Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989348 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5700 : Elokuu 29, 2021, 02:48:14 »
Mietin että vihaan Applea. Ja siinä sivussa ihmisiä joille se on=uskonto.
Ja tää on paljon sanottu vanhalta uber Macintosh fanilta, joka pitkään vastusti PC:tä ja Windowsia.
Siis, jos haluatte että mikään, siis yhtään mikään toimii helposti, niin heittäkää jo vesilintuja noilla Applen vehkeillä.

Aikanaan idea oli, että tehdään laitteita jotka on käytettävyydeltään ylivertaisia, koska käyttäjät rulez...mutta nykyisin pääasia tuntuu vain olevan että tehdään mahdollisimman mihinkään yhteensopimattomia laitteita/sovelluksia, mieluummin tarpeettoman uniikeiksi, ja tästä superheikosta käyttäjäkokemuksesta on tehty brändi jolle lyöty teknisesti perusteettoman korkea hintalappu=koska brändi.

Huh. Kiitos. Helpotti.  :D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5701 : Elokuu 29, 2021, 03:07:35 »
Homot ovat usein ihan vitun ärsyttäviä ja pinnalisia. Jos niitä nyt vallitsevan kulttuurin tai mikälie tarvitsee suvaita niin tarviiko niiden homostelua sietää? Ja jos tarvii, niin mihin asti..?

Vitun ärsyttäviä homoja ei tarvii sietää sen enempää kuin vitun ärsyttäviä heteroita. Kävelee vaan pois. Tai sitten jos he astuvat pyytämättä sun yksityisalueelle, niin pyydät heitä poistumaan kuten heteroitakin vastaavassa tilanteessa. Jos astut heidän yksityisalueelle pyytämättä, niin olet ansainnut sapiskaa. Yksinkertaista

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5702 : Elokuu 29, 2021, 03:09:58 »
Joo,mullakin oli joku Lumia 720, jonka sain tytön Android kiimassa joskus aikoinaan. No, eihän siihen hyvään ja helppokäyttöiseen saa enään mitään esim. Lidlin bonus- sovellusta, niin sain jo tytön aikoja sitten Ios helvettiin siirtyneen jo ns. vanhentuneen iPhone SEn.

Paskemmaksi kaikki vaan menee. Ponnasdusikkunaa siellä täällä. Eikö nuo mainostajat tajua, että en todellakaan osta heidän tuotettaan kun se lävähtää lärville vaan juurikin vältän ostamasta heiltä? Ja loppupelissä olen vaikka ilman.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5703 : Elokuu 29, 2021, 03:13:03 »
Homot ovat usein ihan vitun ärsyttäviä ja pinnalisia. Jos niitä nyt vallitsevan kulttuurin tai mikälie tarvitsee suvaita niin tarviiko niiden homostelua sietää? Ja jos tarvii, niin mihin asti..?

Vitun ärsyttäviä homoja ei tarvii sietää sen enempää kuin vitun ärsyttäviä heteroita. Kävelee vaan pois. Tai sitten jos he astuvat pyytämättä sun yksityisalueelle, niin pyydät heitä poistumaan kuten heteroitakin vastaavassa tilanteessa. Jos astut heidän yksityisalueelle pyytämättä, niin olet ansainnut sapiskaa. Yksinkertaista

Näinkö se sun naispuolinen työkaverisi sua ohjeisti?

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5704 : Elokuu 29, 2021, 03:15:46 »
 Ja selvisikö se sulle ja muille asianosaisille että oletko pinnallinen vai not?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2021, 03:18:02 kirjoittanut M.U. Tiainen »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5705 : Elokuu 29, 2021, 06:29:45 »
Mietin että vihaan Applea. Ja siinä sivussa ihmisiä joille se on=uskonto.
Ja tää on paljon sanottu vanhalta uber Macintosh fanilta, joka pitkään vastusti PC:tä ja Windowsia.
Siis, jos haluatte että mikään, siis yhtään mikään toimii helposti, niin heittäkää jo vesilintuja noilla Applen vehkeillä.

Aikanaan idea oli, että tehdään laitteita jotka on käytettävyydeltään ylivertaisia, koska käyttäjät rulez...mutta nykyisin pääasia tuntuu vain olevan että tehdään mahdollisimman mihinkään yhteensopimattomia laitteita/sovelluksia, mieluummin tarpeettoman uniikeiksi, ja tästä superheikosta käyttäjäkokemuksesta on tehty brändi jolle lyöty teknisesti perusteettoman korkea hintalappu=koska brändi.

Huh. Kiitos. Helpotti.  :D
Applesta ei ole kokemusta, itsellä ei ole koskaan ollut sellaista, mutta seuristelukumpanillani oli sellainen apple 4 aikoinaan, ihan hyvin pelasi. Uudemmat tuntuu olevan paskoja ja kalliita, mitä olen työkavereilla nähnyt. Näyttö pimenee jne. Itsellä toimii työpuhelimena samsung xcover joka tuntuu krstävän vaikka mitä. Miinuksena pieni akku.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5706 : Elokuu 29, 2021, 07:17:55 »
Mietin että vihaan Applea. Ja siinä sivussa ihmisiä joille se on=uskonto.
Ja tää on paljon sanottu vanhalta uber Macintosh fanilta, joka pitkään vastusti PC:tä ja Windowsia.
Siis, jos haluatte että mikään, siis yhtään mikään toimii helposti, niin heittäkää jo vesilintuja noilla Applen vehkeillä.

Aikanaan idea oli, että tehdään laitteita jotka on käytettävyydeltään ylivertaisia, koska käyttäjät rulez...mutta nykyisin pääasia tuntuu vain olevan että tehdään mahdollisimman mihinkään yhteensopimattomia laitteita/sovelluksia, mieluummin tarpeettoman uniikeiksi, ja tästä superheikosta käyttäjäkokemuksesta on tehty brändi jolle lyöty teknisesti perusteettoman korkea hintalappu=koska brändi.

Huh. Kiitos. Helpotti.  :D
Applesta ei ole kokemusta, itsellä ei ole koskaan ollut sellaista, mutta seuristelukumpanillani oli sellainen apple 4 aikoinaan, ihan hyvin pelasi. Uudemmat tuntuu olevan paskoja ja kalliita, mitä olen työkavereilla nähnyt. Näyttö pimenee jne. Itsellä toimii työpuhelimena samsung xcover joka tuntuu krstävän vaikka mitä. Miinuksena pieni akku.

Omppu-tuotteita vain padi enää käytössä. Ei Applessa mitään vikaa, ja pitää nostaa hatun siitä onnistuneesta brändäyksestä, mutta just, sori, sen fanaattisen lahkon joka ei suvaita muita laitteita...

Yksi sivuilipoka kysyi min mielipidettä asiasta kun tartti uuden luurin. "Jos tarttet aiföönin, osta sellainen, ovat hyviä, jos tarttet puhelimen on myös näitä..." Hommasi sitten jokin pomminkestävä CAT ja on valintaansa tyytyväinen...

Saattaa olla että seuraava on Omppu-tuote, who knows, mutta on sen päivän murhe...
Shikita ga nai

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5707 : Elokuu 29, 2021, 15:44:20 »
Tiedä Savonlinnan säästä, mutta ainakin täällä Helsingissä ajettiin Kotarilla vielä ihan t- paidassa ja shortseissa. Mutta se on huomattu että ne toiset prätkämiehet pukeutuukin ihan vaan ABC- käyntejä ja muuta patsastelua varten.  ;D

helle kelit oli. jos pystyy kynnet Customiin, voipi olla että rahat löytyy myös kunnon ajo
vermeisiin. en ole ikinä ajanut shortseissa ja t-paidassa, enkä aja.

ps. ja mistäs ne apsilla motoristin tunnistaa ellei varusteista...tai no leveästä hymystä. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5708 : Elokuu 29, 2021, 23:56:56 »
^Ja itikoita naama täynnä :laught:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5709 : Elokuu 30, 2021, 00:32:00 »
Että nyt sitä ollaan pirteänä kuin peippo. Täytyy yrittää nukkua kunhan olen saanut leffan katsottua.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5710 : Elokuu 30, 2021, 10:57:22 »
Mitä eroa on bbw, lihavalla, uhkealla, muhkealla, muodokkaalla, pyöreällä ja muodot oikeissa paikossa?
Kun minä oon vaan rehdisti läski, niin onko nuo edelle kuvatut silleen " kohteliaasti sanottu - lihava " Haluaisin alkaa käyttää itsestäni oikeaa termiä, muutakin kuin kusipää.

Siskon lapsia lainaten - oot eno ihana vaikka vähän lihava
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5711 : Elokuu 30, 2021, 11:22:01 »
^ Tänäpäivänähän jokainen saa olla mitä haluaa, eli jos koet olevasi nainen niin varmaan sitten voit kutsua itseäsi myös bbw:ksi. Tai sitten BBA - Iso kaunis persreikä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5712 : Elokuu 30, 2021, 11:26:10 »
Minäkin olen oikea sammakko.  ;)

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5713 : Elokuu 30, 2021, 11:36:44 »
Dad bod ja isoluinen on meikäläisen suosikit. Tai ruoka-aikaan kotona ollut.
☮️and💟

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5714 : Elokuu 30, 2021, 11:38:30 »
Eilinen salireeni tuntuu vieläkin kehossa... tätäkö tämä vanhuus teettää🤔🤪
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5715 : Elokuu 30, 2021, 11:43:15 »
^ Tänäpäivänähän jokainen saa olla mitä haluaa, eli jos koet olevasi nainen niin varmaan sitten voit kutsua itseäsi myös bbw:ksi. Tai sitten BBA - Iso kaunis persreikä.
Mitenkään päin ei ole hyvä. Laitoin vielä itseni uhriksi. Silti hermoillaan. Mut edelleen sama kysymys, varsinkin kun mun persreikä on pieni, tiukka, ruma mutta neitsyt. Otetaan tuo bbw pois niin jos ei sit hermoilla. Eli mitä mitä eroa on lihavalla, läskillä, uhkulla, muhkulla, pyöreällä, muodot oikeissa paikoissa, pehmeä jne voi onko kaikki = lihava?

Mun kysymys ei ollut saatko olla mitä itse haluat. Siitä olemme samaa mieltä että saat/saan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 30, 2021, 11:48:22 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5716 : Elokuu 30, 2021, 12:20:56 »
Viime viikkoista tapaamista PT:n kanssa :blowjob:
Onneksi keskiviikkona pääsee töihin niin saa ajatukset muualle…
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5717 : Elokuu 30, 2021, 12:24:00 »
^ Tänäpäivänähän jokainen saa olla mitä haluaa, eli jos koet olevasi nainen niin varmaan sitten voit kutsua itseäsi myös bbw:ksi. Tai sitten BBA - Iso kaunis persreikä.
Mitenkään päin ei ole hyvä. Laitoin vielä itseni uhriksi. Silti hermoillaan. Mut edelleen sama kysymys, varsinkin kun mun persreikä on pieni, tiukka, ruma mutta neitsyt. Otetaan tuo bbw pois niin jos ei sit hermoilla. Eli mitä mitä eroa on lihavalla, läskillä, uhkulla, muhkulla, pyöreällä, muodot oikeissa paikoissa, pehmeä jne voi onko kaikki = lihava?

Mun kysymys ei ollut saatko olla mitä itse haluat. Siitä olemme samaa mieltä että saat/saan.

En osaa kyllä sanoa. Useinhan suomenkielessä on monta eri tapaa kuvailla asioita. Aikuisten kesken ehkä suotavaa valita "kaunein".

Hoikka voisi olla Tuulen nussima vinkuheinä, pakkasen raiskaama pulkannaru, anorektinen afrikkalainen, laiha, timmi. Näistä itse tykkäisin kutsua kuitenkin hoikaksi.

Lihava voisi olla läski, siiderivalas, pullukka, bbw, hyvinsyönyt,sotanorsu. Näistä valitsisin itse pullukan.

Kaunis voisi olla soiva peli, malli ainesta, arpaonni. Ehkä kuitenkin kaunis on kivoin näistä 🤔

Kusipää voisi olla kyrpä, mulkku, idiootti persreikä, daiju yms. Voisin käyttää mitä vaan näistä.

MUN MIELESTÄ noi kaikki tarkoittaa samaa. Virallisesti kieliopista en kyllä osaa sanoa.

Urbaanisanakirja on hyvä apu 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5718 : Elokuu 30, 2021, 12:53:31 »
Sen verran vaari on sivistynyt että anorektikko viittaa sairauteen eikä sillä ole mitään tekemistä hoikan kanssa. Tuulen nussima vinkuheinä\pakkasen raiskaama pulkannaru (miltäs raiskauksen uhrista nyt tuntuu jos tällaista lukee) taas viittaa yleensä mieheen jolla ei ole lihaksia. Muusta vaari ei tiedä, paitsi siitä että olipas rumaa kielenkäyttöä nuorelta naiselta   :whipping:
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5719 : Elokuu 30, 2021, 16:27:25 »

Vähän tuntuu että kännykän koronavilkku on turha äppi. Mä en tiedä ketään kelle se olis piipannu.
Amator