Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988832 kertaa)

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5640 : Elokuu 26, 2021, 12:22:12 »
Pitäskö sitä vai eikö pitäs?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5641 : Elokuu 26, 2021, 12:24:09 »
Uuden helikopterin ostoa.

Pudottiko Mad Max edellisen?
Eihän sillä päässyt edes ilmaan.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5642 : Elokuu 26, 2021, 12:31:01 »
MIetin, kun aamusella hoitsu kävi ensin ottamassa 3 putkilollista verta ja sen jälkeen lorotti kaamean pussillisen antibioottia suoneen niin tekeekö ne jotain veripalttua mun verestä siellä labrassa.
Päivän luku sentään on jo tyydyttävä 22.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5643 : Elokuu 27, 2021, 07:58:47 »
Feminismi ollut taas pinnalla niin onkohan se feminismi sellaista myötäelämistä eli feministeillä ei ole itsellään mitään kokemusta miesten sorrosta vaan vouhotetaan vaan jostain, että olisi yhteenkuuluvuuden tunnetta johonkin? Voiko vastustaa jotain mistä itsellä ei ole kokemusta? Tajuavatko he jonain päivänä, että voi kun olisin nuorempana ymmärtänyt miten paljon helpommalla olisin päässyt kun olisin silloin nuorempana tajunnut enkä olisi taistellut vastaan? Paljon kysymyksiä aamutuimaan

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5644 : Elokuu 27, 2021, 10:40:46 »
Mietin radikaalifeminismiä, seksiliberalismia, seksiradikalismia.

Ei ehkä kannattaisi. On tuo sekava maailma tuo seksityötutkimukset. Jotenkin tuntuu vääristyneeltä näin meikäläisen silmin...
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5645 : Elokuu 27, 2021, 11:16:50 »
Feminismi ollut taas pinnalla niin onkohan se feminismi sellaista myötäelämistä eli feministeillä ei ole itsellään mitään kokemusta miesten sorrosta vaan vouhotetaan vaan jostain, että olisi yhteenkuuluvuuden tunnetta johonkin? Voiko vastustaa jotain mistä itsellä ei ole kokemusta? Tajuavatko he jonain päivänä, että voi kun olisin nuorempana ymmärtänyt miten paljon helpommalla olisin päässyt kun olisin silloin nuorempana tajunnut enkä olisi taistellut vastaan? Paljon kysymyksiä aamutuimaan
Onneksi on vielä fiksujakin naisia - https://www.youtube.com/watch?v=ZSOb8rZBJgw Harmi kun en löydä sitä videota missä naiset kertoo femakoiden suurimmat valheet. Siihen kastiin kuuluu tämä "miehen dollari on naisen 80c valhe" jolle olen hihitellyt jo vuosia.
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5646 : Elokuu 27, 2021, 12:36:39 »
Feminismi ollut taas pinnalla niin onkohan se feminismi sellaista myötäelämistä eli feministeillä ei ole itsellään mitään kokemusta miesten sorrosta vaan vouhotetaan vaan jostain, että olisi yhteenkuuluvuuden tunnetta johonkin? Voiko vastustaa jotain mistä itsellä ei ole kokemusta? Tajuavatko he jonain päivänä, että voi kun olisin nuorempana ymmärtänyt miten paljon helpommalla olisin päässyt kun olisin silloin nuorempana tajunnut enkä olisi taistellut vastaan? Paljon kysymyksiä aamutuimaan
Onneksi on vielä fiksujakin naisia - https://www.youtube.com/watch?v=ZSOb8rZBJgw Harmi kun en löydä sitä videota missä naiset kertoo femakoiden suurimmat valheet. Siihen kastiin kuuluu tämä "miehen dollari on naisen 80c valhe" jolle olen hihitellyt jo vuosia.

Ai jumalauta. Parantunut feministi😅😅😅

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6705
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5647 : Elokuu 27, 2021, 13:30:35 »
Eräs kaveri oli toteuttanut unelmaansa ja hankkinut hienon premium-luokan auton itselleen. Kaara selvästi oli hänelle tärkeä ja antoi varmaan iloa ja mielihyvää.

Mietin että olen itse käyttänyt pitkässä juoksussa melkein saman verran rahaa seksipalveluihin. Väittäisin, että olen saanut vähintäänkin yhtä paljon mielihyvää ja sisältöä elämääni.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5648 : Elokuu 27, 2021, 13:57:06 »
^
Mä en ole koskaan jaksanut sijoittaa penniäkään ylimääräistä johonkin peltikasaan, laitan rahat mieluummin pimpsaan tai johonkin muuhun. Ainakin omalla kohdalla saan enemmän mielihyvää seksipalveluista🙂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5649 : Elokuu 27, 2021, 14:10:22 »
Ai jumalauta. Parantunut feministi😅😅😅
Näitä rupeaa onneksi olee. Ne ymmärtää että ei se tasa-arvo paska niin ihanaa ollutkaan ja kotonakin olisi kiva että minua kohdellaan naisena.....tai että saisin edes kyrpää.

Erästä parantunutta blondia lainaten " olin koko femakko ajan sinkkuna. mulle sanottiin että vihollisten kanssa ei saa seurustella. sitten kun piti lesboksi kääntyä niin tajusin että ei tämä feminismi ole ehkä minua varten. nyt mulla on rakastava perhe ja kaksi upeaa lasta. saan olla kotona lasten kanssa ja tykkään siitä todella paljon. näen lapsieni jokaisen hetken"

Why so fragile?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5650 : Elokuu 27, 2021, 14:21:15 »
Eräs kaveri oli toteuttanut unelmaansa ja hankkinut hienon premium-luokan auton itselleen. Kaara selvästi oli hänelle tärkeä ja antoi varmaan iloa ja mielihyvää.

Mietin että olen itse käyttänyt pitkässä juoksussa melkein saman verran rahaa seksipalveluihin. Väittäisin, että olen saanut vähintäänkin yhtä paljon mielihyvää ja sisältöä elämääni.

helposti puolimiljoonaa on mennyt viinaan ei juurikaan edes harmita ehkä krapulassa jos on varannut liian vähän ettei oo korjausta kaapissa.
kysyvälle vastataan

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5651 : Elokuu 27, 2021, 21:37:15 »
Jokohan oli viimeiset uinnit tältä kesältä. Saatana että oli kylmää!
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5652 : Elokuu 27, 2021, 21:41:20 »
Jokohan oli viimeiset uinnit tältä kesältä. Saatana että oli kylmää!

Mä en ole käynyt koko kesänä uimassa, kun aina on liian kylmää...
No hyvä on, mä en tykkää uimisesta!!

Mut nyt jos millon on siis kylmää 🙂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5653 : Elokuu 27, 2021, 21:49:18 »
olin koko femakko ajan sinkkuna. mulle sanottiin että vihollisten kanssa ei saa seurustella.

Siis toi on asian ytimessä (kieltä peppureikään). En vastusta feminismiä (tai vastustan, koska se ei ole mielestäni oikea termi asialle), vaan vastustan sitä tartuttamista, missä heikot nuoret naisen alut käännetään jotain vastaan, eli aivopestään. Siis normaali ukko sanoo jotain kotona, niin luetaan femakko käsikirjasta tai kysytään jossain palstalla, että miten tähän pitää reagoida? Sieltä varmasti tulee joku hyvä neuvo joka mukailee enemmänkin tämän neuvonantajan omia tarkoitusperiä, eikä hänen. "joo, selkeästi se yrittää alistaa" tai jotain muuta paskaa.

En tiedä mikä se oikea termi olisi, mutta feministi sanaan on liitetty jo sellaiset myrkyn merkit, että se haisee pahemmalta kuin krapulapaska.

Todellisuudessa kenenkään ei pidä olla riippuvainen kenestäkään. Sitä kannatan. Jos jostain on riippuvainen, niin toisen pitää olla saman asteen verran riippuvainen sinusta. Win-win. Ei voi välttää tilannetta, etteikö olisi jossain detaljitason asiassa riippuvainen kumppanistaan. Ei vaan voi. Niin se vaan menee

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5654 : Elokuu 27, 2021, 22:07:38 »
Pitääkö olla huolissaan kun aloin just katsomaan Kesäillan valssia?
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5655 : Elokuu 27, 2021, 22:19:46 »
Pitääkö olla huolissaan kun aloin just katsomaan Kesäillan valssia?

Ei!

Itse mietin että pitäisikö olla huolissaan jos joka aamu herää klo 5 keittää kahvia piirteenä kuin Peiponen vaikka mieli tekisi nukkua 😕

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5656 : Elokuu 27, 2021, 23:15:16 »
Eiköhän sitä ole jo tarpeeksi pämpätty tälle päivää ( niin että muutkin näkee)?
Öitä.. ;)  ;D

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5657 : Elokuu 27, 2021, 23:21:36 »
Mietin että miksi ei nukuta vaikka olen ollut tänään jo aikaisin hereillä?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5658 : Elokuu 28, 2021, 10:05:16 »
Mietin miksei Jani hae apua unettomuuteen?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5659 : Elokuu 28, 2021, 10:40:11 »
Mietin tätä "vieläkö ehtii käydä siellä"-ajanvarauskyselyiden tulvaa. Ilmeisesti meidän talo on vielä astetta kiinnostavampi kohde kuin mä.  ;D 

Vaikka eihän sitä voi tietää: ehkä mä haluankin lopettaa työt kokonaan, kun pääsen irti talosta. Jos tää huoruus tulikin tosta kaivovedestä?
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia