Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989036 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5320 : Elokuu 06, 2021, 14:24:59 »
^
Mä pidän sulle peukkua 👍
Amator

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5321 : Elokuu 06, 2021, 14:28:16 »
Kyllä naiset on vaan taitavampia koronapiikin antajia.👍
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5322 : Elokuu 06, 2021, 15:48:04 »
Miten kävi Kiinan elefanteille?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5323 : Elokuu 06, 2021, 15:50:35 »
Miten kävi Kiinan elefanteille?

Ne varmaan söi ne.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5324 : Elokuu 06, 2021, 16:04:46 »
Miten kävi Kiinan elefanteille?

Ne varmaan söi ne.

Heti kun dronet lähti niin eiku pataan...
No höh ei!  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 362
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5325 : Elokuu 06, 2021, 16:06:27 »
Miten kävi Kiinan elefanteille?

Yhden uutisen mukaan norsut lähtivät takaisin kohti kotia. Ilmeisesti siis päättäneet... äh, eiköhän tämä ollut tässä.

Tänään mietin olympialaisia katsoessa, naisten ratapyöräilyn pariajossa, kumpi mahtoi saada pään enemmän pyörälle: Kierrosten määrä vai treenatut reidet ja peput 😁 🤔

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5326 : Elokuu 06, 2021, 16:09:06 »
Miten kävi Kiinan elefanteille?

Yhden uutisen mukaan norsut lähtivät takaisin kohti kotia. Ilmeisesti siis päättäneet... äh, eiköhän tämä ollut tässä.

No ei ollut! ;D
Tää on kuin sarja/kirja jonka loppuratkaisu jää auki...tahtoo tietää!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5327 : Elokuu 06, 2021, 17:07:08 »
Tuo Eurojaskan voitto ois kyllä :headbang:

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5328 : Elokuu 06, 2021, 17:41:18 »
Pitäskö ottaa loparit?
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5329 : Elokuu 06, 2021, 17:46:57 »
^Kaikille suosittelen pitämään silmät auki työmarkkinoilla. Jos on jotain järkevää tilalle, on turhaa roikkua yhdessä työpaikassa kiinni.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5330 : Elokuu 06, 2021, 18:32:04 »
Pitäskö ottaa loparit?

Ei kai Ronja nämä hommat lopeta?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5331 : Elokuu 06, 2021, 18:53:25 »
Pitäskö ottaa loparit?

Mä oon miettinyt viimeiset 10-vuotta samaa 🙈

Mutta ne työpaikan miehet 🤤 :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5332 : Elokuu 06, 2021, 19:27:49 »
^Kaikille suosittelen pitämään silmät auki työmarkkinoilla. Jos on jotain järkevää tilalle, on turhaa roikkua yhdessä työpaikassa kiinni.

Tätä voisi tulkita niinkuin meikä, turha roikkua yhdessä kun voi kahtakin työtä tehdä yhtäaikaa...

Ja Ronjalle, jos ajattelet noin niin toinen jalka on jo ovesta...
☮️and💟

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5333 : Elokuu 06, 2021, 20:10:50 »
en ole koskaan hakenut töitä. aina on tultu tarjoamaan. enkä myöskään ole kokenut
koskaan työttömyyttä. voi kai sanoa että olen ollut onnekas.

ps. enää ei tartte tarjota töitä, jätän ne ilot muille ja keskityn harrastuksiin. :D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5334 : Elokuu 06, 2021, 21:16:58 »
^Kaikille suosittelen pitämään silmät auki työmarkkinoilla. Jos on jotain järkevää tilalle, on turhaa roikkua yhdessä työpaikassa kiinni.

Tätä voisi tulkita niinkuin meikä, turha roikkua yhdessä kun voi kahtakin työtä tehdä yhtäaikaa...

Ja Ronjalle, jos ajattelet noin niin toinen jalka on jo ovesta...

Mulla on sama kuvio. Käytännössä koko ajan monta rautaa tulessa.. Välillä liiankin monta.
Mäkään en oo ollu koskaan työtön ja käytännössä nytkin tarjolla on enemmän töitä kuin huvittaa tehdä.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5335 : Elokuu 06, 2021, 21:23:33 »
Alkakaa miettimään miten pidetään tää forkka hengissä ja ...t ulkona.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5336 : Elokuu 06, 2021, 22:29:43 »
^^ Jos on liikaa tekemistä niin ehkä kannattaisi keskittyä niihin parhaiten palkattuihin hommiin ;)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5337 : Elokuu 08, 2021, 12:45:44 »
Mietin ku lääketiede puhuu hankalasta äitisuhteesta, niin ei siinä varsinaisesti ole äidistä kysymys vaan siitä, että 30-40 vuotta vanhemman naisen kanssa on vaan jutuissa eri aaltopituudella ja pitäisin sitä suhteellisen normaalina.

Yleisestikin ottaen ihmiset joilla on mielipiteitä sun elämään ilman, että olet kysynyt mitään, ovat ärsyttäviä. Iästä tai sukupuolesta riippumatta. Hauska ku nakkaa ihmisiä pois elämästään jotka ovat ärsyttäviä, juttelevat asioita ihan marttyyrinä miten heitä on kaltoin kohdeltu. Itsehän he mielipiteinensä itse itselleen pahan mielen aiheuttaa.

Syytönhän siinä se osapuoli on joka ei ole mitään kysynyt vaan se joka vastailee. Yksi lempi vastauksistani on kun joku tulee sanomaan, että olen huolissani sinusta: "jos sinulla on huolia niin mene juttelemaan lääkärille. En ole sen alan asiantuntija"

Eksentrisyyteni saattaa näyttäytyä huolen aiheena, mutta on paljon ihmisiä jotka pitävät sitä vahvuutena. Kuten pidän itsekin. Hassua sinänsä kun ne jotka pitävät sitä vahvuutena esim. työelämässä, ovat yhteiskunnallisesti luokiteltuina kovastikin terveitä ihmisiä.

Ai niin. Hauska oli kun selkäleikkauksen jälkeen nuori lähihoitajamies tuli kateroimaan virtsarakkoa, niin sanoi, että on normaalia selkäleikkauksen jälkeen, ettei saa tulemaan virtsaa sorsaan. Kerroin, että ei ole leikkauksesta kyse vaan siitä, että en ole tottunut kusemaan selällään. Jäi miettimään ja oivalsi, että harvoinpa sitä kyllä hänkään.

Eipä mulla muuta

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5338 : Elokuu 08, 2021, 13:45:26 »
Mihin nuo kaikki tavarat mahtuu taas 😂
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5339 : Elokuu 08, 2021, 19:54:08 »
Vähä on joku emotionaalinen olotila päällä niin jäin miettimään edellisiä kirjoituksiani. Kautta historian. Minulle on aina ollut tyypillistä hakeutua pois tilanteista jotka kiihdyttää minua liikaa. Toki olen ärsyyntynyt minäkin, varmaan useinkin, mutta en ole oikeasti ollut koskaan vihainen. Harmittaa katsoa ihmisiä ympärillä jolla tunteet paukkuu kokoajan varoventtiilillä. Ei yhtään säätelykykyä mitä elämä tuo tullessaan.

Hyviä ihmisiä joista ymmärtää miksi mikäkin on tapahtunut. Ei voi vaan itse vaikuttaa, toivoo vaan parasta ja pelkää pahinta. Ei vaan voi, kukaan ei voi, koska ongelmat eivät ole sen hetken aiheuttamia vaan pidemmän ajan seurauksia alkaen vauva-ajasta/lapsuudesta. Et sä voi yhdellä kännihöpinällä pyyhkiä pois kymmenien vuosien ongelmia/tuskaa mitä toinen on kokenut. Siitä samasta syystä sä et voi myöskään ajatella, että olisinko voinut auttaa häntä jotenkin? Ehkä jos pääsisit aikakoneella hänen lapsuuteen ja korjaisit virheet siellä. Lisäksi on sulle liikaa taakkaa kuunnella niitä ongelmia pidempään jos kerran reagoit kuuntelevasti. "käy juttelee jollekkii jolle maksetaan siitä" on paras vastaus. Tyly, mutta hänelle itselleenkin paras. Käsittele ongelma kun tilanne on päällä vaikka tuntuisikin pahalle. Kaikki voittaa myöhemmin. Vaatii rohkeutta, mutta palkitsee myöhemmin. Myöhemmin kaikki on kiitollisia.

Mulla on ehkä pahinta äänenkorotus, mutta siitä on matkaa todelliseen fyysiseen aktiin vielä ainakin 20% ja aina ku huomaan korottavani ääntä, lähden menemään tilanteesta. Muutaman kerran se on ollut poislähtö parisuhteesta. Ei vaan pysty kun tietää, että tämä ei parane. Parisuhteet ovat olleet 4v., 8v. ja 2v., että en minä siitä herkällä lähde. Katson aina kuitenkin yksittäisten riitojen yli. Kaikkia ei vaan voi parantaa, ja jos koen vian olleen minussa, niin en halua, että joku on vastuussa minun "parantamisesta". Se ei vaan ole reilua sekään. Anyway. Ärsyyntyneenä ei pidä kenenkään oleman. Ärsytys muuttuu vihaksi, ja vihalla voi olla tuhoisat vaikutukset. Liian tuhoisat
« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2021, 19:55:40 kirjoittanut Billheili »