vantaalla? Onkohan minulla ollut kalsarit ja muitakin vaatteita päälläni kun olen tähän outoon taloon tullut tuon perseen viereen pötköttämään.


Veikkaan että paljaalla on taas työskennelty.... voi IsäKissanVittu.
Why so fragile?

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6634 : Marraskuu 07, 2021, 09:46:25 »
^ Tummelia perseessä, taas? :laught:

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6635 : Marraskuu 07, 2021, 09:47:50 »
Ukko tulee kuulemma himaan puoliltapäivin. Tarkoittaako tämä että en saa aamupalaa?
Why so fragile?

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6636 : Marraskuu 07, 2021, 09:50:04 »
^ Tarkoittaa varmaan sitä että sua pannaan edestä ja takaa. WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Rukoile Tummelia. WÖ-Ö-ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6637 : Marraskuu 07, 2021, 10:02:16 »
Valtaa. Tai oletettua sellaista.

Eli kaikilla meillä autonharrastajilla on tietysti joku luottokatsuri, jolle vaan soitetaan ja sanotaan rekisterinumero ja bilikka on leimassa.

Sattui niin että luottokatsuri oli toisella puolella maailmaa ja auto piti saada leimaan just nyt.

No, ei muutakuin kokeellisesti konttorille. Hylsy tuli. Oli alapalloo, hitsattavaa helmoissa ym. Muttei mitään tosi vakavaa.

Uusi aika eri konttorille ja päälle joskus aikoinaan kysymättä ja pyytämättäni saamani Cannonball MC huppari. Läpi meni, katsuri SUULLISESTI huomautti että alapallot pitäisi vaihtaa ja helmoja hitsata.  ;D
Se on sitä järjestövoimaa.
Itseänikin aikoinaan houkuteltiin liittymään mc cannonballsin jäseneksi mutta kun täällä Pohjanmaalla ollaan niin se touhu oli jotenkin kuttaperkkaista.
Kerhotalon vieressä naapurin isäntä äestää zetorilla peltoaan ja piipahtaa kerholle kun poikakin on siellä ja hakee kerhon ainoaa momenttiavainta lainaksi kun äkeen pyöränlaakeri on löysällä. Ja juo vielä kurasaappaisillaan kahvit siinä samalla.
Ei siinä  pääse sellaiseen fiilikseen että oltaisiin jotenkin rikollismaailman ytimessä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2021, 10:08:56 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6638 : Marraskuu 07, 2021, 10:10:52 »
^ Niimpä. Eikös siellä pohjanmaalla riitä kun sanoo: "Juhantalo." vähän silleen ytimekkäästi niin Taunus on leimassa?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6639 : Marraskuu 07, 2021, 10:30:24 »
^ Niimpä. Eikös siellä pohjanmaalla riitä kun sanoo: "Juhantalo." vähän silleen ytimekkäästi niin Taunus on leimassa?
No muotoillaan näin että kun kansainvälinen mc Hell's Angels yritti saada täältä jalansijaa niin lähtö tuli kun talloi kepumafian varpaille, sitä täällä ei yksinkertaisesti tehdä. Raukat kun havittelivat kerhotalon paikaksi tonttia joka oli jo valmiiksi läänitetty S-ryhmälle uuden ABC huoltoaseman paikaksi. Tätä ei saisi julkisesti sanoa mutta
Mc Cannonballs joutuu ostamaan tauluja joltsin nuorisoryhmältä kepun valtuustoryhmän virkistysmatkojen rahoittamiseksi. Eräänlaista suojelurahaa sekin.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.