Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989270 kertaa)

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6280 : Lokakuu 09, 2021, 00:21:00 »
Mahtaako Tiia ja Jouni olla Ranskassa humaltuneina punaviinistä..?

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6281 : Lokakuu 09, 2021, 01:43:17 »
^ Jos on vaikeeta, onko pakko säätää?  :o


Hmm... lähtökohtainen asetelmahan on että mikään ei ole pakko.
Toki en tiedä viittaatko tällä rahan haalimisongelmiin vai siihen kun totesin että kotiinhan sitä haluais...

Mutta ei, ei ole pakko säätää, jos on niin vaikeeta.
Kuitenkin, pidän itse aina sovitusta kiinni ja tämähän on työ siinä missä muutkin työt. Mulla on tunteet ja saanhan minä myös kotia kaivata  :inlove:
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6282 : Lokakuu 09, 2021, 08:29:41 »
Jos sinun olisi pakko valita....kahdesta vaihtoehdosta toinen, kumman valitset.
Kun joudut tilanteeseen....

1) Menetät liikuntakykysi, on kipua, särkyä ja joudut vuoteen omaksi muiden armoille. Mutta ajatuksesi ovat edelleen kirkkaat ja tajuat mitä tapahtuu.

tai

2) Kehosi on täysin terve, ei kipuja, mutta pään sisällä alkaa olemaan tilanne ettet enää tiedä kuka olet ja missä. Dementia tai alzheimer tulee seuralaiseksi.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6283 : Lokakuu 09, 2021, 08:49:08 »
^valitsisin tässä kohtaa..

3) armomurha
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6284 : Lokakuu 09, 2021, 09:08:41 »
Jos sinun olisi pakko valita....kahdesta vaihtoehdosta toinen, kumman valitset.
Kun joudut tilanteeseen....

1) Menetät liikuntakykysi, on kipua, särkyä ja joudut vuoteen omaksi muiden armoille. Mutta ajatuksesi ovat edelleen kirkkaat ja tajuat mitä tapahtuu.

tai

2) Kehosi on täysin terve, ei kipuja, mutta pään sisällä alkaa olemaan tilanne ettet enää tiedä kuka olet ja missä. Dementia tai alzheimer tulee seuralaiseksi.

olen 1 ja 2 vaihtoehdon välissä " siis oikeesti " kipuja 24/7 liikun huonosti tyyliin 500 m hyvänä päivänä

viina dementia tuhonnut lähimuistin kokonaan   eli toi temen 3 kohta voisi olla seuraava aste jos tää vielä

pahenee.
kysyvälle vastataan

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6285 : Lokakuu 09, 2021, 10:14:36 »
Miten Vaari suhtautuu uuteen tuttavaan, herra harakkaan? On komea ja utelias kaveri. Kait mä annan sen syödä. Mutta jos yhtään jahtaa Vaari lemppari tyttöä ja kiusaa tinttejä niin heitän sitä saappaalla!
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6286 : Lokakuu 09, 2021, 12:21:54 »

Miksi jotkut ihmiset tykkää huonosta musiikista..? 🤔
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6287 : Lokakuu 09, 2021, 12:25:53 »
^
Huonoa musiikkia ei ole olemassa, paitsi tämä.

https://www.youtube.com/watch?v=taYw2FvXT_A
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6288 : Lokakuu 09, 2021, 12:27:56 »
^^ Hifistien vanhan sanonnan mukaan.. kunnon laitteilla paskakin musiikki kuulostaa paremmalta. Liekö siis välineillä väliä tässäkin asiassa..? 🤔
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6289 : Lokakuu 09, 2021, 13:04:10 »
Huono musiikki (kuten räppi) on aina huonoa musiikkia vaikka olisi minkälaiset laitteet tahansa.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6290 : Lokakuu 09, 2021, 13:23:29 »
Miten jokaikisessä treffisovelluksessa tuntuu oleva  30 miestä yhtä naista kohden

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6291 : Lokakuu 09, 2021, 13:42:14 »
Miten jokaikisessä treffisovelluksessa tuntuu oleva  30 miestä yhtä naista kohden

Koska naiset on luovuttanut treffisovellusten kanssa 🙈

Mä luotan ruokakaupan salamarakastumiseen!
En näe mitään syytä miksi joku ei rakastuisi muhun kun olen isossa hupparissa, maski naamalla, hiukset sotkuisella nutturalla ja otsa kurtussa tihrustan tuoteselostuksia sekä murisen liian hitaille kassoille. Kyllä. Sieltä Hän löytyy!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6292 : Lokakuu 09, 2021, 13:48:42 »
Koko kylä oli taas ahtautunut prismaan. Oli muuten hyvän näköistä kissaa liikkeellä tai sitten se johtuu tästä panetuksesta.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6293 : Lokakuu 09, 2021, 13:58:00 »
Miten jokaikisessä treffisovelluksessa tuntuu oleva  30 miestä yhtä naista kohden

Koska naiset on luovuttanut treffisovellusten kanssa 🙈

Mä luotan ruokakaupan salamarakastumiseen!
En näe mitään syytä miksi joku ei rakastuisi muhun kun olen isossa hupparissa, maski naamalla, hiukset sotkuisella nutturalla ja otsa kurtussa tihrustan tuoteselostuksia sekä murisen liian hitaille kassoille. Kyllä. Sieltä Hän löytyy!

Hmmm pitääkin alkaa vissiin päivystää sit ruokakaupoissa :D

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6294 : Lokakuu 09, 2021, 14:00:49 »
^ Kyllä! Erityisesti pyöriminen lemmikkiosastolla toimii! Laitat kärryyn kanille heiniä, kissalle Shebaa ja koiralle joku vinkulelu 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6295 : Lokakuu 10, 2021, 05:42:52 »
Mietin, että paras matka on kotimatka vaikka sitten myöhäistä iltaakin vasten ja omassa sängyssä (vaikka näinkin aikaisin) on mukavampi herätä kuin vieraissa rankempien menojen jälkeen. - Tehdään ruoat valmiiksi ja jos pystytään niin painutaan takaisin nukkumaan. Roomaa ei ainakaan tänä sunnuntaina rakenneta, ja tuskin muutakaan.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6296 : Lokakuu 10, 2021, 07:39:48 »
Että lähtisköhän sitä kohta kävelylle?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6297 : Lokakuu 10, 2021, 07:51:08 »
Olen urani huipulla. Olen just saanut kuudennen palluran seksisaitilla joka on paras saavutukseni ikinä missään.

Foorumin henkeä tms arvioidaan ja arvostellaan aina aika ajoin. Mun sana tähän kohtaan on se että minusta foorumin henki on hyvä, täällä on pääosin hyväntuulisia ihmisiä joiden keskusteluja on kiva lueskella ja joiden kanssa on kiva vaihtaa ajatuksia aiheesta jos toisestakin. Pinpasta tulee puhuttua pääosin mutta kyllä muitakin aiheita on. Olen ollut muillakin foorumeilla, urheiluun liittyvillä yleisimmin joissa niissäkin on tärkeänä osana "muut asiat" eli ne aiheet jotka ei ole foorumin pääasia. Ne kokoaa jengiä joilla on vaan tarve hölistä. Mutta kun katselen taaksepäin ja muistelen niin ei kait missään ole ollut niin hyvä fiilis ja henki kuin täällä SeksiSaitilla. Viihdyn täällä mutta en viihtyisi täällä jos te muut ette olisi sellaisia kuin olette.

Aina aika ajoin mua harmittaa suunnattomasti se millainen ihminen itse olen. Miksi mun piti kirjoittaa sille taikka tolla epäkohteliaasti ja-tai loukkaavasti. Olenko muka minä itse niin hyvä ja hieno ihminen että joku muu tai jotkut muut ansaitsevat halveksuntaa ja vähättelyä minulta? No ei kyllä ole. Elämäni ykkössaavutus, kuusi palleroa SeksiSaitin keskusteluissa ei sisällä oikeutta olla ylimielinen mulkku.

Ihmisenä kasvaminen on elämän mittainen matka. Tukekaa mua tässä kasvussa jotta munapää-puoleni ei työntyisi niin paljon esille kuin se yapaa tehdä. Tykkään teistä kaikista.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6298 : Lokakuu 10, 2021, 08:45:42 »
Olen urani huipulla. Olen just saanut kuudennen palluran seksisaitilla joka on paras saavutukseni ikinä missään.

Foorumin henkeä tms arvioidaan ja arvostellaan aina aika ajoin. Mun sana tähän kohtaan on se että minusta foorumin henki on hyvä, täällä on pääosin hyväntuulisia ihmisiä joiden keskusteluja on kiva lueskella ja joiden kanssa on kiva vaihtaa ajatuksia aiheesta jos toisestakin. Pinpasta tulee puhuttua pääosin mutta kyllä muitakin aiheita on. Olen ollut muillakin foorumeilla, urheiluun liittyvillä yleisimmin joissa niissäkin on tärkeänä osana "muut asiat" eli ne aiheet jotka ei ole foorumin pääasia. Ne kokoaa jengiä joilla on vaan tarve hölistä. Mutta kun katselen taaksepäin ja muistelen niin ei kait missään ole ollut niin hyvä fiilis ja henki kuin täällä SeksiSaitilla. Viihdyn täällä mutta en viihtyisi täällä jos te muut ette olisi sellaisia kuin olette.

Aina aika ajoin mua harmittaa suunnattomasti se millainen ihminen itse olen. Miksi mun piti kirjoittaa sille taikka tolla epäkohteliaasti ja-tai loukkaavasti. Olenko muka minä itse niin hyvä ja hieno ihminen että joku muu tai jotkut muut ansaitsevat halveksuntaa ja vähättelyä minulta? No ei kyllä ole. Elämäni ykkössaavutus, kuusi palleroa SeksiSaitin keskusteluissa ei sisällä oikeutta olla ylimielinen mulkku.

Ihmisenä kasvaminen on elämän mittainen matka. Tukekaa mua tässä kasvussa jotta munapää-puoleni ei työntyisi niin paljon esille kuin se yapaa tehdä. Tykkään teistä kaikista.

Repupyssy taas jumissa, muutoin olisin lisännyt sun vihreille palloille lisää tykkää-volyymia.  :)
Sanon vain, että omasta käytöksestä riippuu yhteishenki. Ollaan sillä tavalla riippuvaisia toisistamme.
Ei viitsitä provota eikä provosoitua turhasta.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6299 : Lokakuu 10, 2021, 11:12:55 »
Olen urani huipulla. [...]

Mun sana tähän kohtaan on se että minusta foorumin henki on hyvä [...] kuusi palleroa SeksiSaitin keskusteluissa ei sisällä oikeutta olla ylimielinen mulkku.

Ihmisenä kasvaminen on elämän mittainen matka. Tukekaa mua tässä kasvussa

Onnea.

Voisimmeko palvella vielä muutoin kuin (i) olemalla ovimattoja ja heti perään (ii) henkisiä tsemppareita?

Vinkki: henkinen kasvu alkaa siitä, kun tajuaa olevansa itse muiden palveluksessa.

Voit aloittaa opiskelun vaikka kuuntelemalla Sarasvuon podcastia yleltä. Siinä vertaistueksi mies, joka on joutunut hieman työskentelemään itsekkyytensä kanssa.