Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988935 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4940 : Kesäkuu 13, 2021, 07:32:13 »
Onko Joel Pohjanpalo ehdolla jossakin päin Suomea?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4941 : Kesäkuu 13, 2021, 20:50:37 »
Viinimarjoja taitaa tulla hyvin tänä vuonna


Mitenkähän omenien kanssa käy?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4942 : Kesäkuu 14, 2021, 16:18:04 »
Oletteko ikinä nähnyt koivua jossa on (viinin)punaiset lehdet?

Tämän puun nimi on punakoivu. Jos en pahasti erehdy, olen nähnyt punakoivua yksittäisinä esiintyminä sen lisäksi että Oulun keskustasta löytyy paikka jossa kasvaa ryhmänä viisi tuollaista koivua. Osaako Granado sanoa missä tämä paikka on, siis tarkempi sijainti? Tai joku muu oululainen / kaupungissa vieraillut joka on pistänyt merkille tuon puuryhmän? En väitä etteikö moisia esiintymiä voisi olla muuallakin mutta tuo on ainoa tietämäni paikka.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4943 : Kesäkuu 14, 2021, 16:42:30 »
No vähän oon kyllä miettinyt noita Jennyn tissejä.  8)
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4944 : Kesäkuu 14, 2021, 16:47:08 »
No vähän oon kyllä miettinyt noita Jennyn tissejä.  8)

En ihmettele kun olet niitä tänään päässyt niin lähietäisyydeltä ihastelemaan :)

Poissa Vieras0234

  • Full Member
  • Viestejä: 308
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4945 : Kesäkuu 14, 2021, 16:55:55 »
^^^Se maailman ilmeisesti ainut punainen hieskoivu löydettiin Ylikiimingin Vepsänkylältä 1970-luvun lopulla (https://www.kaleva.fi/punakoivu-lisaantyy-siemenista/2266259)

Oulun kaupungin pääkirjaston edestä löytyy tämän Ylikiimingin punakoivun jälkeläisiä. Näyttävät kyllä minun silmääni hieman oudoilta.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 14, 2021, 16:59:32 kirjoittanut Granado »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4946 : Kesäkuu 14, 2021, 17:57:09 »
^^^Se maailman ilmeisesti ainut punainen hieskoivu löydettiin Ylikiimingin Vepsänkylältä 1970-luvun lopulla (https://www.kaleva.fi/punakoivu-lisaantyy-siemenista/2266259)

Oulun kaupungin pääkirjaston edestä löytyy tämän Ylikiimingin punakoivun jälkeläisiä. Näyttävät kyllä minun silmääni hieman oudoilta.
Joo siinä ovat, pääkirjaston vieressä. Muistaakseni niitä on viisi.

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4947 : Kesäkuu 14, 2021, 18:15:33 »
Hurja puuska tuuli. Mun teltta klapiliiteri heiluu niin, että pitääkö kohta mennä heittäytymään sen päälle. Jos se lähtee niin toivottavasti klapit jää kuitenkin, niiden takia on vuodatettu niin monta hikipisaraa.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4948 : Kesäkuu 14, 2021, 21:12:14 »
Mietin kaikenlaista ja sitten en mitään. Vähän runotyttö olo. Onko täällä runoketjua, wörkillä oli muistaakseni Joey_t aloittama.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4949 : Kesäkuu 14, 2021, 21:23:43 »
Kuinka paljon voi suklaakeksejä syödä ennen kuin tarttee lopettaa?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4950 : Kesäkuu 14, 2021, 21:27:43 »
Mietin kaikenlaista ja sitten en mitään. Vähän runotyttö olo. Onko täällä runoketjua, wörkillä oli muistaakseni Joey_t aloittama.
Ketju Haiku-runoille, tällaisen muistaakseni aloitin, en kai muuta.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4951 : Kesäkuu 14, 2021, 21:40:39 »
No vähän oon kyllä miettinyt noita Jennyn tissejä.  8)

Mullakin on ollut samoja ja vähän muitakin mietteitä 😊

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4952 : Kesäkuu 14, 2021, 21:51:41 »
Mietin kaikenlaista ja sitten en mitään. Vähän runotyttö olo. Onko täällä runoketjua, wörkillä oli muistaakseni Joey_t aloittama.
Ketju Haiku-runoille, tällaisen muistaakseni aloitin, en kai muuta.

Se se oli!  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4953 : Kesäkuu 15, 2021, 15:55:11 »
Tänään mietin tuolla aamuparlamentissamme kahvi mukien äärellä, että nykyään tällaisissa paikoissa on hyvin usein ne Ikean mukit mistä kahvia juodaan. Vain ani harva ottaa, vaikka kunnon kuppejakin asetteineen löytyy sen kupin. Samassa muistin miten isoäitini pruukasi kaataa sitä kahvia sille asetille tai tassille, kuten meillä päin sanotaan ja sitten huulien välissä oli se sokeripala. Sitten ryystettiin siitä kahvia ja tietysti minunkin piti sitä yrittää, kuinka ollakaan leuka vuosi ja kahvia oli paidalla. Tällaista ei juuri enää missään näe.
Ihania muistoja kuitenkin.
 :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4954 : Kesäkuu 15, 2021, 15:58:33 »
^ Mun (suomen) vaari teki tuota  :inlove:
Muualla en ole nähnyt sitä tapaa.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4955 : Kesäkuu 15, 2021, 16:30:16 »
Samassa muistin miten isoäitini pruukasi kaataa sitä kahvia sille asetille tai tassille, kuten meillä päin sanotaan ja sitten huulien välissä oli se sokeripala. Sitten ryystettiin siitä kahvia ja tietysti minunkin piti sitä yrittää, kuinka ollakaan leuka vuosi ja kahvia oli paidalla.

Ukki teki täsmälleen samoin ja täsmälleen samoin yritin tehdä perässä😁 Kysyin sitten, että miksi noin tehdään niin ku se on pannukahvia ja kiehuvan kuumaa niin se jäähtyy paremmin juomakelpoiseksi

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4956 : Kesäkuu 15, 2021, 17:10:12 »
Mietin, että olisiko minulla oikeus uhriutua jos panisin varattua muijaa ja soittasin sen äijälle, että onpa sun muija hyvä pano. Ja sitten se öijä vetäs mua turpaan. Jos yhteiskunnan rakennetta miettii niin kai mulla olis vaikka oudoltahan se tietysti kuulostaa

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4957 : Kesäkuu 15, 2021, 18:14:13 »
^Uhriutua voi ihan rauhassa, jos sattuu olemaan vielä hengissä ja liikuntakykyinen.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4958 : Kesäkuu 15, 2021, 18:17:51 »
^Uhriutua voi ihan rauhassa, jos sattuu olemaan vielä hengissä ja liikuntakykyinen.

Tämäpä tämä. Esimerkki tapauksessa henkilö kuoli joka nyt on vähän liikaa, mutta turpaansa olis sietänyt saada. p.s. minulla ei ole eukkoa, joten olen vain statisti

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #4959 : Kesäkuu 15, 2021, 20:07:32 »
Tänään mietin tuolla aamuparlamentissamme kahvi mukien äärellä, että nykyään tällaisissa paikoissa on hyvin usein ne Ikean mukit mistä kahvia juodaan. Vain ani harva ottaa, vaikka kunnon kuppejakin asetteineen löytyy sen kupin. Samassa muistin miten isoäitini pruukasi kaataa sitä kahvia sille asetille tai tassille, kuten meillä päin sanotaan ja sitten huulien välissä oli se sokeripala. Sitten ryystettiin siitä kahvia ja tietysti minunkin piti sitä yrittää, kuinka ollakaan leuka vuosi ja kahvia oli paidalla. Tällaista ei juuri enää missään näe.
Ihania muistoja kuitenkin.
 :inlove:

Muistan hyvin kun koitin lapsena matkia vanhempia ja kahvit paidalle tuli aina ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!