Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989287 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5901 : Syyskuu 09, 2021, 22:06:36 »
^
Töissä jos tumputtaa niin kannattaa laittaa teippi läppärin kameran eteen😁

nimim. ”Kokemusta on”? 😂😂

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5902 : Syyskuu 09, 2021, 22:08:15 »
^
Töissä jos tumputtaa niin kannattaa laittaa teippi läppärin kameran eteen😁

nimim. ”Kokemusta on”? 😂😂

No kerran vain kävi hassusti, mut sen jälkeen ei oo tarvinnu osallistua turhiin palsuihin 😁😁
Amator

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5903 : Syyskuu 09, 2021, 22:10:44 »
Mietin myös pätkää Moderneista Miehistä: kun te nössöt nyt mietitte, että tosi fantsuu ku on naisia kavereina, nii todellisuus on, että missähän vitun todellisuudessa mies lähestyy naista ilman, että se haluaa siltä pillua? Mulla on paljonkin naisia "kavereina", mutta joka kerta kun nähdään, nussin mielessäni ne kuoliaaksi.

Jos sulla on "miehenä" naispuolinen kaveri, niin oot oikeesti homo, mutta et sitä vielä tiedosta, tai et uskalla tulla kaapista. Ja piste.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5904 : Syyskuu 09, 2021, 22:11:18 »
^
Töissä jos tumputtaa niin kannattaa laittaa teippi läppärin kameran eteen😁

nimim. ”Kokemusta on”? 😂😂

No kerran vain kävi hassusti, mut sen jälkeen ei oo tarvinnu osallistua turhiin palsuihin 😁😁

Luulis että ton jälkeen toimiston tytöt pistäis sun kalenterin täyteen palaverikutsulinkkejä 😂😂

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5905 : Syyskuu 09, 2021, 22:37:06 »
On ne teinit nykyään rivoja. Uskalla Vaari kodistaan poistua kun arviolta 15v kyselee puhnumeroa. Missä nämä olivat vuonna 1932 kun vaari oli 13v ja kyrpä nyki villinä.
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5906 : Syyskuu 09, 2021, 23:21:21 »
On ne teinit nykyään rivoja. Uskalla Vaari kodistaan poistua kun arviolta 15v kyselee puhnumeroa. Missä nämä olivat vuonna 1932 kun vaari oli 13v ja kyrpä nyki villinä.

Mulla tuli mieleen ku oltiin steissillä kaverin kanssa ja se odotti junaa Jäkeen, nii joku nuori tyttö tuli (oli kyllä täysikäinen) sanomaan mun kaverille, että anna parikymppiä nii lähdetään sun luo panee. Kaveri kieltäytyi kohteliaasti kunniasta, nii mä sanoin, että mä voin laittaa. "joo, ei kiitos". Vähäkö kävi itsetunnolle. Mut onneks se palautu..
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2021, 23:23:00 kirjoittanut Billheili »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5907 : Syyskuu 09, 2021, 23:29:09 »
On ne teinit nykyään rivoja. Uskalla Vaari kodistaan poistua kun arviolta 15v kyselee puhnumeroa. Missä nämä olivat vuonna 1932 kun vaari oli 13v ja kyrpä nyki villinä.

Mulla tuli mieleen ku oltiin steissillä kaverin kanssa ja se odotti junaa Jäkeen, nii joku nuori tyttö tuli (oli kyllä täysikäinen) sanomaan mun kaverille, että anna parikymppiä nii lähdetään sun luo panee. Kaveri kieltäytyi kohteliaasti kunniasta, nii mä sanoin, että mä voin laittaa. "joo, ei kiitos". Vähäkö kävi itsetunnolle. Mut onneks se palautu..
Arvaa olinko paskana kun armotta panin jotain parikymppistä botox bimboa ja laiton viestiä jälkeenpäin et koska uusiksi? BotoxBimbo vastas - minä en sinua enkä sinun pientä penistäsi kaipaa.

Oli pakko ostaa pari grammaa kokkelia, neljä pulloa votkoo, kolme huoraa ja hotellihuone  - NYT MULLA ON MAAILMAN ISOIN KYRPÄ!!! Huorat huusi kuorossa - älä vaan työnnä pohjaan asti!
Hirteen mennään vähemmästäkin #voittaja
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2021, 23:31:51 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5908 : Syyskuu 09, 2021, 23:45:33 »
On ne teinit nykyään rivoja. Uskalla Vaari kodistaan poistua kun arviolta 15v kyselee puhnumeroa. Missä nämä olivat vuonna 1932 kun vaari oli 13v ja kyrpä nyki villinä.

Mulla tuli mieleen ku oltiin steissillä kaverin kanssa ja se odotti junaa Jäkeen, nii joku nuori tyttö tuli (oli kyllä täysikäinen) sanomaan mun kaverille, että anna parikymppiä nii lähdetään sun luo panee. Kaveri kieltäytyi kohteliaasti kunniasta, nii mä sanoin, että mä voin laittaa. "joo, ei kiitos". Vähäkö kävi itsetunnolle. Mut onneks se palautu..
Arvaa olinko paskana kun armotta panin jotain parikymppistä botox bimboa ja laiton viestiä jälkeenpäin et koska uusiksi? BotoxBimbo vastas - minä en sinua enkä sinun pientä penistäsi kaipaa.

Oli pakko ostaa pari grammaa kokkelia, neljä pulloa votkoo, kolme huoraa ja hotellihuone  - NYT MULLA ON MAAILMAN ISOIN KYRPÄ!!! Huorat huusi kuorossa - älä vaan työnnä pohjaan asti!
Hirteen mennään vähemmästäkin #voittaja

Nii-i. Vaikka toi onki vaan teinitytön kiukkuilua, niin kyllä miehen pitää jollain palautua, että ei itsetunto ropise. Normitilanteissa itsellä riittää ku tuun himaan ja luen mun taulun: "sä vaan oot niin vitun hyvä"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5909 : Syyskuu 09, 2021, 23:56:22 »
On ne teinit nykyään rivoja. Uskalla Vaari kodistaan poistua kun arviolta 15v kyselee puhnumeroa. Missä nämä olivat vuonna 1932 kun vaari oli 13v ja kyrpä nyki villinä.

Mulla tuli mieleen ku oltiin steissillä kaverin kanssa ja se odotti junaa Jäkeen, nii joku nuori tyttö tuli (oli kyllä täysikäinen) sanomaan mun kaverille, että anna parikymppiä nii lähdetään sun luo panee. Kaveri kieltäytyi kohteliaasti kunniasta, nii mä sanoin, että mä voin laittaa. "joo, ei kiitos". Vähäkö kävi itsetunnolle. Mut onneks se palautu..
Arvaa olinko paskana kun armotta panin jotain parikymppistä botox bimboa ja laiton viestiä jälkeenpäin et koska uusiksi? BotoxBimbo vastas - minä en sinua enkä sinun pientä penistäsi kaipaa.

Oli pakko ostaa pari grammaa kokkelia, neljä pulloa votkoo, kolme huoraa ja hotellihuone  - NYT MULLA ON MAAILMAN ISOIN KYRPÄ!!! Huorat huusi kuorossa - älä vaan työnnä pohjaan asti!
Hirteen mennään vähemmästäkin #voittaja

Nii-i. Vaikka toi onki vaan teinitytön kiukkuilua, niin kyllä miehen pitää jollain palautua, että ei itsetunto ropise. Normitilanteissa itsellä riittää ku tuun himaan ja luen mun taulun: "sä vaan oot niin vitun hyvä"
Kannattaa muuten säilyttää aina ne takstarit mitä saa naiselta ensimmäisen kuukauden aikana kun poloinen on ihan LOOOOOVE  :inlove: Vaari on säilyttänyt ihan kirjeajoista asti.

Luen kirjeet ja txtarit joka aamu, myös huorien privat ku oon maksanu extraa - tästä kämpästä lähtee pitelemätön KARJU  :weightlifting:
Why so fragile?

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5910 : Syyskuu 10, 2021, 00:00:35 »
Ei jumalauta siis oikeesti 😂😂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5911 : Syyskuu 10, 2021, 00:07:15 »
Ei jumalauta siis oikeesti 😂😂
Kokeile ite. Aloitat heti huomenna ja lupaan että kun jatkat 30 päivää putkeen = olet kaupungin kovin sonni!
Vaikka sulla olisi viikon vanhat paskat housuissa, niin vinkkaat mimmeille silmää.
#laitankohtakorkinkii
Why so fragile?

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5912 : Syyskuu 10, 2021, 00:09:48 »
Ei jumalauta siis oikeesti 😂😂
Kokeile ite. Aloitat heti huomenna ja lupaan että kun jatkat 30 päivää putkeen = olet kaupungin kovin sonni!
Vaikka sulla olisi viikon vanhat paskat housuissa, niin vinkkaat mimmeille silmää.
#laitankohtakorkinkii

Eiku Billheili yrittää imeä sun kyrpää, etkä anna.
Julmaa!!
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5913 : Syyskuu 10, 2021, 00:13:02 »
^ Voi murut, se maksaa 200€ ja sit multa saa ottaa poskeen
#viimeinenhuikkaöitä
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5914 : Syyskuu 10, 2021, 00:13:44 »
On ne teinit nykyään rivoja. Uskalla Vaari kodistaan poistua kun arviolta 15v kyselee puhnumeroa. Missä nämä olivat vuonna 1932 kun vaari oli 13v ja kyrpä nyki villinä.

Mulla tuli mieleen ku oltiin steissillä kaverin kanssa ja se odotti junaa Jäkeen, nii joku nuori tyttö tuli (oli kyllä täysikäinen) sanomaan mun kaverille, että anna parikymppiä nii lähdetään sun luo panee. Kaveri kieltäytyi kohteliaasti kunniasta, nii mä sanoin, että mä voin laittaa. "joo, ei kiitos". Vähäkö kävi itsetunnolle. Mut onneks se palautu..
Arvaa olinko paskana kun armotta panin jotain parikymppistä botox bimboa ja laiton viestiä jälkeenpäin et koska uusiksi? BotoxBimbo vastas - minä en sinua enkä sinun pientä penistäsi kaipaa.

Oli pakko ostaa pari grammaa kokkelia, neljä pulloa votkoo, kolme huoraa ja hotellihuone  - NYT MULLA ON MAAILMAN ISOIN KYRPÄ!!! Huorat huusi kuorossa - älä vaan työnnä pohjaan asti!
Hirteen mennään vähemmästäkin #voittaja

Nii-i. Vaikka toi onki vaan teinitytön kiukkuilua, niin kyllä miehen pitää jollain palautua, että ei itsetunto ropise. Normitilanteissa itsellä riittää ku tuun himaan ja luen mun taulun: "sä vaan oot niin vitun hyvä"
Kannattaa muuten säilyttää aina ne takstarit mitä saa naiselta ensimmäisen kuukauden aikana kun poloinen on ihan LOOOOOVE  :inlove: Vaari on säilyttänyt ihan kirjeajoista asti.

Luen kirjeet ja txtarit joka aamu, myös huorien privat ku oon maksanu extraa - tästä kämpästä lähtee pitelemätön KARJU  :weightlifting:

Tämä niin 100%:sesti tämä. 3 vuotta eron jälkeen löyty vanhalta läppäriltä (jonka onneks tyhjensin ennenku annoin tyttärelle) wapin varmuuskopiota exän viesteistä: "sä näytät hyvälle (paitsi croccit), sä tunnut hyvälle. En vaan saa susta tarpeekseni.". Sit oli muutama video ja joitai kuvia nii laitoin ne sille, että tälläsiä löyty nii poistin ne. "sanoit, että olit jo poistanu, mutta jotain oli ilmeisesti jääny". "joo, poistin, mutta oli varmuuskopiota". Hän sinänsä ihan sama nykyään, mutta kaikkien vuosien riitojen lomassa oli kiva muistuttaa. "mitäs sulle muuta?" "Ei ihmeitä, lähdetään Nickin kanssa Ukrainaan loppuvuodeks". "Onko Nicki joku sun Ukrainalainen tyttöystävä?" Haahaa😁

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5915 : Syyskuu 10, 2021, 00:16:06 »
Ei jumalauta siis oikeesti 😂😂
Kokeile ite. Aloitat heti huomenna ja lupaan että kun jatkat 30 päivää putkeen = olet kaupungin kovin sonni!
Vaikka sulla olisi viikon vanhat paskat housuissa, niin vinkkaat mimmeille silmää.
#laitankohtakorkinkii

Eiku Billheili yrittää imeä sun kyrpää, etkä anna.
Julmaa!!

Mustis😘

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5916 : Syyskuu 10, 2021, 01:51:13 »
Joku nainen joskus mainitsi ku tilitin jotain, että tuo tuossa tilittää kun joutunut kaltoin kohdelluksi jonku naisen toimesta, haahaa, menisi eteenpäin. Nii oonkii joutunu ja niin oonki menny. Tiedättäkö te kusiaiset (ette toki kaikki oo sellaisia ja nykyään tunnistan tosi helposti teidät ketkä olette) miten syvälle voi sieluun mennä esim. sellainen asia, että kielletään asioita?

Ollu poikamiehenä sen 3 vuotta, niin menin kaverille lomalla tekemään remppaa. Jotai seinän kittausta, paneelikaton maalausta, lattian tekoa ym. ku ite käy töissä, nii piti saada joku jonka uskaltaa jättää itse tekemään. Ja ihan fine. Meneehän tuo noin lomalla leppoisalla tahdilla. Kaveri maksaa ammamiehen palkan, mutta ei kehtaa kaikkia tunteja laittaa ku tekee vähä fiilispohjalta. Ehkä 55%:a urakka tahdista ja 55%:a laskutus.

Kaveri tulee Perjantaina töistä himaan, nii sano, että mennäänhän ottamaan terassille kaljat viikonlopun kunniaksi. Juteltiin niitä näitä ja kolmannen kaljan kohdalla ajattelin, että voi vittu, tän tietää mihin tää menee.

Sanoin, että mennäänhän vielä maalaa tuo katto nii on mestat valmiina seuraavan kerran.

Vedin sen katon ja kaveri nakkas keittiökalut paikalleen ja siirryttiin takas terassille.

No siitä baariin ja jatkot klo 6 aamulla etc. Perusjuttu. Pitkään pitkään aikaan oli ihan vitun siistiä "unohtua" juomaan kaljaa ja siihen pikku jatkot. Extempore juttuja, you know. Ihan sikasiistiä. En pannu ketään (toim.huom)

Miks mulla oli aamulla huono omatunto? Miks mulla oli välillä illan aikana syyllinen olo? Ku nämä pääperkeelet oli vuosien aikana opettaneet mulle, että tuollaisiin pitää saada lupa.

Kolme tapausta on ollut ja kolme niistä olen jättänyt. Itkut perään, että olen paska. Kuka on oikeasti se paska? Se joku vie toisen vapauden. Heillä heikko itsetunto, ymmärrän sen, mutta ei se oikeuta kusipäisyyteen. Joo, katson todellakin nykyään kenen kelkkaan lähden, ja olen tuudittautunut siihen, että elän ja kuolen yksin. Ja se on ihan fine.

Loppukaneetti: Mikä. Vitun. Lupa?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 10, 2021, 01:53:51 kirjoittanut Billheili »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5917 : Syyskuu 10, 2021, 07:59:30 »

Mitäköhän suklaata ja kuinka paljon ostais päivän päätteeksi...🤔
Amator

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5918 : Syyskuu 10, 2021, 08:02:02 »
Olispa suklaata. Jaksais paremmin nousta sängystä aamupalalle.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5919 : Syyskuu 10, 2021, 08:51:54 »
Saisikohan tänään? 🤔
Opettelee kielihommia… 😜